- 8 kHz-es, jobbkezes PnP egér közeledik a Cherry Xtrfy logójával
- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- iPad topik
- Amazon Kindle
- Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- Milyen alaplapot vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
ma Ugyanúgy 4 nanométeren készül, a specifikációs lista pedig nem mutat sok változást az új és az előd között.
-
Jövő év őszén jön a Mortal Kombat mozifilm folytatása
gp A folytatásban felbukkan végre Johnny Cage is, akit Karl Urban alakít majd.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dond
csendes tag
válasz HermannG #77930 üzenetére
Kuplung pont olyan amit előbb le/szét kéne szedni és megnézni milyen van benne most, hogy a harangodhoz passzoljon az új, szerintem fekvő minákban 105 mm vagy 107 mm kuplung szokott lenni alapból, ha belövöd a típusod szűrését a webshopokban akkor is ezeket fogod látni. Alap géphez nekem a 3 pofás 107mm-es Brenta bevált, Malo haranggal és fehér kontraszttal.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz HermannG #77939 üzenetére
Pl Scootershopgyor.hu vagy Pesten a Redhotmotors.
Felhivod oket, fognak tudni segiteni hogy melyiket erdemes vagy mit kellene.De innen latatlanban tuti biztosra senki nem fogja megmondani neked, hogy 105-os vagy 107-es van jelenleg benne. 105-os az esetek tobbsegeben csak 2 pofas kuplung, a 107-es 3 (meg ugy altalaban a legtobb kuplung).
Soha nem rendelunk ugy alkatreszt, hogy nem tudjuk jelenleg milyen van benne.
Meg ha null km-es kora ota is van nalunk egy robogo/motor, akkor se feltetelezzuk 100%-ra, hogy eppen ami gyari adatot talalunk az alkatreszrol, az kell bele.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
dond
csendes tag
válasz HermannG #77960 üzenetére
Ahogy már írták a harang belső átmérőjét kell mérni, nem a betétet, egyébként miért szedted le az alaplapról a pofákat? Egyben lehet kapni összeszerelve. Így oldalról még egész "húsosnak" látszik, meg lehet a kopóréteg felületét smirglizni ha esetleg fényesre égett + zsírtalanítani féktisztítóval, de a harang belsejét is.
-
energy4ever
addikt
válasz HermannG #80677 üzenetére
A rendszeresen hasznalt dolgokat nem esszi annyira. Inkabb a lerakott cuccok sinylig meg az egeszet, na meg a 2T. 2T-nel a karterterben halad at a keverek, ott minden megy szet miatta.
Eddig volt, hogy 4-5 ev allast kovetoen a bennelevo uzemanyaggal indultak a motorok. Az iden lerakott gepek pedig jovore csoda lesz ha beindulnak. -
Topikgazda
-
nyogo83
Topikgazda
válasz HermannG #80802 üzenetére
Lehet kapni kifejezetten kipufogo festeket, de alaposan le kell pucolni az egesz kipufogot mielott lefujod, maskulonben nem lesz tartos, alapozni altalaban nem kell.
Motipnak van tobbfajta ipari illetve normal hoallo festekje spray formaban, tobbfajta szinben. [link] [link]
Illetve ami meg jo, az a Berner-nek a kipufogo festeke.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz HermannG #81334 üzenetére
Sajnos igy eleg nehez otletet adni, amikor sokmindenhez lett nyulva es elvileg minden jo.
A fesszabalyzonak sok koze nincs a teljesitmenyhez. Gazreakcioja amugy jo? Sztenderen kiporog rendesen? Gyertyakep milyen? A levegoszuro hogy nez ki?
A hajtasra is raneznek, hogy ott minden rendben van-e. -
nyogo83
Topikgazda
válasz HermannG #81346 üzenetére
Mondanam, hogy merj egy kompressziot de gondolom nincs meroorad mert mar megtetted volna
Csak erdekessegkeppen: ha a keverekcsavart teljesen betekered, akkor leall a motor?
A tippem meg az lenne, hogy valami miatt alacsony a kopmressziod, de ez igy csak tipp az alapjan, hogy elvileg minden mas rendben van. -
energy4ever
addikt
válasz HermannG #81351 üzenetére
Ha azt sem tudod mi az ami konpresszio vesztest okozhat, akkor inkabb ne cserelj hengert!
2T-nel rengeteg minden okozhat kompresszio hianyhoz hasonlo tuneteket. Szivooldal membran nem zar, lyukas blokkhaz(karter ter), szimeringszett hiba, hibas hengertalp timites. Konkret kompresszio vesztest okozhato hibak: Lyukas dugattyu, serult hengerfal, elkopott dugattyu, elkopott gyurukeszlet, hibas hengerfej tomites, gyertya menet hiba, lyukas hengerfej.
Igyekeztem mindent leirni, hogy lasd nem olyan egyszeru, es az elektromos reszere meg kisem tertem, ami szamtalan uj hibaforrast eredmenyezhet! -
energy4ever
addikt
válasz HermannG #81368 üzenetére
A benzinhez ontott olaj, vagyis a kiiktatott olajpumpa rovid tavon is kompresszio vesztessel jar az esetek tulnyomo reszeben. Nem veletlenul van az a pumpa ott gyarilag!
Elhiszem, hogy 2T, de fejben ha keverekrol van szo nem kell leragadni a benzin-olaj kevereknek. Belsoegesu motornal mikor keverekrol van szo, akkor az uzemanyag-levego kombinacioja az amit elsosarban kevereknek hivunk...
-
nyogo83
Topikgazda
válasz HermannG #81368 üzenetére
Azert, mert normal esetben ha minden jo, akkor csak azzal szabalyozod a bejuto benzin-levego kevereket.
Ha teljesen becsavarod, akkor annyira dus lesz a keverek, hogy a motor lefullad.Viszont ha valahol fals levegot sziv, akkor hiaba tekered be a keverekcsavart, mivel valahonnan plusz levegot sziv, nem tudod annyira eldusitani a kevereket, hogy lefulladjon a motor.
-
Topikgazda
válasz HermannG #82046 üzenetére
Nem lehetetlen, de elég nehéz ha valóban az a blokk van benne. Nem tudnál küldeni 1-2 képet a blokkról? A variátor oldalról is kéne. Csak azért, hogy valóban biztosan lehessen tudni, hogy melyik fajta blokk van benne.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz HermannG #82116 üzenetére
Az történt, hogy belepiszkáltak a kipufogó szerkezeti felépítésébe így megváltoztak benne a gázlengések. A 2T nagyon érzékeny ezekre a változásokra ha mindez egy CVT váltóval van párosítva. A megváltozott körülmények miatt át kéne hangolni a robogó hajtását mivel a korábbi beállítással már nem tud úgy dolgozni. Ez miatt nem megy most jól. És ezért vannak ezek a "lyukak" is a kigyorsítás alatt. Legalább is jó nagy része van benne.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz HermannG #82117 üzenetére
Na, egy kérdés. Neked ezen a robogón most milyen henger van? Ha a gyári, akkor valóbna elég gáz rá bármilyen csövet rá heckelni. Vannak bizonyos típusok amik minimális átalakítás után felmennek rá, de erre már az ismerősöm sem emlékezett hogy melyek voltak.
Viszont! Ha már egy 70-es henger van rajta, akkor ugyanúgy felmegy rá bármelyik cső mint a nem belpiacos verziókra. Mert a gyári 50-es henger volt az egész nehézség kiindulópontja.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz HermannG #82145 üzenetére
Lehetséges, hogy valamennyit a karbin is állítani kell, de nem ez a fő probléma. Amit mondtam, a hajtás. Ha nem írtál volna semmit akkor is ezt írtam volna, de a hiba beszámolód csak alátámasztotta amit mondok. A szerelőd annyira nem lehet képben ezek szerint, ha az a véleménye, hogy ezt egy karbibeállítással orvosolni lehet.
#82158 Szajo Az sr-nél annyira nem jellemző, de mivel karburátoros motorról van szó nem is szokatlan dolog, hogy amikor bejön a jó idő, akkor utána kell állítani az alapjáratnak. Teljesen normális egyébként, a hidegebb levegőben több oxigén molekula van, így a hidegebb időszakban beállított alapjárat lehet hogy kevés a nagyobb melegben.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
macilaci78
nagyúr
válasz HermannG #82183 üzenetére
Nekem hasonló volt: olyan 25km/h-nál volt egy torpanás a gyorsulásban kb 40 km/h-ig a gyári variátorral és görgőkkel.
Stage6 variátor Dr Pulley görgőkkel folyamatos a kigyorsítás 0-tól 50-ig. Fölötte már nem a gyorsulás a legjobb szó, kb 65-nél van a vége. Ha a rakparton már 40-nel lehet folyamatosan haladni, akkor nem állok neki előzgetni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz HermannG #82187 üzenetére
Most vettem át az olajwebshop-tól a rendelésem, többek között levegőszűrőt.
Még csak kiraktam a táskából, így nem tudom, hogy tényleg jó-e, de ajánlott.
A szűrőgyártó oldalán van kereső, Jog-ra ezt adja.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz HermannG #82190 üzenetére
Ehhez nem értek, de amit itt a topikban megtanultam, hogy a "melyik az ideális ami tuti jó" kérdésre nincs válasz. Függ a motortól, kipufogótól, karburációtól és lehet, hogy az ideális görgőhöz igazítani kell még valamit, pl kontrasztrugót.
Fognak mondani egy súlyt, amivel jó eséllyel előrelépést és elfogadható menetdinamikát fogsz kapni, de a tökéleteshez próbálgatni kell. Vannak próbagörgő-szettek sokféle súllyal, de az már 20k környékén van.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
mumtaz
senior tag
válasz HermannG #82194 üzenetére
Meg kell mérni. 1mm azért elég sokat számít. Ha túl nagy, akár be is szorulhat. Egy varióba csak olyat tegyél, ami tényleg bele való.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
macilaci78
nagyúr
válasz HermannG #82253 üzenetére
Többször láttam már a kérdésed, azt is, hogy választ nem kaptál rá, pedig azóta pár tapasztalt robogós is írt ide. Szerintem vagy nem tudunk rá válaszolni, vagy akinek van lehetősége, az még kérdezősködik.
Lehet, érdemes lenne típus szerinti facebook csoportban is kérdezni, vagy alternatívaként utána járni, hogy milyen teleszkópra lehet cserélni és mennyibe kerül.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz HermannG #82258 üzenetére
Hát, ez nem tűnik gyárinak.
Viszont ha ilyen egyszerű a sztori, akkor egyrészt biztosan van valami leírás a teleszkóp gyártójától, másrészt szabad próbálkozni.
Első sorban a motoros súlya és az útviszonyok befolyásolják a dolgot. Ha a teleszkóp túl puha, a súly alatt leül. Ha túl kemény, nem lesz kényelmes és esetleg el is pattog az úthibákon.
Alám biztosan kellene fújni még bele. De annyira sem értek hozzá, hogy gáznemű, vagy folyadék halmazállapotú anyagot kell-e tenni bele.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
HermannG
csendes tag
válasz HermannG #82183 üzenetére
Na mivel nagyon nem ment a robogó ezért kellett valamit tenni, úgy kezdtem hogy egy grammal könnyebb görgőket vettem majd meglátom hogy megy rosszabbul-jobban aszerint veszek nehezebbet vagy még könyebbet illetve erősebb kontrasztrugót, hálistennek szerencsésen bele nyúltam össze rakás után úgy megy a gép mint akit picsán rúgtak mindenhol erősen húz 57km végsebesség helyett 70km van amit ugye vagy 5helyen elmondtak, hogy cdi folytja.... hát most akkor hogy is van ez mi is fojtja tudja a csatkai Szűz Mária ezek szerint de olyan állat lett minden, hogy csodájára járna szerintem bárki! Jó robogózást mindenkinek!!
Új hozzászólás Aktív témák
- 8 kHz-es, jobbkezes PnP egér közeledik a Cherry Xtrfy logójával
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Külpolitika
- Ingatlanos topic!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs