Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Nagynozi #38 üzenetére

    Mert az AMD-nek a képgenerálója van benne, az pedig az FSR3 része. Az NV-nek a képgenerálójához Reflex kell, de azzal vannak kompatibilitási gondok a mostani motorral. Emiatt nem igazán dolgoznak rajta, hogy bekerüljön, mert több dolgot kell frissíteni a motoron, hogy egyáltalán működjön a Reflex. Az NV pedig nem engedi meg Reflex nélkül a saját képgenerálóját. Szóval az Ubisoft csak azt nem tudja beépíteni.

    Egyébként később lehet Reflex a Snowdrop 2-ben, de kétséges, hogy az Ubisoft visszamenti-e a változásokat az Avatarig. Valószínűleg inkább nem.

    Ray Reconstructionhöz hasonló implementáció van az FSR3 kódban. Az Ubisoft írt bele egy kiegészítést, kihasználva azt, hogy nyílt a forráskódja. A DLSS-be nem tudják ezt beleírni, mert nem nyílt a forráskód. De egyébként valószínűleg megoldható lenne, mert pusztán extra adatok feldolgozásáról van szó, az menne a DLSS-nek is, de nem tudják átírni a futószalagot, hogy az FSR-nek táplált extra adatot feldolgoztassák az NV felskálázójával. Az XeSS-nél elvileg megoldható lesz, de ott megint nem fog működni a képgeneráló. De egyelőre az XeSS még nincs aktiválva.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák