- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Azonnali fotós kérdések órája
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen processzort vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Hosszabb bemutatón a SteamWorld Heist II
gp A folytatás premierje még kicsit odébb van, augusztusban érkezik a teljes változat.
-
New York visszafogná a közösségi média algoritmusait
it A fiatalokat védenék azzal, hogy megtiltanák a tartalmak algoritmikus vezérlését a fiataloknál, szülői hozzájárulás hiányában.
-
Egyedi megoldást kínál majd a CMF első készüléke
ma Az első előzetesben látott, csavarszerű képződmény a Nothing Lock, amivel különféle kiegészítőket lehet majd a készülékre applikálni.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grillo
senior tag
2003-2006 között szerelték ezt a szériát is Piaggio blokkal. Sőt, a tervezéskor is biztosan ez volt a terv, ezért van az hogy az olajbetöltő nyílás/nívó ablak, amit mindössze 2 csavar tart és könnyen hozzáférhető, a bal oldalon van, a rotax blokkon viszont mindez a jobb oldalon. Így marad a nőgyógyászkodás a szint ellenőrzéséhez, vagy meg kell bontani a burkolatot (8 csavar, két elem).
-
DigitXT
félisten
Értem én a viccet, de sajnos ilyenkor nincs idő dudálni: elédugrik, menekülsz!
Nekem kutya játszotta ezt. Csapattam keresztül Pátyon, az meg keresztbe...
Annyit láttam, hogy ha fékezek, pont telibeverem, ezért odatéptem kövér gázt,
és előtte el... Kutyuli mondjuk a felezőről úgy visszahőkölt* a 4Road hangjára!
De rég is volt! (Van 1 hónapja is. De motor nélkül élve mintha 1 éve lett volna.)Hétvégén szintén kutya, de ugye autóval ABS visszarugótt a száraz aszfalton!
Nem csaptuk el. Hülye Beagle. Ütném a gazdáját, aki szerint jó móka, hogy a
pórázt leveszi, aztán hadd rohangáljon. Közvetlenül az erdőből ugrott az útra...*: tudnám, előtte mit hallgatott, mert tompító nélkül nem voltam matyóhímzés!
-
30z.Samu
félisten
Értem, amikor átvettem Ákostól 4300 körül volt a mutató, most 4600-nál jár. Sokat nem mentem vele, csak nem szeretném, hogy meglepetés érjen. Bár a szíjon kívül kis millió meglepetés érhet.
Más: Lassan itt a szezon vége... Szerintetek a téli álom előtt mit érdemes megcsinálni a motoron? Több helyen olvastam, hogy például az olajat le kellene cserélni. De ti vén rókák vagytok már, biztos van még pár praktika, hogy tavasszal ne legyenek komolyabb fennakadások.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
DigitXT
félisten
-
szentkuti11
addikt
50 4T-ben szerintem ez egy ideális motor lesz nekem.
(#50343) wolfnet Kérdezz meg egy szakit, hogy mennyibe fáj egy vezérműlánc csere plusz esetleges apróságok, és tekintsd ezt a hibát kiváló alkualapnak. Még mindig jobb, hogy láttad videón, mintha odamentél volna és ott hallasz csörgést (vagy esetleg meg se hallod).
-
30z.Samu
félisten
-Te, figyeljé má Józsi! Ezek ketten ülnek egy robogón.
-Űűű, akkor megkeressük a kocsma pénzt, menjünk utánuk.
-Te...gáz van.
-Na miva'?
-Ezen van rendszám.
-Ne szopass! Biztos, hogy rendszám, nem csak valami felirat? Bakker, ezt beszoptuk, akkor ma is józanul fekszünk le.Sic Parvis Magna
-
DigitXT
félisten
A "b*szd fel a kéket" is autentikus szakzsargon?
-
Dexar007
veterán
En nem kockaztatok.
Aztan majd az XT hasznalt olajat fogja megkapni,robogoba jo lesz az,ugyis 6 ezrenkent cserelek az eloirt 10 helyett.Robogo kereskedesekben erdemes probalkozni? Vagy altalaban mindet fel szoktak tenni hasznaltautora,szoval nem fogok talalni ujdonsagot?
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
30z.Samu
félisten
Igen, csak huszi elmondta, hogy elvileg úgy van, hogy 1, N, 2, 3, stb. Az nem fér a fejembe, hogy a fenébe működik ez a gyakorlatban...tologatom a lábammal, mert szekvenciális. De ha beteszed egyesbe lefele, akkor kettőt kell felrúgni a ketteshez?
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
Képletesen értem a rúgást... Tehát, akkor az első sebességhez le kell húzni, a ketteshez felfele, de úgymond erősebben? Bocsi, csak az elméleti technológiát összerakni. Ha elméletben tudom hogy működik, könnyebben tudom kivitelezni gyakorlatban.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
Na úgy értem. Bocsi, csak már a 13. munkaórában vagyok... Tehát az első sebességbe letolom, és a másodikba erőteljesebben felhúzom és érzem, ha sebességben van a kapcsoló. Ugye? Aztán ugye 3, 4 felfele. De ha egyesbe akarom betenni, akkor szépen el kell kezdeni pakolgatni lefele? Arra gondolok, hogy pl megállok a lámpánál.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
enginev3.0
félisten
Esztergálás könnyen megoldható, viszont ha ennyire drága az ajánlott, akkor marad az ötlet még egy ideig fejben, és lehet hogy a téli pihenő időszakban lesz megcsinálva
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3 || Xiaomi 4 Pro gen2 <3
-
Dexar007
veterán
Megneztem.
Viszonylag szep,es csak kulsore.Elso idom picit el van repedve, de nem veszes.
Gumi ok. Aksi elvileg uj,gyakorlatilag pedig nem indult oninditoval mert ,,sokat allt". 3-4. rugasra sikerult beinditani. Mentem vele egy kort.: A mutato nem igazan kovette a sebesseget, kb 30-ig meg se mozdult,aztan picit emelkedett,majd visszaesett,de ez meg nem is lett volna olyan nagy gond. A problema az volt,hogy erzesre olyan 40-45-ot ment. A kor vegen leallitottam,majd oninditoval megprobaltam inditani,de nem sikerult,mert csak gazfroccsel,es oninditoval indul.Gazdaja szerint ez normalis,mert piadzso, mondom a Yamaham gombnyomasra indul.
Ja,es uj karbi van benne,elvileg szerelo allitotta be.
Ora pedig 18 ezret mutatott.90-ert vihetem,talan 85-ert is,de ez igy nagyon nem oke. Ennel meg az Address is erosebb volt,mert az majdnem ment 60-at. Ez inkabb ilyen Choinori szint volt.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
Francokat. En nem furok semmit 90-ert.
A legosnal bevallaltam volna,de az eleve ugy lett meghirdetve,hogy egy fos.
Ez pedig : ,,ki lett cserelve ez meg az meg amaz,aztan meg mindig szar" Irtam is az elejen,hogy utalom az ilyen ,,szivessegbol felkeszitettem neked" motorokat.wolfnet.: Ez robogos topik,visszamennye! Grat!
üszök.: De tegyuk fel,hogy a Honda nem romlik el,es 10 ezer km es 10 ev utan is csak olajat toltok bele ,akkor azert visszajon. Foleg,hogy en nem fogom kinozni,es siman eljarok vele 40-nel is.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
wolfnet
tag
Suzuki RF 400R a becsületes neve a néninek. 330'000 HUF + átírás (39e) + bizti (13e) volt a gép. Sokkal megy de nem akar megölni, eddig ez a tapasztalat. Nagyon kiszámíthatóan viselkedik, nem vad hanem jó kislány. Idén töltötte be a 20. életévét. Nem mai csaj, viszont volt gazdája, középkorú bizonyítottan nem "boyracer" használó, hanem hosszú távra használták.
Szerelőtől vásároltam, új kopó-fogyó dolgokkal van szerelve. Használatból eredő karcok, horzsolások, apró horpadások természetesen akadnak, de lehet velük élni. Olaj, gyertyák, fékbetétek, fékolajok, lánc új, gumik okék (nem újak, de egyáltalán nem rosszak - Dunlop abroncsok).
Eddig úgy látom hogy 4,5-5 körül eszik. Legalábbis ekkor kellett tartalékra csavarni, nyilván volt még benne akkor de ki tudja mennyi. Óra 46ezret mutat, de szerintem párszor mát átfordult. Állapotot veszünk, ez egyenlőre úgy tűnik rendben van. Majd ha több időm lesz és jó idő is lesz, kiderül.
Privátban érdeklődj! :)
-
Dexar007
veterán
Ez igy van,de megbuzultam.
Igazabol a Mint-ek is jok lennenek,csak mindegyik mar lassan a 20 evet karistolja (vagy a 30-at),nehezen lehet szerintem olyat kifogni amit nem kell butykolgetni. Kb a robogok Ladaja szerintem.30z.Samu: Ne legy hülye.Ha minden feltetel adott az A-hoz,akkor teljesen folosleges mas kategoriat csinalni.1 ) Nem olcsobb 2 ) Ugyanugy kell vizsgaznod mindenbol 3) Idopocsekolas.
Attol meg,hogy megvan az A nem kotelezo nagymotorra ulni,de legalabb meglesz a lehetoseged.Nyugodtan vehetsz magadnak meg 10db 50-est,aztan egy par 125-öst vegul egy 250est es a legvegen 60 evesen egy 1000-est.
Mondjuk ertelmet nem latom ennek a tulzott ovatossagnak,ugyanugy meg lehet halni 50esen is.[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
huszi.gyb
senior tag
8XL-ig van méret (138-145cm) Kedvességet tudok belőle.
www.dongosofor.hu
-
30z.Samu
félisten
Az állás más tészta, a napi használatra gondoltam. Teszem azt, -10 fok van, bemegyek a munkahelyre, berakom a tárolóba és ott áll 14 órán keresztül arra várva. hogy újra beindítsam. Az hagyján, hogy a motor átfagy, de az üzemanyag és az olaj is megdermed benne szerintem.
Sic Parvis Magna
-
DigitXT
félisten
Továbbra sem vagyok biztos benne, hogy mi az a könyök, de ha
"hivatalosan" volt az XC300-on (rá való), akkor itt az adatlapja.30z.Samu: -10-ben nem hiszem, hogy lenne kedved motorozni.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Igazából pont azért kérdeztem, mert nem tudtam, hogy ez az egész cső neve, meg ugye ha nem passzol a motorodra, akkor valahogy a gyári "leömlővel" kellene a dobot összeházasítani. (Nem triviális: de csak nekem, aki nem vagyok gépész.) A kitúrás nem volt nehéz: tudtam, hol kell keresni. Maján 4142-es dob van, Madisonon 4138. A hirdetés alapján viszont pontosítanék, mert ez már egy újabb verzió: 4174C Elvileg csak a karbonbetét, meg a könyök más: utóbbi ugye több darabból áll, gondolom rezgéscsillapítás végett, rugós összeköttetéssel.
Szerk: és még valami: a könyök ugye mélyen belemegy a dobba, azt a 40-esre vastagított részére kell ráfogatni, tehát ha a mostani gyári csövedre akarod ráhúzni: azon is van ilyen 40-es púp? Illetve a motorblokk felőli részen, ha a LeoVince csövet használnád, akkor 40-es átmérő csatlakozik? Szerintem a hirdető is meg volt lőve, hogy melyik részének a méretét kérdezed pontosan?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorolaj és szűrő topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Autós topik
- Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Inspiron 3140 - Királyunk ajándéka
- Villanyszerelés
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Tenisz topic
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Babzsákfotel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs