Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KillHates

    nagyúr

    válasz Bj Brooklyn #7506 üzenetére

    Hát nem lesz öröm a parkolás :D Nekem kb egy évig bírják a sarkok kopásnyomok nélkül. Aztán eldöntök néhány pakolóbabát, vagy mások jönnek nekem a parkolóházakban :U
    3-4 évig húzom, aztán viszem fényeztetni a lökhárító borításokat.

    A 140-eseket nagyon jól összerakták (főleg még az elején 92-94 között, aztán elkezdődött az "ócsítás" ott is) gyanítom, hogy a sok állástól az üzemanyag tankban lévő üzemanyag szivattyú adta be az unalmast, felételezem, hogy a vízzsákból visszakerülhetett valamennyi vízpára, vagy víz is a pumpába és télen a hidegben szétnyomott valamit a jég. (egy 2.6-ossal szerelt géppel járt így a barátom)

    Nem annyira a belső teret kell nézni vételkor, mert egy komolyabb varázs-garázsolás csodákra képes a romokon is. A 140-esekben nem nagyon kopnak ki a dolgok, mert minden kb 3szorosan túlméretezett. Az enyémben 260 ezer km van és a fék meg a gázpedálja úgy néz ki mint egy 30-40 ezer km-t futott mai autóban. Magyarán egy szilikonozás után el lehetne adni újnak :D
    Viszont a motortérben meglátszik az idő vasfoga, és az odafigyelés hiánya. A benzinesek jóval nagyobb hőt termelnek, mint az olajkályhák és ez eléggé megviseli a műanyag elemeket. A fő motorelektronika kábelt kell megnézni, a motor "után" keresd a ablak előtt fut végig egy bordázott csőben. A csövet (ha még van belőle :D) csípd az ujjaid közé és sodord meg, ha szétmállik, akkor megérett az átkábelezés. Ugyanilyen kábelköteg fut a motor alatt is, szerencsésebb esetben szárazon, nem szerencsés esetben a motorvédő lemezben megrekedt olajos sárban fekszik. Ami öröm az ürömben, hogy itt az olajsár egy kicsit szigetel :B Ha nem offroad-ozol majd a kocsival akkor érdemes ezt a lemezt leszerelned, így nyersz 10-15 fokot a hűtés hatásfokában ami főleg nyáron a M0-áson rekedve klímázás közben jön jól, így megúszod a hűtőcserét idő előtt. Sajnos pont ebben az időben lett divat a műanyag oldalú hűtők gyártása, ami akkor még gyerekcipőben járt; tehát így 15 év után hajlamos erre utat találni a kitágult vízgőz és nem a nyomáskiegyenlítő szelep irányában...
    Amikor indítózol akkor nézd a műszerfalon a lámpákat mennyire pislognak; ha teljesen elalszanak akkor nincsen elég áram az akkuban és be-be dadoghat a computer, akkor meg kell nézni az immobiliser-t is, mert azt is képes elfelejteni ha sokat állt a vas ebben az esetben az ablakok végálláskapcsolója nem működik (azok adaptívek) ilyenkor az immo-t is meg kell tanítani ha nem az infrás van a kocsiban...
    Szóval lesz cumi a 140-essel, de ha megérted a lelkivilágát, akkor nagyon lehet szeretni a komfortos tankot. :D

    Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

Új hozzászólás Aktív témák