- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezetékes FEJhallgatók
- Idén mutatkozhat be a MediaTek és az NVIDIA PC-s rendszerchipje
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Autós kamerák
- Milyen monitort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Bár nem vagyok biztos benne, de ha jól rémlik akkor az F10-nél ugyanaz a méret van elől és hátul is, 100/80-as. Sok oldalon találsz gumit, mondjuk itt is.
A Continental Contitwist-et sokan nem ajánlják, de nekem pl nincs bajom vele. Bár esős időben biztos, hogy van jobb gumi is nála. A legtöbb panasz egyébként a nagyrobogósok felől jön ezzel a gumival kapcsolatban. Szerintem viszont teljesen használható.
Belerakhatsz 105-ös és 107-es kuplungot is, nincs semmi buktató benne.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Én az Malossi MHR Overrange variószettről tudok egyértelműen nyilatkozni, de ugye elég hasonló mind a kettő.
A Malossi-nál igen, át tudod tenni. Ha boltban veszed meg a két fajta szettet (rövid mina, hosszú mina) ott is teljesen ugyanaz van benne az ékszíjat leszámítva.
Viszont arra készülj fel, hogy a hosszú minarellivel ellentétben nem csak a a variátor mögött a blokkban kell "reszelgetni", hanem a dekli belső merevítéséből is kicsit le kell venni a rövid minarellinél.
A Stage6 R/T-nél is jó eséllyel ugyanez lesz a helyzet, de ha mégsem, akkor az csak jó. A lényeg, hogy Stage6-nál is tuti, hogy csak a szíjban van eltérés. Az alátételezéssel Oversize cuccoknál nagyon nem kell foglalkozni, így is ki kell rámolni mindent a robogóból (önindító, szabadonfutó stb), de ha még, akkor az a legkevesebb.(#67572) blizzrd Én már biztos, hogy belepróbáltam volna egy rövidebb rugót is. Amúgy egy jó tanács, ne rendelgess rugókat látatlanban, még ha egy katalógus pont azt a típust javasolja is. Nagyon sokszor hülyeségeket írogatnak, ráadásul az sem mindegy, hogy gyári-e még a sztendered vagy sem.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Persze, hogy megéri. De csak akkor az igazi, hogy ha megfelelő cuccokat szolgál ki (henger, kipufogó). Az aluhengerek közül is egy combosabb kell hozzá, hogy igazán ki lehessen használni, és mellé egy jó cső is. Pl a stage6 replika csak egy középkategóriás cső. Egy középkategóriás cuccnál is ki lehetne használni, és természetesen érezni is lehetne a hatását, de komolyabb cuccok mellett még jobban.
A motorban a reszelgetés alatt azt értettem amiket már írtam, hogy ki kell szedni az önindító és szabadonfutó részt, hogy elférjen. Hosszú minarellinél nem kéne a deklihez hozzányúlni, de a rövidnél valamennyit le kell venni a hozzá közel eső belső merevítő bordából. Nem sokat, csak egy minimálist. Nem egy nagy mutatvány.
Persze ez a megéri dolog relatív, hiszen újonnan egy közel 100 ezer forintos hajtásláncról beszélünk, valaki ennyiért vesz robogót.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Igen, a kínai alap gagyi harang használatának simán lehet ez a következménye. Gyári konfigurációba még megállná a helyét, viszont már egy enyhe tuningban is simán elvérzik.
"Enyhén tuning a mocim, (70-es henger, karbi, kipuf)"
Ez tuning pont elég már. Gondolom a kuplung hozzá volt hangolva, hogy dinamikus legyen az elindulásod. Tehát nagy fordulaton volt a nyitás, és egész egyszerűen nem bírta az ezzel járó hőhatást a harang. Ennyit ér az olcsó cucc.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
A kontrasztrugónak nincs köze hozzá. A kuplungrugók a felelősek azért, hogy mikor nyit a kuplung.
Hogy nem pörig ki a motor rendesen az lényegtelen. A nyitás után ha már betapadt a kuplung, utána már nem generál semmiféle hőhatást. Ilyenkor, a nyitáskor éri a legnagyobb erőhatás is.
Természetesen menet közben, ha már kinyitott teljesen a kuplung, erőteljes kigyorsításkor is éri erőhatás, de közel sem akkora, mint amikor nyit. Ilyenkor már csak maga a szerkezet van kitéve erőhatásnak, de ez ugye már nem jár hőhatással (nincs súrlódás).
Az egész kuplungot (pofák, szerkezet, harang) az elinduláskor éri az igazán nagy erőhatás, és ilyenkor keletkezik a hő is.Persze, dobjál fel képet. Kíváncsi vagyok én is.
szerk: A túl erős kontraszt használata annyiban tud a kelleténél több hőt előidézni, hogy nagy erővel szorítja a két hátsó tárcsa közé a szíjat menet közben. De ugye ennek semmi köze sincs a kuplunghoz.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezetékes FEJhallgatók
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Idén mutatkozhat be a MediaTek és az NVIDIA PC-s rendszerchipje
- BestBuy ruhás topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen