- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Projektor topic
- Androidos tablet topic
- Milyen egeret válasszak?
- A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
67 wattos gyorstöltés és Leica kamerák a Xiaomi kagylóján?
ma Megkérdőjelezhető hitelességű fotó és valós hitelesítési adatok a Mix Flipről.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nagy mennyiségű belső dokumentum szivárgott ki a Delltől
ph Ezek rejtik a cég útiterveit, a partnerek érkező platformjaival együtt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
paatrick
őstag
válasz Neurotoxin #5 üzenetére
Még akkor se. Számtalan videó szól a youtubeon arról hogy a híresztelt "nagyongyors" töltés a valóságban a 2/3-án vagy felén tölt a hirdetett értéknek, meg folyamatosan laposodik a töltésgörbe, szóval a végén ugyanannyi %-ért már 2x annyi időt kell tölteni ezért mondják hogy nem kell 100%-ra tölteni. Ehhez hozzájön még hogyha tele a töltőállomás akkor az állomás állítja be mennyit kapsz, hiába tudnál 200-zal tölteni, mivel másoknak is kell adni az erőből így mindenki csak 100-100-at kap.
Így ugrálnak az elméleti töltési idők 15-20 percről, 30-40 percre, az elméleti megtehető kilométerek meg a 2/3-adukra. És akkor még azt számításba se vetted hogy esetleg olyan töltőhöz érsz ami épp mind tele van és várni kell még 10 percet mire beállhatsz tölteni a tiedet. Ez Magyarországon még kevésbé fenyeget.
Jelenlegi villanyautós technológia akkor működik jól ha csak városban használod a kocsit és csak otthon töltesz. Akkor megéri... mondanám de mivel az elektromos autók drágábbak mint a benzinesek újonnan így már ez a kijelentés is inog.
[ Szerkesztve ]
6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯
-
paatrick
őstag
"Én pélául előző, szintén céges 8 éves plug-inből ültem át egy új Model 3-ba, ami kb annyiba került a cégnek, mint amennyi lett volna az előző autónak az értékvesztése, ha megtartjuk."
8 éves autónak a további évekre 18 millió az értékvesztése? Mit vezettél eddig? Ferrarit?6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯
-
paatrick
őstag
válasz ggbuffon1897 #64 üzenetére
"Városba meg ugyebár hova is kell a 300le az 50 meg 70es tábláknál. Inkább lett vna 150le + 200km hatótávval."
Mivel itt elektromos motor van, a kevesebb lóerő nem növeli a hatótávot. Ha nem nyomod neki akkor csak kevesebb lóerőt használ, míg benzines esetén mindig be kell fröcskölni a lovakat és a fogyasztás ugyanúgy 10-20 liter Hatótávot egyedül az akku nagysága növeli érdemben de akkor meg több súly, nagyobb fogyasztás, ördögi kör.
Inkább az a gáz hogy a Tesla 100 kilövéses gyorsulást engedélyez a kocsijaiban, utána örökre letilt a rendszer és viszlát 300 lóerő padlógáz. Meg nyilván a gumit is sokkal jobban eszi a hirtelen nyomaték, ami amúgy is az elektromos autók legdrágább alkatrésze és így gyakrabban is kell cserélni mint egy benzines gumijait.[ Szerkesztve ]
6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Edifier R1080BT 2.0 Bluetooth hangszóró fekete
- PS2 MX4Sio adapter + FMCB + SD szettben
- WIFI7 Xiaomi Router 7000 NFC Quick Connect 7000Mbps 2.4G 5G 4K QAM 160MHz WPA3 IPv6 USB 3.0 1GB RAM
- HORI Racing Wheel Overdrive kormány (AB04-001U)
- Harman Kardon Onyx Studio 7 bluetooth hangfal gyári dobozában újszerű
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen