- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- ASUS notebook topic
- Gaming notebook topik
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Mini-ITX
- Powerbank topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Gépösszerakó topik kezdőknek
- TCL LCD és LED TV-k
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
Hirdetés
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Hauntii teszt
gp Ki gondolta volna, hogy az élet és halál közti rés ennyire élvezetes lehet? Igaz, szín nem sok fért ebbe a birodalomba, de a Hauntii hangulatával, harcaival és apró fejtörőivel is képes elvarázsolni.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
p87
senior tag
válasz runner 125 #39418 üzenetére
Hát akkor nem valami jó gépen ülhettél...
180-as egyértelműen lomhább volt, lassan pörgött fel, szemben az enyém pörgős volt és emelte az elejét, mégha rosszul is volt beállítva a gyárinál biztos erősebb volt mert úgy építette ő is magának tehát volt viszonyítási alapja, nem csak így vette.
Szerintem a leírtakból is egyértelmű melyik a nagyobb élmény.De mint írtam persze, hogy pénzkidobás, nem is arra van egy ilyen tuningos gép, hogy nagyobb távokat megtegyen vele az ember, aki ilyen tuninga fog az ezzel tisztában van.
Olyanokra egyértelmű, hogy jobb a gyári akár 50-es robogók is, eltötyögnek azok. -
wolfnet
tag
válasz runner 125 #39418 üzenetére
@p87: Én is azon a véleményen vagyok hogy egy nagyobb lökettérfogattal rendelkező motorbicikli jobb mint egy agyon henkölt pici. Az egész ott kezdődik ahol mondtad is, hogy ha egy dolgot átalakítasz, akkor utána át kell alakítani azt is és azt is a motorban, majd ha ezzel megvagy a hajtásláncot is át kell alakítani. Ezután át kellene alakítani a futóművet is, nagyobb gumi, jobb fékek, de ezeket rendszerint elfelejti mindenki. Ez már nem a tuning része. Márpedig egy 50cc robogó futóműve 50-60Km/h -ig nyújt stabil úttartást. 100-nál mindig lesz valami ami nem tökéletes. Az egyik ráz, a másik lecsúszik az ívről, a harmadiknál a fék lesz kevés ha meg kéne állni 100-ról azonnal. A fogyasztásod teljesen irreális. Az 1600cc-s 16V sor 4 generalmotors-os benzinesünk zabál 10-et klímával 100on, a legszarabb tankolható üzemanyaggal.
@szerk: nekem valamiért a nagyobb / több henger jobban pörög fel, mint az ötvenes henkölt foß
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen