- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Vezetékes FEJhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Hirdetés
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #38946 üzenetére
Ennél bonyolultabb a történet: a leovince.hu elvileg komolytalankodott
(velem is, röhej), és hasra mondott egy árat - na ez az, ami kicsit ciki.
Biztos utálják a robogósokat, vagy nem tudom. Nem szimpik, na.
A 27%-kal esetleg arra célozhatott runner, hogy szürke import a cucc,
de én ezt nem hiszem. Ill. nem tudom. Btw. nem 4Road, hanem SBK. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #38954 üzenetére
Teljesítményben lényegében nincs. Hangban nagyon sok.
Nem, ezt nem hallottad, mert amikor először gurultunk, akkor még a
gyári kipu volt rajta, annak elég "fos" hangja van. A 4Road tompítóval
is szebben szól, mélyebb a karaktere: majd legközelebb hallhatod.inkább a szélzaj miatt vettem
Na igen, nagyobb tempónál elnyomja a szél a nyitott dobot is. Még a
Maján is, tehát 100 körül. Az a nem mindegy.160 = halláskárosodás.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #38995 üzenetére
Akkor nem csak nekem ilyen. Hűvösebb időben lakott területre érve azonnal egy kattra fel kell nyitni sajnos.
Szerk.: Ja, amikor párásodik (ergo lassan döcögök), akkor levegőt is alig akarok benne kapni (mindkét bigyó nyitva van természetesen). Milyen lesz ez párás, esős, őszi időben?![ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #39010 üzenetére
Én meg úgy döntöttem, hogy ha csak a városba szaladok el a boltba (max. 50 km/h, szigorúan be szoktam tartani) akkor mindenképpen a nyitottat fogom használni, ha meg "motorozni megyek", akkor természetesen a normális védelmet (és szélvédelmet) biztosító zártat. Annyira macerás - szemüvegesként - ötpercenként fel/le venni az újat, hogy "boltba járni" mindenképpen a nyitott az alkalmasabb. Szerintem
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #39015 üzenetére
Az enyémben azért 50km/h-nál még nincs szélzaj (elöl van nagy plexije).
Ezért is tartom meg, a 4 hónapos bukóért kapnék a Vaterán max. 5-6 ezer forintot, ennyit nekem is megér.
De nem OFF-olok tovább...Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
tvse1995
senior tag
válasz huszi.gyb #39434 üzenetére
Köszönöm, a válaszodat.
Gondoltam, hogy 5000-el nem de talán 10000-15000 közötti futással ki lehet fogni eben az árban valamelyiket a három közül.
Akkor közelítsük meg a kérdést teljesen máshogy:
Van 250ezer forintom, motort akarok venni. Robogó semmiképpen nem jöhet szóba. Nem azért mert az ciki hanem mert ezt leginkább tanuló motornak szánnám mivel pár év múlva tervezem A2 vagy A jogosítvány letételét. Ezekkel a feltételekkel milyen motort választanátok? -
korpicschess
veterán
válasz huszi.gyb #39478 üzenetére
Én is szerettem a Simsont, csak kicsit gáznak éreztem azzal közlekedni akkori fejemmel. Vagyis így utólag szebbek az emlékeim. Azért estem vele (főleg a hegyen használtam ilyen földes utakon), teljesen jó volt első motornak.
[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
tvse1995
senior tag
válasz huszi.gyb #39478 üzenetére
Ne értsetek félre, nem ragaszkodom én a 30+ lóerőhöz, csak nem szeretném azt, hogy egy-két hónap motorozás után már használhatatlanul gyengének érezzem a gépet. Autóval ismerem azt az érzést amikor előznél de nem tudsz és nem szeretném ha itt is ez lenne.
Egyébként legtöbbet városban használnám (nem pesti dugóban, itt nálunk Tatabányán elég szépen lehet haladni) ezen kívül pedig hétvégenként túrázgatni barátokkal (Egyikük NSR 125, másik RS 125).
[ Szerkesztve ]
-
korpicschess
veterán
válasz huszi.gyb #39482 üzenetére
Na azzal volt szopás rendesen... Aztán első körben mikor ránéztünk a légszűrőre, valami 30 éves elsősegély doboz volt ott a dobozban egy egér által szétrágva... Bazz. Hát 20+ év ácsorgás benzineskannaként funkcionálva nem túl nyerő.
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #39551 üzenetére
Én sokat mentem vele gyerekként. De nem is ez a magasított, krosszos kivitel
volt, hanem hagyományosabb kinézetű - endurósabb. Ha szabad ilyet mondani.AndrewTdi: a Vectrix volt abban a nagyrobogó összehasonlító tesztben.
Sokat nem tudtak rajta tesztelni, mert a hatótávolsága igen sz*r. (Lemerült...)[ Szerkesztve ]
-
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #39578 üzenetére
Nézd, a túl halk témában a napokban vitatkoztam egyik kollégámmal (aki hirdeti a Kymcoját). Állítása szerint az elmúlt hetekben háromszor húzták rá a kormányt autósok mert túl halk. Nyilván nem összehasonlítható a kérdés, de velem az elmúlt hét év alatt nem történt ennyi ráhúzás, eleve furcsállom - így a saját tapasztalataimból kiindulva ellennék a néma robogóval. Azt mondja visszatér valami cruiserhez. Az meg az én véleményem szerint a ló túloldala.
-
wolfnet
tag
válasz huszi.gyb #39628 üzenetére
Nem végül nem olyat vettem. Nagyon sokat kell telefonálnom, és a jövőben valószínűleg hosszabb távra kell majd motoroznom - nyilván nem a rotyogóval, hanem mondjuk az utód 250cc álommal -, ezért a jövőre nézve bluetoothos sisakot vettem. Zárt bukó, UV szűrős, szemcsis, headsetes, akksis ami poztív megint, és nemsokára kipróbáljuk menet közben mit tud. Amúgy ezt is akciósan sikerült beszereznem, 15 ezret spóroltam vele az árgépben keresett forgalmazókhoz képest, és én csomagoltam ki.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz huszi.gyb #39650 üzenetére
Támogatom huszi.gyb-t, a quadozásnak is több alternatívája van. Ülhetsz egy 150-200cc-s négy ütemű cvt váltós járművön, és egy ugyan ekkora 4 gangos eszközön. Mindkettő a nyomatéktengerről szól, és utóbbi arról is, hogy ha véletlenül egy krossz pályára tévednél és látsz egy föld falat akkor felmenj rajta. Imádom egyszerűen baromi jó találmány.
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #39650 üzenetére
2 éve3 éve lesz az már karácsonykor , egy évzáró céges bulin ültem quadon (akkor ugye még motor jogsim sem volt), és hát nem éreztem magam rajta valami hű, de nagy biztonságban. Számomra elképesztő fizikai erő kellett a terelgetéséhez a gödrös földúton (nem kicsi, hanem valami 600 cm3 dögök voltak, a cég bérelt egy napra 2 db-ot, aki mert, az mehetett vele egy-egy félórát. Kipróbáltam (autóként próbáltam meg vezetni) és marhára nem tetszett. Azért a rendelkezésemre álló időt végig szenvedtem vele...Ezen a sz*ron még szervókormány sincs!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #39655 üzenetére
Az első idézett mondatot "jóféle" trollkodásnak szántam...
Annyira f*stam rajta, hogy ne tudd meg. Ez az a közlekedési eszköz, amire valószínűleg még egyszer nem ülök fel. Pedig csak egy több hektáros, sík legelőn voltunk, Debrecen mellett, rajta keresztbe-hosszába mindenféle traktornyomos földutakkal, fagyott talajon. Szóval igazi veszély nem nagyon volt, gondolom ezért is merték megengedni, hogy felüljünk rá gyakorlat nélkül. Talán jobb időben, egy sokkal kisebb géppel (!!!) merném újra megpróbálni. Bár, ha őszinte vagyok, még a motorommal sem merészkedtem földutakra...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #39902 üzenetére
Teljesen egyezik a tapasztalatunk, és az elgondolásunk is. Én is rakpart irányába szoktam haladni, de már nagykörút is jobb néha a forgalommal együtt.
Egyszer volt egy olyanom (szerk.: az említett szakaszon), hogy k.va nagyot ugrattam egy kátyúban, és az orr-idom csavarhelye elpattant két helyen - jó nagyot feszülhetett. Azóta első kerék centrírozásánál is bőségesen raknak fel súlyt, gondolom az is elmászott kicsit, de más gondom nincs szerencsére, egyenesfutás pl. példás, simán tudok elengedett kormánnyal gurulni.
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #39928 üzenetére
Nem, a Maját nem javítják a kátyúk. De el se rontják.
Óratekergetés több okból sem játszik. 1) bűncselekmény!
2) az óraállást a műszakin is rögzítik, meg az eredetvizsgán
is, szóval egy visszatekert óra nem friss import motoron így
már kvázi-garantált lebukás, én nem fogok emiatt leülni, az
tuti. 3) becsület. (Szvsz majd eladom olyannak, aki a földön
jár, és neki is meglesz az ár/érték aránya, hazugság nélkül.)csabexka: nem hiszem, hogy sok honfitársunk "szakadt" a
Kanári szigetekre, így számunkra totál ismeretlen a motor.
(Nekem SYM-em volt, az is taiwani - nem volt vele bajom.)
Javaslom, hogy használd egészséggel! Ha kérdésed lenne,
azokat első körben márkatársaidnak tedd fel. Szerintem.
Általános vélemény kérésnek vásárlás után nincs értelme.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz huszi.gyb #39932 üzenetére
..én azért hiszek a csodában, noh meg számtalanszor elhangzott már, h nem az órában lévő km óra állás alapján kell autót, motort vásárolni. Pl. nálunk a 2.4-es D5 évi 4-5.000km-t fog futni. Május óta belekerült 2800.
Noh meg egy dieselnél legfőképp az számít, h hol és milyen körülmények között futotta a sok km-t. Egy pályán használt, valós 250.000km-es futásút is simán megvennék, mert a folyamatos üzem meleg diesel motor gyakorlatilag nem amortizálódik. S, persze a beltér, futómű szintúgy sokkal megkíméltebb lehet ebben az esetben, mint egy városban futott példánynál.Egy egy hengeres motort - pláne robogót, nem szabad egy 800-1000ccm-es V2-es blokkhoz hasonlítani, mivel koránt sem olyan tartós.
Pl. a korábbi Meric lámpás Burgik nagy részét 50-60.000km-nél már fúrni kellett. Az egy henger ilyen, hamarabb kopik."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #39932 üzenetére
Az óratekergetést nemrég minősítették bűncselekménnyé...
Nyilván kell neki egy kis idő, hogy a dolog kiforrja magát, de
az tuti, hogy ha sok év börtönt(!) kockáztat vele a kereskedő
párszázezer forint haszonért, már rebbenni fog a szeme. Ha
meg is teszi. Aztán mikor páran belebuknak, és híre megy...A dízeles példára meg (röhögni fogsz) van ellenpélda, saját:
Barátnőm Peugeot 307-be évi 10-15000 km-nél nem megy
több. Minden kiadást nyilvántartok a telómon, így ez tuti.
Még ha nem is ez a tipikus, de létezik. A másik viszont, amit
runner 125 ír, hogy a futás az egy dolog, a körülményei meg
árnyalják. A Barátnőm is dolgozni jár a gépsárkánnyal, ami
napi 2-3 rövidebb utat jelent. Ha ez a napi 2-3 út hosszabb
volna, drasztikusan növelné a futást, de a kopást közel sem
annyival, uis fajlagosan többet járna a motor üzemmelegen.ON: 50000 km egy kis egyhengeresnek már lehet sok. De ha
azt nézzük, hogy évi 3-4K-t fut a motor, még így is jöhetnek
problémamentes évek(!) a tulajnak. Legyek az én, vagy más.
Aztán ha fúrni kell, hát fúrni kell. Az még nem is nagy pénz...
Mondjuk egy főtengely-cserétől már lehet, hogy dobnék egy
hátast. De az sem úgy van, hogy máról holnapra lesz kukás. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #40226 üzenetére
Az a jó a nagy motorban, hogy lehet vele lassan is menni.
Amúgy mikorra gondoltál? Ma este (hosszú idő után végre újra)
megyek edzeni - szóval már csak ilyen kora délután lenne jó.Szerk: a Tactot végül nem vitted el a szerelőmhöz? Vagy nincs
vele most akkora galiba, a "nagygenerál" meg még ráér?[ Szerkesztve ]
-
maszekember
aktív tag
válasz huszi.gyb #40261 üzenetére
Ht,a motoros topikban,mocsanisi (gyerekkori barátom) mesélte,hogy a társaságából egy srác vett egy nagyobb cc-s (arra emlékszem,hogy korlátlan jogsija volt...) Ninját,amire elment az össz pénze,és pólóban,rövidnadrágban -kvázi "meztelenül"- tolja sztrádán...
Egyébként ez bennem is átrendezett dolgokat,bnőmet elindítottam az autójogsi irányába (eddig mocira akartam rábeszélni,merthogy mekkora jó lehet együtt gurgulászni) Én magam pedig (főleg így,hogy nem lesz hátul utasom) úgy döntöttem,hogy kezdésként meg fogok elégedni a 200-250-es kategóriával,legalábbis 1-1,5 évig,amíg nem szedek össze legalább 10.000 km-ert.
Egyébként erősen ajánlom az összes történetet elolvasni ami az oldalon van.
[ Szerkesztve ]
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
adidas4death
aktív tag
válasz huszi.gyb #40269 üzenetére
85-90kg között vagyok. Ezt a távolságot leszámitva csak rövid távokat mennék vele. (max 4-5km) 70cc még B-s jogsival vezethető? Sajna most a szűkös keret miatt nem jöhet szóba a 125-s jogsi.
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #40281 üzenetére
Alapvetően egyetértek, használható erre az ötvenes. Csak én is nehezen tudok elvonatkoztatni attól hogy agglomerációból járok be Bp-re, és smkpval az életemet kockáztattam minden reggel
Nyugodtabb környékeken vállalható lehet (az már más tészta hogy pár hónap után az életét is elunja 50el haladva )
Új hozzászólás Aktív témák
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kedvenc zene a mai napra
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen