- AI jelzést kapnak az új Ryzenek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- LG LCD és LED TV-k
- Videós, mozgóképes topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- SSD kibeszélő
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Bejutott az európai 5G-be az Amazon
it Felhős üzletet kötött a Telefonica és az Amazon, ezzel utóbbi bejutott az európai 5G-s szektorba.
-
Hosszabb videón az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A minap elindult a zárt béta teszt a játék új kiadásához, amely korábban csak mobilokon és tableteken volt elérhető.
-
Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
ph Az Arrow Lake-S generációt amolyan mindenes platformként kezeli az Intel.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jim Tonic
nagyúr
Volt valaki a tuning és stereo fesztiválon Péren?
Voltak sugárhajtóműves autók. 400m-en 420km/h. 1500LE.
Volt ezenkívül még sokminden, amit nehéz lenne leírni. Fantasztikus élmény volt.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz anyonyimus #28 üzenetére
Komolytalan versenyen komolytalan autók. Megnézem, mikor vágsz oda egy stx-nek.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz anyonyimus #101 üzenetére
Aztán minél hosszabb a táv, akkor kezdődnek az amcsik problémái, mert míg a japánok akár 250-ig mennek, az amcsik 170-nél boldogok. Nem véletlen a 400m. Van egy fehér Camaro, ami jól teljesít a magyar versenyeken, de az is csak nitroval.
Az utcai racingben is egyértelműen a japán autók viszik a pálmákat, és meglepetésre nem németek fordulnak köztül elő, hanem franciák.
A motorépítési képességekről pedig egyértelműen tanúskodik a WRC, a forma1, az Indycar. Az Jenkiknek megmaradt a Nascar, de talán csak azért, mert abban nem érdemes külföldi autóknak indulnia, hisz nem róluk szól.
Ez privát vélemény, nem támadlak vele, csak elmondtam.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
Amilyen jó volt ez a topik az elején, annyira felhigították itt páran mostanra. Scream, tudnál valami értelmeset is írni?
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
Hali!
Van a csoportban LPG-s? Keresek korrekt szerelőt.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
-
Jim Tonic
nagyúr
Igen, ez volt a válasz. Hozzáteszem, ha azt írja, hogy bocs, de a vezérlővel nem tudok mit kezdeni, azt cserélnünk kellene, még megértem. Azt sem igazán, mert nincsenek óriási különbségek, de oké.
Viszont, hogy miért kellene reduktort, injektorokat, stb. (kicsit sem noname eszközökről van szó) cserélni, azt nagyon nem értem. Azaz értem, de nem fogadom el.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
Gyerek lemarta az egyik kilincsen a soft touch lakkot. Rendkívül boldog vagyok. Milyen megoldásokat tudtok javasolni? Szépet. Nem olyat, hogy alkohollal oldjam le a maradékot.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Integrale #106048 üzenetére
Ha akarod, lefalazod szépen, és nem is látni. Az LPG szerintem most nagyon jó alternatíva, kvázi dízel áron lehet autózni, de nem büdös, és nem érinti a dízeles hercehurca. Ha valaki úgy veszi, hogy már benne van, az különösen jól járhat.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Új hozzászólás Aktív témák
- AI jelzést kapnak az új Ryzenek
- Okos Otthon / Smart Home
- Renault, Dacia topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Milyen autót vegyek?
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Horgász topik
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen