Hirdetés
-
Az ASRock kicsit megnyirbálta az egyik R-DIMM-es alaplapját
ph Az inteles deszka egyebek mellett szakít a Thunderbolt 4-gyel, a Wi-Fi 6E-vel, az egyik übergyors LAN-nal és a fixált I/O pajzzsal.
-
Távozott az OpenAI társalapítója
it Ilya Sutskever nem csak az OpenAI társalapítója, a vezető tudósa is volt – most távozik a ChatGPT fejlesztőjétől.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
forandor
tag
válasz csemeteim #64928 üzenetére
Üzem meleg állapotban sem? Ha húzol neki gázt akkor sem?
Lassan teker az önindító? : Gyenge akku.
Teker mint állat? : Feszstab, gyújtás elektronika (alaplap), valahol erre van a hiba. Elöregedett kábelek, csatlakozók (kontakt hiba)...Nekem pl. kb. 7V-ot ad le a feszstab (alapjáratnál magasabb fordulaton), max fordulaton talán összejön 11-12V-is, mert az akkut kb. addig tölti. Még nem néztem utána mi a ludas, de indul a gép önindítóról is (ha nem állt előtte sokat, elejti a benzint). Szintén fekvő mina.
-
-
siti
senior tag
válasz csemeteim #64957 üzenetére
tippek jönnek: nagyobb átmérő de ugyan annyi levegő: lassabb áramlás a karbiban és egyszerűen nem porlaszt mert nem kapja fel a benyát. nagyobb légszűrő (direkt szűrő tuning és sport felirattal) és nagyobb henger és nagyobb kipufogó irányába indulnék el.
plusz lehet másik ezer dolog is (fúvóka, benzinszint, de ezeket vegyük jónak)Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Topikgazda
válasz csemeteim #64957 üzenetére
Azt még megértem, hogy a kínait le akartad cseréni, de a 12-esnél (ha ez a gyári méret) minek vettél nagyobbat?
(#64958) body007 A gyári légszűrő simán elbír még nagyobb karbit is. Nem ez a gond. Hanem az a másik dolog amit Te és gabe is ír, egyszerűen rá kell állítani a karburátort a motorra.
(#64960) siti Csak az egészen magas robogó tuning szinten van bármi értelme is a direkt szűrőknek illetve az airboxoknak. Ha nem ezen a szinten van a motor akkor semmi értelme sincs ezeknek, soha nem lesznek jobbak egy gyári légszűrőnél, sőt, inkább csak rosszabbak. Lesz egy erős "torokhangja" a motornak, a felesleges többletlevegő miatt amit átenged (ami nem kevés) szegényebb lesz a keverék amitől sz@rabbúl megy és túlmelegszik a motor ezért jóval nagyobb főfúvóka kell, és ráadásként kb hetente lehet takarítani. A tuningolt robogók kb 80-90%-nál csupán optikai szerepet töltenek be ezek a direkt szűrők, elenyésző az a szint ahol valóban van értelmük.
"és nagyobb henger és nagyobb kipufogó irányába indulnék el."
Ez alatt mit értesz, vegyen másik hengert a karbihoz? Milyen az a nagyobb kipufogó?--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
forandor
tag
válasz csemeteim #65026 üzenetére
SMKP biztosítás, amit minden velem egykorú ismerősöm baleseti adóval együtt 3000Ft-ért köt. Nem értem nekem miért 6000 (persze nem kereken, de majdnem).
4-5 éves jogosítvány, nulla baleset.
Ennyit számít ha van mellette autóra v. lakásra is biztosítás?csemeteim: a variátoron kell variálni ( szerintem: elgyengült kuplungrugó(k) )
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Spórolós topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- Micro Four Thirds
- Renault, Dacia topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Honor Magic V2 - origami
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs