Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gabbb88

    csendes tag

    Sziasztok!

    November 23-án rendeltem a gshopper oldaláról egy Poco F5-öt. Eredetileg karácsonyi ajándéknak szántam, de nem voltak hiú ábrándjaim arról, hogy ideér-e, gondoltam próba-szerencse.
    Tracking infót lentre bemásoltam, röviden a lényeg, hogy dec 3-án már Bp-n volt, dec 14-én pedig átadták a helyi futár cégnek (Express one? DPD? UPS?). Január 3-án kezdtem levelezni a gshopper ügyfélszolgálatával ahol első válaszlevélben leírták, hogy szállítás közben elveszett (lost in transit). Felajánlották a refoundot és a replacementet is. Sajnos a refoundot választottam (ez is január 3-án volt) azóta nem adták fel az új csomagot, tracking numbert nem adtak. Ha érdeklődöm náluk, hogy mi van, miért nincs még tracking number csak „sorry for the delay” üzenet van (máramikor méltatnak válaszra). Persze több fórum társ is időben vagy kisebb csúszással megkapta a gshopperes rendelését.
    Számomra hihetetlen, hogy egy külföldi rendelés átutazik a fél világon és Magyarországon nyoma veszik…
    Mi a tapasztalatotok? Indítsak refoundot paypalon? (szerencsére azzal fizettem) vagy valamikor észhez térnek?

    2023-12-14 03:34 Vecsés,BUDAPEST,HU, Delivered to local carrier
    2023-12-14 00:34 Vecsés,BUDAPEST,HU, Departed from facility
    2023-12-12 07:33 Vecsés,BUDAPEST,HU, Arrived at sort facility
    2023-12-08 21:03 BUDAPEST,BUDAPEST,HU, Clearance processing completed
    2023-12-03 00:20 BUDAPEST,THE EUROPEAN,HU, International flight has arrived
    2023-12-02 15:04 Hong Kong,HONG KONG,HK, Departed from AIRPORT
    2023-11-30 22:22 Hong Kong, Arrived at the origin international airport
    2023-11-30 17:05 YUEN LONG,YUEN LONG,HK, Departed from sort facility
    2023-11-30 16:53 YUEN LONG,YUEN LONG,HK, Shipment is in transit to next facility
    2023-11-30 14:12 YUEN LONG,YUEN LONG,HK, Arrived at origin facility
    2023-11-30 07:53 Additional information
    2023-11-29 16:43 Shipment information received

Új hozzászólás Aktív témák