Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • F1DO

    senior tag

    válasz ett #3036 üzenetére

    Nehéz ügy, én is épp ebben a cipőben járok, csak kisebb kerettel..

    Mindenki mást ajánl, mindenkinek más a jobb.
    50-es (rendszám nélküli) robogókat néztem én is.
    Ajánlották a SR-eket, állítólag baromira mennek, de olasz gyártmányok, ezért időnként fogják magukat és elromlanak.. (Nem vicc, felhívtam vagy 7 SR-t hírdető faszit és ebből kb 5-re mondták hogy ja, van egy kis apróság vele.. pl. tömegesen meghibásodik rajtuk az önindító, ez úgy tűnik gyári hiba. / 1997-2001-eseket néztem /
    Ajánlják a Yamaha Jog-okat, ezekkel gyakorlatilag semmi gond nincs, rengeteg cucc van hozzájuk, csak valahogy nekem az alakjuk annyira nem jön be, és már-már túlságosan kicsik (de sok bajom van mi?) de azért még lehet hogy egy ilyet választok.
    Aeroxra sincs sok panasz, nekem drágák és amennyivel többe kerülnek annyial különösebben nem mennek jobban - állítólag.
    Malaguti-kat nem néztem, én átlagosnak mondanám őket mindenhogy. /ugyanígy a Honda Dio-kat./
    Suzukiból meg jobbára csak az injektoros Katanák említésre méltóak szerintem.
    Peugeot állítólag felejtős megintcsak meghibásodás és kevesebb alkatrész miatt..


  • Tibisz

    aktív tag

    válasz ett #3036 üzenetére

    Ha van 200e kereted rá, akkor én a helyedben vennék egy Kymco Agility-t. Nekem előtte F10-esem volt, ami nagyon tépett, de műszaki színvonalban sehol sem volt az Agility-hez képest! Ennyi pénzért már kapsz egy 1-1,5 éves Kymco-t ami négy ütemű, és még van rá 7-8 hónap gari is. A négy ütem miatt kultúráltabb a motor járása szinte semmi szaga sincs, továbbá saját méréseim szerint városban 2,1 literrel lehet közlekedni vele. Ami rosszabb az a gyorsulása, de ezt a későbbiekben orvosolni tudod, egy 70-es hengerrel, s onnantól kezdve van egy szinte új robogód! ;)

Új hozzászólás Aktív témák