- Mini-ITX
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen monitort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
Hirdetés
-
Két OLED kijelzőt is bevet a GPD DUO
ph A készülő notebook biztosan úgynevezett AI PC lesz, de nem tudni, hogy milyen platform kerül bele.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
wolfnet
tag
válasz DigitXT #37750 üzenetére
A hondán a tompított állandóan ég ha jár a motor, viszont a kapcsoló amivel refit lehet kapcsolni, az ugye két állású. Alapállásban tompított, felkapcsolva refi. Nem tudom, megjavult. Pozitív, mert nem akartam hozzányúlni, és végül nem is kell. Lekopogom!
Privátban érdeklődj! :)
-
válasz DigitXT #37794 üzenetére
Azért mert nem akarom azért húzni a szarvát, hogy más után loholjak, majd nagyobb géppel.
50-es.
Tudom, hogy nem vagy harapós mert már taliztunk.85km - fél órája értem haza. Tetszett a pesti éjszaka. Igen élveztem, nem toltak le meg stb. Megjegyzés: A kevlár szíj tényleg melegen tapad.
Ennek örömére szombaton 78km és megint 78km vasárnap. Kora kora reggel és a vasárnap este 7 után.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37825 üzenetére
Hát... Nem is gondoltam, hogy a vételár 2/3át gumira költeném... Azok már sport gumik voltak...
A kérdésem pont arra vonatkozik, hogy milyen gyártótól lenne érdemes nézegetni, esetleg van-e valami bevált. Nem szeretnék horror+áfát rákölteni, de 5000Ft-on nem fog múlni a biztonságomJa igen, és mintázatra milyet? 99% Bp aszfalt, néha esőben is. (Munkába azzal járok, ha elkap-elkap...)
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37829 üzenetére
SYM-en nekem is csúszik a hátsó... Kegyetlen könnyen, annak ellenére, hogy nehéz. Utassal már tapad. (Lehet túl kemény? ) Na mindegy, kibírom. De nem nehéz brutálisnak tűnő csikorgást kihozni belőle
Visszatérve: Ezen az oldalon ezeket találtam. A pontos méretét nem tudom, talán 120/70R10. De ebben sem vagyok biztos, csak ezt olvastam. Dio-ba elvileg 90/90-nél nagyobb nem megy bele. Ezt megint máshol olvastam. A szerelési útmutatóban ez nincs benne
@(#37831) korpicschess: Köszi, nézek.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37834 üzenetére
Azért ne úgy képzeld el, hogy mint az állat ki-be járt a kezem
Csak amikor csúszik, engedem vissza, hogy ne sírjon, lehetőleg, lassan forogjon. Az elsőt is húztam rendesen (de persze nagyon ügyelve, hogy nehogy az csússzon meg, mert ott vége a mutatványnak )Nem is az az elvárásom, hogy hátsóval meg tudjak állni. De a SYM-nél annyira könnyen megcsúszik, hogy a múltkor haverokra is a szívbajt hoztam. Ment előttem kocsival, én meg kb 5-10km/h-ról olyanokat fékeztem, mintha 50-nel akarnék belecsattanni
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37840 üzenetére
Már a szerkesztésre nem tudtam szerkesztéssel válaszolni
Tény, hogy kanyarban felejtsük el az első féket. És egyenesben meg lehet úszni, ha megcsúszik az első kerék. De a jó magyar utakat ismerve biztosan nem lesz erő, ami hatna a kerékre csúszásnál (nyomvályú, kátyú...) Szóval ha nem muszáj nem kísérleteznék vele
Mindegy, hogy kocsi, motor... Gyakorlatot akarok szerezni az adott vassal... Sym-mel is az volt az első, amikor ráérősen robogózgattam, hogy kivittem olyan helyre ahol nincs forgalom, és erős fékezés, gyorsítás, hátulja megcsúsztatása... Nyilván nem 100-ról, meg ne driftvideora való mutatványt képzeljetek el, csak olyan "ismerkedést".
Utolsó szerk-re válasz: Tudom, volt már mindegyikre példa.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37842 üzenetére
Az első fékes pontatlan. Pontosítok: Tény, hogy felejtsük el a durva első féket.
Belecsattanósra is volt példa. Simson Schwalbe 1971 félig felújítva már (új fényezés...) de első fék még nem volt. Elvitt a Golf áramlat (VW Golf II) Poros volt az út, de nem látszódott rajta, csak ha nagyítóval nézted (kocc után megtettem ) Tapadás szar volt, én meg repesztettem vagy 40-nel
Szerencsére kb 15-20szal csúsztam ki a Golf elé, ami haveromat már kikerülte, (szintén Schwalbe, szintén csak hátsó fék, szintén kicsúszott) viszont előre jött annyit, hogy engem elkapott... Protektoros kabát, neked mutattam a nyomokat szerintem. 1-2 karc, kis vérzés, plusz nagy szív vérzés a fényezésért... (Ha a motorért nem fájt volna úgy a szívem, és meg lenne videón, akkor tetszett volna. Pont akkoriban kezdtem el gondolkodni azon, hogy kaszkadőrködni kéne )
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37929 üzenetére
Ill. - szvsz - a legnagyobb kánikula kellős közepén nem a legjobb ötlet gurulni.
Sikerült egész hétvégén gurulgatnom oda-vissza utasokkal... Volt, hogy a motoros kabátot is ledobtam, pedig tudod, hogy adok az ilyenekre... De már a tkhmről is folyt a víz
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #37931 üzenetére
A hétvégén én 3 napos motorostalin voltam Orfűn (V. Suzuki Savage találkozó), a hőség miatt elég nagy szopások voltak a napközbeni együtt gurulgatások (természetesen nyakig beöltözve, ki bőrbe, ki cordurába, kesztyűvel-bakanccsal). Szombat kora délután konkrétan azt hittem, hogy "itt és most döglök meg".
Felcuccolva:(#37935) kcsa: egész konkrétan 7100,- forintba volt a pár (5000,- + UV. postaköltség). Sok helyen szakadozott a varrása, majd javíttatni kell. Az egyik Savage-ostól vettem, végülis a vele való levelezgetések során kerültem be a csapatukba... Nagyon jófej csapat.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37933 üzenetére
Persze, meg még utánfutón is ültek, vittem őket kapá'ni
Egyébként rokonok, vagy csajok voltak Úgyhogy ráfizetős volt a buli... De faterék is beszálltak a buliba (állták a latyakot),de majd 1 napra lenyúlták a gépet
Azt remélem nem sündörögtek arrafelé amerre mentem, mert a nagy melegre való tekintettel a klíma maxon ment
@bogyo112: szép-szép
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #37939 üzenetére
Először én is majdnem megborultam felszálláskor, aztán már "rutinból" ment. A titka az, hogy sokkal kisebb az egész motor, mint kép alapján az ember gondolná... Ez egy 114kg-os chopper! Teli talppal le tudom tenni mindkét lábamat úgy, hogy térdben félig be vagyok hajlítva, pedig csak 176 centis a magasságom...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #37939 üzenetére
Hát... Nekem 1-2 éves kapcsolataim voltak... De rájöttem, hogy kell egy rendszámos gép, és problem solved Úgyhogy többet nem fogok bérelni, gyűjtögetek, és veszek egy 125-öst asszem... Bár még nem tudom, hogy valami régi 2T sport occsóér (2-3kiló), vagy 4T robogó...
szerk.: Azért olyan gyorsan nem megy a SYM, hogy 30+ fokos levegőnél fagyi legyen belőlem
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
SirKero
őstag
válasz DigitXT #37964 üzenetére
Nekem akkor is gázos ez a hirdetés
Valaki rákölt egy csomó pénzt a gépére és utána eladja rögtön ( 1000 km van benne ) kihasználatlanság miatt?Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
hermanyi
őstag
válasz DigitXT #37972 üzenetére
"hogy egyenletes tempóban elcsettegsz 200+ km-t 7L-ből, normális."
Nekem a DD 100 km-en 5 lityi csak város . (10 melóba reggel fél 8 kor 10 haza délután 5-6 körül.) Remélem a fogyasztás a 2 héten belüli szervizelése után azért visszáb esik . Amúgy nem szoktam agyon húzni neki , de kegyetlen sok lámpa van útközben .
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
wolfnet
tag
válasz DigitXT #37987 üzenetére
Én továbbra is állítom, hogy az egész harc a literekkel csak is kizárólag kéz függő. Városon belül is kihozom a Hondából a 2l ha hidegvérrel oda figyelek a kezemre és nem akarok tankolni a héten már. Viszont amikor sietek és élvezem hogy elrepesztek az autók mellett akkor megeszi a 3.6litert is. Háh!
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz DigitXT #37998 üzenetére
Persze tisztában vagyok vele, ahogy azzal is, hogy ha a lámpás indulásnál nem nyelezed ki a gép szemét, hogy megmutasd az autósoknak ki a gyors, hanem finoman elindulsz, és forog a gép 2-3ezret 40-50km/h-s sebességnél, akkor ugyan ott vagyunk, szépen erőlködés nélkül 2-2.5liter. Onnan tudom, hogy 3 napot elmentem kifeküdt mutatóval a városban a Hondával és még 6 deci volt benne, mint később kiderült. Ha eléggé parázol és óvatosan gurulgatsz nem fogyasztanak benzint
Privátban érdeklődj! :)
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #38008 üzenetére
Nekem is van Hondám... Én is akarok üzemanyagot termelni
wolfnet:
Múlt héten gurulok védett, egyirányú úton. Jön egy kereszteződés, lassítok, jön egy kocsi, iszonyat lendülettel... Mondom ok, megállok. Ő is megállt, de nem mertem kimenni elé... Inkább kiengedtem. Erre egy öreg járókelő nyugdíjas f.sz elkezd üvölteni velem a járdáról, hogy nekem van elsőbbségem, menjek már... Azt hittem megütöm (de van rendszám a bérelt robogón )[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
wolfnet
tag
válasz DigitXT #38021 üzenetére
Kérlek hogy ne kezelj butának. Van autóm is, régóta közlekedek, több járművel, tudom mi miért és hogyan fogyaszt. Nekem 4 ütemű motorjaim vannak voltak és lesznek. Ezek alul nyomatékosak nem felül. Hondán körül-belül 1000rpm az alapjárat, 1500-1800-nál zárhat a kuplung. 40km/h-s fordulatnál "vált le" a cvt és így ha városban kell utazózni 40-50körül, akkor 3ezer körül forog a motor. Külföldi oldal szerint is 2.5l a fogyasztás, ami engem igazol. Én is utálok tötyögni, 60-70el járok általában. Azért meséltem el neked, mert kíváncsi voltam mennyit tudok spórolni vele. Tisztában vagyok, hogy ha kifekszik egy mutató, az azt jelenti, hogy még van benne 10-20km-re való anyag. Hozzáteszem a moto-zetaban ha kifekszik, akkor elfogyott. SR50-eseken még sárga lámpa is van.
Egy szó mint száz igazad van, nem kötözködtem egy percig sem, csak minden tankolásnál felírom a kilométer állást és tudom mikor mennyit teszek meg, mennyi anyaggal.
Privátban érdeklődj! :)
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #38054 üzenetére
Nekem amikor nullát mutat a műszer, akkor a 10 literből még van minimum 2. Ha leállna a motor, akkor még mindig átválthatom tartalékra a csapot, az több, mint egy liter (kb. 35-40km-re elég). Akkor szoktam tankolni, ha a műszer nullára ér, és mindig csordultig, mert számolom a fogyasztást.
(#38057) DigitXT: Na igen, az a rész nekem sem tiszta!
szerk: A manuális (nem vákuumos) benzincsap egyetlen hátránya, hogy nem illik elfelejteni kinyitni / elzárni...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #38059 üzenetére
A Suzuki Savage chopperek benzincsapján röhögtem: úgy néz ki, mintha manuális volna, pedig vákuumos. De ha a vákuumos rész elromlik, a kis karral akkor is ki tudod nyitni! Besz*rás, ha már a tervező sem bízik a saját vackában....
(#38067) Debilon: a gond csak akkor szokott lenni, ha a szembe jövő kamion egy pillanatra megszakítja a szelet. Tapasztalatlan motorosként nekem is piszok rossz érzés... ... főleg egy abszolúte instabil futóművű, ráadásul pehelykönnyű minichopperen. Nekem csak a lassítás segít.
(#38068) DigitXT: autónál régen a 120-as farmotoros Skodáim voltak rettenetesen érzékenyek az oldalszélre, meg nem régen még a Thalia. Érdekes, hogy a magas építésű kis Yaris fel sem veszi...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #38157 üzenetére
Nem jövök rá, mi ez: elsőre azt hittem Suzuki VL1700 Intruder, de nem...
szerk: bár ez nekem már "túl modern", egy chopper legyen már léghűtéses...(#38159) canniball: talált, süllyedt!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #38161 üzenetére
Én a hétvégén ilyenekkel voltam körül pakolva: a fordulatszámokat, nyomatékot nézzétek!
Egyébként valószínűleg a világ legkényelmetlenebb motorja, csak ezért nem kellene. A hangja isteni, és váltogatás nélkül lehet ötödikben 40-150km/h között csettegni vele. Az önindítója be sem tudná indítani, ezért külön - villanymotorral működtetett, automata - dekompresszorja van, ami csak akkor zár, ha már maxon pörög az önindító. Ekkor egy nagy puffanással indul!
Ja, meg sajnos sok a baj vele (vezérlés nagyon hamar kimúlik) és nagyon drága hozzá minden alkatrész. Egy vezérműlánc + kerekek + vezérműtengely kombó (ami jellemzően 30-40 ezer km-enként garantáltan elszáll) nem jön ki 250 ezer forintból[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #38161 üzenetére
Nekem tökmindegy, út legyen, lehetőleg minél kevesebb kátyúval, és occsó' benzinnel
Ha már gumi kérdés: Akcióban jó ára van
Kérdés mit jelent a 3.00 - 10 42J TL/TT
Mármint a 3.00-10 az meg van. De a többi? Mitől függ? Sebességindex mit kocsiknál? Vagy mi?[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #38177 üzenetére
Volt már rá példa... Ülés alatt, hátizsák+1 fő Hát... hegyről lefelé alig fostam, hogy fogjon meg a fék. Plusz persze koppig összenyomódott az eleje És 0 csillapítással kellemes volt a macskakő De kb 50m volt, max. 1km Aztán ennyi Ezen kívül 100-200m csajjal mögöttem aki vaságyastól 40-50kg
Igen, néha előfordul ilyen elmebeteg mutatvány
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #38223 üzenetére
"Motor, motor, nem mindegy?! ... Feldőlni meg a GS500-nál nagyobb géppel is lehet..."
Látom még nem sikerült elköltözni Degecről...hogy klasszikust idézzek.Az ismeretlen autó azért szerintem "könnyebb tészta". Lehet a motoron nincs ablaktörlő de van pl. hátsófék, aminél elég sok kombináció lehet. Aztán lányos zavarában vagy belesül az ember vagy nem.
No meg persze az általad is említett bűvös nyolcas, na arra én is veszettül rá voltam parázva. A mai napig nem nagyon értem annak mi értelme van/hol életszerű az hogy nem érhet le az ember lába...https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #38223 üzenetére
Ahova én jártam anno, az se volt semmi, de legalább ténylegesen azokon a motorokon (kettő darab egyforma) lehetett menni, amelyiken vizsgázol.
(jó, a piros színű néha alapjáraton bedadogott, ez volt az egy darab bukásom oka, nyolcasban befulladt, lábletétel, bukta. Mondjuk ugattam is az oktatónak hogy ne szarokat adjanak, de nem hatotta meg különösebben - ezért sem ajánlom őket sem senkinek pl.)De a magukat rutinosnak gondoló
versenyzőknélvizsgázóknál is láttam mókás dolgokat: a motorral vizsgázni érkező csávó a végén vészfékezéses feladatnál pl hason csúszva érkezett be a vizsgabiztos elé -
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #38233 üzenetére
Sziasztok! Tudnátok nekem segíteni? Vettem egy robogót és azt szeretném tudni, hogy malaguti f10-re stage6 replica sportkipufogó, 70 cc alu henger és kevláros variátor jó lenne-e ? Előre is köszi
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #38246 üzenetére
"...autók nem nagyon érnek utol, csak azok, akik gyorsabban mennek a megengedettnél..." - azaz körülbelül mindenki. Sajnos ezt tapasztalom, 85-ös utazó (GPS szerinti) mellett, egy- és két számjegyű főútvonalakon.
(#38245) norbee2244: Az A1/B125-öt megcsinálni nem nagy strapa és pénz (nekem is az lett idén áprilisban, de kicsit már bánom), viszont ha vannak további terveid is 2 keréken, akkor inkább nagyobbat. Tudom, ki fognal utálni a topicból, de én inkább váltós gépre beszélnélek rá akkor, ha nem a városi közlekedés, hanem a kirándulás a fő felhasználási cél.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen