- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- Milyen egeret válasszak?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Hobby elektronika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- 2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
ph Ezt maga Pat Gelsinger, a vállalat vezetője erősítette meg.
-
Indika teszt
gp Teológiai utazás egy kételkedő apáca és egy istenhívő szökött fegyenc kíséretében.
-
Még több embert rúgott ki a Tesla
it A jelentések szerint újabb dolgozókat küld el a Tesla, ezúttal a szoftvereket és a szolgáltatásokat, mérnöki részlegeket érinti a leépítés.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kranazoli
senior tag
Sziasztok!
Most leltem rá erre a topic-ra. Én is tapasztaltam ezt a microstuttering dolgot. Pont úgy, ahogy a Krájzisz-es gameplay részletben is van, csak épp Én a STALKER Clear Sky játékban.
Én is túrtam a net-et megoldás után, de szinte semmi olyan infót nem leltem, ami orvosolta volna a problémát.
Amit persze Én hüle nem próbáltam, amikor fent volt a játék, hogy nem csak DX10 ill. DX10.1-es API-val játszani, hanem DX9-ben.
Jelenleg a Stalker Shadow Of Chernobil van fenn, abban semmi ilyet nem tapasztalok. Ill. Én más game-nél nem is nagyon tapasztaltam. De mivel sok esetben a játék = STALKER így bosszantó a dolog.
Jelenlegi konfigom az aláírásomban, előtte egy EP43-as Giga lap volt és 800-es GEIL RAM-ok. Clear Sky-nál szerintem már 1értelmű, hogy a motor xar.
AsRock Z77 Extreme4 | Intel Core i7 3770K | Kingston HyperX Fury Blue 32GB 1600MHz DDR3 | MSI GeForce® GTX 1070 GAMING Z 8G | A-DATA 384GB SSD | XFX XTR Series 650W | LG-24MP57VQ-P IPS 24" | Windows 10 WST x64
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest