Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • spyduck

    nagyúr

    válasz Tom1939 #11692 üzenetére

    Azt azért tudd, h BLACK EliteBook-ja egy külföldi modell. Ez azt jelenti, h a cserélt alkatrész külön rendelési számmal van ellátva. Tök mind1, h ugyan az a palmrest, sajnos külön rendelési számos!!! Ez azt jelenti, h mondjuk egy renew gép esetén (amit itthon nem forgalmaznak) sokkal nehézkesebb az alkatrészbeszerzés. Ezt a szervizes ki tudja küszöbölni azzal ha olyan alkatrészt rendel ami itthoni rendelési számos, viszont ezt nem lehet. Most, hogy ez szándékos vagy nem szándékos a hazai support felől nem tudom. :(

    A lényeg, h NBD garos és hazai Carry in garos EliteBook, ProBook esetén nem kell ennyit várni, sőt, pár nap az egész! De ki fogja megvenni az EliteBookot 400-ért amikor 250-ért meg lehet kapni? Senki, de viszont mindenki elégedetlenkedik. Sajnos ezt a külföldi alkatrészrendelős dolgot én sem tudtam és sajnos van amelyik szerviz túl szabályosan jár el, aminek az ügyfél issza meg a levét. :(

    szerk: Továbbá az sem mindegy hova van leadva. Magyarországon egyébként a HP büszkélkedhetik az egyik legjobban kiépített hazai szervizhálózattal. 2db ServiceOne Expert szintű partnerrel és 12db ServiceOne Specialist szintű partnerrel rendelkezik. Gondolom sejted, h melyik a gyorsabb ugye? Továbbá vannak még további szervizengedélyes szervizek, csak azoknak nem tudom az elnevezését, nos ott igen komoly határidőkkel dolgoznak (akár 1 hónap).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák