Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brogyi
senior tag
válasz Tothgera30 #13870 üzenetére
Így igaz.Szétég a tükör, és a foglalata.Főleg ha halogénről beszélünk.A helyedben nem állítanám át.Ha nem generátoros a biciklid akkor megszívod még az akksival is. Igaz az alsó kategóriában még van berugó.
[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
A Hondánál akciózzák a legkisebb ciberét.Egész jó ár egy 0km-es masináért. Nem csak a linken ennyi![link]
Ja, persze mert kifutó tipus.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz PLaci58 #14087 üzenetére
No akkor nézzük sorban.Álló motor mellett a feszültség 12V-12,8V között jó.
Az igazság az , hogy a gugli a 12,8V-ot preferálja, mert az felel meg a 100%-os töltöttségnek.Erre szokták az okoskodók mondani, hogy én 13,5V-ot mértem.Ha leállítás után méred 1sec-kel akkor jó.Manapság még a pöcsköszörűkben is generátor van.Az a jobbik.Beindítod a motort, és kis gázt adva a feszültségnek el kell érni a 14V esetleg a 14,4V-t.Simán mutatni kell egy digitális műszernek.A feszültségszabályozók kizárólag félvezetősek.Kivéve a múzeumi darabokat.Szóval ha müszered ugrál az nem jó jel.Ha minden világítást, fogyasztót bekapcsolsz akkor is el kell hogy érje a 14-14,4V-ot és ott koppanás szerűen meg kell állnia.Nyilván több gáz kell hozzá.Az önidítóáramot ne mérd meg.Biztos nincs megfelelő műszered, és összehasonlítási alapod sincs.Ha dinamód van valami gagyi szabályozóval akkor megszívtad. Az amúgy is kis kapacitású akksid hamar megöregszik.Mindenki akksi cserével kezdi. Ha jó a szabályozó,generátor, új akksi megfelelő kapacitással,akkor kezd gyanús lenni az önindító és a többi fogyasztó.A megrázásról.A kérdés mit éreztél.Ha erős rázás volt az csak az önidítozás pillanatában az induktív visszarúgás lehetet.A másik verzió a sztatikus, gyenge szúrás.A gyújtótrafó nagyfesze nem lehet az akksin.Nem a nagy áram bök hanem a nagyfesz.Hiába folyik több 100A az indítás pillanatába, de rajtad keresztül a 12V semmit nem csinál. Ha mégis akkor mutogatni fognak, mert ilyen nincs.Bármi rázást érzel az messze sokkal több mint 12V. Baromság az hogy több száz amper folyik azon a vastag kábelen ,és az ráz meg.Az emberi test ellenállása nagyságrendekkel nagyobb, igy semmilyen veszélyes áram nem alakulhat ki egy 12V-os hálózaton.Gondoljatok bele az érintésvédelmi feszültség olyan 42V körül van.Az izzadósak megszívták már azt is.Na elég a süket dumából.Ha még mindig van homályos terület akkor kérdezz.Majd megpróbálok válaszolni. -
Brogyi
senior tag
válasz PLaci58 #14106 üzenetére
Ha már riga akkor az én emlékem erről a következő.Azt a bizonyos csavart becsavartuk majd folyamatos túráztatás mellett addig csavartuk ki míg fulladás mentesen nem tudta produkálni a felpörgetést.Semmi fél fordulat, bocsi, de én így emlékszem, és egész jól bevált.Ha mégis tévedek majd leugat valami tizennégy éves.
[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz Tothgera30 #14127 üzenetére
Nekem azzal a mintázattal nagyon jó volt. Pedig a legolcsóbb volt akkor.
-
Brogyi
senior tag
Néhány nappal ezelött valaki nagyon csodálkozott az automata szivató müködésén. Most én vagyok így ,de az állandómágnesű generátor szabályozóval.Azt hittem rosszul látok mikor olvasom ,hogy 3 tirisztor rövidrezárja a generátor tekercseket.Így csökkentik a feszültséget.Ezt én nem tudom megemészteni.Idióta olaszok.
Azt hittem normális generátor van benne ,mint az autókba,de nem.Ahhoz korrekt szabályozó van, mert ez minden csak nem szabályozó. -
Brogyi
senior tag
válasz Topiccsendőr #14200 üzenetére
A japokon pedig tényleg csodálkozom.Normális szabályzó egyik fajtája pl. a 3 fázisú hidat szabályozzák.Semmi rövidzár.Ezer más mód van.Nagyon nem szimpatikus ez a rövidzáros fajta.A nagyok árába ez simán belefér.Egy árva mm-rel se kell több hely.Csak igényesnek kell lenni.De ez villany, és nem robogós téma.Köszi a megerősítést.
-
Brogyi
senior tag
válasz r-chee #14293 üzenetére
Ez a gép nem valami 2T szutyok? Ha az akkor nem értek valamit.Rengeteg 2T-s vackom volt, de egyiket se kellett melegíteni.Még 0 fok környékén se.Ha az beindult ment mint a golyó.Szivató csak azért kellett, hogy ne órákig rugdossam, hanem egy rúgásra menjen.Ha beindult már nem is kellett tovább,mert ha nem így tettünk akkor óriási kék felhő jött elő, és esetleg lehetett kivenni
a gyertyát megtisztítani, mert tiszta olaj volt.
Egyszerűen nem értem a melegítést.Talán egy agyon tuningolt,esetleg kihegyezett valami amiben semmi sem eredeti.Még az ócska riga is ha beindult az le nem állt ha jó volt.Persu, mint szaki hogy a picsba van ez?
A másik véglet amit láttam,hogy egy CPU vezérelt injektoros 120LE masinát melegítettek alapjáraton addig míg a hő el nem érte a 80-at.Azt értem, hogy a 4T-t melegíteni kell,de nem így, és nem eddig.Azonkívül tele van érzékelővel simán lehet vele menni,mert nem fullad le a CPU miatt.Nyilván nem szabad koppig húzni a gázt,de szerintem menni kell vele.
Na, most jöhet a savazás. -
Brogyi
senior tag
válasz runner 125 #14324 üzenetére
Remélem Te nem olyan sor 4-es tulajdonos leszel, mint amilyet láttam ma. A fickó legalább 180-nal húzott el mellettem. Igazi motorosruhában:rövidnadrág és póló.
Baj ott van, hogy ilyen ruhában nem illik közel 200-zal tépni.Ne érts félre nem vagyok szent, de ez nekem is sok pedig szeretem a sebességet.Ez volt Bp.-n.Na és honnan tudom a tempót? Nem kell ehhez trafi.Amikor egy speed gép már a negyediket váltja az már nem 50 km/h.Ja, és hallod hogy a hülye nem teljesen érzi, mert már leszabályoz a CPU.Azért csak ideírom a helyet ,Üllői út. Itt volt a 299km/h trafi, de az éjjel volt. Öregszem ha már ez is zavar. -
Brogyi
senior tag
válasz Tothgera30 #14548 üzenetére
De ez kicsi nem látjátok? Nem konkurencia. Nem olyan hülyék.
[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz runner 125 #14552 üzenetére
Hát ezt jól benéztem. Csak a cimke más.Teljesen ua. mint a Blaupunkt VCR és a Panasonic,de ez már történelem.
-
Brogyi
senior tag
Runner 125 a Nexus-nál melyik tárcsát fogta az integrál fék. Jobb v. bal? Emlékszel még ilyenekre? Melyik szokott jobban kopni a három tárcsa közül? Használt mocinál ezek érdekesek lehetnek ha nem figyel rá az eladó. Előre is köszi a válaszod.
-
Brogyi
senior tag
válasz runner 125 #14803 üzenetére
A mintázat ismerős ,de azért a gumi típusát leirtanád. Köszi
-
Brogyi
senior tag
válasz Tothgera30 #16018 üzenetére
Szinte kizárólag csak melóba járok 16km-re. Ez nálam 5év 30 000km.Mi van ha hétvégén még elugrok a szülőkhöz? Aha átlagos.
Párduc kollégán nem csodálkozom. A minap észrevettem, hogy kedves rendőr elvtárs rendszám nélkül vezet egy 200-as Kymco-t. A marha még a 200-ast se vette le.Ugyan ki olyan bátor, hogy megbüntesse? Másnap egy Runner 2T maxi-t láttam.Szintén rendőr volt.
Most jön, hogy rosszindulatú vagyok.Nem-nem.Láttam, leáll a rendőrség kapujától 1,5m-re,(ugye a mezei parasztot elzavarják, hogy ott tilos parkolni) kezet fog az üti-vel.(bocsi ti nem voltatok katonák.Ezek nem lefoglalt motorok hanem a törvény őrei használják.Ezért van ez a sok rendszám nélküli. Kíváncsi vagyok mikor fog rám püzni egy rendőr.Most ezután mondjátok, hogy menjenek becsületesen jogsit csinálni.Budapest 2011. -
Brogyi
senior tag
Hát egy kis tapasztalat megosztás, és figyelem felhívás céljából írogatnék egy kicsit.Tegnap a Vámház körúton láttam egy fajta balesetet amit melegen ajánlok a rendszám nélküli fiatalságnak a figyelmébe.Ott az útesten van a kerékpárút amit előszeretettel használnak a rendszám nélküliek.Igen ám de az anyós ülésen ülő gyökér hátranézés nélkül kivágta az ajtót, és bizony jöttek.Akkor egy bringás akad fent, de robogós is simán lehetett volna.
Mai napi szívásom a ContiTwist nevű sz@r.Ha tehetitek kerüljétek. Egy lukas garast se ér.
Csúszik.Ez még magában nem lenne baj.A gumis közölte velem, hogy gyári hibás. Garancia, és a többi nyalánkság.Mondtam, én ebből a sz@rból még egyet nem akarok.Nem egész 1 hónapos a guma.Állítólag a vietnami termék. -
Brogyi
senior tag
válasz jasszer #16162 üzenetére
Alázat az van, én személy szerint imádok motorozni.Soha nem zavart ha egy kicsit rossz a motor. Mindegy csak menjen. Többször töröltem már fel a flasztert mint fogad van.Ezzel csak arra akart rávilágítani, hogy nem ma kezdtem, és ha neked az jön le ebből , hogy béna vagyok, mi több nem tudok motorozni, akkor csak sajnálni tudlak, mert ha valaki még nem esett el az a béna , hétvégi motoros.Semmi vér nincs a pucájába.Soha nem próbálta a tudása, és a motorja határait.Ezért nem lesz gixerem.
A gumis véleménye sugárzik a beírásomból, és ha valami rossz akkor azt soha nem veszem meg még egyszer. Ennyi, és nem több.Részemről nincs harag, csak szeretem tisztázni a dolgokat. -
Brogyi
senior tag
válasz Sandrew #16216 üzenetére
Hát kis komám egy olyan biciklit nem illik jogsi, és rendszám nélkül vezetni.Simán eltiltanálak a jogosítvány megszerzésétől.Lapíts, és örülj , hogy nem fogtak meg. Ezután az következik, hogy a youtube-ra rakd fel a videót. Arra nem gondoltál, hogy néha rendőr is olvassa ezt a topicot? Ha már nincs eszünk, akkor nem büszkélkedjünk vele.
Ha mégis van jogsid akkor elnézést, de ezt nem hiszem. -
Brogyi
senior tag
Apró tanulság a gumi cseréhez.Nálam Diablo lett a ContiTwist-ből. Szívtam a fogam keményen, mert hát drágább. Nézzük a különbségeket.Valaki azt írta, hogy fölösleges centiroztatni. Ez így semmilyen formában nem igaz.A Diablon tized annyi ólom kellet az egyensúlyhoz.Szóval ha a gumis sok ólmot rak fel akkor bizony sz@rt kapsz.A ContiTwist sima úton rázott.Itt jegyezném meg nem érdekel a komfortérzet, mert erre is hivatkoztak. Sokkal rosszabbul érint ha a rossz gumi miatt a kormánycsapágy kiverődik.Itt nem a gumi összetételével ,vagy profiljával volt baj, hanem az alakja nem volt kerek . Ovális, excentrikus.Ezen nem segít semmilyen súly.
-
Brogyi
senior tag
-
Brogyi
senior tag
válasz Topiccsendőr #16791 üzenetére
Igazából Tothgera30-nak akartam írni, de a te hozzászolásod inspirált. Tothgera30 is panaszkodott, hogy gyenge az akksija. Na, egy központiegységes injektoros gép nagyon furcsa dolgokat tud csinálni.Annál nagyon fontos az akksi állapota. Nagyon szépen lehuznak, s közben csak egy akksit cserélnek.Tudni kell azt, hogy a rossz akksi nem csak abban nyilvánul meg, hogy nem indul.Vándorol az alapjárat hőmérséklettől függetlenül. Minden ok nélkül leáll. Nehezen indul,és még ezer tünet lehet még.Egyetlen figyelmeztető jel, hogy lassabban indítózik,de figyelmenkivül hagyod, mert forgatja a motort.Szóval mielőtt szervízbe rohansz nyugodtan töltsd fel az akksit.Ha 1 pöccre indul, akkor vegyél újat.Sajnos a mai új robogókon a lámpát nem lehet lekapcsolni. Ez is gyorsított igénybevétel egy kis gyenge darabnál.Az említett tünetek csak a jéghegy csúcsa. Természetesen más ok is lehet,de ez nagyon egyszerű amit ajánlok.Kipróbálni szinte semmibe se kerül,de ha bejön akkor bazi nagy az öröm.Majd Persu esetleg megcáfol.Ő már tapasztalatból nyomja, én csak okoskodom.
Gyanítom, hogy ezek a vékony akksik egy szezont bírnak csak ki. Itt jöhet a többiek tapasztalata.Ja, és az még az igazi szívás hogy nincs berúgókar, így kizárólag csak az akksi marad. -
Brogyi
senior tag
válasz Topiccsendőr #16795 üzenetére
Jól tudod.A legtöbben csak alacsony feszültségnél "rugdossa" ,de mivel ezek CPU vezérelt "super" töltök így extrém alacsony feszültségnél hibát jeleznek.Szóval ha rajta felejted a világítást akkor egyik CPU vezérelt töltő se indítja be.Kell egy egyszerű, hagyományos töltő az elejére.
Amint látod én elektromos ember vagyok, de nem idegen a motorszerelés.Csikó koromban csináltam Riga generált, de ma már ez nem igazán vonz. -
Brogyi
senior tag
válasz Tothgera30 #16800 üzenetére
Ok. Csak figyelj rá, mert nagyon félre tud vezetni.
-
Brogyi
senior tag
válasz Tothgera30 #16999 üzenetére
Gondolkozz logikusan. Ez nem időre megy.Meg kell várni míg a termosztát kinyit. Na ezt hogy azonosítod az más kérdés.Tudni kell hol a termosztát, és parasztosan tapogatni a csövet előtte ,utána.Modernebb szekereken megvárják míg bekapcsol a ventilátor. Nálam ez alapjáraton hamar bejön.Akkor tuti nyitva a termosztát, és ilyenkor megfordul az egész víz.Szerintem ennyi,de lesz aki majd másképpen mondja.
-
Brogyi
senior tag
válasz runner 125 #17041 üzenetére
Gondolhattam volna, hogy ma már ez semmit nem jelent.
-
Brogyi
senior tag
válasz PLaci58 #17097 üzenetére
Fiúk, ez ilyen nehéz lenne? A fém tartályba azért szoktak az öregek benzint rakni, hogy ne rozsdásodjon meg.Könnyen oxidálódik a vas.Biztos nem rozsdamentes drága fémből készítik.
Egy kicsit hasonló mint a tárcsafék.Néhány nap után már rozsdásodik.A benzin elzárja az oxigén, és az aktív levegőben lévő oxidánsok útját.De, ahogy szoktam mondani ha rám hallgatok akkor azt csináltok amit akartok. -
Brogyi
senior tag
válasz Tothgera30 #17298 üzenetére
Mind a kettőtöknek igaza lehet. Ezt a ciberés kolléga megerősítheti vs cáfolhatja. A PCX-re 2,2 liter mondanak. Ki tudja mi a valóság?
-
Brogyi
senior tag
válasz PLaci58 #17636 üzenetére
Szerintem ez nem jó. A varrásnál, és a lukakon bejön a mínusz,de a múltkor olvastam, hogy valaki nagy mínuszba is nyomta.Ő majd megmondja milyen az mikor bejön a mínusz a varráson keresztül.Bringára még jó lehet, de motorra már nem.Nekem teljesen zárt van, és +5 fok alatt már szívok erősen azzal is 120 körül.Bocsi, ha bringára jó, akkor libazavaróra is jó.
-
Brogyi
senior tag
Hogy embereknek ennyi esze legyen. Hogy lehet így hirdetni egy motort?[link]
Nem hiszem hogy könnyen el fogja adni. -
Brogyi
senior tag
válasz runner 125 #18035 üzenetére
Az-az utolsó egész kedvezőnek tűnik.
-
Brogyi
senior tag
Runner 125,Persuader
Lenne egy kérdésem hozzátok. Az X9,Nexus,Beverly ua. blokkot használja. Azt hiszem típushiba ezeknél az önindító megszorulása. Pontosabban van valami szabadonfutó az önindítón, és az szorul meg. Mi annak a vacaknak a neve, és jól sejtem a hiba okát? Tévesen ilyenkor szoktak akkumlátort cserélni. Sajnos Runner neked nem biztos ,hogy van ilyen tapasztalatod, de hátha találkoztál vele. Köszi a válaszotokat előre is.Tudom megbontás nélkül semmi se biztos, de a típushiba az akkor is típushiba.Ha akksi hiba lenne akkor szépen lassan forgatná.Ebben az esetben először nyekk,majd vidáman pörgeti. -
Brogyi
senior tag
válasz Topiccsendőr #18367 üzenetére
Nagy kattanás.Ami relé, vagy a bendix vagy mi a fene hangja.Meg se moccan, majd 2. vagy harmadik próbálkozás után megy. Persze ha a paraszt az első alkalommal nem nyomja sokáig a gombot.
-
Brogyi
senior tag
válasz Topiccsendőr #18372 üzenetére
Igazad van.Bele kell nyúlni. A kattanás után semmi. Se kép , se hang.A szorulás igazi jele.Köszönöm a virtuális segítség nyújtást.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen