Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
ph A cég Fumo Shoppal való együttműködése révén született, háromféle külcsínnel gyártott eszköz Cherry MX Multipoint szériás kapcsolókkal jön.
-
Megjelenési dátumot kapott a Conscript
gp Az I. Világháborús horror játék jövő hónapban érkezik.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
suste
veterán
válasz
lbence #71772 üzenetére
a 125 a másik fórumozónak szólt, aki 45km/h-ról írt
egyébként variátoros videókat szoktam mostanában nézegetni (unalmamban)
"gy6, 125, variator" ezeket szoktam a keresőbe írni, és youtube-on utána dobott fel sok orosz filmet, majd ilyeneket is
ami nincs youtube-on, az valójában nincs is -
KTMHobby3
tag
válasz
lbence #71936 üzenetére
Sajnos igazad van. Az autósok egyáltalán nem tisztelik se a bicikliseket, se a robogósokat. Ezért kell ellene tenni valamit. Bicikliseknek megengedett egy erős villogó fény előre, meg egy piros hátra, ami már messziről is jól látható, de robogókra ez nincs megengedve. Marad az erős fehér led világítás, ami nálam bevált. Az indexekbe is 3W-os Power ledeket szereltem, foncsorba, hogy ha rásüt a Nap, akkor is jól láthatóak legyenek. Én a kismotorommal nappal közlekedek, ezért fontos számomra hogy nappal is jól lássanak, amit a ledes világítással sikerült elérnem. A Te tiszteletre méltó súlyoddal sokkal bátrabb lennél, ha minden alkalommal tapasztalnád hogy az autósok "látnak" és megadják az elsőbbséget. Nekem ez megadatott.
-
macilaci78
nagyúr
-
-
perge666
veterán
válasz
lbence #72035 üzenetére
és nod1 : Hogy sikerül össze hoznotok ennyi fogyasztást?
Az én 2 ütemű Derbi Sendám télen is beéri 3-3,5 literrel,még most is azzal járok,és idén már saját autóval se tudok járni dolgozni mert asszony jár vele melóba és a gyereket is hozza-viszi.
A télre vett Derbi Predator robogó meg rossz ötlet volt,múlt héten be sem indult a -4 -5 fokban,de érdekes módon tegnap rendesen indult gondolom azért mert nem fagyott. / csak erre tudok gondolni /
Lehet hogy sokba van az új motor,de ilyenkor mutatkozik meg hogy csak ráülök és nem kínlódok vele,és még sokat sem eszik.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
lbence #72040 üzenetére
Szerintem inkább a mínuszban való nem indulásra értette, hogy megérte az új motor.
perge666 Télen egy húszéves motornak ha rendben van minden ugyanúgy kéne indulnia mint egy újnak. Valami ott akkor nem az igazi.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
perge666
veterán
válasz
lbence #72040 üzenetére
Nem variós valóban.
De 2T és 50-es és nem eszik 6 meg 7 litert télen sem.
Nem igazolni szerettem volna magam.........Sityupityu : Azt a Predatort hiba volt megvenni meg teljesen felesleges is,csak tologatom mindig az útból,ki sincs szegény használva.
Sógorom mondta hogy tavasszal átveszi ha eladom,nem is ellenkeztem.[ Szerkesztve ]
-
perge666
veterán
válasz
lbence #72089 üzenetére
Én a szűk 1,5 éves Derbi Sendámat is teljes szivatóval indítom nyári reggeleken amikor 20-25 fok van / biztos indulna szivató nélkül is pedig,csak már megszoktam simson után / ,jó mondjuk hazafelé a munkából meg mindig szivató nélkül indul 1 rúgásra.
De egyébként a 2 ütemű motoroknál szerintem nem kell csodálkozni hogy kell használni a szivatót.....
[ Szerkesztve ]
-
válasz
lbence #72182 üzenetére
Melyiket kérdezed, malossi multi? A gyári variátorhoz viszonyítva tágabb a hasznos fordulatszám tartomány amiben dolgozni tud, ezáltal valamivel jobban fog menni. Mivel optimálisabban tud dolgozni mint az eredeti, és a kipufogód is a gyári csőre hajaz leginkább ezért fogyasztást nem fogja befolyásolni-növelni. Nagyobb teljesítménynövekedés (és ezáltal természetesen nagyobb fogyasztás) egy rezonátor beiktatásával lenne elérhető.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
lbence #72184 üzenetére
Igen, erre gondoltam én is. Így van, kicsit nyomatékosabb lesz pluszban még egyenletesebb is lesz az egész gyorsulás.
A 70-es hengerhez egy gondolat: Egy ötvenes henger-multivariátor- és rezonátor trióból jóval több kihozható mint önmagában egy 70-es hengerből, ami multivario és sportcső nélkül be van építve csak úgy önmagában. Lehet, hogy furán hangzik, de így van. A 70-es hengernek csak akkor lehet igazán kihasználni a lehetőségeit, ha a másik két dolog is megvan. Egyébként csak egy minimálisan erősebb (nyomatékosabb) motort kapunk 1 max 2 lóerő többlettel...--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
KTMHobby3
tag
válasz
lbence #72321 üzenetére
Annyit olvastam a benzin megromlásáról hogy az etanol képes felvenni vizet a levegőből, amitől felhigul. Egy jól zárható benzintankan, főleg ha tele van ez nem fordul elő. Ha valaki hosszabb időre leállítja a motorját, az vagy tankolja tele, vagy eressze le a benzint, ezt javasolják.
-
Vismajor01
addikt
válasz
lbence #72606 üzenetére
Három havonta történik velem valami a motoron, komolyan csak ezért tartom
Most éppen a gyömröi úton közlekedtem a külső sávban amikor a belsőben haladó arteon úgy gondolta, hogy sávolt vált
Jól odavertem a fejem, de nem ez a lényeg.
Szegény Neo S nagyot borult, és most idomok mellett a kormány is csálén áll.
Pöccre indul, de kicsit jobbra áll a kormány úgy megy egyenesen.
Ezt mennyire vészes megcsináltatni?
A csávóval töltöttünk ki kárbejelentőt, elismerte a vétkességét. 150 ezer forintos robogónál mire számithatok a biztositótól?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Tothgera30
Ármester
válasz
lbence #72626 üzenetére
Nem gondoltam volna hogy ilyen piti hiba, pedig szét lett bombázva a motort. Talán mint ha picit alacsonyra lenne állítva az alapjárat, még egy kis finomítás ráférne.
#72627 energy4ever: Elég hosszú végtagjaim vannak, nekem még az NRG Power is kicsike, néha hátra kellett ülnöm az ülésen, a Neos pedig még picit kisebbnek is érződik. Így a Scoopy SH 50-re azt mondani hogy "batár nagy", viccesen hangzik. Tehát nem igazán tudok olyan új fotelrobogót ami 50ccm-es motorral szerelt, dinamikus, és el lehet rajta férni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen