- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Amazon Kindle
- Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
- Autóhifi
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Apple notebookok
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen házat vegyek?
Hirdetés
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brogyi
senior tag
Bizony, az új akksi is kinyomja a biztit. Valahogy azonosítani kellene mi van rajta. A 20A-es saccom szerint a töltés, vagy az önindító lehet. Az 5A-es kör világítás lehet. Nem ázott be? Esetleg valamelyik drót szigetelése ledörzsölődött. Nem ismerem azt a biciklit, így csak találgatok. Végére maradt a gyujtás. Biztos valamilyen integrált szutyok. Ezt tapasztalatból kellene a tulajdonosoknak megmondani, hogy milyen gyakran hibásodik meg. Itt nálunk félnek a tipusodtól. Ezért kevés ember ismeri.
Várj egy tapasztalt tulajra, vagy esetleg valamelyik szerelő ha betéved megmondja mi a leggyakoribb hiba. Az lesz neked is. Óooooo, vazeg ezt Krisznek szántam, Bocsi. -
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nana!
A Totalbike fórumában a Keeway-topicban érdemes vissza olvasgatni pár hónapot: ott minden a szopásról szól!
Szerk.: tavaly, még a motorvásárlás előtt számításba vettem a Keeway Speed-et és a kis 125 choppert is: némi olvasgatás után úgy döntöttem, hogy japán motorom lesz! (Ezért nem lett - többek között - 125-ös ETZ-m sem). Ezen típusok topicjaiban mindenki gányol, taknyol, barkácsol, szív nagyokat, ahelyett, hogy motorozna...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Majdnem: ami benne volt, az 5 Ah-s, az új meg 9-es.
Részletezem: a gyári, japán nyelvű manual szerint 9-es kell bele, de a gyártó valamikor úgy döntött, jó abba a hatos is. (tettek egy plusz felöntést a dobozba, meg az akku mögé egy 10mm-es gumilapot, így ahhoz pont passzent lett a helye. A régi tulaj - valószínűleg kényszerűségből - tavaly egy 5Ah-s kínait tett bele, eladás előtt. Mivel szerettem volna elektromosan "rendbe szedni" a gépet a nagy túrák előtt, így elkezdtem méregetni, mi is faragható bele. Először úgy tűnt, hogy csak a 8 Ah-s, de végül (minden távtartót, alátétet, ütközőt kicsupálva) elég lett a hely a 9 Ah-snak is. Remélem, érthető voltam!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
Amit már más elcseszett? Hm... Amúgy jogos... Ez pl. csak 10K,
bár az Ázsia Center nem sok jót ígér: kici kínai occó? Lehet szar?
Szerk: mondjuk egyszer vettem valahol ott egy dugókulcsot, teljesen
jó volt, és nem is néztek rám ferde szemmel a boltosok, meg semmi.[ Szerkesztve ]
-
-
huszi.gyb
senior tag
-
üszök
őstag
Múltkor szó volt az aksikról,de elvesztettem a fonalat. A lényeg,hogy kéne nekem YB4L-B aksi 1 db, de lehet,hogy 2. Valami normális kéne,Yuasa vagy ilyesmi. Kínait nem akarok,Jászplasztikot sem mert az is kínai.Itt Miskolcon 3 helyen kérdeztem,de 9-10k körül beszéltek Yuasát. Olcsóbb ötletek kellenének.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
DigitXT
félisten
Kettő??? Szabvány??? 1 dollár??? Mókás vagy.
Nem írtam volna ekkora bosszankodó posztot,
ha ilyen egyszerű lenne a dolog. A 4 tűnek van
pár lehetséges sorrendje, Csak ezen a képen 4
különbözőt mutatnak, és a Nolané egyik sem...Amire gondolsz, az szerintem max. ez a kettő:
M|G|R|L
G|M|R|L
Ezeket headseteknél szeretik keverni, aláírom.Ha fogunk egy szabvány videokábelt, akkor pl.
az elsővel már szuperál a One X, csak a videó
és a jobb oldal jelét kell felcserélni. Az eredeti
jobb oldal meg jó mikrofonnak, s kész is vagy.Ehhez képest a Nolan valahogy így néz ki, HA,
és ismétlem HA!, sztereó módban van a lapka:
M|R|G|L
Csak az M-en nem jön ki a mikrofon + lekeveri
monóra, viszont M-R rövidzárnál: überfasza.
Ha megfordítod a lapkát, lesz mikrofonod, de a
sztereót megint kukázhatod. Persze vhol jogos,
mert ha az utasoddal is akarsz beszélni, annak
is be kell jönnie valahol...! Ez amúgy már utal a
megoldásra... Van rajta 2,5-ös intercom jack is.
De tegnap már belefáradtam a méregetésbe. -
urbi73
senior tag
Ezt értem , de rendelni akarom a gumit egy kereskedésből , így nincs lehetőségem lemérni . Kb 2 - 3 centi ami elférne még benne ,.de majd megmérem pontosan . De jobban az érdekelne , mivel NEM értek hozzá , hogy a 130 x 70 x12 es az már szélesebb ? Hogy számolják ezt ?
[ Szerkesztve ]
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
Sajnos nem, pedig jöhettetek volna
egyet füveznikertet füvesíteni!
Még a szél feltámadása előtt sikerült szerencsére végeznem vele, már 3. napja földmunkákat folytatok a kertben. Délután azért motorozgattam egy rövidebbet (100 km körül).Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
Nem volt igazi motoros idő... Azért egy 60-ast beleraktam, teszt címén:
1-esen (hosszú egyenesben) néztem 120-nál, hogy nyoma sincs annak
a vibrációnak, ami korábban jellemezte a gépet ennél a tempónál. Igaz,
olyan szél volt, hogy most amiatt kellett eléggé "kapaszkodni". Esetleg
nem tud valaki vmi jó "fékspecialistát"? Vagy a Kék Hold abban is jó?
(Fékpadjuk mondjuk biztos nincs, de egyelőre elég lenne a mérőóra is.) -
DigitXT
félisten
Érdekes, amit írsz, hogy hamarabb fog a kuplung. Ezért jobban indul?
Nekem pont azért indul "rosszabbul" a Madison, mert hamarabb fog a
kuplung... A nyomatékgörbe alapján ott szinte gyengébb, mint a Maja.De persze igen hamar, erőből megoldja ezt a kis "bizonytalankodást",
a legjobb példája, mikor "elugrottam" a piros lámpától huszi.gyb-től.
Ő jóval könnyebb/a gép is könnyebb, Multivarja is volt: lenyeleztük, de
mégis a Madison jött el jobban, és ha van hova rohanni, akkor nagyon
elnyúltam volna, mire 90-100-ig érnek a vasak. De max. 0-60 volt ez.Meg AndrewTdi-vel is gyorsultunk 1-2-t piros lámpától, úgy poénból.
A Nexus azért erősebb vas, de nem mondanám, hogy durván lealázott.
(Aztán nehogy ez felhívás legyen "keringőre" és legközelebb ez lesz a
téma, hogy gyorsulgatunk. Előbb a féket kell rendbe tennem! Azért
sem lett volna jó a topiktalálkozó, mert mi van, ha megint 140 "ereszd
el a hajam" lesz belőle? Azért onnan meg is kell tudni állni bármi van!)
A másik, amit el tudok képzelni, hogy ő csak félgázon indult, hehe.Ha nagyon az "állórajtra" gyúrnék, akkor a kuplungot is kéne matatni,
nem csak a görgőket könnyíteni. Viszont ez jelentősen rontaná a gép
motorozhatóságát. Összességében szerintem az élményfaktort is.
(Szóval nem biztos, hogy ráhajtok arra a 6-7s "0-100-ra", mert minek,
de ezt a Dr. Pulley-t lehet, hogy kipróbálom: írtad, hogy neked bevált.)---
A világításom legalább már egész korrekt... Ilyen homogén+erős fényt
én még egy motoromtól sem láttam - nem mintha olyan sok lett volna,
viszont próbálgattam bennük különböző izzókat + xenonokat is...
Szóval projektor FTW! (Ja, és nem vakít. A refi viszont odaver, az tuti.)Ui: azt csak utólag nézem, hogy nem teljesen merőlegesen álltam a
falra végig, mert a teszt miatt rá is ültem néha, mivel az változtatja a
futómű geometriáját a sztenderhez képest és feljebb kúszik emiatt a
fény. Szóval tesztelgettem, és úgy lőttem be, hogy végül majd 40-50
méterre világítson - csak közben picit fordult a motor a falhoz képest.
A levágás nagyon határozott, azt hiszem a régi kép fényében triviális:
Amúgy a zöldes árnyalat a nem bemelegedett izzóknak köszönhető.
Szerk: meg esetleg a telefon is mellélőtt a fehéregyensúlynak.Szerk2: az megint más kérés, hogy a telefont vízszintesen tartani sem
mindig sikerült, ezért utólag forgattam a képen, aztán a levágásnál. Pff.
Szóval nem, nem termett ott egy furcsa UFO a képen balról a refizésre.
De ha már időn túli szerkesztésbe fogtam, akkor még egy bónusz kép:
Én kicsi karácsonyfám... Menni még nem mentem vele sötétben, de
nem hiszem, hogy gondot okozna, ugyanis ez sem vakít. (Engem...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Hátőőő... Darabokra szedtem a cuccot, méregettem kicsit, és lehet, hogy
igazad lesz. Annyi volt a fő gebasz, hogy a Nolan féle gyári "N" kábel egy
fos (de tényleg), az "X"-essel meg tökéletesen szól a sztereó, csak éppen
az R1 pin nincs sehova bekötve (nem is lehet, mert a másik oldala csak 3
pines, szóval ez logikus): azon jönne a MIC, viszont a föld fel van cserélve.
Az megint más kérdés, hogy kicsit kómásan benézhettem egy színt is.
Meg amilyen kábelt rá tudtam kötni (szűk a lyuka, pech), az csak egy kis
"megfaragott" headset adapter volt. Annál is közös a föld. És nem ott van.Rövidre zárva a témát, a cucc a "stereo/solo" lapkájával szabványos füles,
csak éppen OMTP, míg a HTC One X-em egy "szabványos" kábellel CTIA.
Nolan kábellel meg úgy volt használhatatlan az egész, hogy öröm nézni...
Szabványos headset kábel nem volt kéznél a videokábelt meg ismerjük...Amúgy megfordítva a lapkát, kezdődik el az igazi buli. A jobb csatorna
jelével földel (OMG!!!) és a két oldalt közös tápról hajtja a bal csatornáról.
Asszem nem kell magyarázni, hogy ebből hogy lesz ótvaros fos hang.
Nem tévedtem túl nagyot, amikor úgy jellemeztem, hogy a két csatornát
kivonja egymásból, mert nagyjából ez történik ekkor: hardveres vocal cut.Ha meg berakom az intercomot, akkor vége a NYÁK nézegetésnek, meg
a kapcsolatok méregetésnek, mert onnantól kezdve bezavar a szoftver és
ő úgy kapcsolgatja, ahogy akarja (pl. intercom-ot elnémít / visszakapcsol,
halkít/felhangosít stb.). Azzal max. játszani lehet: vagy kijön, vagy nem...Mindenesetre veszek egy kici occó kábelt. Biztos, ami biztos: adapterrel.
Zenehallgatós kábelem már van, de ha esetleg telefonálnék ugye.Szerk: egyébként a 2,5 mm-es szintén 4 pines (argh!) részét is csak az
intercom cuccal lehet kihasználni, a lapkák ahhoz nem nyúlnak hozzá...
(Max. annyi van, hogy mindennek közös földje van, ahogy kell. Akkuhoz
sem férnek a lapkák értelemszerűen, mert az csak az intercomnak kell.)
Azt viszont cáfolom, hogy az intercom erősítője nélkül használhatatlanul
halk lenne: csak akkor az, ha gyári kábellel szarul bekötve próbálkozunk,
de pl. ez a zenehallgatós kábel eléggé jó hangerőt produkál... Szerintem.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Szep vas
Olajzasra figyelj, a kipufogo oldali vezermu tengelyen van egy seged szelep, ami inditasnal resnyire nyitva vagyja a szelepet konnyebb inditozas miatt. Ha olajzasi gond van, vagy az ropsulyos ize szet szall, akkor fajos galibat csinal. Ha van neki csere intervaluma ne sajnald. Itthon nagyon draga.Ha van kulfodon ismeros akkor OM gyartmanyba beszerezheto.
Elo irt olajat bele es szerintem nem lesz gond vele, vegulis Honda licenc
Egyebkent jo kis masina. A sebesseg mero tobbet mutat joval mint a valosag. De van lehetoseg az allitasra.
Szeretem ezt a motort. Nagy szeles gumik, jo szelvedelem, allithato a plexi. Kicsi a sisaktartoja sajna.
Azert az nagyon jo hogy 18ezres a szij csere periodusa. A valto nagyon jol el lett talava. Nah majd egyszer egy ph- s talakozon megcsodalom -
DigitXT
félisten
Ha mást nem, van egy SpeedoHealerem elfekvőben. Rém egyszerű szerkezet.
A Madison eléggé "GPS pontos". Meg is lepett... Amúgy ha gyárilag lehet állítani
a sebességmérőt, arra én is kíváncsi vagyok, hogy hogyan, mert a SpeedoHealer
mellékhatása, hogy a futásteljesítmény NEM lesz utána pontos (ha addig az volt).longwild: gondolom volt neki valamikor ilyen. Amúgy a fogyasztás jó kérdés:
kcsa kínosan ügyel rá, hogy ne írjon be semmilyen célzást, mennyi az annyi...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Akkor vagy nem olyan rossz az a fogyi, vagy nagyon nagy a tank...
Madisonba az elején én néhány naponta tankoltam. (Sírvaröhögős.)De, elég sz.r lesz, látom előre
Me' téped neki... Én ma nagyon papisan haladtam befelé a céghez.
Nem kis részben annak köszönhetően, hogy nem merek nagyot fékezni.
(Szinte látom az így megspórolt deciket: lightos kigyorsok, 50-60 km/h.)[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Jobb alsó részen, rugó kis golyó, gyűrű együttese.
Azt nem tudom, hogy az Ri blokkban benne van e. A karbisba biztosan. Lehet az injektoroból már kihagyták. De egy szelephézag ellenőrzésnél hamar kiderül.
A kilométer óra pontosságát asszem a jeladónál a távolsággal(hézag, légrés) lehet finomítani, de majd megnézem.Mosquito34: Szerintem ha kiderülne milyen led van benne, lehet egy potméterrel is állítható lenne a fényerő.
[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
Egy másik fórumon a "lidlis" sisakokról volt szó. Volt amelyiket dicsérték ár minőség tekintetében de volt aki azt írta,hogy vett egyet és amikor esett az eső több víz volt a sisakon belül kívül. Állítólag minden évben más típust árulnak és van amelyik jól sikerült van amelyik nem
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Bogyó bá'
nagyúr
Igazság szerint én is olyat keresnék (szelephézag állításhoz), de annyi fölös pénzem most nincsen... ...a legtöbb célra viszont ez is megfelelő lesz szerintem (kerékcsavarok, fék csavarjai autón, motoron).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
Honnan látjátok az alsó értékét? Amúgy voltam a Madisonnal a Kék Holdban.
Látta is, hogy üt: lekapta a tárcsát, megpucolta a felnit, meg a tárcsát is. Felrakta,
nyomatékra húzta a csavarokat, aztán jöhetett a mérés! 0,1 mm-t mért. Mondta,
hogy ez már rendben lesz, én meg örültem, és el. 2 pénz, nem tétel. Viszont az
öröm nem tartott sokáig, mert bár SOKKAL jobb a helyzet, még mindig vibrál a fék.
Kis tempónál meg nagyon ingázik a fékhatás: bólogat is a motor, szóval fos, na.
De azért már mertem vele fékezni, így gyorsítani is.Biztos beszippantott pár decit.
Nagyon érdekes amúgy, mert az előző - baromi vállas - tárcsával ezt nem csinálta,
ez meg zsír új (EBC) tárcsa, így nem értem: gyári hibás lehet, hogy nem egyenes?Szerk: megtaláltam, kattintható a kép. Hát, a 28 Nm határeset: azzal még éppen
ellennék.* 11-re ugye az sem jó, amit meg 28-ra kell húzni, arra meg pont jó. Azért
arra felhívnám a figyelmet, hogy nem mindegy a tűréshatára sem. Ha pl. 4%-os, és
azt kalibrálva is tudja, az egy jó kulcs. Ha meg eleve nem annyi, vagy állítólag még
rendben van, de gyakorlatilag meg nincs, akkor bukta (túlhúzod, vagy nem eléggé).*: megjegyzem, ha ez most vasárnaptól akciós, nem mehettem volna már eddig is
a Madisonnal, még ha amúgy egy nagyon megbízható, profi szerszám is 5K-ért.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- iPhone topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Battlefield 2042
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Robogó, kismotor
- Szemüveges topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs