- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hővezető paszták
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Projektor topic
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
MultiVersus - Fókuszban a PVE mód
gp Az egymás elleni csatározások mellett többek között egyéb kihívások is várnak az érdeklődőkre.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
paramparya
őstag
Sziasztok!
Ez mitől lehet?
VW Bora 2002-es benzines, kb 90k km-rel.
Svájcban vagyunk, és csak ideiglenesen jött ki az autó ahogy egy évet tudom itt import nélkül használni ideköltözés után.
A telet szinte végigállta, aztán két hete bevásárlás után nem volt hajlandó indulni. Ott bebikázták, haza jöttünk vele, lemértem hogy kb 12.2V van az akksiban.
A svájci árak miatt generátorhibától félek (legalább az autó értékének a felébe kerülhet megjavíttatni), de amikor bebikázás utána rámértem, akkor szépen 14 volt körül mutatott.Feltöltöttem az akksit, aztán a héten nekiindultunk megint. 10 km után jön az akksi hibajelző a műszerfalon. Visszafordultunk, aztán megint megmértem beindítás után, megint szépen 14 volt fölött mutatott a multiméter, viszont gázadás után lement 12.8-ra (annyit mutatott az akksi állva). Leállítás és újraindítás után ugyanez: indítás utáni alapjáraton töltőfeszültség, gáz után semmi.
Lehet úgy halott a generátor hogy indítás után, az első gázadásig valahogy mégis nagyobb feszültséget mérek?
Ctek MXS 5.0 töltővel töltöttem az akksit, az nem jelezte hogy baja lenne, és azt a feszültséget simán megtartotta három hétig az akksi.
Azt is kiszúrtam az első lehalás után a motortérbe nézve, hogy egy kábel a hűtőventillátorhoz ér:
Tavaly cserélték a kuplungot az autóban mielőtt kijöttünk, talán akkor sikerült így összeraknia a szerelőnek.
Szépen le is köszörülte:
Ezt akkor leszigeteltem (a két szálat elválasztva), de lehet hogy nem sikerült tökéletesen, de az is lehet hogy ennek semmi köze ahhoz ami az akkumulátor-generátor vonalon történik.
Otthon már el is vittem volna szervízbe nyilván, de itt egy ránézés is aranyárban van.
Viszont ingyen "újrahasznosítják" , lehet az leszTudja valaki, hogy ez sima generátorhiba-e, és hogy az a kábel amúgy honnan hová megy?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Star Citizen
- Windows CE fórum
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen