- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4 - az, ami
- Milyen asztali médialejátszót?
- DUNE médialejátszók topicja
- OLED TV topic
- E-book olvasók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
Hirdetés
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Én, ACC / AC-vel szoktam játszani, de itt teljesen más a fizika, meg kell szokni.
Sokkal élethűbb a gumi meg a pedálok fizikája.
Green pályán nyilván jobban csúszkál, feljebb kell venni a slip angelt, meg a tc-t, vagy megszokod, hogy még óvatosabban lépj a gázra.
Főleg az első szektorban van 1-2 kanyar, ami elmegy szinte padlón, green-ben az esélytelen, mert elmegy a hátulja.
Azért mentem Green pályán is, 3:25 közepét, tehát van benne több mint 1 sec.
70fps-nél kb a duplája mint 140-150-nél. Nekem 150-220fps között megy a játék. 5-7ms-os késést ír.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Értem.
Én amúgy délután 4-5 fele állítottam be a Practice időt, tehát 49 fokos aszfalton még nehezebb, mint az alap délelőtt 11 óra 32 fokkal.
Most megnézem így mit tud a Ferrari. Annyit észrevettem, hogy a végsebessége lassabb mint a Porsche, így a szárnyat egyel lejjebb vettem.Biztos hogy jó íven mész, nem azzal van a baj, csak akkor korrigálsz, mikor már késő. Az hogy kicsit táncol a hátulja mikor 1-esből kigyorsítasz, az normális, gyorsan korrigálod, és nem veszítesz vele időt.
LMU nagyon jó, fizika terén jobban bejön mint az ACC, de amint elkezdenék Ai-val menni, hát nem valami jó. Online emberek is bevetődnek össze vissza, szóval az sem mókás.
Egyelőre marad az idő vadászás egyedülNeked egy jó kis monitort kellene venni, bár ha VR-ba mész, akkor mindegy.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
3:23.1 a Ferrarival, ez izgágább a gyors kanyarokban. Porsche nyugodtabb.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Porschéval meg a Ferrarival is megvan nekem a 340 az első sikánnál.
Gyorsabb az alap setuppal, ezért a Ferrarinál lejjebb kell venni a szárnyat, ha azonos sebességet akarsz, de kifizetődik, mert rettentő sokat lehet hozni az egyenesekben.Nem szoktam csinálni videókat.
Ja és függ hogy mikor váltasz. Most néztem a Ferrarinál, hogyha majdnem limit előtt váltok, 6-ból 7-be, akkor sokat veszítek vele. 2. piros lednél már teszem a 7. fokozatot. Toyotával is hamarabb kell váltani, mint az első párat.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Azért küldtem a videót, hogy lásd hogy veszik a kanyarokat, milyen tempóban, féktávok stb. Ez egy 3:22-es idő.
Peugeot-val én nem mentem, azt csak elírtam az elején.
Porsche, Toyota, Ferrarivak mentem itt.
Tegnap mentem Sebringen, hát az aztán komolyan le van modellezve.
Az jobban tetszik mint a Le Mans pálya. LMP-vel mentem 52 végét, de abban még van bőven.
Szét rázott nap végéreNincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Azok szép idők.
LMP2-nél a féket kell megszokni, Bahreinben szenvedtem vele, mert könnyen lockol, valószínűleg nem szabad 100%-ra tenni a fékerőt. Hyper kocsikkal nincs gond 100%-on, meg a GTE autók is nagyon jók.Nekem kell majd nézni egy track guideot, mert totál ismeretlen a pálya, nem vagyok biztos benne, hogy jó helyen fékezem-e. Életemben először mentem ezzel a játékkal Sebringen, de nagyon tetszik, ez a sok hupli benne állati.
Nekem a pattogás ki van kapcsolva, hogy ne rázza a kamerát, így is van valami mozgás, de az bőven elegendő. Alapon egy kicsit túl van tolva.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Be lehet kapcsolni, csak 1-2 videót láttam, ahol nem Sebringen mentek, és sok volt a pattogás más pályán is. Én ezeket nagyon levettem, bár nyilván ezek máshogy viselkednek mint egy GT3-as autó.
Tuti fognak jönni autók meg pályák, mert nem tudom elképzelni hogy ennyiben hagyják ahogy van, és csak a bugok lesznek javítva.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Jó de ezek a pattogások a valósagban az autóval együtt vannak, amiben benne ülsz, szóval az egész tested mozog vele arányosan, ami nem annyira zavaró.
Viszont otthon a szimben ülve a cockpited nem mozog, csak a képernyőben a játék, és ezért brutál zavaró a sok rázkódás.
Ezért kapcsolják ki az emberek 95%-a, és a maradék akiknek be van kapcsolva, azok meg motion riget használnak.
Nyilván mindenkinek szíve joga úgy használni ahogy akarja, de én nem látom értelmét, meg zavar is.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
válasz bence1885 #291 üzenetére
Jó sok minden van benne, ha 2 hetente jönne mindig egy ekkora javítás, fél év alatt gatyába lehetne rázni a játékot.
Amúgy 1-2 autónál láttam, hogy belső nézetben nem pont középre esik a kormány a képernyőn, ezt jó lenne ha javítanák, mert az ülés pozíciót nem lehet oldal irányban mozgatni.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Ha az zsebpénz, akkor jól futja Tusi úrnak
Nyomjad, én is ki próbálom mit tud a Hyper.
Remélem később lesz majd rá lehetőség a játékban, hogy keresgéljünk a szerverek közt, meg lehessen csinálni saját PH-s szervert, mint ACC-ben.
Nem tudom rfactor 2-ben van-e ilyen.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Nem, mivel a Hyperrel nem mentem itt, csak ma először
Áttételt rövidre tettem, így kihasználtam rendesen mind a 7 fokozatot.
3 körre elegendőt tankoltam vele. Fék az kicsit nehéz itt. Cadillac az továbbra is nehéz fék ügyileg, pedig azt is meg kellene tanulni jobban.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Setup / Powertrain / Gearing, és ott megtalálod.
Twitchen láttam 1-2 Setup guide címmel videót, itt van pl. az egyik.
Itt vannak a videói, itt érdemes keresgélni.
Ha már jól megy egy pálya, utána érdemes ilyen 3-5 körre elegendő üzemanyagot tenni, és akkor a végére tuti a legjobb időt futod, ha még maradt élet a gumikban.Én elkövettem most a Le Mans versenyen egy hibát boxkiálláskor, mert nem maradt energia az autóban, és nem tudtam elindulni, úgy álltam be, hogy az a kis csík nullán volt, nem a fehér NRG-re gondolok, hanem amit fel tölt fékezéskor, pedig első helyen voltam...
Üzemanyagot azt néha nehéz számolni mennyivel indulj, meg mennyit tankolj utána, itt észnél kell lenni.Kösz Bandi!
Majd megyek oda is, de most nagyon elvagyok az LMU-valJobbulást a kezednek
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Az AI továbbra is borzasztó. Egy 18 perces futamon miért állnak ki a boxba, de egy 24 perces futamon meg nem?
Kár hogy nincs olyan beállítási lehetőség, hogy legyen-e mandatory boxkiállás vagy sem.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Akkor hanyagolom. Marad majd az online része.
Le mansba mondjuk jót mentem az AI-val, igaz 115%-ra tettem az erősséget, az agressziót meg 100%-ra, és jó volt.
ACC-ben nagyon jó az AI, 1-2 féktávot leszámítva, ahol bevetődnek.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Az kellene igen, vagy ha az ACC kapna egy ilyen LMU fizikát, az komoly lenne.
Nekem sajnos 120%-on is kevés, több mint 10 secre lemarad, monzába meg kapnak fél percet... Valami nem okés, főleg mikor beérek a célba, láttam előtte hogy 14 secre van lemaradva a 2. ember, aztán a boxban meg írja hogy 2:14-et kapott.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Drága magyar barátunk tönkre tette Mabix versenyét.
Ennyire barom hogy lehet valaki....Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Azt, hogy körökön át kapta a kék zászlót, nem engedte el, és még blokkolta is, majd be várta, és próbálta többször ki lökni.
Ez neked simán belefér? Nálam egyértelmű bannal járna, de elég csak a hozzászólásokat megnézni.
Ez a csávó egy igazi baromállat.Nálam az ilyen kék zászlós emberek, nagyon ki tudják verni a biztosítékot.
[ Szerkesztve ]
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Ennél a sebringi pályán csak LMP-2-es autókkal mész? Vagy be van állítva más class is?
Megnézem én is hogy viselkednek, mert hyperral katasztrófa. GTE-vel is verem őket max beállításon, bár ACC-ben még többet kapnak, lehet én várok el túl erős AI-t, nem tudom.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
-
őstag
Írták, hogy az agressziót nem szabad 20% fölé tenni, meg a limitert 5% fölé.
Szóval beállítottam az erősséget 120%/20%/5%-ra, és így jókat tudtam csatázni.
Utolsó helyről indultam, csak mire felértem, addigra elment az eleje. 3. lettem úgy, hogy 52.4-et mentem, szóval szabadedzésen maradt benne, és tudnék 52 elejét, vagy akár 51 végét menni.
Az AI eleje 52.7-et ment, hátul meg gondolom húzták egymást, és ott ment valaki 52 alját.
Így már egész élvezhető volt a buliNincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Ez csak a sima LMP2-es autók, mást nem tettem be.
Próbáld ki amit én ajánlottam neked, így most kb az én szintemen mennek, sőt még erősebbek is egy picit, de legalább futottam egy élvezetes versenyt, jobb volt mint ACC-ben. Le is izzadtam rendesen...
Utolsó szektorban lehet egy kicsit vágni, illetve az első kanyarban rengeteget lehet bukni, ha nem jól veszed.
Egész futam alatt nálam nem jött a stewardoktól a jelzés, szóval nem vágtam pályákat, pedig alapra volt téve.Most nézem, szabadedzésen light-os volt a pálya állapota, azért mentem azonos időt futam alatt. Akkor így 51 vége meglehet.
[ Szerkesztve ]
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
-
őstag
-
-
őstag
válasz Bandit21 #363 üzenetére
Nekem a versenytempóm, meg a kvali tempóm gyorsabb Tusinál, ezért is raktam maxra az erősséget.
Csináljátok fotót aztán paintba mentsétek le, és rakjátok ide, majd én beküldöm Discordra hogy ez mégis mi, hogy különböző gépeken eltér az AI teljesítménye, mikor az erősség megegyezik.
Rakok majd ki ide képet, hogy az FP hogy van beállítva nekem.
[ Szerkesztve ]
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
-
-
őstag
Annyira én nem mászok bele, én csak simán egy napos presetet beállítottam, láthatod hogy 1 fok eltérés van, nem 25, tehát szinte nulla változást csinál köridőkben.
Tusi is így állította be, és neki teljesen máshogy megy az AI.AI-nak a üzemanyagát néztem 15-25 liter között volt, akik az élen voltak, tehát nem megtankolt autóval mennek.
Versenyen is voltam, és az se egyezett Tusiéval.
#374macy Azt is néztem, hogy lejjebb veszem 5%-ra, illetve az agressziót 20%-ra, tegnap úgy néztük, és nem volt egyforma.
[ Szerkesztve ]
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Most megyek 1 órás versenyt, Hyper, meg LMP2 brigáddal, és megnézem hogyan viselkednek.
Ha a limiter 0%-on van, Michi azt mondta, hogy úgy jobban szétszóródik a társaság, míg 100%-on meg nagyon egybe vannak, azt meg nem akarom, mert nem szeretem a vonat szimulátort.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
52.2-t mentem versenyen, FP-n meg 51.5, te ennyit nem mentél ha jól emlékszem.
120% meg bitang erős a mezőny, nagyon koncentrálni kell hogy ne szakadjak le, de így egy kicsit gyorsabbak tőlem.
Ki kell ezt tapasztalni. ACC-ben ez egyszerűen meg van oldva, erősség, meg agresszió. Itt meg ez a limiter be zavar rendesen.Ránézek Discordra ott miket írnak róla, bár ott 20% agr. meg 5% limitert ajánlottak.
[ Szerkesztve ]
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony A9 III + Sony 300mm GM 2.8
- Lenovo Thinkpad X1 Carbon 4: i7-6600u 5: i7-7600u 6: i7-8650 7: i7-8665u 8: i7-10610u 9: i7-1185G7
- LENOVO 15,6",7.gen.core i5,8GB DDR4 RAM,512GB SSD,Új töltő,jó akku, szép állapot
- Silicon Power UD90 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Tesztelt - 5000-4800 MBs - Eladó!
- Ej-ha Lenovo Thinkpad X1 Carbon Profi Laptop 14" -50% i7-8565U 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs