Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • focvis

    veterán

    válasz #89309696 #177184 üzenetére

    A felbakolás azért lehet jó, hogy ne deformálódjon az abroncs.

    Aggregátor
    Adnék kulcsot ismerősnek, időnként, száraz időben guruljon vele egy 10+ km-es karikát, ennyitől már átmelegszik a kipufogó.

    [ Szerkesztve ]

  • barnam_

    nagyúr

    válasz #89309696 #177184 üzenetére

    Kb. húsz liter lehet benne, fele-fele arányban, vasárnap tankoltam. Mentem is vele kb. 30 km-t.

    Kerekeket felfújod kicsit a normál nyomás fölé. Kézit nem húzod be, sebességbe nem hagyod, kiékeled.
    Na ezeket pont nem csináltam :D A gumik gyári nyomáson vannak (2,2), de ott egye meg a fene ha deformálódik, idén vagy jövőre már úgyis új garnitúrát akartam venni (ezek 2016-osak). A rögzítőfék nem nagyon szokott befagyni, vagy beragadni, de úgysincs sok ereje.
    Én se raknám bakra, pár hónapot kibír egy helyben is, a futómű legtöbb kopó-fogyó alkatrésze már cserélve lett. Egyedül a hátsó rugó gyári.

    (#177185) focvis: ismerős/családtagnál raktam le, kulcsot is kapott hogy ha esetleg útban van az autó, akkor tudják mozgatni. Nem hiszem, hogy 10+ km-es köröket menne vele, de időnként beindíthatja. Ha nem lesz befelé karantén, akkor úgyis jövünk majd haza.
    Most egyelőre kivárok, mert a németeknél horror ár a biztosítás rá, tehát forgalomba nem fogom helyezni. Viszont jelen állapotban ugyanannyit adnak érte, mint a többi rozsdás Merciért, hiába ennek a legtöbb kopó-fogyó alkatrésze új, minőségi utángyártottra cserélt. Szóval vagy kívülről kipofozni, hogy eladható legyen; vagy 3 év múlva lesz OT korú, bár az nagyobb falat. Tippem egy harmadik lehetőség, valami próba rendszámmal időnkénti autózást tenni vele, anélkül hogy egy valag pénzt költenék az OT vizsgára felkészítésre.

Új hozzászólás Aktív témák