Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • akos3

    addikt

    válasz DigitXT #9287 üzenetére

    Amikor tettem le az A1 jogsit asszem ott mondták, h kb igy van. 49-125-250 és a fölött.
    De igazad van, inkább a kW a mérvadó :K

    Samus: váltósban nem gondolkodsz?

    Gergello: Én 2009. tavsz végén nyár elején néztem robcsit! 100ccm-t akartam de nem találtam megfelelőt. A roxok mind tuninfgolva voltak, Neo's allitólag nem ment sokkal jobban mmint az 50es (bár találtam egy patentet de mindenképp renfszámmalakarták eladni :U ) D12-t meg nem találtam ilyen szépet. Így vettem egy BWS motogp-t :P De ha ezt árulják komolyan megvettem volna :K

  • Samus

    addikt

    válasz DigitXT #9287 üzenetére

    Én is a 25kW-ot tudom, viszont azt nem tudtam, hogy A1nél is van teljesítménykorlát. Rendszámmal nem kívánok trükközni, ha két személlyel mennék, így is, úgy is kell. Annyi trükk lenne, ha túl nagy teljesítményű, akkor papíron kicsit visszavenni. Nem tudjátok, motorokat is ugyanúgy két évente kell műszakira és zöldkártyára vinni? Ugyanott megcsinálják, ahol az autókat?

    Tehát akkor nagytestű nagyrobogó szóba sem jöhet két személlyel hosszabb távon (80-100km egy út alkalmával). Maxiból a Nexus 250 és 300 ccm verziója beleesik a kategóriába, és mit ne mondjak, az az álmom. Suzuki Burgmann 400 is, de az valahogy nem tetszetős.

    Váltóst nem tudom...nekem annyira tetszik a robogó kényelme, bár biztos hozzászoknék a váltás és kuplunghasználathoz is, és ebben a kategóriában mérföldkövekkel nagyobb választék van (vannak 250es Naked gépek, azokat imádom). Még egy 250es ETZ is szóbajött, de ugye keverék, és több törődést igényel...Nem tudom nyáron 40 fokban egy kiadós menet után nem-e lesz melege a motornak, mert csak menetszél hűti (bár már több mint 20 éve mennek, biztos jól van megtervezve).

    Ha jól emlékszem runner 125 volt, aki eladta (vagy még mindig eladó) az 500as Nexusát. Anno megnéztem a hirdetést, számomra azonnal "must have" lett...

    '' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

  • akos3

    addikt

    válasz DigitXT #9287 üzenetére

    Köbcentire korlátozás kizárólag az A1-nél van, de ott is 125 ccm, viszont figyelembe veszik, hogy max. 11 kW teljesítmény. (Tehát brutál 2T 125-ösök elvileg kilőve.)

    ebbe utólag belegondoltam és kicsit furcsállom! Mert ugye 11kW az úgy kb 14,5-15LE. Ami biza nem olyan sok. Az igen csak gyengének vélt ybr125 vagy a cg125 azok 10-11lovasak. Az összes sm petig szinte 20 fölött van kivétel nélkül. (leszámítva a xt125x-et :B )
    Elhiszem a 11kW-ot csak akk ki tartja be? :F

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák