- Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Philips LCD és LED TV-k
- Computex 2024: az AMD idén az asztali és a szerverpiacon is frissít
- Autós kamerák
- Projektor topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Plazma TV topic
Hirdetés
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Bemutatkozott a Xiaomi Civi 4 Pro
ma Csak Indiában és Civi 14 néven, de ugyanaz a készülék, csak ahogy lenni szokott, az egyik a belpiacos, a másik pedig a többieké.
-
Computex 2024: új Dark Rock hűtők és RGB-s házak a be quiet!-től
ph Keblére ölelte az RGB-t a Light Base házak tervezésekor a német cég, de szerencsére nem ez az egyetlen érdekességük.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz Doki16 #112706 üzenetére
"The 12-volt battery stores the power for the 12-volt system that runs components like the lights, entertainment system and the heating/cooling system. This battery is kept charged by a DC-DC converter which produces a 12-volt source from the main battery pack."
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #112724 üzenetére
Nem, sajnos nekem aktív tpms-em van. Passzív az abs alapján nézi (pl VW), az aktív TPMS külön szenzorral (pl Toyota). Csak az utóbbi tudja pontosan mekkora a nyomás a gumiban cserébe jóval drágább.
mod:
kisza25: 2,3 helyett pont 2.0 volt. Akkor lehet még éppen azért nem jelzett be?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz Doki16 #112778 üzenetére
"szilikon" > Jajj, jajj...
Szilikonos cuccal nem kezelnék műszerfalat, meg úgy semmit a kocsi belterében (kivétel szilikonzsír, aminek a csúsztató, siklató hatása jó lehet egy-két helyzetben). Ezektől a spray-s cuccoktól "nepperfényes" lesz minden, amire rámegy, ragadni, csúszni fognak a felületek (igen, a kettő egyszerre) és rohadt nehéz leszedni. Ezen kívül gyűjti a port és tudomásom szerint szárít is (gumi felületek kirepedezhetnek).
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Doki16 #112781 üzenetére
A javasolt Wolfsos Black Outot nem ismerem, én az Autoglym Vinyl & Rubber Care nevű csodáját, illetve a Carpro PERL elnevezésű szerét használom. Az illatuk kellemes, az Autoglymes lötyi kicsit tompább fényt ad, nem annyira csillog tőle a műanyag, míg a PERL után picit fényesebb marad a felület.
-
pècsimunkás
addikt
válasz Doki16 #112781 üzenetére
Ha jól emlékszem , neked is Aurisod van . Ugye ?
Èn ezt használom : [link]
Letörlöm a port - ami nem nagyon van amúgy - egy mikroszálassal a műszerfalról , ezt a Sonax cuccot ráfújom , antisztatikus kendővel át törlöm , majd pár perc múlva vissza törlöm mikroszálas kendővel . Megyek vègig az autó műanyagjain , aztán , mikor vègeztem utánna törlöm vissza .
Jó illatú ez a cucc amúgy .[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
-
válasz Doki16 #113306 üzenetére
Egy dolgot biztosan megtennék: anno Integra-nak megígértem h egy bentley-t elgázosítok
MOD
De különben igazad van. Én valamiért betegesen vonzódom a kocsin hibakereséshez. Meg a sok zsével valszeg 6.0 tdi lenne amit átépíttetnék igazi szlípernek , kicsi módosítással mindenütt
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Snoop-y
veterán
válasz Doki16 #113306 üzenetére
En ezeket vennem (mondjuk ehhez eleg milliomosnak lenni):
NSX-R
Toyota Supra hulyere tuningolva (ebbol rogton kettot is ha eppen szethullik akkor megyek a masikkal )
Valamilyen WRC-t (ugye az street legal de megis egy versenyauto )
Csaladi kolbaszolosnak egy Brabus G mercit (a hatkerekut)Az ilyen egzotikus baromsagokat mint paganini fingja meg mittudomen mik meghagyom az aranyifjaknak.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
szőröscica
addikt
válasz Doki16 #113550 üzenetére
En udvarrol indulok, de otthon meg konnektorrol 20 percet elofutom. Nalunk a 17. keruletben 2-3 fokig is lehul reggelre. Igy valahol 60-65km kozott van a hatotav dugotol fuggoen. Pont ennyit megyek egy nap, szoval meg jo vagyok. De ha tovabb hul majd az ido es bejonnek a masszivabb minuszok, en 50km-re varom a visszaesest. Az mar nem lesz eleg, szoval vagy benzinezek hazafele egyet a nullason vagy toltok napkozben.
-
-
Magnum_
nagyúr
válasz Doki16 #113566 üzenetére
Nekem az a bajom vele, hogy koverebb gazadasra bekapcsol a benzinmotor. Nakost az hidegen szerintem nem jo otlet.
Villamtoltest tud, de! Hidden follower vagyok a csoportjaban es ilyen 25-40km-ket tudnak vele. Zold rendszamot sem erdemel, igy, hogy bekapcsol a benzinmotor, plane.
I humbly and respectfully decline™
-
-
_q
addikt
válasz Doki16 #113589 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de visszanézve 2003 óta vannak toyota visszahívások különböző kisebb vagy inkább nagyobb dolgok miatt. Lehet a tiéd a következő hírben lesz benne ami a 2015-2018-ra vonatkozik. De ne legyen igazam. Félre értés ne essék egyébként nekem is szimpatikus nagyon az auris hibrid, de mostanában már sajnos a toyota is felült a gyors vasútra és persze ilyen tempóban nem lehet megfelelően letesztelt autót hibamentesen kiadni
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz Doki16 #113701 üzenetére
Nekem 5 èv garanciát mondtak az 1,2 turbóra , annyi is szerepel a papírokon . Egèszen pontosan 3 + 2 èv . Ha jól emlékszem 3 èv normál + 2 èv ajándèk garancia volt . Nem kèrtem külön .
Nèmetorszâgban vettem , nem tudom , hogy mindegyik Aurisra vonatkozik - e , de ha adták , el kell fogadniEgyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
nagyúr
válasz Doki16 #113769 üzenetére
Hát azt arra találták ki, hogy hatásfokban és fogyasztásban jó legyen
DS teszthez: Az egész autóról nekem az süt, hogy "Csináljunk egy Francia Audit", kívül egyértelmű kiről másoltak, mégis a végeredmény nekem kaotikus, nem áll össze egy egésszé. Belül pedig Peugeot (oké tesó de akkor is...). Szóval ennek max az ára kéne, az autó maga nem, mert bármennyire is új, friss akar lenni, más márkák lenyúlása lett, mint egy Kínai copy
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Integrale
veterán
válasz Doki16 #113779 üzenetére
Sosem értettem a kihegyezett szót ilyen kontextusban. Mihez képest kihegyezett, a 10-20 évvel korábbi teljesítményhez? Miből gondolja bárki, hogy az akkori űrtartalom/teljesítmény arány tekinthető origónak?
50 évvel korábbi állapothoz képest már egy 120 lóerős 1.6 is kihegyezett, most meg már teljesen normális.Ha megfelelően vannak méretezve a komponensek, akkor ki tudja, hogy hol a kinyerhető teljesítmény határa?
"Bad reklám is reklám too"
-
_q
addikt
válasz Doki16 #113800 üzenetére
Akkor van baj, ha sokáig tart az araszolás, mert akkor az elektromotor nem tud működni, nem lesz elég energia az aksikban. Szimpatikus, csak az áruk ne lenne olyan magas
Nagyjából átlagosan 4 liter a különbség egy hagyományos benzinmotor fogyasztásához képest. Ha turbó is van, akkor még kevesebb. Ha 4 liter különbséggel számolunk, évi 10 ezer km esetén durván 160 ezer Ft megtakarítás jelentkezik. Ahogy elnézem a hibrid hajtású prius 2009-től vagy auris 201 700 ezer -1 millió Ft-al drágább mint egy hasonló évjáratú tisztán benzines. Így az éves 10 ezer km esetén 5-6 év alatt térül jön vissza a különbözet.Jó ez a hibrid, csak a különbözet mire megtérül nagyjából annyi időre szokás manapság megtartani egy autót. Ha valaki megtartja 10 évre és/vagy évente megy 20 ezer km-t, akkor már volt értelme használat hibridet venni. Ahogy te is írod az autód első tulaja esetén.
Köszi az infókat, lehet kérdezek majd még Elfogadnék én is egy aurist, ha nem lenne olyan magas a használt ára
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #113822 üzenetére
Jaj ez de igaz. Ismerős akart venni HSD-t.. Na azt a sok lelakott volt taxis járgányt... Átfúrt tető meg foszló tetőkárpit stb. Pont amiket írtál. Az egyik megkíméltnek hirdetettről kiderült, hogy Spanyolországban futott taxiként és túl volt már a valós 400k km-en. Persze itthon már harmadolt óraállással állt a kereskedésben. Botrány.
mod:
kisza: Nekem a WRX egy fél pillanatig megfordult a fejemben de az egy akkora foskupac motorikusan, hogy a 12-13 literes átlagfogyi csak gyenge ráadás.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Autós topik
- Filmgyűjtés
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- iPhone topik
- Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Motoros topic
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- D8EA gyertya ingyen vihető
- Gardena 9805-20 SmallCut Plus 300/23 fűszegélynyíró - 1 hét próbagarival! -
- Hibátlan Rommelsbacher AK 2099/E típusú 2000W német prémium főzőlap rezsó - 1 hét próbagaranciával!
- Eladó Peugeot 301 1.6 HDI Active
- Lumeo Ehmann vezetékbe iktatható dimmer, 20-400W 230V 50Hz fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen