- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- iPad topik
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Moleman
addikt
válasz tobias40 #4001 üzenetére
Ez jó kérdés, gyakorlatban sosem kerültem közel a chiptuninghoz, csak fórumokban nézelődtem, hogy mik a lehetőségek. Mondjuk ha 120 lovas 3-ast vettem volna, azt biztosan megcsináltattam volna, nála éri meg a legjobban.
Ha a BMW-vel elégedett voltál, akkor szerintem viheted ugyanoda, legalább már ismered.
-
snorbi82
senior tag
Én nem tudom mi van mostanában. A benzines autók ára nagyon meredeken megy felfelé. Asszonynak nézzünk most autót. 2017es diesel (méter van benne, de nem vészes) :
[link]IPhone 15 Pro Max, Iphone 13
-
nyepi
tag
válasz Moleman #3991 üzenetére
Igaz, azon átsiklottam.
Csak sokan nem hiszik el, hogy 30-40 k után már betétet kell cserélni. Volt akinek a szalonból vett 2-es Mazdájánál 20 ezernél már vason volt az első fék.A km. a 2.2-nél szerintem még így szerencsésebb, mint 10 év alatt mondjuk 100.000.
Ennél fogadok, ha leveszed a szelepfedelet se kifújás, se veztengely kopás nem lesz. -
Moleman
addikt
Angliában egy barátom dolgozott Mazda szervizben, volt egy néni, aki óramű pontossággal 9 havonta vitte kuplungcserére a 2-esét. Pár évente lecserélte a kocsit is, de évjárattól függetlenül minden 9 hónapban megevett egy kuplungot.
Könnyű tönkretenni minden kopóalkatrészt, ha a sofőr nem tudja, mit csinál.A futással egyetértek, ennyi km csak autópályán jöhet össze, az meg hazai pálya a dízelnek. Ha sokat kéne pályáznom, lehet én is ilyet vennék.
-
#21346560
törölt tag
Örülök, hogy kicsit fepörgettem a topikot!
-
nyepi
tag
válasz Moleman #4009 üzenetére
Természetesen itt is valószínűleg felhasználói hiba volt. Főleg, hogy akusztikai kopásjelző van rajta, nem létezik, hogy nem hallotta.
De az átlagnál, akkor is gyorsabban eszi mind a tárcsát, mind a betétet, borzasztó puha a gyári betét. Főleg a CX-5 és a 6-os eszi, ott már azért tömeg is van, amit meg kell állítani. -
nyepi
tag
válasz UberMutant #4012 üzenetére
Hidd el, tudom mi a különbség a fék és a kuplung között. Láttam már olyat, aki kuplungozott, már autót.
Kérlek olvasd figyelmesebben a leírtakat. -
#21346560
törölt tag
Üdv ismét!
Kicsit tovább nézelődve a javaslatokra, ezt találtam.
Ez már az ajánlott 165LE-es, jobban felszerelt, mint az előzőleg mutatott, viszont aut. váltós.
Mennyire megbízható ez a váltótípus? -
tag
válasz #21346560 #4014 üzenetére
FW6A-EL a valto tipusa, reszben sajat fejlesztes, kulfoldi forumon van mar nehany 300-400 ezer kilometert futott peldany, nem olvastam panaszt eddig. Nekem 179 ezer km van benne, hidegen a 2-3 kozotti valtast kicsit lehet erezni, de elvileg ez termeszetes.
Arra kell figyelni, hogy a markaszerviz karbantartas menteskent kezeli a valtot, mert "elettartam olaj" van benne; azert 80 ezer kilometerenkent celszeru cserelni az olajat (ATF FZ, Europaban a Ravenol gyart ilyet), valamint a szurot. Ez kicsit macerasabb, mert le kell venni hozza az olajteknot, de megeri. Igy tudod a magnesrol is lemosni a femreszeleket :)
-
#21346560
törölt tag
válasz Uyuarasy #4015 üzenetére
Értem, köszönöm!
Mondjuk alaposabban megnézve, ez az autó biztos, hogy Attraction felszereltségű?"Az Attraction szint, ami adaptív Bi-Xenon fényszórókkal, LED-es menetfénnyel, tolatóradarral, fűthető első ülésekkel, RVM holttérfigyelővel, LDWS sávváltásra figyelmeztetéssel és automata reflektorkapcsolással rendelkezik."
Abban amit linkeltem, ezek közül egyik sincs!
[ Szerkesztve ]
-
#21346560
törölt tag
Jól sejtettem!
Köszi! -
#21346560
törölt tag
Megérdeklődtem a kereskedést, válasz:
"Az autóban a hirdetésben szereplő extrák vannak, ha az Ön által sorolt extrák is szerepelnének az autót 6 millió forintért árulnánk."
-
UberMutant
őstag
válasz Moleman #4023 üzenetére
plusz , ha annyira jó áron lenne, már nem lenne.
a futásteljesítményis nagyon fura, első évben 60k azán meg beesik 20 ra másfél év alatt. utána meg alig használja. majd elviszi ausztirába, ahol magasabb az életszínvonal és ilyen "romokat" meg se néznek, aztán elhozza keletre , hátha talál vevőt.biztosan nagyon jó autó, ha ilyen sokáig keresi a szerető gazdáját.
-
#21346560
törölt tag
Jól sejtem, hogy ez sem az a kategória, mint amit feltüntettek?!
Ha jól emlékszem, a Revolution felszereltségben már a holttérfigyelő, sávváltásra figyelmeztetés, távolságtartós tempomat is!
Mondjuk az egyik képen mintha látbék olyan kapcsolót, ami a sávváltásra utal...
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz #21346560 #4029 üzenetére
Jól sejted, ez egy Attraction. Külön vicc, hogy még a gumiméretet sem sikerült rendesen leolvasni, 225/55R17 kell rá, Revolution-ön meg amúgy is 19-es felni lenne.
Nem tudom, hogy hülyének akarnak-e nézni, vagy ők ennyire hülyék. Láttam én már Revolutiont is Emotion-nek hirdetve.
-
#21346560
törölt tag
válasz Moleman #4030 üzenetére
Ez a kapcsoló nem a sávváltás figyelmeztető kikapcsolója?
Az egyik megosztott képen van!Milyen kellemes linket találtam, ahol le van szépen írva minden felszereltség...
[ Szerkesztve ]
-
skt
tag
Sziasztok!
Adott egy mazda 6 gh kombi, minden kerék a megfelelő nyomáson van, viszont a jelzés mégsem tűnik el. Gombot nem találtam, hogy lehetne eltűntetni?[ Szerkesztve ]
-
tobias40
veterán
4031 hszben a képen a "SET" gombot nyomva tartod járó motornál amíg el nem alszik a lámpa és mész vele folyamatosan vagy 15-20 km-t és bekalibrálja magánakaz új kereket/gumit!
Én is tegnap csináltam meg ,téli kerékre váltás miatt bejelzett.Azóta mentem vele 200 km-t és minden rendben..
Most nézem,lehet neked nincs ilyen gombod?
[ Szerkesztve ]
-
tobias40
veterán
válasz ADAM1337 #4036 üzenetére
Nem csak abban,de sajnos nem tudom pontosan.
Hülyességet nem akarok mondani de talán nagyobb kerekekkel adták ki meg a távolság tartó tempomat is van benne ha jól tudom,de majd jönnek akik jobban tudják és segítenek!akt: nem tudom,nem vagyok nagy guru sajna még csak 9 hónapja van hatosom!
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz ADAM1337 #4036 üzenetére
+ 19-es felni, Bose, talán tolatókamera, sok minden függ az évjárattól is. Azt sem tudom, hogy mikortól lett radaros tempomat, nem hiszem, hogy 2013-ban már lett volna.
De azt hiszem, hogy pont a bőr volt az, amit meg lehetett rendelni külön is, csomagtól függetlenül, ellentétben minden más extrával.
Nekem bő 2 éve van meg a CX-5, de előtte 3-4 évig bújtam a Mazdákat, amíg nem tudtam eldönteni, hogy 3-ast, 6-ost, vagy CX-5-öt vegyek.
Vicces infó pl, hogy a 3-asban az Attractionhöz sima xenon jár, csak a Revolution lesz kanyarkövető. A 6-osban és a CX-5-ben nincs sima xenon, Attractiontől egyből kanyarkövető. Viszont a szintezés tesztelésekor fordítva mozognak, az egyik befelé kancsalít, a másik kifelé. Na, ez abszolút feleslegesen foglalja a tárhelyet a fejemben, mert halogénes a CX-5-öm.
[ Szerkesztve ]
-
Radnix
senior tag
hali!
elso mazdankat vettuk, 2013 as 80 ezret futott cx-5 2.2d automata ismerostol.
nagyon szuper az auto, de van par kerdes:
- automata valtoban olajcseret szoktak csinalni, kene csinaltatni?
- erdemes-e es ha igen, akkor hol alvazvedoztetni?
- az elektronikus szervizkonyvhoz hogy ferunk hozza?
a mymazda appban csak az latszik hogy hol es hany km-nel volt a szervizben, de az nem, hogy mit csinaltak vele az adott szervizelesnel.
- ki lehet kapcsolni az automatikus motorleallitast veglegesen?
koszi![ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
Automatában ha jól tudom, 80-120 ezrenként érdemes cserélni az olajat. Gyárilag sokszor örök életűnek hazudják, de érdemes lecserélni, nem nagy pénz.
A startstopot vagy minden induláskor kinyomod, vagy a gombot kiékeled egy darab papírral/műanyaggal, hogy nyomva maradjon, akkor kinyomja magát minden induláskor. Kevéssé elegáns, de legalább működik.
-
tag
A 80ezer km-es periodus realis, a harmadik generacios modellek altalban mar nem rohadnak (van kivetel persze), a reszletes szervizkonyvet mar csak markaszervizbol lehet kikerni, i-stop meg allithato OBD adapterrel, vagy van YouTube video alapjan a gepteto zarjanal kell kicsit buheralni :)
-
Moleman
addikt
válasz Uyuarasy #4046 üzenetére
De jó, ezek szerint az újakon már van csatlakozó.
A régieket még csavarozni kell.Én is megszoktam már, hogy nyomkodom a gombot, viszont éjszaka minimum fényerő mellett zavar a világító narancssárga.
Szeretem a sötétet, az előző kocsimban még a rádió gombjainak a háttérvilágítását is kimaszkoltam, úgyis tudtam, hol kell nyomni, és a kijelzőt is elsötétítettem 3 réteg lámpafóliával. -
Moleman
addikt
válasz Moleman #4045 üzenetére
Na, most csináltam meg, utcára még nem mentem vele, majd kiderül, hogy tényleg működik-e. Látszólag továbbra is kapcsolgatható az istop.
Viszont talán nem télen kellett volna megcsinálni, a zártakaró műanyag mindkét füle letört. Bár sok funkciója nincs a füleknek, nem tud elmozdulni, mert tartja felülről az a patentos elem.
-
Radnix
senior tag
frissult a mymazda app, es most mar le lehet tolteni a szervizlapot minden karbantartasnal kulon kulon es akar az osszes karbantartast tartalmazo osszefoglalo lapot is