- OLED TV topic
- Milyen asztali médialejátszót?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Hisense LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
ph A Surface Laptop és Pro hamarosan megjelenő iterációi a 45 TOPS-os NPU-val érkező Snapdragon X platformra épülnek.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
Mindenképpen 4T-t akarsz? Én egy Aprilia Sportcity-t ajánlok, lehetőség szerint 2T-ben.
#15459 Gergello: Persze az természetes, bár én sem vagyok 100k, de én azért nem pörgetném sz@rrá, még ha pehelysúlyú pilóta lovagolja éppen, akkor sem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
runner 125
nagyúr
..én ott 370k-t látok.
Mivel erősebb és egyszerűbb a javítása. Noh és jó, ha 7-8 decivel eszik csak többet. De, mellette legalább nem tol le a lámpánál szinte minden jármű.
Bár 300k környékén én néznék egy 1-2 éves nagytestűt pár ezer km-rel.
SR, NRG, Runner, Scarabeo-k, stb.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
Vegyél nyugodtan újat, az új mégiscsak új, és sokáig kiszolgál majd. Fater is egy vadi új Gilera Stalker felé kacsingat. Amúgy én Sportcity-it vennék, nem csak a nagy kerekei és kényelmes üléspozíciója miatt, hanem mert egyszerűen jó gép. A 2T eszik többet, és az erősebb mint a 4T, viszont a 4T elmegy egy csepp benzinnel a világ végére.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
Nézd, menj el próbálj ki egy 4t-t és egy 2t-t is, s aztán lesz összehasonlítási alapod mindkettőről, majd tudsz dönteni, h neked melyik kell.
Az is biztos, h ha a 4t-n 5000km-enként olajat cserélsz és hidegen nem téped a száját 50.000km-t el kell mennie.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
Tothgera30
Ármester
Én felhívnám a kereskedőt, mondanám neki hogy "x" nap ott vagyok és kipróbálom addig üzemelték be. Lehet csak a karbit kellett volna belőni, vagyis ebben biztos vagyok. Az akksi nem sok vizet zavar, ha azt mondogatta.
#15550 slynevem: Először be kell indítani, utána majd bejáratod, nemde? Vagy a kereskedő menjen vele 500km-t hogy bejáródjon?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
300 szerintem sok egy kistestűért.
Felhozhatnám újra az enyémet példának.
Mostani vegyes fogyasztásom 400km-en mérve 4,2-re jött ki. ..és ez 180 2t."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
A 9000 km vicc. Minimum 4x ennyi, még ha szép színű akkor is.
50-es papír meg nincs. Az csupán egy 'adás-vételi szerződés', amit bárki kiállíthat.
Kerüld a 'ácsba."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
Nézd, a tolvajok is ismerik a márkákat, egy ABUS-nak nem fog nekiesni a sarki szipuscigó, mert annyi esze van, h tudja esélytelen.
Bőven jó lesz.
motorace
Olvass és értelmezz. Fentebb írtam le, idézem.
"Itt láthatod h néz ki. A tiéd is hasonló, a lényeg: a jelen esetben karbon lapkáknak tökéletesen kell zárniuk a membrán házhoz, illetve értelemszerűen cserés, ha le van törve valamely sarka.
Karbi levesz, szívócsonk levesz, és alatta lesz a membránház.""Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Túlparázod a dolgot.
Első sorban mindig a motor típusát és értéket kell nézni. Nem emlékszem mennyiért vetted, de egy ~ 150k-s, ritka, nem olyan eladható robogóért nem fog akkorát kockáztatni, h nekiálljon szétflexelni a nyílt utcán. Általában a kelendő robogókat lopják. Nem akarok hazabeszélni, de a Runner tipikusan ilyen.
Nyugodtan vedd meg, jobb vétel nem lehetne.
róland
A Lazer egy alsó-középkategória.
De, épp' fentebb volt róla szó, 30k-ért már kapni 1-2 éves újonnan 80-100k-s sisakokat, amelyeknek kimosható a bélése! Ég és föld, de ahogy érzed.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
róland
veterán
Próbáltam az OF3-at is, de nem jött be. Inkább az OF4.
Eddig nagyon elégedett vagyok a motorral.
Köszönöm Runner125 és a többiek "rábeszélését", hogy ha újat veszek akkor ne adjam alább, mint a Kymco.
Sajnos a fojtást csak 1000 km után veszik ki. Kipufogó-tuning nincs, a fojtás a variátorban van. Szerencsére gyárilag jár hozzá a fojtatlan variátor-hüvely, s a nagyobb főfúvóka.Érdekes tapasztalat, hogy mikor átadták a motort, akkor a hátsó féknek elég nagy holtjátéka volt, de a 300 km-es szervizen ezt beállították.
S így a 300-as szerviz után kicsit fürgébbnek tűnik a motor, jobban reagál a gázadásra.Nem tudom Kymco négyütemű sajátosság-e, hogy hidegindítás után kb. 1 percig járatni kell üresben a motort, különben a gázadásra fuldokol. (Nekem pont elég annyi, míg kitolom a kertkapun, becsukom magam mögött az ajtót s már roboghatok is. )
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
Tothgera30
Ármester
Jó pár évig nézegettem ilyen motorokat, sőt haveri körben is megfordult ilyen-olyan. Én is PJ NRG Power-t vettem faternak, szóval én azt mondom hogy normális áron itthon szinte beszerezhetetlen egy épkézláb példány (mondjuk lehet túl kritikus vagyok).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
Nem, szebb. Most már teljesen karcmentes, hibátlan állapotú. Feltételezem, h nem sok ilyen fut már.
Itt látszik, h milyen kis sérülés volt rajta, gyári színkód alapján újrafújattam.
Illetve itt van a többi kép.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
róland
veterán
-
Tothgera30
Ármester
Zár alatt ilyen dolgot értek, ez a hátsó keréken, a takaró pedig azért kell mert a körülményeket is merve jól jön. Tehát van mellette 5-6 kerékpár, amik nem kis értékűek és azt az itt lakó "tolvajok" jobban el tudnák adni, szóval ha le van takarva, nem piszkálják, mert inkább elvisznek 2-3 könnyebben mozdítható bringát. Viszont ez szinte egyenlő a nullával, mivel ez külön helyiségben van, zárva, kutya őrzi, motor kulcsa máshol, tehát nehéz ellopni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
mocsanisi
senior tag
Sajnos. Másik topicban írtam, amint lehet átülök nagymotorra. Kissportmotorokról lebeszéltek, mondván mind amortizálva van, nem éri meg stb.stb. Jelen állás szerint ZX6R-eket nézegetek, olyan 1-2 éven belül szeretném megvenni. E mellé csapnék még vezetéstechnikai oktatást na meg nagyon vigyázva közlekednék. De ez még a jövő zenéje
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
runner 125
nagyúr
Úgy, mint egy két állású kapcsolót. Ennél pontosabban már nem tudom leírni. Minden kigyorsításkor nyelez, elvesz, nyelez elvesz.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Az ilyen használat semminek nem tesz jót, ugyanúgy az autó sem szereti, ha egyfolytában padlózod.
De, alapvetően amire figyelni kell a tartósság érdekében:
-Hidegen egyiket sem szabad tépni.
-Levegőszűrő tiszta legyen mindig.
-2t-t korrekt olajjal kel használni.
-4t-nél 6000-enként legyen cserélve az olaj és a szűrő."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
Motorosként az a legbiztonságosabb, ha mindig "egy picit gyorsabb" vagy a
forgalomnál, úgy nem ők előznek téged, hanem te őket, mindig képben vagy.
Ne óra 50-re állj be (főleg ne, ha 70-es szakasz), hanem vedd fel a ritmust.
(Ha a gép nem bírja, akkor lehet, hogy érdemesebb másfelé venni az irányt.)[ Szerkesztve ]
-
mokus1
addikt
Nem fognak jönni a sünök 70el egyáltalán nem. Ha beállsz 140el az 1-es villamos vonalára akkor jönni fognak de ha haladsz rendesen nem fognak foglalkozni Veled. Ma lemotoroztam csepelre Hungária- Soroksári út. Olyan volt a forgalom hogy pont élveztem voltak az utakon szóval nem csak húzhattam hanem kicsi kerülgetés, gyorsítás lassítás nagyon élveztem egy rendőr mellett is elhúztam ugy 100 körül bár nem néztem hol is tartok csak úgy érzésre.
-
DigitXT
félisten
Én sem költök BKV-ra, amíg lehet mocizni: árban kb. ugyanannyi, ha csak a
benzinköltséget nézzük (persze sosem azt kell, hiszen van szervizköltség is),
viszont időben rengeteget spórolok. 1 óra VS 20 perc nagyon nem mindegy,
és ez csak egy irányban, szóval napi szinten kb. 1+ órát* nyerek, hogy nem a
BKV-n zötyögök! Meg hát szeretek is motorozni, azaz dupla élvezet... Csak
ez a dolog szezonális (nagyon fanatikus, aki mínuszokban is nyomja), valamint
van némi rizikófaktor, amilyen IQ-harcos közlekedők vannak az utakon. Ez van.*: nettó 20 perc beérni, de legalább 5+ perces procedúra pakolászni a motort...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest