- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- ROG Ally X néven jön az ASUS kézikonzoljának frissítése
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- iPad topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
- Egérpad topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Új Arc meghajtó a görög mitológia alvilágához
ph A 31.0.101.5448-as, WHQL aláírással rendelkező csomag a Hades II-höz kínál profilt.
-
Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
ma Bejelentette a Xiaomi, hogy mikor esedékes a Poco F6 és F6 Pro premierje, a fotón pedig egyértelműen látszik, melyik Redmiből készül az új modell.
-
A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
it Miután nemrég újabb dolgozókat küldött el a Tesla, Elon Musk azt ígéri, hogy 500 millió dollárt költenek a töltőhálózatra (ez értelemszerűen inkább az USA-t érinti).
Új hozzászólás Aktív témák
-
worxland
addikt
"A mai e-autók, azaz jellemzően a 2020 utániak meg kb 50e km, de nagyon nagyon max 100e km után már olcsóbbra jön ki még az utcai töltéssel is, mint a fosszilis a tankolásokkal/szervízekkel(csak a kötelező)." - nem jön ki a matek, utcai töltéssel k@rva drága, nem sokkal olcsóbb, mint a benzines. A Teslád eszik min 15 kW-ot (városban), ami a 250 forintos alsó árral számolva 3750 forint. Annyiért 6 liter benzint veszek, miközben a fogyasztásom 7 liter százon.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
bteebi
veterán
Mondjuk bevásárlás közben nagyon praktikus a töltés, és akkor még a valamivel lassabb sebesség is megbocsátható, de a brutálisan magas árat nehéz elfogadni. Nem tudom, hogy most pontosan mennyibe kerül az áram az ipari felhasználóknak (talán 1x0 Ft lehet, ahol x talán 2 és 5 közötti), meg nyilván ki is kellett építeni a töltőt, fenn is kell tartani, és néha azért némi haszon se ártana, ha már megcsinálták... de a 250+ Ft-os ár szerintem a rablás kategória, ráadásul akkor már drágább is egy EV-t használni, mint a legtöbb ICE-t.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
worxland
addikt
Az enyém méretben 3x van közelebb a M3P-hez, mint a Corsahoz, plusz kombi, így a pakolhatóságot hagyjuk is. Városi közlekedésben nem gyorsabb a Tesla (épp eleget látok a reggeli munkába járáskor), városon kívül meg pláne nem (110-120-as bóklászók a külső sávban). Az árakat a villanyauto.hu dobta nekem, így abból indultam ki. Én is számolgattam eleget, nekem a benzinesről csak a hibridre váltás márkán és típuson belül 1x éven (min. 150-200 000 km) belül térült volna meg (a hibrid valamivel nehezebb, lassabb, gyengébb lett volna, kisebb csomagtartóval).
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
SindaNarmo
tag
A töltők töltési korlátja kW és nem kW/h (vagyis 250kW-tal kezd és 125kW-ra csökken). Valószínűleg az a töltő is tud többet, csak lehet hogy le volt terhelve a rendszer és ennyi fért bele a keretbe.
Ezért is röhögtem mindig amikor azt mondták hogy az EV-hez nem kell infrastruktúra fejlesztés.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest