- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Házimozi belépő szinten
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- Gaming notebook topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Notebook hibák
Hirdetés
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brogyi
senior tag
válasz maszekember #40828 üzenetére
A DNA 180-ról néhány szó. Kb. 2évig volt. A motor üzembiztos, mint a runneré. Teljesen azonos. Ritka motor,és öreg. Azt mondanám, hogy nem a runner, hanem ez az egyik vég. A vezetési pozició nagyon sportos.
Nem való egy 80-100kg-os embernek. Inkább egy 60kg-os kamasznak. Hosszú úton kimondotan kényelmetlen. Tipikus városi suhanc motor. Azért írom, hogy motor, mert nem sok köze van a robogóhoz. Csak a CV.
Mindezen hibáival szerettem, mert elfordítottam a kulcsot és mindig elcsodálkoztam rajta, hogy beindul, és megy. A karburátort nem tudták beállítani, mert hidegen fulladt. A fogyi pedig a mai fejemmel sok,mert a BV400-sal kevesebbet fogyasztok, de ezt másképpen is kell vezetni. A kis piros DNA-val mindig előre mentem.
Most is azt mondom, hogy simán lefutotta 60-ig a 2x nagyobb robogókat. A mostani az pedig még húz 110 felett is. Ha valamelyik azt irja, hogy 130-140-t megy, az mese. Mivel van rajta fordulatszámmérő így nem hiszem, mert szépen kipörgött a kis piros. Szóval nem illik bele ez se a listába. Ja, és az elsőfék az nagyon jó volt.
A Burgman,Yamaha,Piaggio blokkos trióból valasztanék. A Scarabeo-ból csak az új blokkos tetszik. A régi kifejezetten nem tetszik, mégha ABS is van rajta. Ez azért erősen szubjektív vélemény. Remélem elvettem a kedved a DNA-tól. A Wilker meg szerintem drága. Nézelődni jó,de ott te nem próbálsz ki semmit. Csak ha letetted zsozsót. Nincs semmi próbakör. Arról ne álmodj. -
Brogyi
senior tag
válasz AndrewTdi #40929 üzenetére
Régen írtam magamnak egy szösszenetet a Lidl vs CTEK töltőkről. Olvasd el, de főleg nagyon érdekes néhány tudatlan tapasztalata, hozzászólása. Nagyon meglepett az érdeklődők, és az olvasók száma. Most itt nem vinném fére a topicot, de közeledik a tél és újra téma lesz.
-
Brogyi
senior tag
válasz Tirexi #40983 üzenetére
A múanyag benyatartály miatt azt szokták mondani mindegy a szint, de én ezt a mostani ismereteim szerint felülírom, mert a tied injektoros, és a benyapumpa a tartályban van ami tele van fémmel ami rozsdásodhat.
Normális tervező rozsdamenttes fémet használna, és valószínűleg az is. Szóval jobb ha televágod a tartályt.
A döntés a tiéd. -
Brogyi
senior tag
válasz maszekember #41107 üzenetére
Ez hülyeség. Egész életemben váltós vackom volt. Most robin ülök, és élvezem. Aki lenézi a robisokat az jobb ha el is megy. Bocsi, de én így gondolom. Nekem a kétkerekű motoros jármű MOTOR oszt kész.
Mark jól mondta ha valaki nagyobb motoron ül attól még nem lesz több esze. -
Brogyi
senior tag
válasz maszekember #41115 üzenetére
Legyen szerencséd azzal a motorral.
-
Brogyi
senior tag
válasz Ketrec #41240 üzenetére
Sajnos az egyik jó dolog, hogy kényelmesebb, így elaltatja a veszélyérzékedet.
A kormányzás, vezetés már veszélyes, mert nem arra megy amerre akarod. Úszik,imbolyog egy picit.
Tipikus példa hogy a terelővonal megvezet egy picit. Ösztönösen kerülni fogod a fehér felfestett jeleket.
Felfujod a gumit, és csak rosszat fogod érezni, hogy ráz, kényelmetlen, de a legfontosabb, hogy stabilabb, és
rád nézve ez a legfontosabb.
Mint mondani szoktam ez egy vélemény, és ez bizony szubjektív, de én így érzem.[ Szerkesztve ]
-
-
Brogyi
senior tag
válasz DigitXT #41675 üzenetére
Ha ki van kapcsolva minden fogyasztó akkor se mehet tönkre a feszszab. Az akksi a terhelés.
Erre tervezik!
Ha az akksi leszakad normálisan tervezett szabályozó nem megy tönkre.
Igen ám csak lassú tirisztorok nem tudják követni, és bizony elszaladhat a feszültség. Gyakorlatilag el is megy. A motorok szabályozói párhuzamosak. Az-az a generátor tekercseit kajakra rövidre köti.Ezért forró a szabályozó. Meg is sülhet.
Jobb a békesség. Kapcsoljátok be a világítást. A szabályozó így hidegebb. Szerintem nálam ezért is nem lehet kikapcsolni a világítást, de ez már nem motoros téma. Bocsi
Még valami. A diódák ma már kizárólag schottky az autó/motor iparban. Ezek képesek meghalni 30-40V-tól.
Egy schottky, és egy tirisztor sebessége közt több nagyságrend van. Rég meghalt a dióda mire a tirisztor észreveszi, hogy baj van. Persze azért tudnak együttműködni, de itt a hőmérséklet ami megöli őket. A diódahíd
is melegít, mert a tudósok a szabályozóba integrálták. Autónál egész más a helyzet. -
Brogyi
senior tag
Fene ezt a telet már nagyon hiányzik egy kis motor berregés. Így találtam ezt a csemegét.
A motoros elsőre, sőt másodikra is egy őrült, de a technikája kifinomult, profi. Ilyen visszaváltást, és duda használatot még nem láttam. Egykerekezezős,esetleg bunkó gumi füstölést annál inkább. Viszont ha a kamionos ráhúz ezek se segítenek. [motoros]
A második egy játék, de pontosan ugyanabba az iskolába járt. Szóval Ő se egy gamer, hanem egy profi. [gamer] -
Brogyi
senior tag
Ez a moci nekem való. Bocsi, de hülye biztos. A szöveg is azt sugalja, hogy rendkivül könnyen összefagy.
Várd ki amíg kienged magától. Jobban jársz. Ha meg tudod állni, hogy ne ülj fel rá akkor jégoldó spray-vel kisérletezhetsz. Én biztos nem próbálnám ki, mert ráülnék, és innentől vége. -
Brogyi
senior tag
válasz DigitXT #43018 üzenetére
Azt hiszem erre gondoltál: [link]
Nagyon érdekesen használják. Nem újgazdag honfitársainknak való, mert azonnal összetörik magukat.
Furcsa volt, hogy amikor valaki jött szembe akkor a kocsit nem sajnálva surolják a sövényen. Más világ egy egészen más jövedelemmel. Néha kiszélesedik az út, és ott történik a kikerülés. Türelmesen vának. Bármily meglepő még nem láttam tolató autót. Bocsi, egyszer, de az napbarnított volt. -
Brogyi
senior tag
Valahol azt írták róla, hogy nagyon jól ki van egyensúlyozva. Pontossabban nagyon könnyű egyenesen menni vele lassú tempóban. Tudod még van az elegedett kormány, és utána már csak szokni kell.
Írták ezt róla a burgonya, és többi naggyal összehasonlítva. Szóval könnyű lesz detektálni ha rossz. -
Brogyi
senior tag
Most nézem ezek alig néhányszor 10mV-ot adnak, de te majd megméred, és megmondod mi is az igazság. Így az ellenállás szerintem nem számít.
Valahogy vezesd ki és mérj. Ha működik a szabályzás akkor hullámzó feszültséget kell kapnod, mert lassú a folyamat. Ez üzemmeleg motorra érvényes. Lehet hogy tévedek, de majd ti kiigazítottok.
Kiváncsi vagyok mit mérsz.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz Bogyó bá' #43491 üzenetére
Szerintem gurulj be egy nagykereskedőhöz, és ott fizikai méret szerint válogassatok. Ne az árát nézd. Azért mondom ezt, mert ha van AGM verzió ami befér fizikailag azzal sokkal jobban jársz. Kevésbé érzékeny. Ez a "gondozásmentes" duma. A másik lényeges a hagyományos akksi gázkivezetésén keresztül mindig távozik sav ami megtámadja a csotányodat. A másik nem tudhatod mikor borulsz fel. Az mindegy, hogy saját vagy mások hibájából ,de borulásnál az AGM-ből semmi nem folyik, még ha meg is reped.
A hagyományos ezt nem tudja. Ezért érdemes fizetni.
Sajnos a piros DNA-mhoz nem volt AGM, de mikor az is megkapta a megfelő méretet egész másképpen indult. Ott például a kivezető a hátsó kerékre mutatott. Elég gyakran nézegettem.
Jut eszembe nálam az volt a trükk, hogy sokkal hosszabb kivezető volt, és az fel volt tekerve. Azt néztem szorgalmasan mivel a kerékre való kivezetéssel nem értettem egyet.
A másik út amit DigitXT mondott a Topin. Szóval a hagyományost kerüljétek ha sokáig akarjátok megtartani a mocit. -
Brogyi
senior tag
válasz SirKero #43599 üzenetére
Ez nagyon csukló függő. A táblázatomból simán látszik, hogy a szezon első hónapjában húzom mint a barom.
Na persze régen ültem rajta, és utána nekem az a fonák helyzet jött ki tavaly, hogy városba kevesebb, városon kivül több. Ki érti ezt? Zsinórba 11x voltam 4 alatt. Városon kivül pedig 4,5 inkább. No de én nem papisan tolom amikor lehet törvényesen. Huu de régire válaszoltam.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz horvathkrisz #43705 üzenetére
A drágább kényelmesebb. Az idődet a muffokkal töltsd ne akksi töltögetéssel.
[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
Bizony, az új akksi is kinyomja a biztit. Valahogy azonosítani kellene mi van rajta. A 20A-es saccom szerint a töltés, vagy az önindító lehet. Az 5A-es kör világítás lehet. Nem ázott be? Esetleg valamelyik drót szigetelése ledörzsölődött. Nem ismerem azt a biciklit, így csak találgatok. Végére maradt a gyujtás. Biztos valamilyen integrált szutyok. Ezt tapasztalatból kellene a tulajdonosoknak megmondani, hogy milyen gyakran hibásodik meg. Itt nálunk félnek a tipusodtól. Ezért kevés ember ismeri.
Várj egy tapasztalt tulajra, vagy esetleg valamelyik szerelő ha betéved megmondja mi a leggyakoribb hiba. Az lesz neked is. Óooooo, vazeg ezt Krisznek szántam, Bocsi. -
Brogyi
senior tag
Aktuális körkérdésem a gumi élettartama lenne. Nálatok mennyi km-t fut egy gumi mire csereérett?
A keresővel csak egy Metzeler FeelFree-ről találtam infót ami 15 000km-t emleget. Azt tudom, hogy a gixer kategória 7000km, na de ez egy robogó. Jó esteben soha nem csúszik a gumi. Szóval kinek mi a tapasztalata? -
Brogyi
senior tag
válasz horvathkrisz #43931 üzenetére
Ne máá. A sváboknál van bóhoc rendszám az 50-sekre? Esetleg az van rajta "Krisz1".
-
Brogyi
senior tag
válasz horvathkrisz #43935 üzenetére
" van, minden évben új színben pompázik, biztosításkötéskor adják évente a rendszámot. Innen tudják a rendőrök, hogy van-e rá biztosítás."
Kíváncsi vagyok lesz-e náluk, és mikor? Ezt a német példát miért nem követik?
-
Brogyi
senior tag
válasz -Mosquito- #44400 üzenetére
Igaz. Mégiscsak egy városszéli pont kellene.
-
Brogyi
senior tag
-
Brogyi
senior tag
-
Brogyi
senior tag
A fűtött lambdaszonda csak hideg motornál fűt. Ha a fűtőszál szakadt akkor is működik melegen. Az elején nem volt fűtés. Csak a kipu melegítette. Így relatíve hosszú ideig szabályozatlan a motor. A fűtés célja az üzemi hőmérséklet minnél gyorsabb elérése. Ettől a rizsától független azért én azt várnám, hogy csökkeni fog a fogyasztásod, de Te ezt hamarabb megtudod. Kíváncsi is vagyok mi lesz az eredmény.
-
Brogyi
senior tag
Engem érdekelne, hogy így vetted a motort, vagy csak nem volt szerecséd? Hogyan tévesztettek meg?
Kontrollámpát kicsavarták?
-Kódkiütés.
Van software-ed hozzá? Talán valami egyszerű billentyű kóddal meg lehet oldani.
Most lesz érdekes a fogyasztás. Alakul ez.
Más.
Korábban említettétek, hogy a VR, és az akksi nem számít. Szerintem pedig számít, mert a belsőellenállását elveszített akksi feszültsége fel is szaladhat nem csak kevesebb lehet. A miénk ECU-s nem karburátoros.
Így nem placebo ha ezek jól működnek. AndrewTdi szerintem jól érezhette.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz -Mosquito- #45184 üzenetére
Miről maradtam le? Várnap hánykor, és hol?
Vazz, már látom[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz -Mosquito- #45321 üzenetére
Jó volt. Megérte, legalább addig se az ernyő előtt voltam. Kb. 40 éve volt hasonló, de az Rigával volt, és rövidebb táv volt. Az 1300-as egész jól viselte a tempót. Azért a végén már odalépett.
Az enyim olyan munkábajárós, és nem szereti a rázós utat. A fogyi hajszálra mint AndrewTdi-é. Még 1x jó volt srácok.
Ja, majdnem ott maradtam a cukinál. Az a nyamvadt indítógomb biztos megint beázott. Kulcsot elfordítom lámpák égnek, de semmi indulás.
Kitámasztó, és a vészleállító megjáratása után már beindult. Azért súgott a kolléga mellettem.
Bocsi, elsőre ne várjátok, hogy tudom a neveteket. -
Brogyi
senior tag
válasz Bogyó bá' #45323 üzenetére
Ja, Varadero,Bandit,Burgonya a legnagyobb, Nexus,Beverly, és egy Óriás 1300-as Honda valami.
Hoppá, volt még egy Atlantic is. Na Ő súgott. Remélem nem hagytam ki senkit. Ááá, volt még egy Honda, de Ő hamar visszafordult.
Ha tévedtem a fiúk kiigazítanak. Tudod tök kezdő vagyok.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz csongi #45334 üzenetére
Úgy néz ki a vészleállító kapcsolója a ludas. Hétvégén szétszedem, de a nagy kérdés, hogy olyan lesz-e mint az önindító gombja vagy olyan mint a világítás kapcsoló. Nem mindegy, mert az első csak oxidos volt, és tisztítás után tök jó lett, de a világítás kapcsolója, az szívás. Összeégett, és csak csere maradt.
Azért neked címezem mert talán nálad is hasonló a kapcsoló. -
Brogyi
senior tag
válasz Bogyó bá' #45436 üzenetére
Fiúk! Hétvégén meglátom. Az állapota a kapcsolónak mindent elmond. Köszi mindkettőtöknek.
A hátsólámpát pedig megvárom míg kiég. Biztos hogy nem bombázom szét ezért. A feszszab cserénél megfogadtam ha kiég az egyik mindegyiket kicserélem. Nem szarozok vele egyesével.
Nem csak két csavar ki, és kész. Le kell szedni a szoknyát. Na, az nem 5 perc.
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- BestBuy ruhás topik
- Házimozi belépő szinten
- Ukrajnai háború
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen