- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen notebookot vegyek?
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ömlenek a fiatalok a Facebookra
it A Meta szerint az utóbbi három év során még nem érkezett ennyi fiatal felnőtt a Facebookra, mint most.
-
Augusztustól PC-n is használható lesz a PlayStation VR2
gp Érkezik a hivatalos adapter, amely az előzetes információk szerint 60 euróba kerül majd.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz adalbert1 #144569 üzenetére
Akkor talán a Focus legjobb ár/érték arányú játékszer ebben a kategóriában, és az 1.6 szopó benzin motorja kimegy a világból.
Integrale: Úgy emlékszem, a Mazda 3 2003-ban jelent meg, és a konkurensek között a legfiatalabb széria is (Focus) 1998-ban, a többiek meg mind 40-50 éves történelemmel bírnak. Vagy te máshogy értetted?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz adalbert1 #144589 üzenetére
Az egyes fókának szerintem is botrányos a közép konzolja, de a következőnek már kultúráltabb, és az anyaga sem csillog. Ha millió fölé tudsz menni, akkor az MK2-est kell már nézni.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Atomgeszi
veterán
válasz adalbert1 #144602 üzenetére
[link]
"Cikkünkben a hátsó fék esetében a tárcsafékes verziót tárgyaljuk, mely a kombikon, és az erősebb motorral felszerelt autókon található."
Míg 1-es Focusnál, ha jól tudom a GHIA -nál volt alap a tárcsa.Ford fórumon kérdezz, illetve régi katalógusokat próbálj keresni a neten. Pl. itt egy 2003-as Focus katalógus árakkal [link]
Nem a használtautó találta ki igazából, csupán a Ford évjárat szerint különbözteti meg a változatokat. pl. 1-es Focus 99-2004 2-es Focus 2005 - yyyy
Alvázszám alapján: [link]
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz adalbert1 #144740 üzenetére
azért nem feltétlenül, mert:
- a dízeles autónak általában jelentősen magasabb a bekerülési költsége
- a dízel-specifikus problémák javítása márkaszervizben erősen horror lenne
- lehet, hogy a várhatóan megbízhatóbb működés fontosabb szempont volt
- lehet, hogy a 308e km egy része sok rövid útból jön össze.
- lehet, hogy utálják a dízelt.
- lehet, hogy a flottakezelő annyival kedvezőbb konstrukciót adott erre, ami kompenzálta a fogyasztást.
amúgy a képek alapján törve is volt az autó, de egy ennyit akár meg is érhet.geleati: kormány és a váltó nem szép, az utastér többi része viszont eléggé megkímélt. akár tekergetve is lehet. az én ízlésemnek cseppet fapados, meg szedán (inkább gts-t néznék, praktikusabb és szerintem szebb is). amúgy nem tűnik lelakottnak.
[ Szerkesztve ]
-
-
nyogo83
senior tag
válasz adalbert1 #144837 üzenetére
Nalam ugy nezett ki a dolog, hogy a biztosito a roncserteket eleve a sajat belso roncslicitje utan hatarozta meg.
Ekkor donthettem, hogy annyiert odaadom nekik es gond letudva(sehova nem kell kimozdulni, jonnek trailerrel), vagy megprobalhatom en eladni.
Nekem az elso volt egyszerubb. -
mycso
veterán
válasz adalbert1 #144885 üzenetére
Amit linkeltél, szinte biztosan rendőrautó volt. Autonavigator
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
vzsryl
nagyúr
válasz adalbert1 #145219 üzenetére
Ezekben a kompaktokban elfér egy kisebb család, de a kombiban természetesen jobban. Befér a babakocsi is, de a kombiban még utazótáska is odatehető mellé, ezt nem árt figyelembe venni. A Mazdák rohadnak, de ha kifogsz egy szépet, majd gyorsan csináltatsz rajta alvázvédelmet, akkor nincs azzal sem gond.
Szívó benzinből fóka 1.6 101LE, Astra 1.6 116LE az ajánlott, Mazdából bármelyik.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
rbalint88
addikt
válasz adalbert1 #145219 üzenetére
megnézném a Fiat Bravokat is t-jet motorral. van rajta egy darab szögegyszerű turbó, kalkulálsz rá 150k felújítást és akkor az 5-8 év alatt több gondod nincs vele. ha egyáltalán hozzá kell nyúlni...
ha az évi 10k km nem 3km-es utakból jön össze és tudjátok ésszel használni (hidegen nem rúgjuk, leállítás előtt hagyjuk visszahűlni), akkor semmivel nem több macera, cserébe sokkal kellemesebb karakterű a motor, mint egy szívóbenzines, nem kell annyira ölni, hogy haladjon.
Astra H-t én nem vennék (nincs vízhőfokmérő, jó ülés csak Cosmo szinten van, gumi váltógomb, buta kapcsolók), de megbízható szerkezet, csak a legtöbb elég csöves felszereltségű. Focus egy fokkal jobb, abban legalább az ülés használható már a fapadosban is. Mazda pár dologban nagyon ódivatú a beltérben, de szerkezetileg sok közös vonása van a Focus 2-vel.
Peugeot 308SW se egy beteg szerkezet, azt is nézegetnék azért. -
válasz adalbert1 #145224 üzenetére
Legtöbbje ha megfigyeled, egy helyről árulják, mert céges flottás gépjárművek voltak.
Ha érdekel akkor nekem egy Kombi 1.6-os 116 pacis Opelem van, ha van valamilyen kérdésed akkor az Opel topicban megtalálsz.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
Integrale
veterán
válasz adalbert1 #145228 üzenetére
Ilyen tavokra Bravobol 1.4 szivo, 308-bol is van meg szivo benzines.
Nekem a Focus 2 most belteret tekintve hatalmas csalodas, Egy H Astra minosegibb, meg akkor is ha esztetikumrol nem ez jon le.
Viszont en Auris, Mazda (ha nem rozsdasodik), 308, Bravo, Astra sorrendben gondolkodnek."Bad reklám is reklám too"
-
válasz adalbert1 #145228 üzenetére
A vízhőmérő kettő gombnyomással elérhető, és a középső digi kijelzőn mindent lehet látni, plusz ott van mellette az akku feszmérője, meg a jó ég tudja mi nem. Valakit ez zavar, valakit ez nem. De ha nagy gond van, akkor a műszerfalon vagy egy visszajelző led ami figyelmeztet hogy a normál üzemi hőmérséklet elhagyta és közelít a nem megengedetthez.
A váltógombbal minőségével nincs, gond, ennél sokkal rosszabbal is találkoztam már, de amúgy mivel tömeg termék, ponton összegért vadi újat lehet kapni, de eléggé ellenálló bevonata van.
A belseje meg a kapcsolok, kormány és egyéb ez teljesen szubjektív.
Az ülés, én hosszú távokra használom, van magasság állítása, derék támasz, könyöklő meg minden nyavalya van az enyémben, így csak arról tudok nyilatkozni. A fiátomhoz viszonyítva picit keményebb, de viszont a Skodához viszonyítva kényelmesebb, puhább, és jobb az oldaltámasza.
Havi szinten vannak olyan napok ,mikor 3-400Km- teszek meg vele, ezt szokom írni az Opel topicban, hogy milyen fogyasztással jár ez nekem. És nem fáradok el a vezetés után sem.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz adalbert1 #145232 üzenetére
Nagyon szívesen.
Még egy kis apróság. Ahogy írtam egy kijelzőn egyszerre ezt írja ki.
Aktuális sebesség, üzemanyag mennyiség, víz hőfok, akku feszültség.
Utána lehet lapozni, középkonzolról vagy a multi kormányról,
És itt Calogero fórumtárs leírja hogy a menüben még mi van leírva. Igaz ez angol.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
rbalint88
addikt
válasz adalbert1 #145254 üzenetére
Pedig kb ennyi egy autó fenntartási költsége, ha nem csak életben szeretnéd tartani, hanem jó karban is.
Ha nekem azt mondják, hogy havi 40-ből megvan a karbantartás, csak annyit kérdeznék, hogy hol kell aláírni... bármilyen kompakt vagy nagyobb autó esetén boldog lennék ilyen karbantartási költséggel. -
-v-
addikt
válasz adalbert1 #145264 üzenetére
a cikk alatt található hozzászólások, hogy mennyire éri meg 10 évnél vagy 200k km-nél tovább üzemeltetni egy autót
Marha egyszerű: számold ki (csak ne hagyj ki semmit). Nem kell túl nagy jelentőséget tulajdonítani a sok okoskodásnak, ezeknek a 90%-a még életében nem számolta végig, mennyi is az annyi.
-
zoo8800
veterán
válasz adalbert1 #145290 üzenetére
Szerintetek mennyi értelme van betartani azt az ökölszabályt, hogy max. fél évi nettó keresetéért vegyen az ember autót
Szerintem baromság az az elv, hogy a fizetéshez köti az ember a kocsija értékét.
Sokkal értelmesebb dolog kiszámolni azt az összeget, hogy mennyiből tud kényelmesen megélni az ember, és ezen felül mennyit tud és hajlandó kocsira költeni. A profik még tovább cizellálhatják ezt a képletet
rip and tear, until it is done
-
htomi85
tag
válasz adalbert1 #145354 üzenetére
Újra leírom, alapvetően nem a hitellel van baj.
Az új autóval van a baj, mert 5 év alatt feleződik az értéke.
A hitelt pedig új autóra szokták felvenni. Többnyire felelőtlenül.Ha egy 4 milliós használtautót veszel 50 szazalek onerovel 5 eves futamidore, akkor kb 6500 forint a havi kamat, ami lofasz.
-
concret_hp
addikt
válasz adalbert1 #145354 üzenetére
+kornelka: az ökölszabályok nem azért ökölszabályok, mert mindig érvényesek, hanem mert egyszerűsítik a számítást. szerintem úgy nagyjából az autó tulajdonosok 90%a alul becsüli, hogy mennyibe kerül egy autó fenntartása / birtoklása (lásd pl értékvesztős figyelmen kívül hagyása). egy drágább autónál tipikusan minden picit többe kerül, minél prémiumabb, annál drágább az alkatrész, (általában annál nagyobb, tehát picit többet is eszik), minél nagyobb a motor, annál drágább a biztosítás + adó (ami persze mondjuk pont csak pár ezres tétel / hó) és nem utolsó sorban annál több az amortizáció.
ha több éves fizetésedért veszel autót könnyen kijöhet olyan matek, hogy a fizetésed igen jelentős %-ába kerül az autód havi szinten. én úgy vagyok vele, hogy nem azért dolgozok, hogy legyen egy gyorsan amortizálódó tárgyam, így próbálok a racionalitás határain belül maradni.
pl. ahogy fentebb is szóba került nagy vonalakban 5-6 évente feleződik egy autó értéke, egy 1 misis autónál ez évi ~100K, egy 5 misisnél évi ~4-500K
az ártartás témához egyébként szerintetek helytálló megfigyelés, hogy minél kisebb az autó annál jobban értéktéktartó vagy ez nem feltétlen igaz? pl swiftet 3M körül lehet elhozni, 2010-11esek 1.7-1.8M-ről indulnak (1-2 van 1.5ért, azok vélhetően nem véletlen olcsóbbak), tehát mondhatjuk, hogy 6 évesen az új ár 60%-a a kínálat alja.
[ Szerkesztve ]
vagy fullba vagy sehogy :D
-
g@bo
nagyúr
válasz adalbert1 #145374 üzenetére
én szivesebben vennék egy új verdát, használnám 10 évig és vernék bele 100e kilométert, mint megvegyem más levedlett mocskát / yaris 2006 - 187500 km 1,5 milla - tele a használtautó ilyen túllárazott rommal / amely pl. 21 évesen nem ér már semmit...
fizu, lehetőségek kérdése egy új autó.
-
kelly416
veterán
válasz adalbert1 #145392 üzenetére
Na igen, ez igaz. Nem nagy város ez. Jó, nekem mindegy, én örülök, hogy havi egy teli tankból elvagyok azzal az ezressel, ha meg biciklizek, mint a hidegek beállta előtt két hétig, akkor még marad is a tankban.
Jorus:
Nem tudom, nekem nagyon tetszik a 9.3, sőt, kombiban szerintem még szebb is. Csak két bajom van a fentivel, nem piros (úgy nagyon állat, van egy itt a közelben, mindig megcsodálom, pedig alapjáraton nem szeretem a piros autókat), meg a nagyobbik, hogy nincs rá pénzem. Egyébként venném, vinném.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz adalbert1 #145493 üzenetére
Igen, mindhárom alkalommal ott jelentettem be a tulajdonjog-váltást, a Webes Ügysegéd felületen van ilyen menüpont. Meg kell adni pár adatot, plusz fel kell tölteni a szkennelt adásvételit, és értesítenek, amikor rendben van a dolog.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
#16514048
törölt tag
válasz adalbert1 #147831 üzenetére
Általában azt vallom, hogy a kínálat felső harmadából érdemes válogatni, de 2,4 millió egy H Astráért szerintem már a túlárazott kategória.
Szerintem ahogy a lista legaljáról, úgy a legtetejéről sem érdemes autót venni a komolytalan árak miatt. Márpedig a kb. 1000 db eladó H Astrából összesen csak 20 van 2,4 millió környékén, vagy felette, a TT-ket is beleszámolva.
1,7 millióért szerintem már nagyon szép állapotút is lehet kapni, ami még 5-6 évet lazán kibír, akkor is ha esetleg 2-3 évvel idősebb.[ Szerkesztve ]
-
-
válasz adalbert1 #147848 üzenetére
2013. január bejelentéskor így írtak alapján egységesen ötajtós karosszériával, 1,6 literes, szentgotthárdi, 115 lóerős benzinmotorral rendelték 1250 darabot, így mondhatni igen .
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-v-
addikt
válasz adalbert1 #148097 üzenetére
előny, hogy biztos elvégezték az összes karbantartást (hacsak a szerviz nem sumákolt valamit) időben
Igazából ezt sose értem, miért akkora előny, azért az olajcserét a magánemberek se spórolják el, cégnél meg biztos lehetsz benne, hogy a csereperiódust a leghosszabbra veszik nyiván. Komolyabb javítást nagyon úgysem eszközölnek, mert eladják mondjuk 180e km-nél, kb. gariidő max. ameddig a cégnél van az autó, nagyon addig nem fognak nagyobb dolgok beszarni, aminek a cseréjével te, mint második tulaj jól járnál .. és igazából a legnagyobb gányolásokat meg trógermunkát a márkaszervizben végzik, pláne, ha tudják céges autó úgyis ..
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz adalbert1 #148097 üzenetére
Ha jól tudom, akkor a Classic kiadások a kelet-európai piacra szánt példányok. Akkor "élnek", mikor a következő generáció már kapható, de gondolom, hogy valamit meghagynak kedvezőbb áron keleten is. K Astrából már kint van az ötajtós és a kombi is, viszont sedan nincs. Megérzésre köze lehet ennek is ahhoz, hogy J Astra Classicból csak sedan van (bár korábbi generációk esetén nem így működött a dolog tudomásom szerint).
Törés alatt mit értünk. Ha apróbb sérülés, akkor az elemcserével javítható (és egy műanyag lököst szerintem inkább cserélnek, mint hogy foltozgassanak). Ha már a váz hajlik, akkor hagynám a fenébe. Az egy dolog, hogy szépen kijavítják, de ki tudja, hogy a következő ütközésnél mennyit visel el, vagy mikor kezd el rozsdálni a legváratlanabb helyeken.
Céges kocsinál több dolog is van. Egy gazdája volt, vagy pool/kulcsos autóként üzemelt. Ha csak egy ember használta, akkor nagyobb az esély a megvigyázott állapotra, de ez sem biztosíték. Meg aztán kérdés, hogy hogyan és hol szervizelték. Hallottam olyanról, hogy márkaszervizet csak a garancia végéig látott, aztán valami sufniszervizbe vitték csak anyagi megfontolásból. És a márkaszerviz sem mindenható, céges autóknál ott is van egy hozzáállás sokszor.
Persze ez mind csak a saját véleményem.
-
Gombinyó
őstag
válasz adalbert1 #148097 üzenetére
Nálunk az összes céges kocsi dízel. Rögtön indítás után nyomják neki, mert sietnek haza és a kátyús országúton 110el röpködnek át a kátyúkon, ott ahol a saját autóval közlekedők max 70el mernek menni
Nem vennék céges autót, legalább is onnan ahol dolgozom biztos nem
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- Xbox Series X|S
- Steam topic
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Politika
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Tenisz topic
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- MotoGP & WSBK
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen