Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alastair'

    nagyúr

    válasz Zeratul #10 üzenetére

    Ja igen a fő Troll. Szinte mindenhol ezt csinálja, nem is értem miért van még mindig itt.

    Én is rengeteget szenvedtem a Dirt2-vel, DX11-ben nem tudok játszani GTS450-el a multijával. Kipróbáltam mindenféle DX11 képes op rendszert, mindegyiken laggol a multi, nem is kicsit. Ha átrakom a másik gépből az 5670-est, azzal nincs semmi gond, semmi lagg, jó a multi. Ez ugye kizár mindenféle más hardver hibát, mindenképp az nV driverek körül nem stimmel valami.
    32-es XP és DX9 lett a megoldás, azon tökéletesen fut a játék. Megjegyzem ha a 7-en force DX9-ben indítottam akkor sem volt tökéletes. Sokkal jobban játszható mint 11-ben, de csak az XP-n lett hibátlan.

    [ Szerkesztve ]

    Alister from Hell

  • Jakuu

    őstag

    válasz Zeratul #235 üzenetére

    Nem csak vizszintes mozgasnal, hanem fuggoleges mozgasnal is ugyanez a helyzet. Mintha inputlag lenne, de nem az. Ez valami mas ez ezer szazalek.
    Mintha a kepi adatok tobbszor kirajzolodnanak a kepernyore es tobb frame amikor mar nem kellene megjelennie, ismetlodik, valahogy igy : ABCDAEFGHBIJKLC
    Ezert latom olyannak a kepet mintha remegnenek az objektumok szelei.

    Amint irtam nem csak jateknal megfigyelheto. Filmlejatszasnal kamera mozgasnal (panning). Minnel gyorsabb a mozgas annal jobban remegnek az objektumok szelei.
    Ha az ablakokat meretezem at ugyanezt a remegest latom, mintha az overlay mozogna.

    Pl megfogom a total commander baloldalat az egerrel es huzom befele az egeret majd vissza kifele es sokszor megismetelem ezt gyorsan, akkor azt latom, hogy a betuk vagy az ablak szelei ugyanezt a remegest produkaljak.

    Amikor regen nem volt ilyen problemam, akkor ilyen nem fordult elo ez szaz szazalek.
    Monitor input lag sem lehet mert mar negy monitort is kiprobaltam ,meg CRT-t is amin nem lehet ilyen.

    Amugy pedig leirtuk tobbszor is, kenyszeritett Vsync nem segit, sot a D3DOverrider + Tripla bufferingje sem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák