Hirdetés
-
Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
it Az előbb még az OpenAI-együttműködés miatt akarta kitiltani a cégeiből az iPhone-okat, most Elon Musk váratlanul ejtette az OpenAI ellen indított perét.
-
Computex 2024: évente hozna új Instinct gyorsítót az AMD
ph A vállalat a Radeon Pro W7900-at is frissítette, de itt sok változásra nem kell számítani.
-
Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
ma A jóval drágább és többet tudó testvérek farvizén próbál a Honor 200 Lite vásárlókat behúzni, a független piacon most sem versenyképes.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nandow
aktív tag
Szombaton indulunk Horvátországba nyaralni. Sajnos nem tudtuk már más napra időzíteni az indulást a késői foglalás miatt, kíváncsi leszek a forgalomra...Mindenesetre hajnalban el fogunk indulni, és a kishatáron akarok átmenni, hátha így gyorsabb lesz.
Határ előtt hol érdemes tankolni? Letenye? Illetve kint a horvátoknál melyik a jobban használható navi, Waze vagy Google Maps? -
nandow
aktív tag
-
nandow
aktív tag
válasz cappa72 #207288 üzenetére
Igen, az 5 óra több lesz, meg akarunk majd állni, ha szükséges, akár többször is. Ilyen hosszú uton nem voltunk még gyerkőccel, a legtöbb az 2 óra volt. Az mondjuk ment egyhuzamban nappal.
#207295CactuS
Ettől félek én is, hogy berakjuk az autóba, jól felébred, aztán hiába van éjjel, nem fog visszaaludni.[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz tboy93 #207320 üzenetére
Mi mostanában már próbáljuk nem vinni a babakocsit, így máris sokkal több hely van. Ha lesz 2. gyerek, ott azért már lehet nagyon kell legózni, hogy minden beférjen a csomiba.
Másik hátránya az autónak gyerek szempontból, hogy baromi alacsony. Nem kedvelem a SUV-okat, de apum CRV-jébe, vagy apósom Tiguanjába mennyivel könnyebb betenni a gyereket a gyerekülésbe. Nah meg magát a gyerekülést is betenni az Accordba rettentő nehéz, de szerintem ezt Te is tapasztalod.
-
nandow
aktív tag
válasz cappa72 #207338 üzenetére
3 gyereknél az lenne az célszerű, igen. De nem nagyon veszi be a gyomrom ezeket az egyterűeket.
Szoktam nézegetni, 3 gyerek pl. milyen kombiban férne el. Mert ha már nem szedán (ami a kedvencem), akkor kombi az, ami még tetszik. De valószínűleg elég kompromisszumos lenne egy kombi is… -
nandow
aktív tag
válasz cappa72 #207382 üzenetére
Elhiszem, biztos nagyon praktikus az egyterű.
Egyelőre nem kell még ezen annyira agyalnom, 1 gyerekkel elég az Accord, kettővel is szerintem meg tudjuk oldani majd a későbbiekben.molnarpeter #207384
Igen, ezeket hallottam már korábban is. Superb nem lenne rossz, hosszra is hatalmas, nekem az meg nem hátrány a magasságom miatt. De jelenleg jobban kedvelem a japó autókat. -
nandow
aktív tag
Lejárt műszakival (ami itthon a covid miatt nem gond) ki lehet menni Horvátországba, vagy felejtős?
-
nandow
aktív tag
válasz grizlisandor #207720 üzenetére
Köszi a választ!
Ma jöttünk ki Horvátországba, és tegnap délután 3-kor elpukkant az Accordon a szervócső…
Szóba került, hogy apukám CRV-jével jönnénk ki, csak azon meg nincs műszaki; emiatt is kérdeztem.Végül sikerült szerezni felújított szervócsövet (típushiba a 7gen Accordon, szóval szoktak ennek a felújításával foglalkozni), Bajáról hozta fel apósom Bp-re. És mázli, hogy a szerelőm bevállalta, hogy eljön házhoz este 8 után, és kicserélte. (Úgy, hogy jövő héttől ő is szabin van.)
Ezek után (meg annak köszönhetően hogy éjjel 1től fél 3ig sírt a 18 hónapos kisfiam) nem jött össze a tervezett hajnal 3 órás indulás. Reggel 6.45kor indultunk, a határon szűk 1 órát kellett várnunk, de nem éreztük vészesnek, gyerek is jól bírta az egész utazást.
Talán annyi szerencse van a dologban, hogy nem itt Horvátországban ment tönkre a szervócső… -
nandow
aktív tag
Köszi!
Ilyen korai indulást még nem csináltunk eddig. Későn kelő, szóval hajnalban kivettük a kiságyból, és egyből vittük le az autóhoz, addigra már mindent bepakoltunk. Nem ébredt fel semmire, arra sem hogy felöltöztettük. Viszont ahogy mentünk le a lifttel, egy idős nagymama elég hangosan beszélt az unokáinak, nah arra felébredt…de aztán gyorsan elaludt az autóban, Nagykanizsáig aludt (ott tankoltunk).
-
nandow
aktív tag
válasz focvis #208047 üzenetére
Tegnap Krk szigeten voltunk, Vrbnik-nél. A fizetős parkolóban egy olasz család ment el, odaadták a jegyüket, ami még 1 óráig érvényes volt. Kedves gesztus.
Érdekes hely ez a Vrbnik, tele van szűk utcával. 1-2 helyen meg kellett állnom, hogy elférek-e az autóval. Elég meleg volt, és még ezek a helyzetek is megizzasztottak…😀 A helyiek olyan helyeken parkoltak, hogy csak néztem…[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
Van esetleg valakinek infója, hogy a 65-ös út Siófok és Szekszárd között milyen állapotú, érdemes-e azon menni?
-
nandow
aktív tag
válasz ngaba #208143 üzenetére
Köszi! Ezen az úton mentünk végül, Siófok-Hőgyész között jobb volt az út állapota, de Hőgyész után sem volt vészes magyar viszonylatban.
Hazafelé a kis határon jöttünk át mi is Letenyénél, 2p alatt átjutottunk tegnap. (Kifelé múlt szombaton a nagy határon 1 óra volt…)
600km volt a hazaút, délelőtt 10-kor indultunk el, nem volt nagy forgalom, és egy megállással sikerült teljesíteni. Gyerek miatt többre számítottam.
Zágráb előtt volt egy baleset, nagyon hirtelen állt meg a sor, ott elég erőset kellett fékezni. De szerencsére a mögöttem lévő autó is hagyott elég távolságot, így nem lett baj. -
nandow
aktív tag
Ha már szóba került a Kia, az ottani automata váltó (DCT) mennyire megbízható?
-
nandow
aktív tag
válasz rbalint88 #208430 üzenetére
Jó ötlet, de sajnos a mostanában 7gen Accordhoz készített gyári szőnyegek nem túl minőségiek, közel sem bírják úgy, mint a jó pár évvel ezelőttiek...nekem is elég gyorsan kikopott.
Én legutóbb a Carcarpittól rendeltem, az jól bírja, viszont a hátsók méretével nem teljesen vagyok elégedett, az elsők jók. -
nandow
aktív tag
válasz szőröscica #210117 üzenetére
Jah igen, én saját autóként nézegettem a proceedet. Cégesként nem izgatna engem sem, hogy milyen az automata váltója.
-
nandow
aktív tag
válasz Szoszo94 #211365 üzenetére
Yellostaff betétet egyébként kell picit megmelegíteni, hogy fogjon rendesen? Mintha olvastam volna valahol ilyesmit.
Amúgy azt nézem, egy ilyen szett az Accordra nem sokkal kerülne többe, mint a gyári szett. Lassan nálam is esedékes lesz a tárcsacsere.[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
Attól függ, melyiket nézed.
Nekem pl az Accordra van 40e Ft/db áron, a gyári is ennyibe kerül kb, illetve a nemrég emlegetett EBC tárcsák is.
De lehet maradok a gyárinál, nem feltétlen használnám ki egy jobb tárcsa, betét teljesítményét. A gyári meg elég jó, nem hullámosodik, mint sok utángyártott tárcsa. -
nandow
aktív tag
Tegnap vezettem egy új Camry-t.
Ami meglepő volt, hogy a vezetőülésben nem kellett nagyon nyújtózkodnom, mert a fejem elérte a tetőkárpitot. Pedig az ülést a legmélyebb pozícióba állítottam. Én nem értem, manapság csak a SUV-okban férhetnek el normálisan, kényelmesen a magasabb emberek?Maga a hajtás nekem tetszett, a szokásos e-CTV-s bőgés itt szerintem nincs már számottevően jelen, legalábbis engem nem zavart. (más hibridet nem vezettem még)
Jól megindul köszönhetően a villanymotornak, és 130-nál is szépen húzott, ha lepadlóztam. Az autó kényelmes, komfortos a rugózása.Üléspróbáztam egy Corolla kombit is, nah abban aztán végképp nem fértem el, nagyon kicsi belül. A vezetőülésben és hátul is szűk volt a fejemnek.
-
nandow
aktív tag
válasz tboy93 #212834 üzenetére
Nézzétek meg. Nekem kívülről bejön, a 2.0 hibrid változatban már van azért erő is. De a belseje, műszerfal stb. nekem nem tetszik. Amibe beültem, fekete színű ülés kárpitos volt, és ehhez csak sötét tetőkárpit jár ha jól tudom. Nah az is elég lehangoló volt, bunker jellegű.
-
nandow
aktív tag
válasz z0d1@Ku$ #213318 üzenetére
Pátkai szerviz
Mondjuk az necces, hogy mára kapsz-e időpontot. Próbáld meg, hátha. -
nandow
aktív tag
válasz tboldi #214506 üzenetére
7gen Accord fékre sokan panaszkodnak, hogy nem túl acélos.
Gondolkoztam, hogy esetleg komolyabb szettet vegyek, de pl az EBC tárcsákkal nem feltétlen elégedettek, sok embernél ráz már újkora óta. Stoptech tárcsa jött még szóba, de arra jutottam, nem használnám ki. Olyan nem nagyon szokott lenni, hogy egymás után többször kelljen satufékeznem. Ha autópályán 1x kell satuzni, arra meg a gyári is elég.
Sok mezei utángyártott szett 1 komolyabb fékezés után behullámosodik (tboy93 is tudna erről mesélni), én meg nem akartam rizikózni, hogy akkor nálam lesz-e ilyen, vagy nem. Gyárinál nincs ilyen gond.
[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
válasz szabonagyur #214588 üzenetére
Biztos ugyanazt nézed? 7gen facelift Accord 2.0 motorral? Van bőven olcsóbb áron is.
[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
Nem tudom, a topik általános fogyasztásos témája mellé elfér-e esetleg egy kis szívótuning. Az autó: 7gen Accord 2.4 Type-S.
Végre eljutottam leméretni az autót a módosítások után. Narancssárga vonal a gyári állapot, piros pedig a mostani.
[kép]Sokan a "csiptuning" után csak a csúcsteljesítményt nézik, hogy ott mennyit növekedett. Egy szívónál nem feltétlen lehet sokat kihozni csak egy csipsszel csúcsban, ellenben alacsonyabb fordulaton - ahol az ember leginkább használja az autót - lehet jelentősebb javulás. Nem beszélve arról, hogy jobb lehet a gázreakció, vagy részerhelésen is jobban viselkedik az autó. Szóval szívónál nem kell akkora számszerű különbségekre számítani, mint egy turbós motornál, de így is megérheti egy kis csipsz.
Nálam csúcsban is lett többlet, de ehhez van 1-2 "hardveres" módosítás is. Alacsonyabb fordulatszám tartományokban még inkább nagyobb a különbség.
-
-
-
nandow
aktív tag
válasz focvis #215092 üzenetére
Gyári setuppal 6000 környékén vált a vezérlés, az látszik a nyomatékgörbén beszakadásnak. De ha nézed a teljesítményt, ott viszont kilapulás után meredeken elindul felvelé a görbe a vtec miatt. Reflash-sel ez a váltás lejjebb van hozva, kb 4600-as fordulatra, de ez a görbéken kevésbé látszódik.
Árak:
Leömlő: 180e Ft, ezt újonnan vettem
Sportkat: 70e Ft, ez is új
CT Icebox: ~60-70e Ft használtan
Csipsz: 75e Ft
Szóval szumma ~390e Ft. -
nandow
aktív tag
Ehhez a növekményhez kellettek a kiegészítők is, csak maga a reflash közel nem hoz ennyit, de az is érezhetően javít az autó dinamikáján.
Csepelre vittem méretni a Dynoprojecthez, ott rengeteg Bubit láttam. Kérdeztem is a srácot, aki csinálta a mérést, hogy mi ez a sok Subaru. Mondta, hogy Subaruk és Mitsubishi EVO-k szervizelése az egyik fő profiljuk. Meg persze tuningolják is őket.
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Építő/felújító topik
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Autós kamerák
- Tőzsde és gazdaság
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Hagyományos és extrém roller, kickbike, Boardy topik
- Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- D8EA gyertya ingyen vihető
- Gardena 9805-20 SmallCut Plus 300/23 fűszegélynyíró - 1 hét próbagarival! -
- Hibátlan Rommelsbacher AK 2099/E típusú 2000W német prémium főzőlap rezsó - 1 hét próbagaranciával!
- Eladó Peugeot 301 1.6 HDI Active
- Lumeo Ehmann vezetékbe iktatható dimmer, 20-400W 230V 50Hz fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen