- Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
[SoP] Konzolokra is megjelenik a Marvel Rivals
gp A következő zárt béta júliusban érkezik, ez már mindhárom platformon futni fog.
-
Két OLED kijelzőt is bevet a GPD DUO
ph A készülő notebook biztosan úgynevezett AI PC lesz, de nem tudni, hogy milyen platform kerül bele.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #37222 üzenetére
"Amúgy "naked bike"-ra is lehet rakni nagyot.
Csak minek."
Hogy elterelje a menetszelet.
Amúgy ja, igazad van, amikor nézegettem a hirdetéseket volt egy kiscsikó (már nem emlékszem hogy YBR vagy CG volt) amelyiket nagy túraplexivel árultak, hát elég ocsmányul nézett ki..."...hazaúton elkapott egy kis zápor, s kb. semmit
nem láttam rajta át."
Nemhogy inkább egy ablaktörlőt szereltél volna rá, az lenne az űbermájer!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
True
aktív tag
válasz DigitXT #37215 üzenetére
Sajnos igen... Régebben éjszaka nálam is elment egy, ő nem futár volt, legalább is doboza nem volt, 45 percig matatott, ki-be járkált a SHOP-ba (mert mellette álltam cca: 105 Kg-ommal), majd amikor engem elhívtak a mosóhoz segíteni, már kereket is oldott, kolléganőm kiszaladt kiabált nekem, de mire kocsival utána eredtünk, már fel szívódott az éjszakába...
A mérési pontatlanság nálunk nincs jelen, a kúttechnikában folyadék átfolyás mérő berendezés méri a kimért üzemanyag mennyiségét, amelyet az átfolyt üzemanyag hajt meg, én már többször láttam amikor 2 literes pet palackot tankoltak, hogy bizony a C-Cola csalhat mert 1,97-1.99-nél már tele van a palack, jobban mint a bontatlan 2 liter cola...
És a következőnek "esetlegesen" feltett kérdésnek a magyarázata:Miért ugrik a számláló 2.000ft-ról 2.004-re amikor visszateszem a pisztolyt..?
Nem! Nem a kutasok trükköznek!!! Nem is lenne értelme, ha valaki kicsit logikusan belegondol, hisz ami az órában benne van, és kifizetésre kerül, az már az adott olajtársaság pénze!!!
Jelen példánál is a cassa 2.005ft-ot könyvel el az adóügyi memóriájába, 10X2.005=20.050, tehát a napi elszámolásnál nekünk már ennyit kell elszámolnunk!
Sokan az 5 forintot be sem adják, egy részük (és most tessék megkapaszkodni) úgy gondolja a kutasnak belefér..! Ez nem vicc!
A pontatlanság a töltőcső feszítettségéből ered..!
Minél inkább ki van húzva a töltőállásból a pisztoly, annál nagyobb feszítés hat a csőre, és a tankolás befejeztével, amikor a sző megindul a nyugalmi helyzete felé, bizony 1 tized deciliter még a szivattyú leállásáig mozdul a csőben!
Célszerű ezt elkerülvén a járművel úgy pozicionálni a berendezéshez, hogy mindennemű feszítés nélkül el lehessen érni a betöltő nyílást!
A szakaszosan, vagy csattogtatva történő tankolás a mérés pontosságát nem befolyásolja!
Ha mégis fennáll a gyanú hogy az adott kúton ennyire félremér a berendezés, kérvényezni kell az OMH hitelesítés felülvizsgálatát, melynek egyébként évente meg kell történnie!
Ezt igazolván a töltőpisztoly felett (környezetében, de egyértelműen a pisztolyra vonatkozóan) jól látható helyre fel kell ragasztani a hitelesítést igazoló hologramos matricát!
A legbiztosabb mérés, ha olyan edényzetbe vételezel üzemanyagot, mely valamilyen formában igazoltan pontosan beállított, így ellenőrizhető ki téved.Nem postázok még mutteromnak sem... Telószám az adataimnál volt, amíg az új PH láthatatlanná nem tette...... ja a mágnesmotort, csak ráadásnak csináltam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #37516 üzenetére
Na én a kis váltós 125-ösömmel pont így "küzdök" a kamionokkal, sőt még inkább... (jóval gyengébb a tiédnél, de a 85 utazót tudom tartani sík terepen) Mondjuk az egyszámjegyű főútvonalakat eddig csak hétvégenként használtam, amikor a teherautók száma elenyésző. Péntek délután viszont csúcsforgalomban kell menjek a 6-oson jó sokat, fosok is tőle rendesen. (Motoros találkozóra gurulok Orfűre, ráadásul 2 méter magasra felcuccolva: sátor, matrac, hálózsák, teljes fotóscucc, hátizsák, mifaßom...)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #37526 üzenetére
Jobbulást a barátodnak!
