- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen házat vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen széket vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen notebookot vegyek?
- Computex 2024: új utakra lép a Fractal
Hirdetés
-
Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
ma A legfrissebb renderek alapján ránézésre nem lehet majd megkülönböztetni a Pixel Watch 3-at az elődjétől.
-
Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
gp Az Activision némileg tisztázta a felbukkant félreértést az idei epizód méretével kapcsolatban.
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Hát két teherautó közé nem is szívesen mennék be, így menet közben.
Kollégát is két teherautó fogta közre, más kérdés hogy nem ő ment be
közéjük, hanem a második (furgon?) jött rájuk ráelőzve. Nagy szívás.Emlékeim szerint általában akkor fordul elő, amikor elég NAGY a hely,
és valamiért* nagyon tolom neki. Valamint gyakrabban akkor, amikor a
lámpához pont úgy érek oda, hogy még alig-alig indultak, én meg még,
vagy már lendületben vagyok - a sorok közt előrehaladás közben.*: ilyenkor jön be a képbe, hogy eksön kamerázni veszélyes. Hiszen a
felvétel halál unalmas, ha 50-nel, szabályosan végigdöcög az ember.bogyo112: világos. Egyébként más ország, más szabályok. Van ahol pl.
kötelező kürtöt használni a kanyarok előtt, mert olyan rohadt szűk az út,
hogy az esetleges szembejövő frankón telibeverne, ha nem tud rólad. De
ez elég extrém, meg nem mondom hirtelen, hogy hol is hallottam róla.ha hajszálpontosan a záróvonalon haladsz akkor az mi
Az a Lane Splitting. Van is rá egy jópofa kis játék Andoridra. Néha IRL
szoktam mosolyogni a bukó alatt, amikor eszembe jut... (A perec viszont
nem hiányzik, mert az életben nincs restart/reload/new life... Szóval így
keréken, sorok közt, bukó nélkül, 300-zal: no way... De játéknak elmegy.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ja, ha ellenem terhelő, akkor mindjárt nem ment a kamera.
Btw. nem ajánlom senkinek, ha nem "biztonsági kameraként"
tekint rá, mint az oroszok. Vagy "eksönözzön" zárt pályán.
Szomszéd topikban is eldobta a kolléga a vasat. Azt mondják
kívülről látványos volt. Sisakján GoPro, csak épp lemerült... -
DigitXT
félisten
Értem. Lapra szerelve. Ad hozzá imbuszulcsot: tavaszig kész lesz.
Ha már olaj: nekem 15W/50 a gyári előírás a motorkába... Furcsa.
A hajtóműbe meg 80W90 (Ezeket a minősítéseket meg nem vágom.)
Azt nem is értem, hogy miért egy adott gyártót ír a szervizkönyv: Q8
Még ha úgy lenne, mint a Yamahánál, hogy van egy saját márkájuk?
(Az csak lassan esett le, hogy a "kú nyolc", az ángliusul kb. Kuwait.)Konkrétan ezt a típust mondja: Q8 SBK 15W/50 Ez vmi API SG, és:
SAE 15W50
Density at 20 ° C ASTM D 4052 877 kg/m3
Viscosity at 40 ° C ASTM D 445 135 cSt
Viscosity at 100 ° C ASTM D 445 20 cSt
Viscosity Index ASTM D 2270 145
COC Flash Point ASTM D 92 220 ° C
Freezing Point ASTM D 97 -35 ° CHajtóműolajra meg ezt nyomja: Q8 T35 Scooter 80W, ami API GL 4
Property Method Inspection Data
SAE Viscosity Grade 80W
Absolute Density, 15 °C D 1298 882 kg/m3
Kinematic Viscosity, 40 °C D 445 70,1 mm2/s
Kinematic Viscosity, 100 °C D 445 9,25 mm2/s
Viscosity Index D 2270 108 -
Brookfield Viscosity, -26 °C D 2938 30 Pa.s
Brookfield Viscosity, -40 °C D 2938 - Pa.s
Flash Point, PM D 93 166 °C
Pour Point D 97 -30 °C10W50-ből van még vagy 2-3L tartalékom, s úgy tudom, hogy a hideg
oldali viszkozitás minél alacsonyabb, annál jobb, de nyilván hasraütve
nem akarok eltérni a gyártói ajánlástól. Csak hangosan gondolkodtam
a tavaszi olajcsere előtt. (Ahhoz persze először megvárnám a tavaszt.)Hajtóműolajat meg most fogok cserélni, amikor a szimeringet is (szét
kell kapni hozzá, ami sima ügy, aztán össze is kell rakni: necc), s
abból meg Castrol van kb. fél liter, megmaradt a Majában cseréltből...
Persze nem azon a "párezer forinton" fog múlni, csak ha ez is pont jó,
akkor nem vennék feleslegesen újat, meg raktároznám ezt. Minek?Jól sejtem, hogy ha a minősítése "jobb", ártani nem árt a hajtóműnek?
Már ha a GL5 jobb, mint a GL4. Tisztán számszakilag feltétlenül, LOL.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Na, ma is tanultam valamit, akkor keresek GL4-et. Amúgy tudom,
hogy létező márka a Q8. Meg hogy itthon is beszerezhető. Bár itt a
konkrét hajtóműolajnál nagyon a 20L-es kiszerelést nyomatják: LOL
Szerk: teszem hozzá, hogy ez a Google első találata, van másik.Na igen, én is azt néztem. A 10W50 meg fullszint... Mehet bele?
(Tekintve, hogy az idei pénzügyi évet tekintve ingyen van, mert már
tavaly bevásároltam belőle, a legjobb megoldás még ez lenne.)[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Nem tudom ott hogyan van megoldva a zárszerkezet, de lehetetlen nem létezik. Esetleg hajszárító, ha már meleg kell neki?
DigitXT: Nincs lehetetlen. Részegen hajnalban az út szélén lezárt Tactban benne felejteni a kulcsot... A megoldás: szerezni fogót, csavarhúzót, és szétszedni a fél idomzatot.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
Az fasza. (Nehogy már el akarja lopni az újdonsült tulaj az új robogóját.)
Mondjuk ha van kulcs hozzá, és mozdulna is, akkor "csak" rá kell segíteni...huszi.gyb: részegen ne motorozzááá...! (A Tact csak vigyázott rád.)
Nagyon nem akar ez a robogó még a tél előtt vinni téged...
Lehet, hogy ez a mai hószállingózásnak köszönhető. Azért ha 200+ kg indul
meg rossz irányba, azt az ember megérzi. Főleg, ha ráesik... Jobb tavasszal
ismerkedni a géppel, kollégám is csak a Dio-t nyúzta télen, uis azt fél kézzel
megtartja hóban csúszkálás közben is, a Cygnus meg felborulna ugyanott.
Szóval ez egy jel.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Hát... király. Kis mechanikus rásegítés? Ráb@szol egyet, ha jól beázott WD40-be? Nagyon nem akar ez a robogó még a tél előtt vinni téged...
DigitXT: Nem mondtam, hogy motoroztam.
Na jó, egyszer előfordult, akkor elég sötét időszakom volt. Azótatöbbször nem...[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
Vadász, vadász...
Szerk: de hogy ne csak offoljak, hajtóműbe akkor ezt vegyem?
Szerk: mondjuk nem kifejezetten oda szánják. De 80W90 GL4[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
Ez a moci nekem való. Bocsi, de hülye biztos. A szöveg is azt sugalja, hogy rendkivül könnyen összefagy.
Várd ki amíg kienged magától. Jobban jársz. Ha meg tudod állni, hogy ne ülj fel rá akkor jégoldó spray-vel kisérletezhetsz. Én biztos nem próbálnám ki, mert ráülnék, és innentől vége. -
DigitXT
félisten
Igen, olvastam, hogy szerinted az EBC jó fékbetétben! Szóval rendeltem egy
hátsót is (~2,7K), mert azt írják, hogy szétcseszheti az új tárcsát a használt
fékbetét: nem szeretném azzal kezdeni, hogy "összekoptatom" őket.
Már rossz értelemben. Pedig amúgy a hátsó, mint írtam még elég korrekt:
nem olyan nagyon rég lehetett cserélve + a régi tárcsa is elfutna valameddig,
de ha már "grátisz" kaptam vadiúj tárcsát a vadiúj felnimhez, akkor legyen új.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Fel is hívtak, hogy képzavaros a rendelésem: első tárcsa, és hátsó betét?
De aztán kifejtettem, hogy ez így jött ki. Amúgy fékhatás tekintetében azt
tanácsolta az emberünk (nagyon korrektnek tűnt!), hogy szinteres fékbetétet
válasszak. Legalábbis a jövőben, mert a mostani* első sem az, pedig kéne...*: mármint amit gyáriként rendeltem, és FERODO felirat van rajta. (Színéből
mondta, hogy az nem szinter, akkor bronzos jellege lenne, nem szürkés.)[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
[Egyetem megártott...]
A relációval csak óvatosan, mert nem asszociatív.új tárcsa = új betét;
if(tárcsa == 'nem túl kopott'){
____új betét != új tárcsa.}
else {
____új betét = új tárcsa}szerk.: így olvashatóbb a kód
szerk2: "fölösleges" spaceket kiszedi[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
Tehát ha a fogaskerekeket nem pucolom meg, akkor mindenki happy... Akkor ház.
Már csak az a rohadt paszta kéne, csak megrendelni sem tudom jelenleg.huszi.gyb: háde' Trabantom sincs. Hülyeség az egész. Motorom van. (2)
Láma kérdés, nincs előttem az alkatrész
Íme a motoron maradt része, ez meg a külső burkolata.#43120: viccelődünk, viccelődünk? 125-180 Madisonba 1:1 Majesty blokk van...
Szerk: persze attól még a fékük nem lesz ugyanaz, vö. hátsó integrált megoldás...[ Szerkesztve ]
-
30z.Samu
félisten
Meg akarom csinál(tat)ni azt is. Amúgy gondoltam rá, hogy a berúgó részével van valami.
'De a gyertya nagyon a gyengéje "
Vagy azt se ártana cserélni benne. Ebbe vajon melyik gyertya lenne az ideális és mekkora hézagot érdemes állítani? Már ha a robogónál számít a gyertya hézag persze.[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
DigitXT
félisten
Sose bánd. Nem hiszem, hogy a Kymcon is az injektorpara hiányzik.
Tothgera30: nehéz a lebukás veszélye? Amúgy igaz: első körben bele
kéne futni egy igazoltatásba, ami nekem motorral ~5 év alatt nem sikerült.
(Na nem mintha arra gyúrtam volna, hogy feltétlenül kapjanak el, de hát...)
Hovatovább senkit nem biztatok arra, hogy "trükközzön": rossz vége lehet.De amúgy teljesen korrekt: NEM baszogatnak! Egyszer "kapnak el" (főleg,
ha feltűnősködsz: sportkipufogóval egy 100 ccm-es moci "nagyot" szólhat),
és vége is. Szerintem utána nem lehetne folytatni ezt a mutatványt.
Szerk: nehezen tudom elképzelni, hogy "ejnyebejnyével" továbbengednek...[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
-
huszi.gyb
senior tag
Ez nagyon off... A srác nem olyan rég vette, szépen megy (tudom, tőlem vette hozzá az alkatrészeket). Frissen cserélt tökéletes teleszkópokkal (szintén tőlem van). Csak az volt neki majdnem 10k
Kompressziója van, menni is megy. Órájában nem sok a km már átfordult tekerni se kell xDÖsszességében állapotot veszünk, és szerintem azzal nincs gond.
Tudom, hogyan szoktak kinézni a futár gépek... De ez nem újonnan került ilyen üzemmódba
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Brogyi
senior tag
Valahol azt írták róla, hogy nagyon jól ki van egyensúlyozva. Pontossabban nagyon könnyű egyenesen menni vele lassú tempóban. Tudod még van az elegedett kormány, és utána már csak szokni kell.
Írták ezt róla a burgonya, és többi naggyal összehasonlítva. Szóval könnyű lesz detektálni ha rossz.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen