Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sityupityu

    Topikgazda

    válasz #50433536 #81904 üzenetére

    Tuti, hogy a préssávra gondoltak. Annak idején nagyon nagy hangsúlyt fordítottunk erre. Gyári hengert levéve egyszerűen "nevetséges" préssávok születtek, lehettek azok alu vagy vashengerek, 70-es vagy ötvenesek. Volt olyan malossi sport henger amit felraktunk és hengertalptömítés nélkül is 1,5 mm-es préssáv volt. :DDD

    "Arra gondolok, hogy ha felső határra állítjuk és kitágul a henger, akkor előállhat a kopogó égés.."

    Abszolút. :K Ezt rengeteg próbával tudnám igazolni.

    Leírnám, hogy mi mire jutottunk ami a megfelelő préssávokat illeti, persze csak nagy általánosságban, és ez csak az én véleményem:
    Vashenger: Optimális 0,8-1mm. Le lehet menni 0,7 is, de ezt már "veszélyesnek" tartom.
    Alu henger: Optimális 0,6-0,7. Jó pár szettnél lementünk 0,5 re is, de azért észnél kell lenni.

    Kétszer állítottunk 0,4-es sávot két alu szettnél, amik egyébként már túl voltak pár ezer kilométeren, tehát egyáltalán nem bejáratósak voltak és csak a kíváncsiság vezérelt amikor próbáltuk. Az egyik kb 2-3 km után megadta magát, a másik ment tovább, semmi baja nem lett. Mind a kettőnél egyébként érezhető volt a változás menetdinamikában jó irányban.

    --albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

Új hozzászólás Aktív témák