- Riasztó topik
- Projektor topic
- Milyen notebookot vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Pendrive probléma
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- RAM topik
- ZIDOO médialejátszók
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
concret_hp
addikt
válasz Runner_fxr #56420 üzenetére
ami szilánkosra törik, az qrvára nem nyeli el az energiát ütközéskor, erre az 1 állításra próbálj koncentrálni.
vagy fullba vagy sehogy :D
-
ígyvanferi
addikt
válasz Runner_fxr #56420 üzenetére
De nem a kaszni nyeli el az ütközést, így tök mindegy, miből van. Aztán lehet nem, csak ugatom a járműgyártást.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Runner_fxr #56420 üzenetére
Azt azért hozzá kell tenni, hogy nem teljesen készülnek szénszálból ezek az autók.
Van egy központi blokk, gyakorlatilag maga az utascella, ami ebből készül, és ezen felül még több esetben a külső borítás is.
A blokktól előre és hátra azonban acél/alumínium szerkezet a gyűrődőzóna. (i3, i8, 4C, Agera, LaFerrari stb)
A szénszál a merevsége miatt, nem alkalmas gyűrődőzónának, ezért építik abból az utascellát.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"