Én előzgetni nem akarok, motorral nem is szeretek (csak kb. 80-85-ig tudok normálisan gyorsulni, az meg éppen kevés), ha megy előttem legalább 70-nel, akkor simán beállok mögé 50-100m-rel. Hogy 10 perccel később érek oda, azt meg pont lesz*rom, ráérek... Amúgy meg a teljes szöveg:
"Széles utat, gumifákat!
Olcsó benzint, szűk p*nákat!"Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37526 üzenetére
Jobbulást neki!
Én is előzgettem hétvégén a 125-tel, meglepően dinamikus volt... 110km/h a vége óra szerint (4T)... Kíváncsi leszek, hogy GPS szerint mennyi, mert nem akarom elhinni Ami a lényeg, hogy nálam nem volt ilyennel probléma, igaz, szombaton túrázgattam... 3-as úton, nem nagyon előztek meg, csak 1-2 vadbarom.
110-nél már vastagon a pirosban van 10 000-től (10500at pörög ott ). Mondjuk a 90-100 kényelmes neki, ott 9-9500at pörög).
Jut eszembe... Régebben volt egy "vita" a GPS és óra szerinti végsebességről, és ajánlottatok programokat, amivel meglehetne nézni... Symbian Belle-re tudtok valamit? (Nokia E7). Ahogy emlékszem csak undroidot tárgyaltátok ki
Köszönöm.www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37535 üzenetére
Igen, első sorban neki szólt volna a kérdés
Sejtem, hogy nincs köszönő viszonyban sem, ezért lennék rá kíváncsi. Nem akarom a vitát újrakezdeni, csak nincs droidos telefonom. A mérések kedvéért nem fogok venni
Én is megszerettem a SYM-et, annak ellenére, hogy féltem tőle. Igazándiból jól megy, kezelhető, hatalmas testű, és sokat lehet bele pakolni Ja és amit elfelejtettem, hogy én fogom beletenni a 18000. km-t (mármint az órába). Ezalatt bárki kibérelhette, hajtotta boldog-boldogtalan. Ennek ellenére egész jól egyben maradt. Persze apróbb hibák vannak (amik ha saját lenne zavarnának, de 2 hétig tudok velük élni), egyébként pöcc-röff...
Plusz van egy kis respect az utakon, nem úgy mint a Tact-tal.
bogyo112: Jó annak akinél nincs letiltva a youtube a melóhelyen
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37539 üzenetére
Ha kimegyünk megköszönöm. Nekem akár még ma is jó lehet
Igen, a Tact elég hangos (2T) de így is kb 3 hónap alatt 4-5 olyan helyzet volt, amikor résen kellett lennem, mert lazán letoltak volna az útról. (Teljesség igénye nélkül: sávváltás, elém kikanyarodó autó, 2 szűk sáv, szemből jönnek, de beelőz...)
A feltűnő ruházatról: Dainese Evolution TS kabát, fekete robogón elég feltűnő jelenség, mindig megismernek, ha találkozok valakivel
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37545 üzenetére
Holnap tökéletes munka után. 11-es út tökéletes Gurulhatunk egyet
SymbianOS: [link] 22-ből úgy rémlik nekem, hogy 4-6 óra.
Esetleg tudsz válaszolni a fent feltett kérdésemre? E7-em van Belle-lel. Tudsz olyan programot, ami méri a sebességem (max. sebessége érdekelne a GTS-nek) grafikon, és társai előny[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37548 üzenetére
Ok, köszi. Megy PÜ!
@(#37549) kcsa: Köszi, még nem nagyon volt időm keresgetni, megpróbálom
@(#37551) SymbianOS: Szintén köszi, töltődik
Esetleg az SOS jogsi-t tudom javasolni, ott elég rendesek voltak velünk mindig, igaz, mi motort bérelni járunk oda(#37554) korpicschess: Simsonnal próbáltam, elég vicces lefelé 2-be jó volt, 1 mindig reccsent, nem erőltettem
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
hermanyi
őstag
válasz DigitXT #37577 üzenetére
nem tudom öt sodorták e el a 6-oson ma emaileztem vele párat . Leírtam az általam tapasztalt problémákat és nyugtatgatott ,hogy nem annyira katasztrofális a dolog így leírás alapján pár ezresből ( alkatrész ) és max 2-3 óra munkaidővel számoljak .
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #37634 üzenetére
Az komoly.
Egyébként légkivezetés céljából a kuplung körül nincs kivágva a deklid? Mert ott simán kicsúszhatott menet közben, sőt, ha darabokra törött a rugó, akkor még inkább.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #37637 üzenetére
DR, mint márka ok, jobb minőség az RMS-nél.
Nézd, ha megy, akkor használd, nagyobb kár nem lehet belőle, csak ugye jelen esetben - ahogy korábban írtad is - , folyamatosan fogni fog a kuplungod, ami szokatlan lesz.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37645 üzenetére
Igen.
És hozzáteszem, hogy az ismeretségi körömben tudok nem egyet, aki így csinálta. Egyik se tudott motorozni, de a 125-150ccm KELL. Nem egy hajtott árokba, és még mesélhetném. Akinek az volt a fontos, az vett rendszámos gépet, előtte volt 50-ese is. Mellesleg az "50-es papírokkal" rendelkező gépet még virág tárolására se használtam volna, olyan állapotban volt.www.dongosofor.hu
-
Tothgera30
Ármester
-
wolfnet
tag
válasz DigitXT #37658 üzenetére
Ahj sejtettem! Utálom szétszedni szegényt, mert annyira piszokjól összerakták a japók. Szerintem ezen kívül nem is volt olyan robogóm ami sehol se nyiszorgott. Gyári izzót keresnék bele, mert az a 5 évet bírt benne. Interneten nem tolonganak az alkatrész beszállítók nagyon (12V 35W halogén való bele)
Privátban érdeklődj! :)
-
korpicschess
veterán
válasz DigitXT #37673 üzenetére
Ja... Az volt a baj, hogy már nagy volt a gaz, semerre se volt hely, mikor észrevettem... Ilyenkor gyorsítani kéne, ezzel elég sok mindenen át lehet menni... de inkább fékeztem, mert lassan mentem, szerencsére meg bírtam fogni, de szinte keresztbe álltam a végére.
Robogóval az egyszerűbb részek is a k*rvaszar kategóriába tartoztak volna, önkínzás lenne.[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #37678 üzenetére
Hja hogy rögtön, nem pedig használat után. Akkor valószínűleg tényleg van benne egy kósza buborék valahol még, amit a pumpálással összenyomsz, használat után persze visszatágul, ami visszanyomja a folyadékot a tartályba.
Fékfolyadék pedig állásában is vizesedik, ezért kell max. kétévente cserélni, erősen vízmegkötő a cucc.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37678 üzenetére
Igen, a történetet alátámaszthatom. Jó, gurulás volt, bár a burnout hiányzott... De gyengéd próbálkozásnak elment Be kell ismernem, nem gondoltam, hogy 55ccm ennyit számít (ok, SYM nagyobb, viszont én könnyebb vagyok). A lényeg, hogy DigitXT is túlélte, én se hagytam ott a fogam... Legközelebb mehetnénk többen is, bár valószínűleg addigra újra 50-es Tact lesz nálam. (Drága dolog bérelni)
(#37712) urbi73: Vagy csak jobb a marketinges
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37719 üzenetére
Igen, meglepően nagy... Mondjuk ezért imádom. Lehet pakolni, és ahhoz képest, hogy csak 125-ös nagyon jól megy. Ha akarod a tesztet jövő héten még megcsinálhatjuk, ha addigra meglesz a kuplungod (csütörtök este viszem vissza a gépet). Nemsokára leballagok, és megnézem a forgalmit, hogy hány kg van beleírva. Egyébként nem is a tömege, inkább a légellenállása miatt írtam, hogy sokat számít a nagy test. Ugyanez a blokk mondjuk egy Dio-ban Brutális lenne
Igen az 55ccm-et azt nem a végsebességére értettem. Hanem arra, hogy hiába nyeleztem le piros után... Ott hagyott a Maya Talán oylan 70 körül (ahol kezdi emelni a fordulatot 7000-ről) már jobban tudtam tartani.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37722 üzenetére
Visszafelé sikerült csapatni azért.
Mivel nem szoktam annyira össze a robogóval (5-600km) nem mertem behúzni, és amúgy is széles...
De kapaszkodj Mester, itt a forgalmi:
(G) Saját tömeg: 242Kg
(F.1) együttes tömeg: 323Kg
(P.2) Legnagyobb leadott teljesítmény: 9kWEhhez képest, és hogy mekkora batár, egész jól kezelhető, és még "megy" is.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37724 üzenetére
Ja nem. Meglepett. Érzésre, olyan 180-200-ra tippeltem volna. Ha még találkozunk amíg nálam van, odaadom egy körre (akkor nem rohanok). Aztán meglátod, nagyon kezes a méreteihez képest.
Szerintem 11kW-os csak A1... (Neten 15 pacit ír rá akitől béreltem )Igen, néztem is... Először mondtad, ne csapassunk, ok. Aztán amikor elsőre elmentél mellettem, mondom akkor ennyire mégse kell óvatoskodni Visszafelé meglepődtem, amikor elmentél mellettem, és nem értelek utol. Aztán beragadtam egy Smart és egy Opel közé, mert össze-vissza kevertek, és nem mertem elmenni köztük, mert a saját sávjában nem tudta tartani a kis opelt.
A zöld hullám meg tényleg szabályoz. De büszke voltam magamra, amikor inthettem az SW600asnak.
persze ez az élmény tartott vagy 20 másodpercig, utána úgy ott hagyott, mintha tolattam volnakcsa: budapesti vagy? Megmutatom. Hatalmas a dög, és tényleg ennyi van a forgalmiban. Ha van hol, szívesen lemérném
Egyébként furcsa is volt, hogy batár, pedig CBF600 2 személlyel sem épp 5kg volt. De ott erő is volt alatta.Ja és azt hozzátenném, hogy meglepődtem. Kis kínai vacakra számítottam, de nagyon masszív. DigitXT-nek mutattam, hogy hány borulás nyom van rajta... Minden oldalára megdőlt már, de egyben van a vas. Egyik este a szépvölgyin 50-nél elengedtem a kormányt lefelé, és olyan gyönyörűen ment egyenesen, hogy csak na
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37728 üzenetére
És 134kg
De ezen besz.rtam. Szerintem ez valami össze-vissza papírozott 250-es lesz. Legalábbis a forgalmiban szereplő típusra rákerestem.
LM25W
A GTS125 pedig: LM1125Wwww.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37728 üzenetére
Nyugi, én se szoktam így nyelezni... Azért a Szentendrein húztam neki óra 110-ig (ami mint megtudtuk 100, hogy utolérjelek, meg akkor felb.szott a Smart, Opel gyökérkedés ) Egyébként közúton én se szoktam butulni. Tempósan haladok, de nem bután (bár tegnap utána még volt egy durva fékezés. Gyalogost elengedte az autós, én meg fáradtan lassan kapcsoltam. Paraszt ABS on, de így is nagyon könnyen csúszik a hátulja, 4-5 csikorgás után már a gyalogos integetett... Mondom csak azért is megállok (elsőt nem húztam tökig, csak "lájtsoan") Amikor megálltam (Zebra előtt 2-3mrel) akkor láttam, hogy sárga mellényben, pisztollyal az oldalán nagyon rázza a fejét a rend éber őre. Mondom b@zzeg... Gyalogosan volt, és nem indult el felém... Én meg nem sok időt hagytam gondolkodni
Ezen kívül csak és kizárólag terepen, quaddal szoktam butulni. Ott viszont kiélem magam
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #37736 üzenetére
Hja, arra én is fentem a fogam. Kolléga agyalt hogy megveszi az enyémet, de mégis inkább úgy döntöttem hogy megtartom.
Nem vagyok az a fajta, mint itt néhányan hogy simogatom, esténként lefújom a port róla, inkább használom, de szeretem ha szép, és főleg szeretem ha jól működik, minél gyári-közelibb állapotban. A kollégámat ismerve ez az állapot nem lenne tartós, úgyhogy inkább nem adom el, hogy ne lássam szerencsétlent lepusztulni -
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37739 üzenetére
A1-em van. De haveromnak korlátlan, és együtt mentünk motorozni... Persze találtunk egy nagybácsit, akinek volt egy magánterülete, ahol kicsit kipróbálhattam mindentől elzárva
@(#37740) canniball: Általában 24 óra legalábbis, ha nem az elég sz.r... Nálam az 1 hét is úgy néz ki, hogy péntek 20.00-tól péntek 20.00ig (például)
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #37739 üzenetére
Megmutatnám, hogy van rajta 5-6 karc (mert balfasz voltam), páran azért sírógörcsöt kapnának
Egy jótanács: senki ne tolja farmerben a motorját hátrafelé emelkedőn (magyarázat: ha hátrafelé lejtőn tolom, kicsit rásimulok, úgy könnyebb. És ekkor a farmer szegecse húzott bele két karcot. Boldog is voltam tőle. )
Másik jótanács: ha tolod hátrafelé, és úgy érzed hogy szűk az ív, azért ne próbáld meg a biztonság kedvéért, hátha mégis befér. (egy másik karc ).
-
kcsa
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen