- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonzé
addikt
válasz Topiccsendőr #271 üzenetére
Van olyan moci, ami kijön 1,2-ből, de ezek nem robogók, hanem Mopedek. Pl a régi Puch, a Babetta, meg a Piaggio mopedek is ehhez közelítenek inkább, mint a 2 literhez. Dinamizmus sehol, max. 40km/h, de alig eszik valamit. Ha mégis megenné az összes naftát, még mindig tekerheted a következő kútig. Ezek ilyenek:
vagy ilyenek: Bővebben: link
Az én '96-os Honda Dio AF18-am megy mint az atom, főleg mióta 70-esre furattam a hengert, 40-ig kimondottan csendes (ennyivel járok általában), efölött megjön a hangja picit rezonál, és 65-70-ig megy, de ezt már nem szereti annyira. Átlag 3-3,5-öt fogyaszt, és nem igazán érdekli, hogy gyilkolom, vagy kímélem, kb. ugyanannyi a fogyasztás.
A Keeway mocikat valami ''Quingyong'' gyár készíti, a legnagyobb kínai motorgyártók egyike. Ezt úgy képzeljétek el, hogy mondjuk 3-5-10'000'000 db moci/év. Szóval nagy, na . Ez nem tűnik el, inkább csak az európai forgalmazó a márkenévvel együtt. Alkatrész meg van hozzá, csak jó szerelőt kell találni, aki tud alternatívát.
Más: Ngabor - ne ijesztgess már a Mol cuccal! Nem tapasztaltam semmit , pedig már vagy 500 km-t mentem vele. Eddig jónak tűnik...I don't fit in. I fit out.
-
Cargo
tag
válasz Topiccsendőr #271 üzenetére
Hát nemtom... Nekem ezzel csak az a bajom hogy ha a jogomnak 4-5 liter átlagos akkor mér csak 3lityis tankot raktak bele? Ahogy én néztem szétszedve simán fért még volna oda szerintem az a 2liter.
nothing
-
simonzé
addikt
válasz Topiccsendőr #276 üzenetére
Aszonta a mester, hogy adjak némi keverékolajat a benzintankba is, amíg bejáratós. Én adtam szorgalmasan, de már vége a bejáratásnak. Azt javaslod, hogy adagoljam továbbra is?
Bár most hogy a Mol-féle olajjal rámijesztettek, azt mondom, inkább adagolom. Nagy baja nem lehet a plusz olajtól...I don't fit in. I fit out.
-
simonzé
addikt
válasz Topiccsendőr #281 üzenetére
a mester 100-as keverket ajánlott, ami azt jelenti, hogy 100 liter benzinhez adjak 1 liter olajat. Ez egy tankra vetítve (szűk 4 liter benzin) 4 centiliter, azaz szűk féldeci olajat jelent. Ez még nemigen kavar be a motornak, viszont hatékonyabb a kenés. Pláne, hogy sesem tettem bele ennyit, mert én is féltem a lerakódástól a gyertyán. Kb. feleennyit nyomtam bele, a 200-as kiinduló keverék nem okozhat gondot. ehhez jön az automata olajozás, ami már nem az én gondom.
NGabor - most olvastam a topic elejét. és a következőket mondanám:
Egy sisaktartó/doboz/első kosár bármelyik robit alkalmassá teszi bevásárlómoci célra. Én a Diom lábterében már többször vittem 20-25 kilós szerverházakat (6+3-asokat!), és akkor még nem beszéltem a hátizsákom kapacitásáról, valamint a kormányoszlop vonalában a lábtérben lévő akasztóról, amire egy szatyrot ráakaszthatsz, ez minden mocin ott van.
Más: 400-ért én már nem 50 ccm-es motort vennék, hanem minimum egy használt 125-öst. A mulkor láttam egy Yamaha Majestyt az Aproneten, ami egyszerűen csodálatos volt. Ha az eladóval megbeszéled, a papírokon már 50 ccm-es moci szerepel, és az Isten se mondja meg, hogy az 125-ös. Azon aztán van hely. Megy is mint az álom. Erről ha leveszed a 125-re utaló matricákat mindenki elhiszi, hogy egy nagytesű 50-es négyütemű moci. Még a hangja sem árulja el. Gyönyörkodj!:I don't fit in. I fit out.
-
oceanearth
őstag
válasz Topiccsendőr #284 üzenetére
ez így van haveromat állandóan küldik kiköbötetni az aprilia red roseval, mert nem hiszik el, hogy 50es, mondjuk az tényleg 50es
-
Yaye
őstag
válasz Topiccsendőr #294 üzenetére
Öregem, hogy én hogy örülnék ha az enyém bármilyen lelakott állapotban is, de meglenne... Leszarnám én a gyújtáskapcsolót... A lopott motoroknak statisztikailag 75-80%-a soha nem kerül elő.
[Szerkesztve] -
Den
veterán
válasz Topiccsendőr #271 üzenetére
Így terjednek a rémhírek a nagyobb kínai cégeket a nagy b2b oldalakon közvetlenül megtalálod, és a többségük nem csak importőrnek, hanem bárkinek küld alkatrészt, igaz a szállítást te állod, viszont nincs rajta az eu importőr haszna, a kínai gyártó meg olyan olcsón adja az alkatrészt amit elképzelni nem tudtok . Amúgy több gyártó is gyártja ugyanazokat a modelleket, a motorok amik benülk vannak, ugyanazok szóval akatrészutánpótlással nem lehet gond.
a minőség meg az eu importőrtől függ. több gyártó gyártja uggyanazt (papíron legalábbis ugyanaz) a modellt, van aki a minőségre megy van aki az árra. sok importőr meg a leeslegolcsóbbat választja, persze ezt az itteni árban nem érvényesíti, hanem lenyeli, illetve csak próbálja mert gariztatásra többet költ mintha a jóminőségüt vette volna.www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz Topiccsendőr #298 üzenetére
az importőr kínában a leeslegolcsóbbat veszi meg, nem törődve a minőséggel,így nem csoda hogy a tartósteszteken elhasalnek. Nem baj, ezek szépen tönkremenek előbb utóbb és jönek olyanok akik nem 3 nap alatt akarnak meggazdagodni.
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz Topiccsendőr #301 üzenetére
az utolsó mondatod arról beszélek
Bővebben: link
itt ha szétnézel, találsz egy rakás gyártót, és sok modellt több gyártónál is mregtalálsz.
A kiválazstott gyártóról szóló oldalon találsz infót a cégekről és képeket is. Látni fogod hogy a sufnitól, a több tízezer négyzetméteres gyárig terjed a paletta.
(sajnos keverdik a listában a motoros roler és a robogó mert mindkettő ''scooter'' )www.simson4t.hu
-
Yaye
őstag
válasz Topiccsendőr #296 üzenetére
Hát nem ugyanaz a szituáció az biztos. Nekem a tanksapka eleve nem záras, úgyhogy csak a gyújtást, a nyeregzárat meg a kesztyűtartót lehet szétkúrni, mondjuk legyen darabonként egy tizesért, de a motor sem 100k-t ért hanem 350-et.
[Szerkesztve] -
Den
veterán
-
Den
veterán
válasz Topiccsendőr #336 üzenetére
csak sokkal bonyolultabb, drágább, sérülékenyebb, és a legtutibb tuningkészlet sem fog annyit kihozni egy adott lökettérfogatú 4ütemüből, mint egy ugyanakkora (és jóval olcsób, tartósabb) 2ütemüböl 4 ütemü motor egy fölösleges parasztvakítás robogóban
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz Topiccsendőr #338 üzenetére
több részből áll = több hibalehetőség, és a 4 ütemü _sokkal_ több alkatrészből áll.
Azt meg hogy melyik mászaki megoldás a jobb, nem az dönti el hogy a gyártók mit akarnak gyártani . A 4-ütemü motorokat azért hozták be a robogók világába, mert kellett vmi újítás amivel a robogópiacot meg lehet mozdítani, hiszen a tökéletes robogótechnológia már 20 éve adott, a 4 ütemü váltásról nem a műszaki osztályon döntöttek, hanem a marketingeseknél
a környezetvédelmi előírásokat kétütemüvel is lehet teljesíteni, befecskendezés nélkül, elég az 1920-as évek végén használt réteges feltöltést használni, mint azt teszi pl a komatsu a jetsream motorjaiban, de kínai cégek is gyártanak euro 4-es kétütemü blokkot, igaz nem robogóhoz, de ez csak elhatározás kérdésewww.simson4t.hu
-
oceanearth
őstag
válasz Topiccsendőr #350 üzenetére
ja
-
oceanearth
őstag
válasz Topiccsendőr #356 üzenetére
hát nem tudom lehet, bár a szerelő ismerős és nem hiszem, hogy csak poénból rakta rá a légszűrőt ráadásul nem is kellett érte fizetnem. szvsz sztem ez is csak ilyen urban legend, de legalább a hangja az durva nem mintha anélkül nem lenne jó
-
NeoXon
csendes tag
válasz Topiccsendőr #358 üzenetére
Huhh, nekem is szeria szurom van, es a szivacsot utoljara 2 honapja mostam, pedig jartam mar eleg poros helyeken is (szel az ut szelerol befujta a port, en is szetkohogtem magam, nemhogy a motor). Szoval akkor ezt nehany hetes rendszeresseggel erdemes megtisztitani, ha surun jarok vele?
Ja, es ez a legszuro spray pontosan micsoda? Nekem azt ajanlottak valahol, hogy finoman ''martsam meg'' olajban a szivacsot, persze ugy, hogy kozel se lehessen erezni, hogy olajos (tehat ne tocsogjon!), es akkor a levegoben levo apro szemcsek jobban fennakadnak, mint a sima szaraz szivacson. Ehhez akarmilyen olaj jo vajon? Vegulis direktbe nem erintkezik semmivel, a lenyeg, hogy jo nagy viszkozitasa legyen, hogy az ataramlo levego ne szedje ki belole az olajat, mert az nem esne jol a karburatornak / motornak.
Vagy ha a spray a jobb megoldas, akkor ilyet hol es milyen neven lehet kapni? -
Den
veterán
válasz Topiccsendőr #345 üzenetére
nincs itt szó új dolog fejlesztéséről, egy nagyon eccerű dolog ez (a 4ütemü technikát nehezeb volt adoptálni robogóhoz Bővebben: link (a nevére rosszul emlékeztem, nem jetstream hanem strato charged)
sajnos a fejlett világban az emberek annyira kritikátlan fogyasztó robotokká váltak,hogy azt veszik amire a reklámszöveggel beprogramozzák őket.
nade nem offolom tovább a topicotwww.simson4t.hu
-
oceanearth
őstag
válasz Topiccsendőr #359 üzenetére
ezt te sem írtad komoylan
-
Den
veterán
válasz Topiccsendőr #356 üzenetére
igazából kéne hozzájuk egy speckó ''illesztő lemez'', ami megakdályozza hogy az áramlási sebesség lecsökkenjen a kisebb ellenálású légszűrő miatt
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz Topiccsendőr #368 üzenetére
szerintem sem , de máshol is használnak ilyen légszűrőket ahol szintén értelmetlen, ott egy ''velocity stack'' nevü ''lemezzel (amibe egy tölcsérforma van marva), akadályozzák meg az erőtlenedést, ami leginkább hirtelen gáznál jön elő.
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
-
Robi_73
őstag
válasz Topiccsendőr #331 üzenetére
A kipufogóba van behegesztve egy szűkítő, no meg 0,65-ös főfúvókával van lefojtva a motor. 500km-es szervíznél kiveszik a fojtást (kivágják), és 0.95-ös főfuvókát szerelnek be. Így fojtással, kb 1.6-1.8 LE-re leadására képes a motor ! A szervíz után várhatóan 5.5-8 LE leadására lesz képes a motor. A többit majd meglátjuk. A váltó 6 sebességes. A tesztek szerint, a fojtás kivétele után 90km/h körül van a végsebessége. A 3 lovas Simson SR 50-es mocim vége is, 80km/h környékén volt (van).
Robi73
-
simonzé
addikt
válasz Topiccsendőr #399 üzenetére
Ez jellemző az egész gépiparukra. Volt szerencsém megismerkedni présgépükkel, köszörűvel, elektromotorral, robogóval, autóval. Hát a Fiat-csoport autóira szót sem vesztegetnék, elég legyen annyi, hogy szépek. A műszaki oldalt, a tartósságot, meg a megbízhatóságot inkább ne feszegessük. A csőd szélén vannak évek óta, ez sokat elárul.
A gépeikkel 100* annyi gond van, mint mondjuk a Német/Cseh/Japán/Francia/stb gépeinkkel. Azonos funkciójú gépek között mind gyengébbek, mint más nemzet termékei.
A robogóik viszont... Nyaminyami.I don't fit in. I fit out.
-
simonzé
addikt
-
oceanearth
őstag
válasz Topiccsendőr #402 üzenetére
kínaiaktól mit vársz?? én már a lekoppintott rollys-royce után és a lekoppintott mini után már semmin nem lepődök meg!
-
ToRR3nt3
senior tag
válasz Topiccsendőr #409 üzenetére
Nem is tudtam hogy Yamaha blokkos. Az jó mert azok azért elég +bízhatóak. Gondolkodom még valami olaszból behozott használt nagytestűn is, de láttam milyen állapotban hozzák be őket. Mondjuk a burkolat ütött-kopottsága miatt a motorikus állapotuk még lehet jó... Az igazi akkor is valami zyír új lenne...
Terep alatt nem kifejezetten az erdei környezetet értettem hanem a full kátyus aszfaltutakat a salakosat meg a makadámot. A salakon nagyon ficereg a robim.
[Szerkesztve]...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
ReDPiTTY
tag
válasz Topiccsendőr #399 üzenetére
a mocimhoz még nem kellett hozzányúlni,3 év 6ezer kilóméter után.pedig én csak két gázkarállást ismerek:alapjárat és full gáz!
mod:hsz 404 képet tudsz linkelni?
[Szerkesztve]Einstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”
-
ReDPiTTY
tag
válasz Topiccsendőr #421 üzenetére
volt rsv-d?álmaim mocija!egy 650-es elephantom volt az tuti gépezet volt
Einstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”
-
Robi_73
őstag
válasz Topiccsendőr #398 üzenetére
Sajnos igen. Most mentem vele 108 km-t, és a max sebességet feltornáztam 55km/h-ra.
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz Topiccsendőr #425 üzenetére
Nekem sem. Mindenki megnézi , csak a top speed elkeserítő. Sokan nem akarják elhinni, hogy egy 50cm3-es motor van benne. Fordított első villák, elől hátul tárcsafék, méretes gumik, gáz csillapításu és állítható hátsó lengéscsillapító, fémszővéssel ellátott gumi fékcsövek, 9.5L-es tank, nagytestü maszív váz stb... Egy ismerősömnek 1 éves 400-as Hondája van, és az nem nézz ki így.
[Szerkesztve]Robi73
-
NeoXon
csendes tag
válasz Topiccsendőr #420 üzenetére
Es hol vegyek hatso kereket? Eleg csak abroncsot ugye? Ja, es az eleg para, ha ket kulonbozo tipusu gumi van elol meg hatul, nem?
Kulonben milyen aron van egy jo, (nem vastag, mert az hozzaer hatul a vaz aljahoz) gumi yamaha joghoz? Korbenezek neten, csak jo lenne azert egy korulbeluli ar. Hasznalt is jo, ha jo allapotban van (pl. valaki terep gumit vett es nem kell az origi) -
Yaye
őstag
válasz Topiccsendőr #450 üzenetére
Papíron talán van mindben, de a gyakorlatban nem feltétlenül. Én két hónapja vettem zsír újonnan a scara 50esem, amiben a -márkaszervizben a vázszám alapján lekérdezett- gyári homologizációs adatbázis alapján is _kellett volna_ hogy legyen fojtás, mégsem volt! A szalonból kitolva vitte a 65-70-et.
-
ToRR3nt3
senior tag
válasz Topiccsendőr #454 üzenetére
Egy 80-as jó lenne 50-esként.
...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
Yaye
őstag
válasz Topiccsendőr #455 üzenetére
Nem is egyezik meg. A robiban pontosan 6 kilométer volt mikor elhoztam, beüzemeléskor kb ennyi próbautat mennek vele. A motor láthatóan új volt, nem volt benne többszáz kilométer (az azért meglátszik itt-ott, és előbb nincs is értelme kiszedni a fojtást). Az első revizión a szervizben pedig szétszedték a fojtás kiszedéséhez, és az nem már ki volt szedve, hanem nem is volt benne. (mint említettem, a scarabeonál ez a dob vágásával-hegesztésével is jár, így elég egyértelmű az ábra)
-
oceanearth
őstag
válasz Topiccsendőr #470 üzenetére
ez így van.
-
Yaye
őstag
válasz Topiccsendőr #473 üzenetére
Ez így van.
Azt azért nem értem, hogy lehet hogy egy őskori technikájú, 60 lóerős, 1400 köbcentis autó (konkrétan mondjuk az enyém) elmegy mondjuk 80 km/h-val szűk 6 literrel 100km-t országúton, pedig vontat egy 1 tonnányi vasat plusz az utast, ehhez képest egy tuningolva is max 10 lóerő körüli 50 köbös motortól, ami alig egy mázsa, nekem arányaiban iszonyat soknak tűnik 4-5 liter fogyasztás (kb ennyire tippelném egy tuningolt robi országúti étvágyát). Most nem konkrétan ocean robijára gondolok, hanem úgy általában. Ennyire katasztrofálisan gyík ezeknek a kis kétüteműeknek a hatásfoka? -
oceanearth
őstag
válasz Topiccsendőr #492 üzenetére
hát én nem tudom miért van ez de a 250esek iszonyatosan pörögnek
-
oceanearth
őstag
válasz Topiccsendőr #494 üzenetére
hát igen. meg a power szelep
-
lacam
aktív tag
válasz Topiccsendőr #499 üzenetére
Huh, bocsánat.
Nem úgy értettem. Nem kavicsoson mentem, a hang volt ''kavicsfelverődés hangú''. Két-három ilyet ''patt'' hangot hallottam.
Holnap beszélek a szervízzel, nemtudom mit fognak mondani. Lehet hogy elhajtanak a 'csába, amint kimondom a garancia szót. -
Janesz
őstag
válasz Topiccsendőr #467 üzenetére
hát figyu nemtom nekem beleugrott a daytona gyújtás olyan 80-at ment a zr jogom de akkor sem evett többet 3,5-4 liternél az 50-es hengerrel...amikor full tuning lett (polini leo vinci kipuffal) akkor evett 5 körül de akkor elvileg 17 lovas volt!!amúgy a jogon annyira nem vészes a gyári főtengellyel járni egy 70-es hengerrel...(főleg ilyen alfaerra+ és társai hengerekkel...bár az alfaaerra-nak van komoly hengere is...)a karbit sem kell kicserélni és a légszűrőhöz meg végképp nem kell nyúlni...
-
Janesz
őstag
válasz Topiccsendőr #503 üzenetére
nemtom miért nem hiszel nekem ha utána sem néztél a dolgoknak!!www.polini.com és a hozzászólásod elejét máris nem írtad volna le...Bővebben: linkBővebben: link (és ez mindkettő 14ezres ford. alatt van és mindkettő több mint 17lóerő!!)tudom nyílván ha ezt a hengert így megveszed és beszereled attól nem lesz 17 lóerős ( csak ha megvan a full EVO KIT és az még össze is van hangolva!!)de nekem ez mind megvolt !! szal nemtom miért kételkedsz!!Bővebben: link
abban viszont teljesen igazad van,hogy ha valamit cserélsz mivel az nem gyári és minden a gyári méretekre van tervezve,így már valahol hibádzik a dolog és valami hamarabb elhasal mint amúgy tenné a gyárival...
[Szerkesztve] -
oceanearth
őstag
válasz Topiccsendőr #500 üzenetére
tudom, én azt hittem a te 250esed is 2ütemű, mint egyik haveromé.
-
n_gy_k
aktív tag
válasz Topiccsendőr #515 üzenetére
''Full TOP Performance'' ez mit tartalmaz szerinted?
Látom vágod a témát nem úgy, mint Én... -
Janesz
őstag
válasz Topiccsendőr #508 üzenetére
ha korábban is olvastad volna a topikot én is világosan leírtam,hogy az összehangolás az egésznek a lényege...amikor összeraktam a tuningcumókkal se nem ment annyit végre se nem volt benne annyi erő mint amikor levittem gyöngyösre a yamaha tátraiba és ott összehangolták...amikor kész lett mondta a csávó menjek el és próbáljam ki....na hát 2-3x majdnem hannyat estem vele ... utána visszamentem és raktunk bele nehezebb görgőket ,hogy ne kerekezzen 50-ig..most ha hiszed ha nem de amiket leírtál majdnem minden cserélve volt rajta...csak nem 25-ös hanem 21-es karbi volt rajta és a légszűrőt nem cserélte mert mondta,hogy a 21-eshez elég az is...110km/h lett így a vége....
-
Janesz
őstag
válasz Topiccsendőr #521 üzenetére
milyen szitut?
-
Janesz
őstag
válasz Topiccsendőr #523 üzenetére
de nem érdemes szerintem ilyen szinten tuningoni a robogót!! nekem szinte minden cuccot olaszországból hoztak hozzá jóval olcsóbban de még így is annyiért tudtam eladni mint amennyibe csak szinte a tuning került....egyszerűen a tuningot nem fizetik meg....nem értenek hozzá és amikor mondod,hogy 70-es henger full tuning akkor az a válasz,hogy ő ennyiért meg annyiért látott olyat ami ben ugyanezek voltak...közben az országban szerintem elég kevesen vannak akik már csak a tuningcuccok felét is megveszik...erős henger kipuffogó oszt csá!! utána csodálkozik,hogy elkezd kopogni alapjáraton meg ha odahúz neki meg csörög mint az állat!!
ja és nem beszélve a tuningnál arról,hogy én pl:2-3 hetente cseréltem a görgőket a varriátorban (2-3k) és amikor eladtam a mocit már nem ment csak max 100-at de úgy lett begörgőzve,hogy 90-et ment de szinte azt végig egykeréken... tehát rohadtul költséges!!!! -
Yaye
őstag
válasz Topiccsendőr #535 üzenetére
Hogy lenne Sachs, hiszen bazinagy betűkkel rá van írva hogy: SACHS Hiába... péntek délután
[Szerkesztve] -
Robi_73
őstag
válasz Topiccsendőr #425 üzenetére
Na meg volt az 500km-es szervíz. Hát mit mondjak, állat lett az biztos!!! Idáig terhelve nem pörgött 6000rpm fölé, most 10000rpm-nél van a vége.(gari miatt) Most még nem fogom gyílkolni, de az engedélyezett sebességet, no meg a Simson végsebességét lazán túlszárnyalta. Most rendeltem egy foggal kisebb kihajtó lánckereket, így a topspeed még nem végleges. A gyorsulás az maga az álom, az előző héthez képest majd 4x-es javulás történt.
Robi73
-
ngabor2
nagyúr
válasz Topiccsendőr #571 üzenetére
Csak attól tartok, hogy ahol veszem, nem biztos, hogy tudok biztosítást kötni. Mindenképp akarok kötni, de ugyebár ahoz előbb meg kell venni a gépet. Ha meg már megvan, akkor menni kell vele
No, majd meglátom, hogy lehet-e ott biztosítást kötni. Majdcsakhogynem mindegy, hol kötöm, az az évi1-2eFt különbség, mégha %-osan sok is, de nekem jelenleg nem számít (úgy látom, 2800-4500 között mozog az éves díj). -
Robi_73
őstag
válasz Topiccsendőr #572 üzenetére
Az van. Mondjuk most mentem egy 125-ös aprilia enduróval, na az állat. Gyárilag tunigolt Rotax motorral van szerelve. Nem semmi! Sem a hangja, sem a menet teljesítménye. És ez ''csak'' egy 125-ös. (35LE)
Robi73
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron