- Home server / házi szerver építése
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Autós kamerák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- TCL LCD és LED TV-k
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
AMD-s szerverprocesszorokhoz való, készre szerelt vízhűtés a SilverStone-tól
ph A nyár folyamán debütáló konstrukció blokkja kényelmesen befér 1U magasságú rackekbe is.
-
Elindult a Hades II korai kiadása (PC)
gp Az Early Access csak PC-n játszható, a teljes változat konzolokra is megjelenik.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alastair'
nagyúr
Ja igen a fő Troll. Szinte mindenhol ezt csinálja, nem is értem miért van még mindig itt.
Én is rengeteget szenvedtem a Dirt2-vel, DX11-ben nem tudok játszani GTS450-el a multijával. Kipróbáltam mindenféle DX11 képes op rendszert, mindegyiken laggol a multi, nem is kicsit. Ha átrakom a másik gépből az 5670-est, azzal nincs semmi gond, semmi lagg, jó a multi. Ez ugye kizár mindenféle más hardver hibát, mindenképp az nV driverek körül nem stimmel valami.
32-es XP és DX9 lett a megoldás, azon tökéletesen fut a játék. Megjegyzem ha a 7-en force DX9-ben indítottam akkor sem volt tökéletes. Sokkal jobban játszható mint 11-ben, de csak az XP-n lett hibátlan.[ Szerkesztve ]
Alister from Hell
-
Jakuu
őstag
Nem csak vizszintes mozgasnal, hanem fuggoleges mozgasnal is ugyanez a helyzet. Mintha inputlag lenne, de nem az. Ez valami mas ez ezer szazalek.
Mintha a kepi adatok tobbszor kirajzolodnanak a kepernyore es tobb frame amikor mar nem kellene megjelennie, ismetlodik, valahogy igy : ABCDAEFGHBIJKLC
Ezert latom olyannak a kepet mintha remegnenek az objektumok szelei.Amint irtam nem csak jateknal megfigyelheto. Filmlejatszasnal kamera mozgasnal (panning). Minnel gyorsabb a mozgas annal jobban remegnek az objektumok szelei.
Ha az ablakokat meretezem at ugyanezt a remegest latom, mintha az overlay mozogna.Pl megfogom a total commander baloldalat az egerrel es huzom befele az egeret majd vissza kifele es sokszor megismetelem ezt gyorsan, akkor azt latom, hogy a betuk vagy az ablak szelei ugyanezt a remegest produkaljak.
Amikor regen nem volt ilyen problemam, akkor ilyen nem fordult elo ez szaz szazalek.
Monitor input lag sem lehet mert mar negy monitort is kiprobaltam ,meg CRT-t is amin nem lehet ilyen.Amugy pedig leirtuk tobbszor is, kenyszeritett Vsync nem segit, sot a D3DOverrider + Tripla bufferingje sem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Home server / házi szerver építése
- Még több embert rúgott ki a Tesla
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Eredeti játékok OFF topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nők, nőügyek (18+)
- VPN topic
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Sapphire NITRO+ RX 580 8G SE
- Inno3D Geforce RTX 4070 Ti X3
- Eladó ASUS GeForce GTX 1660 Super 6GB Phoenix videokártya (PH-GTX1660S-6G)
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- Hibátlan - ASROCK RX 570 Phantom Gaming D Radeon 4GB GDDR5 VGA videókártya
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest