- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Dell notebook topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- 3D nyomtatás
- Androidos fejegységek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Empire of the Ants - Az év végétől építhetünk saját hangyabirodalmat
gp A valós idejű stratégiai játék a tervek szerint novemberben debütál PC-n és konzolokon.
-
Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
it A bankok szerint a nagy AI-népszerűség fokozza majd az amerikai big tech cégektől való függőségüket, ami új kockázatok teremt.
-
Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
ph A 180 Hz-es IPS panellel szerelt modellekkel azokat célozzák meg, akik nem akarnak sokat költeni.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ett
aktív tag
válasz Topiccsendőr #4297 üzenetére
És az ábrán is benzincsap a neve. Érdekes amit írsz, ez így logikusnak tűnik.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz qpakcovboy #4319 üzenetére
Felejtsd el, ne vegyél pözsit. Nehéz alkatrészt szerezni hozzájuk. Inkább vegyél minarelli, piaggio blokkos mocit. Azokhoz van alkatrész legalább. Csak 100-as érdekel? Ha meg van jogsid, akkor miért nem rendszámosat veszel? Sokan azért sem vesznek olyat, mert még jogsijuk sincs rá. Aztán ha jön a fakabát, lesz meglepi.
ngabor2: Furcsa. Nekem beindult simán és ment is rendesen miután télen állt és egy km-et sem mentem vele.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz qpakcovboy #4323 üzenetére
Privi ment.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
-
ett
aktív tag
válasz qpakcovboy #4329 üzenetére
Volt szo a rendszámrol, de nem hiszek benne. Itt minden olyan lassan megy. Azért papír nélkul tényleg necces, bár sok rendort át lehet verni, csak mondjuk ha elkapnak, hogy te repesztettél 90-100 korul, akkor már kicsit gyanús nekik.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz Topiccsendőr #4334 üzenetére
Van olyan moci, aminél kicsit meg kell bontani egy karbibeállításhoz is. Tapasztalat.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz Topiccsendőr #4350 üzenetére
Enyhe célzások. Nagy divat nálunk, hogy mindent magunk akarunk csinálni. Ezzel egészen addig nincs gond, ha olyan a dolog, amihez értünk vagy nekünk nem kell annyira szép, mert nekünk a sajátunk is megfelel. A baj ott van, ha nem ért hozzá az ember és ilyenkor általában még nagyobb baj lesz az egészből, mintha egyből szerelőhöz vitte volna.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz Topiccsendőr #4365 üzenetére
Szerintem golyani arra gondolt, hogy a hengernél ott nem kör alakú, hanem a szűkítés miatt kicsit tojás. De ezt felesleges macerálni, mert nem lesz tőle sokkal jobb a motor, ígyis megy a jól. A többi fojtást kell kiszedni.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz Topiccsendőr #4376 üzenetére
Nem mindennel értek egyet, de jo ha lesz valamilyen nyílvántartás, ez tény. Az viszont rohej, hogy 45 km/h-val mehetek vele, amikor ígyis 50-60-al kell mennem, kulonben letolnak az utrol. A B-s jogsival vezetheto kategoriát is kitolhatnák 125 ccm-ig, mint sok országban, mert ez is egy vicc ami most van.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz Topiccsendőr #4433 üzenetére
Az biztos, hogy nem egyszerű. Én játszok már egy ideje vele, csak most nincs kedvem a hideg miatt szórakozni. Viszont a kuplungrugót kihagytad. Nem minden esetben, de előfordul, hogy azt is cserélni kell, ha a kontrasztugóval meg a görgőkkel variálunk.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
Itt megnézheted, illetve ha használt kell, akkor itt a forumnál az adok-veszek résznél. Ha 50-es henger van rajta, akkor azt mondják, hogy a laser x pro jo kis kipu, bár nem túl olcso.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz Runner_fxr #4479 üzenetére
Vááá, jó kis gép. Kép róla? Egün fenn vagy? Nekem mondjuk sok lenne a 9 lityi benya, annyiból eljárok autóval is, igaz nem akkora élmény. Akkor már inkább egy 600-as gép és az simán megvan 6-8 lityiből, az élmény mondjuk más a kettőn az igaz, de a 600-as is piszokul gyorsul a 60 paci társaságában. Képet a mociról!
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz Runner_fxr #4503 üzenetére
Láttam már runnert, engem a tiéd érdekelt volna. Vagyis csak képek róla, mert benzintemetőt nem akarok venni, csak ha kúttal együtt adják.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
Megoldható persze. Bár én csak egy 70-es hengert láttam rá, valamilyen taiwani gyártmányút. Nem tudom bevállalálnám-e. Találtam egy sportkiput, azt írják csak ez kapható hozzá, viszont jó 50-es hengerhez is. Technigas next-r a fajtája. Na ezt már rá merném tenni, aztán egy kis hangolás és már fürgébb is a gép.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
Miért menne a tartosság rovására? Bizonyos mértékig igazad van, de ha nem versenyhengert veszel, csak egy sima sportot, akkor elég sokáig kitart ha torodsz vele, és azért a gyorsulás sokkal átutobb mint az 50-essel.
Na meg ha így tudod, hogy mi mivel jár, akkor miért kérdezted, hogy kell-e neked 70-es henger? Ezek szerint neked nem kell. Mondjuk ha csak egy félét választhatok és az sem valami ismert, akkor én sem venném meg.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
Ez egy rendszer, ahol az alkatrészeket egymáshoz kell hangolni. Nem tudom hogy milyen elektronika van a dioban, korlátozott, vagy nem, de a lényeg, hogy ha változtatod egy tulajdonságát a mocinak, akkor az egy másik tulajdonságának rovására mehet csak. Akarsz nagyobb végsebességet meg gyorsulást? -> hetvenes henger. Valamivel rovidebb élettartam, de ebben is nagy a szorás, viszont sokkal jobb menetteljesítmények és hát igen, sajnos a virgonc lovakat tobbet is kell etetni.
Ha meg az 50-esnél maradunk, akkoris lehet azért javítani rajta. Ha vastagabb szíjat raksz, nagyobb lesz a végsebességed, de kisebb a gyorsulás. Ha vékonyabb a szíj, akkor meg fordítva. Aztán ha raksz bele másik variátort, akkoris lehet javítani rajta, vagy a karbiba nagyibb fúvoka és nagyobb átereszto képességu szivacs a szurobe.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
-
ett
aktív tag
válasz CL Smooth #4539 üzenetére
Ahhoz képest, hogy sok robogó megfordult nálad, nem tudod, hogy rengeteg kapott minarelli blokkot. Aprilia (sr, area, rally), yamaha/mbk (jog,aerox, nitro, bw's, ovetto, stb.), malaguti (f10,f12,f15), és még lehetne ragozni. Mindben ugyanaz a minarelli blokk van, csak van ami álló van ami fekvőhengeres, van ami vízhűtéses és van ami kényszerlevegős.
A kymcot pedig hiába fikázod úgy hogy nem is ismered, igenis jó. Az 50-es blokkjuk nem annyira nagy szám, mármint sebesség tekintetében (megbízhatóságban viszont ugyanolyan jó), az olaszok meg a japók otthagyják, viszont a nagyobb köbcentis blokkjaik teljesen rendben vannak. A honda szerinted rossz? Merthogy ő a többségi tulajdonosa a kymconak és a legtöbb mociban honda blokk berreg. Nem kymcom van ám, mielőtt megszólnád, hanem egy yamaha aerox és egy peugeot speedfight 2. De ültem kymcon, mentem vele, semmivel nem rosszabb a futómű és a menetteljesítmények sem, kivéve az 50-esek, azok lassabbak (pedig ők is honda blokkosak). Mondjuk a burkolatok, váz meg az egész hogy fognak kinézni pár év után nem tudom. Kíváncsi lennék rá én is.Egyébkébt a keeway sem olyan rosszt mint gondolnád. Szerencsére az 50-eseknél sok alkatrséz kompatibilis a minarelli blokk alkatrészeivel. Szétszeded a mocit, berakod a minarellis cuccokat és van egy megbízható rotyeszod. Mondjuk ott a zösszeszerelés minősége tényleg nem az igazi, az biztos, keewayt én sem vennék.
Nem bántásból írtam ám, mielőtt lehurrognál. Peace!
Csak nekem ezek a tapasztalataim meg a véleményem.[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz CL Smooth #4576 üzenetére
Azért adjék annyiért, mert semmivel nem is rosszabb. Legalábbis eddig úgy néz ki. Nem tudom mi lesz évek múltán, hogy buknak-e ki hibák rajta.
Mondjuk azért az 50-es kymcok jóval olcsóbbak, mint a nagy márkák. De még a 125-ösök is olcsóbbak picit.
A yamaha aerox amúgy nem japán, csak a neve az. Franciaországban készül az mbk gyárában (yamaha aerox=mbk nitro, az utolsó csavarig egyeznek, csak a matrica más rajtuk) és olasz minarelli blokk van benne. Jó kis japán mi?
Ettől függetlenül egyet kell értenem veled, én is gilera/aprilia/yamaha/piaggio kombóból választanék főleg az értékvesztés miatt.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz Topiccsendőr #4578 üzenetére
Igen, az. 1981-ben becsodolt és a yamaha felvásárolta. Ezt írja a wikipedia, és 1984-tol lett mbk a neve.
[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz CL Smooth #4603 üzenetére
Szerintem nem az a gond, hogy 50-es, azzal is el lehet lavírozni a városban. Nekem ez a 45 km/h nem tetszik. Még a szociban találták ki, de szerintem már rég nem aktuális. Meg a legtobb nagytestu robi se nevezheto éppen smkpnak. Sose mentem még 45-el a motorral, ahol nagyobb forgalom volt, mert letoltak volna az útrol. Inkább felveszem az autok tempoját és megyek 50-55 korul. Mondjuk gyorshajtásért még nem is buntettek soha.
Ha annyira akarják, legyen rendszám, de toljuk már ki a kategoriát, hogy mondjuk 125 ccm-ig vezethetem b-s jogsival. Nagyon kéne már egy ilyen alakítás.
[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
Egyetértek dread kollégával, az én mocim idén lesz 10 éves és jól érzi magát. Igaz most kapott egy 70-es dr hengert, de a gyári is jó állaporú, simán vissza lehet rakni és eldöcög még sokáig. A váz is jó állapotban van, elektrromos alkatrészek is, minden eredeti benne és működik. Persze ez attól is függ, hogy hogyan használják.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz CL Smooth #4614 üzenetére
Akkor valoszínuleg nem ismered az autoipart és nem tudod, hogy a márkák 3-4 nagy gyárhoz tartoznak. Pl. a general motorshoz rengeteg márka tartozik. Tobbek kozott az opel, suzuki, meg a fene tudja így most fejbol. Nem értem mondjuk, hogy egy opel miért rossz. Nagyonis jo autokat gyárt, hát még régen milyen vasakat gyártottak.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz CL Smooth #4619 üzenetére
Hagyjuk az autokat most, az osszetettebb téma, meg nem is idevalo. Amúgy meglepodnél, hogy mennyi elégedett keeway tulaj is van ám. Nálunk a fél gyár azzal jár melozni nyáron, a parkoloban a robeszok tobbsége ilyen keeway szar, alig látni normális mocikat, kivéve a nagy motorokat. Aztán megkérdeztem pár embert, és mindegyiknek tetszik, szuper. Na, ennek a fele se tréfa, gondoltam. Utánajárok, és én is megsasolok egyet. Volt vegyesen itt 125-os persze rendszám nélkul, meg 50-es is. Legtobb a keeway matrixbol volt. Megnézegettem, hát nekem nem jott be. A kinézet még jo is, sot egyes keewayek tetszenek kulsore. De az osszrakás minosége, meg a felhasznált anyagok, hát az katasztrofa. Meg nekem a menettulajdonságai sem tetszettek nagyon. Ennek ellenére mégis sokan elégedettek vele, mert ocsso és még nem esett szét alattuk.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz CL Smooth #4625 üzenetére
Sajnos mégis sokan megveszik inkább a keewayt. Mert az legalább új és az ilyen embereknek ez számít. Ócsóbb is, új is. Mi kell még? És egy új csak nem romlik el olyan hamar, mint egy amúgyis használt. Vagy valami ilyesmit szoktak felhozni érvnek.
[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz CL Smooth #4631 üzenetére
Attól függ milyen foglalatú izzó megy bele. Lehet kapni, múltkor néztem is egy oldalt, de sajna már nem emlékszem melyik volt az. Amit én láttam az sima h4-es foglalatú volt, 35 wattos, de a fénye 55 wattosnak felel meg. Akciós áron 19000 ft volt 30000 helyett. Szóval nem olcsó.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
Nono. A suzukit megvédem, mert a megbízhatóságban igen jók. A motorja is nagyon rendben van. Én már csak tudom, ott dolgozok. Egyébként igazad van.
Dread: Én még nem próbáltam, azt mondják nem rossz dolog.
[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
-
ett
aktív tag
válasz golyani #4672 üzenetére
Akkor mutass 36000 ft-ért nekem hozzávaló villát.
Scootershopon 58000 ft a legolcsóbb, attackon 215 euro a legolcsóbb.
Néztem már régebben is, és sajnos ilyen drágák a villák. A runnerre ettől csak drágább lehet.[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz Topiccsendőr #4677 üzenetére
Nem értek hozzá, csak gondolom hogy nem lehet olcsó. Ha cserés az egész, akkor biztos nem az.
hosszú: csinálják csak, a hülyeséghez nagyon értenek. Akkor egyből hozom át a vasat ide tótiába papírügyileg.
[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz ToRR3nt3 #4694 üzenetére
De ha üzemmelegen nem rosszalkodik, akkor felesleges állítgatni, mert csak rosszabb lesz. Sok múlik a jó beállításon és igaz csak két csavart kell tekergetni (ha a tű jó helyzetben van és a fúvóka is jó a gyertyakép alapján), mégsem olyan egyszerű dolog pont jól beállítani. Nekem is volt olyan gondom amit golyani írt, hogy 20-30 közt ha gázt adtam neki, akkor gondolkozott, de nekem meleg időben is csinálta üzemmelegen is. Tekergettem picit a levegőcsavaron a karbin és megjavult. Pedig minimálisat tekertem.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz Topiccsendőr #4708 üzenetére
Akkor én jó helyen lakok. Már kétszer is elrongyoltam rendőr előtt 70-el, de mégcsak meg sem állítottak soha.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
-
ett
aktív tag
válasz --TIKI-- #4714 üzenetére
Erősen szubjektív a dolog megítélése. Amelyik tetszik azt vedd. Mindkettőnek jó a futóműve és a fékei. A runner pigi blokkal rendelkezik, az aerox minarellivel. Megbízható, bevált konstrukció mindkettő.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz Gergello #4724 üzenetére
A ditechet én nem venném. Akármi van vele, irány szerviz. Karbisnál meg csavarhúzó, meg egyebek és kész. Engem nem zavar anyira, hogy 3,5 lityit fogyaszt a moci (mostmár 4,2-4,5-öt), cserébe bármi baja van, meg tudom csinálni, nem kell számítógép hozzá, meg hibakódokat kikódolni, egyéb baromságok.
--TIKI--: Az aerox 70-75 km/h között megy ténylegesen, ez a moci órája szerint óraváltozattól függően 85-100 km/h is lehet. Nekem a régi aerox van, azon 120-ig van skálázva az óra és szélcsendben vitte óra szerint a 100-at, ami persze hülyeség, mert ez kb. 75 km/h volt ténylegesen.
A runner mit megy azt nem tudom, olyanom nincs.[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz Gergello #4728 üzenetére
Nem mondtam hogy legyen, csak lehet. Mert ami elromolhat, az el is romlik, tudod.
Tuning sem kiforrott még eléggé hozzá. Egyébként meg beszéltem a dorogi Egüsökkel is, ők is mondták, hogy sok a nyavalya velük.
Meg gondolom ez attól is függ, hogy ki hogyan tartja karban és használja a gépet. Akkorsem vennék ditechet. Ha kilöki a hibakódot, meg tudod javítani? Nem. A karbisnál minden sokkal egyszerűbb, nincs számítógépvezérelt injektor, meg egyebek.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz Topiccsendőr #4730 üzenetére
Na ez nagy volt. Pont illik ide.
Stargazer: Te most kinek írkálsz? Vagy magaddal eldiskurálsz?
[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz stargazer #4737 üzenetére
Nem így értettem, hanem párbeszédnek tűnt. Kérdezel vmit, aztán írsz mást rá, közben meg senki nem reagál, ezért volt furcsa.
Sajna én nem tudok hozzászólni a dologhoz, mert ehhez hülye vagyok.[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz stargazer #4751 üzenetére
Én azonnal elindulok a mocimmal, nem értem mi itt a gond. Kb. fél percet járatom csak, amíg felveszem a bukót, becsukom a garázs ajtaját. Minél hamarabb elindulsz vele, annál jobb. A gyilkolás alatt én azt értem, hogy hidegen is küldöd neki tökig gázzal. Mint minden mocinál, ennél is az a jó, ha minél hamarabb éri el az üzemi hőmérsékletet, ezért indulok el vele hamar. Mire elérek a helységnévjelző tábláig, már egész jól felmegy a hőfok, akkor már küldöm is neki jobban.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
-
ett
aktív tag
válasz stargazer #4761 üzenetére
A t-max egyáltalán nem jobb a burgmannél. Miből gondolod ezt? Ültél már túramotoron? Egyáltalán nem nehézkes, ugyanúgy elvisz akárhová és hosszabb utakra is ugyanúgy kiváló.
Nem azt mondtam, hogy te azt vegyél, hanem hogy én azt vennék inkább. A z-max annyira nem tetszik, elfogadnám persze, de sokkal inkább burgman vagy méginkább nexus.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz stargazer #4763 üzenetére
Na látod. Kevesebb pénzért többet belepakolni kicsit furcsa lenne. Meghát a suzuki motorok soha nem voltak olcsók. Monjduk a yamahák sem. Azért lehet tépni a burgmannel is, hidd el. Ha meg nem vagy olyan fiatal, akkor meg pláne nem a száguldozás a fontos elvileg számodra. De ha igen, az sem baj persze.
Fiatal vagyok igen, 26 éves, de a mérges kinézetű autók/mocik mindig is tetszettek. A minősége a suzukinak sem rossz, nem rosszabb mint a yamaha. Ez az abs dolog meg nagyobb marketing fogás, mint amekkora értékkel bír a valóságban. Kanyarban kéne igazán az abs, ott meg nem működik úgy ahogy kéne.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz stargazer #4767 üzenetére
Na látod ez engem is idegesít. Épp ezért ennyi pénzért inkább vennék motort, mint maxirobogót. Vagyis az is motor, na mindegy. Érted te ígyis. Nekem nem ér ennyit egy maxi robogó.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz stargazer #4769 üzenetére
Miért baj az hogy olasz? Az olaszok tudnak motort gyártani, méghozzá igen jókat.
Nekem semmi bajom velük. Olasz/japán moci jöhet.
Ez az, jól beszélsz, vegyél zoomert. Spórolsz egy kis pénzt legalább.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz stargazer #4786 üzenetére
Azért nem mindegy, hogy 500 pénz a zoomerre, vagy 1 misi meg ki tudja mennyi a t-maxra (nem tudom mennyibe kerül, csakúgy írtam). Hol itt az irónia? Attól függ mire akarod használni.
Nekem az aeroxon tárcsafék van elől-hátul is nagyon prímán fognak. Az elsőt be se húzom teljesen, mert akkor fejreállok vele. Ellenben a speedfighton elől tárcsa, hátul dobfék van. Elmegy, fog az is, de nem az igazi, a roxy hátsó tárcsája sokkal jobb. Lehet alul méretezték, de szerencsére át lehet alakítani tárcsásra, úgy csinálták pözsiék a blokkot, úgyhogy meg is lépem majd.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
Új hozzászólás Aktív témák
- Marvel Snap
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Dell notebook topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen