Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • p87

    senior tag

    válasz runner 125 #39418 üzenetére

    Hát akkor nem valami jó gépen ülhettél...
    180-as egyértelműen lomhább volt, lassan pörgött fel, szemben az enyém pörgős volt és emelte az elejét, mégha rosszul is volt beállítva a gyárinál biztos erősebb volt mert úgy építette ő is magának tehát volt viszonyítási alapja, nem csak így vette.
    Szerintem a leírtakból is egyértelmű melyik a nagyobb élmény.

    De mint írtam persze, hogy pénzkidobás, nem is arra van egy ilyen tuningos gép, hogy nagyobb távokat megtegyen vele az ember, aki ilyen tuninga fog az ezzel tisztában van.
    Olyanokra egyértelmű, hogy jobb a gyári akár 50-es robogók is, eltötyögnek azok.

  • wolfnet

    tag

    válasz runner 125 #39418 üzenetére

    @p87: Én is azon a véleményen vagyok hogy egy nagyobb lökettérfogattal rendelkező motorbicikli jobb mint egy agyon henkölt pici. Az egész ott kezdődik ahol mondtad is, hogy ha egy dolgot átalakítasz, akkor utána át kell alakítani azt is és azt is a motorban, majd ha ezzel megvagy a hajtásláncot is át kell alakítani. Ezután át kellene alakítani a futóművet is, nagyobb gumi, jobb fékek, de ezeket rendszerint elfelejti mindenki. Ez már nem a tuning része. Márpedig egy 50cc robogó futóműve 50-60Km/h -ig nyújt stabil úttartást. 100-nál mindig lesz valami ami nem tökéletes. Az egyik ráz, a másik lecsúszik az ívről, a harmadiknál a fék lesz kevés ha meg kéne állni 100-ról azonnal. A fogyasztásod teljesen irreális. Az 1600cc-s 16V sor 4 generalmotors-os benzinesünk zabál 10-et klímával 100on, a legszarabb tankolható üzemanyaggal.

    @szerk: nekem valamiért a nagyobb / több henger jobban pörög fel, mint az ötvenes henkölt foß :D

    [ Szerkesztve ]

    Privátban érdeklődj! :)

Új hozzászólás Aktív témák