Hirdetés
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Ez a 7 liter kötnyéke valóban nálam is megvan.
2004 Mazda6 136ló 2 liter dízel 6.3-mat evett. 1440 kiló.
Most vettem egy 2012 Passat Alltracket, ez is 2-es dízel, emelt hasmagasság, összkerék, 1700 kiló, 170ló, automata. Bőven lenyeli a 7et, ha nyomkodom hétfelet is. Ha nagyon óvatoskodom le tudok 7 alá menni, de a francnak van kedve 80-al gurulni.
A váltó rövid, 6-osban 2000 rpm 100-on[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Moleman
addikt
Nekem a CX-5 1-3 decit csal lefelé, eddig még csak egyszer volt, hogy 6.9-es kiírásra 6.82-t tankoltam.
A 2 liter 2WD benzin óvatosan elvan 6 liter alatt, pályán 140 körül viszont már 7.5 liter. Egyszer sikerült 7.95-öt megetetni vele, abban már sok 150-160-as autópálya volt.
-
expander
senior tag
Sziasztok,
hasonlo parameterekkel (4-4,5M, 2015-16) keresnek en is dizelt, napi 2x50km autopalyazasra.
Hallottam/olvastam en is, hogy jo ez a 2.2D, de megsem annyira...
Viszont, ilyen felhasznalasra ami nalam lenne, egy 130-150k km-es, megvigyazott peldany meg elheto opcio lehet?(vagy menjek tovabb a mondeo, octavia, passat vonalra?)
-
lemmy71
őstag
Köszi értem. Amúgy a GG hatosnál mennyire nehéz leszedni az axiálcsuklót.
Persze most kicserélek akkor mindent, a futóművön és majd utána elviszem egy beállításra. Még annyi hogy az alsó lengőkar még eredeti gyári, na most egy utángyártott olyan 10 körül van, viszont maga a szilent hozzá jóval olcsóbb. Megéri csak szilentett cserélnem, vagy komplett cseréljem Lehet hogy fél év múlva a gömbfej adja meg magát a végén és akkor szedhetem szét megint. -
lemmy71
őstag
Az néztem én is hogy valami excenteres kulcs kellene oda, de van komoly csőkulcsom majd azzal neki esek. Még egy kérdés, most a bal oldali kopog, ezt is párban ildomos cserélni vagy ne maceráljam a jobbost ha az csendben van
Igen az alsó támasztó gömbfej még feszes és gondolom hogy az utángyártott a nyomába sem ér. A tolórúd végi gömbfej még nem lóg de viszont könnyen jár és valami barna zsír is kijött belőle, olyan mint shell retinax EP2.
Még annyi hogy az axialcsukló gumiharmonikán a belső rögzítés az ha jól látom, valami spirálosan összecsavart drót Tuti gyári lehet mert ezt még senki sem bontotta meg, ne tököljek vele csípjem le egy fogóval -
lemmy71
őstag
Na a neki álltam, kicseréltem az alsó lengőkarok szilentjeit és a tolórúd gömbfejeket. Az axiál csuklóról lehuztam a gumi harmúnikát, megrángattam , de nem onnan jön a kótogás, úgy hogy az maradt a régi, Amúgy egy csőfogóval vidáman lelehet szedni Lehet a kormányműből jön a kopogás, holnap megnézem a kormányoszlop csuklót is, bár belül nem hallani, de lehet hogy a sok vas kiviszi a hangot a tolórudak végéig Nem szeretnék ormány művet cserélni Esetleg annak a felfogatási szilentjei kopoghatnak, bár én kétlem, de azt úgy is ki kell szedni ha cserélni akarom. Ezeknek a hulladékoknak mennyire tartós a fogasléce, ebbe most 240 ezer van.
-
Fabolous4
csendes tag
Köszönöm mindenki válaszát a szint kb a két csík között van gondolom a felső csíknál kellene hogy legyen vettem egy koncentrátumot ami zöld, keverhetek bele belőle vagy önthetem csak nyersen a koncentrátumot amíg eléri a felső csíkot vagy nem jót vettem és ezt nem szabad semmilyen formában sem beleönteni?
-
lemmy71
őstag
Nem ismerem az a motort, de ha hasonlóan mint 2 literesnek a szelepdekliben van az injektor, akkor az is belepufog az olajtérbe ha kiégett a tűzkarika. Azt pedig lehet hallani alapjáraton, ha leveszed az olajbeöntőt
Ha van egy videó endoszkópod akkor azzal szépen meglehet nézni hogy van felszívott szennyeződés az olajszívagyú "szívókosaránál". Anno először én is levettem amikor tűzkarikás volt (cirka 7 -8 ezret mehetett vele úgy a nejem) Mindenki azt mondta hogy ez kivégezte a motort, cirka egy negyed kiskanálnyi mocsok volt a szűrőrózsán Ezzel csak azt akarom mondani ha meg van az előírt olajcsere akkor nincs nagy gond. Én a gh dieselnél 25 ezrenként cseréltem olajat, mióta a nejem használja, azóta 20 ezrenként mert éppen csak annyit megy egy év alatt.
A benzinest a 2,5 -re értettem, de mindegy az lényegtelen kicsit elkalandoztam fejben -
lemmy71
őstag
Pedig nagyon jól hallatszik gyönyörűen "dohog" és megemelkedik a kartergáz
A kamionban 70 - 80 ezrenként cseréltem olajat (belföld, nem nemzetközi), az A6 tdi ben is 22 körül cserélek, mellesleg több mint 30 éve motorozom és a ZRX -ben is 5 - 6 ezrenként vagy évente cserélek olajat. Az endúrót nem ismerem nem az én világom, verseny szerű használatnál megértem a rövid olaj periódust, de egy hétköznapi használatnál sokkalom a 10üo. Vannak krosszos barátaim, azokon mindig elcsodálkozom hogy 20 - 30 üzemóránként már dugót hajtókart is cserélnek, de az egy más világ
Szóval nem ma kezdtem, van némi rálátásom a gépek kenése és karbantartási ciklusához, magyarán sok olajos rongy megfordult a kezem köztAmúgy én is most szedtem le a kartert a nejem hatosáról, tavaly mondtam már neked itt hogy találtam benne némi bronz nyomot a karterben. Akkor kopogott mint ha főtengelycsapágyas lett volna, mindenki azt mondta hogy az a baja, de végül is az egyik injektor kopogott be néha. Azt cseréltem most jó elmúlt a hang, de azért lekaptam a kartert és jól belenéztem, nem volt benne bronz csillogás, az endószkóp azt nem tudja kimutatni mert nagyon tükröződik a felület. Bár még mindig elgondolkodtató hogy honnan került oda a bronz pór, igaz 240 körül van benne, annyi kopás talán bele is fér.
[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
Szóval ez valami újabb fejlesztés lehet? Fogyiról a hihetetlen adatok pozitív vagy negatív irányba mondod? Ja meg annyi még, hogy az automatáról van infó? Érdemes gondolkodni benne? Bevallom, főleg automatát szeretnék de ez a 3-as HB annyira sportos hatást kelt bennem, hogy lehet maradnék a kézinél, mert egy rossz automata váltó elrontaná a vezetési élményt.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
lemmy71
őstag
Egy lemez csavar tartja ahová benyúlsz becsukáskor, utána hátra rántod és lehet felfelé feszíteni. A belső oldalán van két fém lemez patent ami a konzolhoz van csavarozva, na abból az egyiket sikeresen letéptem, mert lehetetlen kiakasztani de nem sok vizet zavar. Amikor visszatettem a konzolt tökéletesen masszívan állt minden a helyén, rángatásnál sem mozdult Amúgy még most szétkaptam a kapcsolót, a házból letört egy darab ami beesett és az csinált némi káoszt az érintkezőknél és gondolom az asszony feszegette a kapcsolót ami kicsit meg is nyúlt. Na de most jó, kicsit lötyög a gomb, de legalább működik
-
b3Ro
senior tag
Szerdán elviszem ahhoz a szerelohoz, aki szervizelni szokta, és majd mondom neki, hogy mit akarok nezetni.
Azzal az a baj amit írtál, hogy nézzek meg hogy volt e cserelve, hogy simán mondhatják, hogy nem volt és majd ők megcsinálják jó pénzért.
Köszönöm neked is a segítséget.
-
#TOTTI
őstag
Szubjektív is meg nem is, de a CX-30 alap Harmonic Acoustics rendszere, a két első mélynyomóval nagyon harmonikus egységes kellően mély, de nem túl mély. Szerencsére az én ízlésemnek megfelelő, mivel az erősítő az utastérben van, kényelmesen bővíthető lenne, de egyelőre, gyerekbicaj/babakocsi/kiskutyahordozó origami ami a csomagtérben uralkodik.
-
lemmy71
őstag
+1 az üregvédelemre
De azért ne felejtsük el hogy az elsősszériás GG, hulladék acélból készült és a tömítőanyag gyártó cég is rossz anyagot készített, ami egy év után kikeményedett kitöredezett így gyorsabban rohadt a hatos (2005 -ben beszállítót is váltott a mazda, bár csöbörből vödörbe, mert a kaszni így is hulladék maradt)
Én biztos nem vennék olyan autót, ami frissen vastagon le van fújva rücsivel Mert ha már benne van az anyagban a "rozsdagyerek" akkor fújhatod te már bármivel -
nagyúr
"Főleg az ilyen egyszerű, Mcpherson futóműnél."
Elöl Mcpherson? Ezt nem tudtam. Ahhoz képest nem csillapít rosszul.
Bár lehet ez az oka annak is, hogy sokkal direktebbnek, sportosabbnak éreztem a 7gen accord futóművét, abban komolyabb technika van egy fokkal.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
Nem viccelek, tényleg vannak olyan gyári Mazda előírások, amiben nincs benne a fékfolyadék. És az enyémet biztosan az alapján szervizelték, megvan az összes számla 2013 óta, soha nem cserélték. Én cseréltem benne először tavaly...
Az előző kocsimmal ugyanez történt, a Nissan se szeretett fékfolyadékot cserélni, 9 évesen az Alpokból lefelé forrt el.
-
Ez persze abszolút szubjektív dolog, és az adózási/könyvelési szempontok is befolyásolják, hogy ha nem azt preferálnánk a környezetemben, akkor is dízel autóink lennének, de így, hogy gyermekkorom óta a rokonságban/ismeretségben szinte mindenkinek dízel autója van, nekem mindig a gyermekkorom nyomorúsága jut eszembe a trabantokkal és wartburgokkal, ha gyertyákról hallok/olvasok (mert dízelnél nincs ilyen - vagy ha mégis van valami hellyel-közzel analógiája, hogy a dízel nagy-nyomású befecskendezője sem tart örökkön-örökké, az akkor is más lépték, nem rendszeres dolog a teljes autó élete során, csak egy alkatrész a sok közül, ami persze tönkremehet valamikor még a totálkár előtt...), azt az régi idők öreg autóival asszocializálom, és kicsit meghükkent, hogy "még mindig van ilyen, hogy gyertya, ráadásul még mindig tönkremegy a teljes motor tönkremenetel előtt többször is"?
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
tag
Igazad lehet, az Skyactiv X-et csak masok videokbol es tesztekbol ismerem (azok alapjan nem tul meggyozo, ha most valtanek autot nem vennek, persze lehet tartosnak bizonyul ez a konstrukcio is).
A "még mindig van ilyen, hogy gyertya, ráadásul még mindig tönkremegy a teljes motor tönkremenetel előtt többször is" mondatot nem tudom hova tenni, egy - a kortarsaihoz kepest - botegyszeru, turbo nelkuli szivo Skyactiv G kontextusaban. Persze ez is hengerfejes lesz, ha nem cserelnek olajat, meg kokszosodhat is a szivo oldalon de mi az a tipushiba ami miatt a teljes tonkremenetelt varhatnam? -
tag
Koszi a valaszt, hatalmas hibakrol nem irtak, vannak paran akiknel kopogas hallatszik az utasterbol is (ez mondjuk lehet a kevesbe minosegi uzemanyagtol), a valos figyasztas (nemet tulajok bevallasa alapjan) 4,5-7,8 liter kozott mozog kb. egy 2.0-as benzines teljesitmenyevel, elso szerviz elott nem volt sima a kigyorsitas, ilyenek.
Tavaly volt valami szoftverfrissites, amivel alakitottak a gorbeken, szoval biztosan van mozgaster a finomhangolasra, csak nekem meg tul uj az egesz. Fussanak ezek is 3-400 ezer kilometert aztan kiderul mennyire tartos konstrukcio
-
Topikgazda
Na az nem mindegy. Szerintem egy normális 10-15 ezres olajcsere intervallumon belül ha max-ról lemegy min-re az még teljesen elfogadható, persze nem az autó új korában, de úgy 100ezer kilométernél.
Nekem a 10-13 ezrenként 6-7 decit tudta a 2004 dízel Mazda6 mikor vettem 180 ezernél, és szépen kúszott fel. 313ezerrel adtam el, ott már nagyon bő 1 liter ráment, eleve vettem mindig egy plusz literest. De inkább ez úgy történt, hogy az első 6-7 deci nagyon hamar elfogyott, még ha rá is töltöttem, a többi már lassabban.
Az új tulaj cserélt turbót, azt mondta már elég gatya volt, valszeg az csipegette le a tetejét.
A másik ez a trágya Mannol olaj, merthát 5W-30, olcsó, mi baj történhet, na azt zabálta. Mikor visszaváltottam Castrolra visszacsökkent az olajfogyasztás.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Safranek
aktív tag
[ Szerkesztve ]
„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen