- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- SSD kibeszélő
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Mini-ITX
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Hirdetés
-
30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
ph Az egyik HAMR, a másik MAMR technológiával éri el a komoly tárkapacitást.
-
Távozott az OpenAI társalapítója
it Ilya Sutskever nem csak az OpenAI társalapítója, a vezető tudósa is volt – most távozik a ChatGPT fejlesztőjétől.
-
Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
ma Ugyanúgy 4 nanométeren készül, a specifikációs lista pedig nem mutat sok változást az új és az előd között.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
óóó, ide kellett volna jönnöm már régesrég...
vettem egy aeroxot,2002eset,50es hengerrel,17,5ös karbival,meg leo ZX csővel.a meghajtása viszont el van szúrva.5ezernél engedne ki a kuplung,de itt jártányi ereje sincs.alig éri el a 20at... utána viszont megy mint a villám.mit érdemes csinálni vele?meg egy láma kérdésem is lenne: el tudná-e nekem mondani valaki a főtengely,és a hátsó kerék közötti alkatrészeket,és hogy mi mit csinál,hogyan kell szerelni,beállitani?
tudom,ezen áll az egész robizás,de én csak rendes váltós gépekkel találkoztam eddig.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #4796 üzenetére
vasárnap ráérsz?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #4797 üzenetére
továbbra is furi a működése,és azóta sem tom mennyit mutat a műszerem,de emelkedőn, országúton autót előzgetek.vagy 5 literes fogyi mellett.(nonstop nyélen hajtom szegént)
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #4803 üzenetére
örülnék,ha tudnánk talizni,kiváncsi vok egyiknap biztosan rá fogok érni.
merrefelé laksz?
BPi lakásnál nekünk nincs szerelőpadunk,v ilyesmi...eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz stargazer #4754 üzenetére
jupi,valszeg kiégettem az aerox kipuffját,mert fele annyit eszik,mint eddig.most már sztem 4 alatt járok 90%ban nyélen 15%os emelkedőkön
mekkora marhaság,hogy 17-18ezernél beszarik az injektor.a ditechben 2 helyen van benyaszűrő.nemhozzáértő,vagy átvágós szerelők kicserélik az elsőt,majd néznek,hogy nem lett jobb...hát akkor tutira az injektor. és nem 30-40ezer,hanem kéz alól bontottan 70 a vizeshez,és 90körül a levegőshöz.
az, h mikor szarik be az injektor,azt nem lehet megjósolni.van akinek 40ezernél még kutya baja,és 40ezret kibir a hengerszett is ditechen,ami meg a duplája a sima minarellisnek.hozzátenném,nem vok nagy tudor,de van pár nagyon jó cimborám,akik folyamatosan robogókkal foglalkoznak,ők mesélték ezeket,amikor én is filóztam a ditech témán.
végül hagytam az apriliát a franca,vettem egy aeroxot,és azóta apriliás haverom irigy[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #4811 üzenetére
mármint min 90%ban nyélgázzal,és sokszor durva emelkedőn.
namost azt azért tudni kell,h haverom kis injektortuningos ditechjét erőben is keményen megverem(fékben egyenesen alázom).övé eszik 2.8at enyém 4et,de pont ennyivel jobban is megy.és ő 70kiló,én meg mázsa.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
kb 3 hete van meg.nem,de kelleni fog...
citromsárga kis és nagyrugó van benne,ismeretlen súlyokkal.van középkék szettem is hozzá.időm nincs,az a baj.robit minden nap használom,igy nehéz ügy variálni.ahogy összerakom,ez próbálgatás kérdése.szinekhez tartozó fordulatszámok hol vannak összeszedve?
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz golyani #4823 üzenetére
imént mentem el sörért.nemtom mi van vele,de hidegen elinditva,úgy ment mint soha.utca végén(300m) feküdt a mutató 80on.(többet nem mér)kikapart indulásnál,emelkedőn mint a veszett egér.semmi fulladozás.no,mié nem mindig ilyen
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #4826 üzenetére
úgy döntöttem,h a kuplungban levő kicsi rugókat erősebbre cserélem.tehát hidegen-melegen is csak 8nál zárjon a kuplung.
az enyém amugy azt csinálja,h hidegen maga a blokk megy jobban,nem az átvitel okosabb.másoknál is tapasztalható ugyez.F12, pl.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
ma már minden robinak van öninditója,2 tükre.és próba dönti el,h mennyire kényelmes.én hasonló méretű vok,és aerox,runner,sr robikon simán elférek.legkényelmesebb amugy a runner,tenger a hely rajta,és van némi mozgási szabadság is a lábnak a trepnin.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
hát hozzáér.50es robikból messze a runneren van legnagyobb hely.ha ez a létező legfontosabb szempont,akkor ezt próbáld ki.fékje nem valami szuper,futóműve sincs olyan,mint a másik kettőé,de stabil,biztonságos a futóműve,és nagyon szép.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
én nagyon nagyon szeretem,amire vettem bőven jó,sőt vasárnap elmentünk haverral túrázni is.a túra persze 30km-es volt.220?lehet ócsó is meg drága is.nem drága ezekhez az alkatrész(de azért pl egy hengerszett 40,ha már fúrhatatlan),nagyon elterjedt,és műszakilag is egy paraszthajszállal jobb,mint a több olasz.új listaára 650,1-2 évesen felét éri,azokat érdemes megvenni 300ért.én ennyit nem áldoztam rá,inkább egy ütöttkopottat vettem,ami öregebb is.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
pláne,h mint mondtam ez a maximum.ha én hajtanám a ticodat,akkor garantáltan nem 4litert enne.
nemtom mit nem értettél.a robikat ma BPn mocskosul lopják,pláne a szép és jó példányokat.erre mondtam,h a rolleredet hátadra kapod,és felviszed.én nem akarlak semmire rábeszélni,nem érdekel,h mit veszel,ha veszel.a jól feltett kérdésekre válaszolunk,ennyi.abban sem lennék biztos,h bejönne egyáltalán a robeszezés.emberek felének nem jön be. nem tud telefonálni közben,megázik ha esik az eső.és béna a kocsik közötti lavirozáshoz.enélkül meg nem ér semmit a robi.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
ezt én konkrétan nem ajánlom.akkor már inkább fecskendővel felszivni.
és bizony az MZ is meghálálta a normális olajat.arolt enyém hirből sem ismerte.akárhogy gyilkoltam,az bizony nem kopott.megnézném az arolhoz mit szól az aerox,ami 10ezret pörög...eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz reczei_janos #4865 üzenetére
node 50ccm meg 4T sztem nagyon halovány lehet.ha a 2 liter a cél,akkor talán valakinem jó.meg ami nekem nem szimpi,bár csak hirből tudom,h a kicsi 4Tknek nincs is normális olajszűrője,mint a nagyobb 4T motoroknak.meg olyan aprók a szelepekn,stb.nekem nem kéne.valamint semmi tuningalkatrész normális nincs hozzá.pláne nem olyan áron,ahoogy a 2Tkhez van.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz reczei_janos #4869 üzenetére
noigen,milyen garancia.szinte semmire nem vállal egyik gyártó sem.talán pont az aprilia jobb ezen a téren egy fokkal.meg sokkal szebben kidolgozottak az európaiak,formatervezettebbek.
és egyiken sincs olyan minőség fék,futómű,mint pl az aeroxon.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
elhiszem,de anniy pénzért el is várható.ugyanakkor én mindenütt azt hallom,hogy a régi meg az uj design SR az műszakilag ugyanaz.
a jó futómű alatt a rugóstagokat érted,vagy a vázat?aeroxé nem merev,de a rugóstagok pont jók ezekre az utakra.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
-
-
bajnokpityu
félisten
problémamentesen?gyakorlatilag törvénytelenül.nem ajánlom addig sem, erkölcsi okok maitt.valamint szart sem fognak érni ezek a gépek 11januártól.már most mennek le az árak:egytől egyig 50es alatt vannak.és mindig látszik,pláne egy hozzáértő számára,hogy 50es vagy 100as,bontás nélkül.ű
csinálj jogsit,vegyél rendszámosat,vagy érd be 50essel.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz golyani #4886 üzenetére
figy,nem rakettát akarok épiteni 6literes fogyival(akkor felülök a CBRre inkább),hanem valami minimális átalakitással megúszható dolgot.ha csapágy,és főtengely csere nélkül nem lehet megúszni,akkor inkább hagyom igy.
tegnap este megtaláltam mi a baja a gépemnek:egyszerűen csúszik a kuplung,felhevül,megég,ezért nem megy melegen,amig csak félig zár össze a kuplung(5-8ezer között).amit nem értek,hogy miért csak félig zár össze?meg azt sem értem,hogy a malossi kuplungharang miért csak egy oldalon lila(égéstől). sztem a haranggal van a baj.(apám gépész,meglátta mekkora kicentirozó furat van a malossiban, elszörnyedt)
pufóm van egy leo zx,17,5ös karbi is,meg valami motoforce racsing állitható kuplung.(ezzel játszok ujabban ha van pici időm.
most itt hever a harang mellettem,WD40ben ázik,utána kis smirgli,mind neki,meg pofáknak,és hátha...
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz golyani #4896 üzenetére
oké,értem.
kuplungban nem tudsz segiteni?
most még brutálisabb rugókat rakok bele,igy nagyobb fordulaton engedi majd ki a pofákat,de lehet ettől az lesz az eredménye,hogy hirtelen leég a francba az egész.ha könnyebbeket rakok bele,meg kis fordulaton kéne üzemelnie a gépnek,ott meg nem lenne túl erős.cserébe 5-6ezernél már izomból összeragaszkodna a pofa a haranggal,és nem csúszna.
valamint a kontrasztrugó keménységétől mi függ?a többit asszem értemeladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz golyani #4898 üzenetére
no,megfeszitettem a kék rugószettemet,amennyire csak lehetett.most melegen is ha hirtelen nyéllel csinálok állórajtot,megy mint ökre,végig 8ezerrel
ha nem nulláról indulok,akkor még mindig szar,de ez mostmár végre használható az esetek többségében.lila kontrasztrugó van most benne.meg 3,7es görgők.nem a pofákat csiszolgattam meg,hanem a harangot.szappanos viz,WD40 csodákat művelt.pofák szerintem rendben voltak.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
válasz Gergello #4922 üzenetére
azért jól gondold meg az ócsó robit.ma már annyira azért nem olcsó,akármi kell bele.meg a hozzáértés nélkül tuningolt gépeket sem állom.pl nemtom hányan olajozzák a légszűrőt max ezer km-ként.csomóan azt sem tudják,hogy egyáltalán kell.
ugyan nem neked irom,de én ma már tuti nem vennék 70es robit.egyrészt nem véletlen cserélték le az 50es hengereket,másrészt meg rendszám.harmadrészt meg nem olyan egyszerű,hogy uj henger,oszt csókolom.
nekem 50es a robim,vok 100kiló, és 90et megy óra szerint az aerox.kocsik órája szerint is megvan a 80.akinek ez nem elég városba és környékére,az ne robit vegyen.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
semmi gond.legalább jó volt kint?
megjavitottam.gyakorlatilag megértettem működését a váltónak,innen már simán ment.a kuplungpofa csúszott,kitakaritottam a harangot,beállitottam 7ezerre a fogást,igy gyönyörűt lehet rajtolni.5-20között továbbra sem oké(csúszik a kuplung),de állórajtból király.amúgy sztem ha puhitanék a kuplungrugókon ugyanúgy megoldás lenne. ha 3ezernél összezárna a kuplung,akkor mivel könnyűen a súlyok,sztem el tudna indulni ugyanugy.én meg valahogy nem szeretek rugdosni.oldalsztenderre szoktam leállitani a gépet,és csak azért feltenni középre, hogy berugjam,ehhez lusta vok.szal nekem ezért sem lesz 70es hengerem
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
nemtom még megvan-e a szabály:ha vkit elkapnak olyan gépen,amire nincs jogsija,akkor azt a kategóriát 2 évig nem vezetheti,és jogsit sem kaphat rá.ha pl semmi jogsija nincs illetőnek segédmotorra,semmilyen jogsit nem lehet kapni,mert akár A akár B kategória tartalmazza a segédmotort.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
allergia?büdös?
olyan szaga/illata lesz,amilyen olajat öntesz bele.igol pl eperillatú.büdösség izlés dolga,én nagyon szeretem a jó féle olajak illatát.
környezetszennyező?anno amikor a 2Tkkel ki akart állam szúrni voltak más vélemények is a 2T környezetszennyező hatásáról.jól beállitva semmivel sem rossszabb mint a 4T.csak ne egy csoffadt trabira vagy warnyúra gondolj.ditech füst és szinte szagmentes.csak sok benne az elromló alkatrész.tudtad,h pl kompresszoros?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Gergello #4957 üzenetére
2Tnél még elvileg sincs értelme a 95pódernek,nincs szelep amit takaritson.én a régi CBRembe tettem 95öset,pont a takaritóhatás miatt,de olyan csúnya lett a hangja a blokknak,hogy majdnem leengedtem.a blokk hibátlan azóta is,hangja is visszaállt.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz golyani #4988 üzenetére
este ha lesz időm megnézni előző tulaj enyémbe mit vett.akármi is,ilyen lassulást robin nem tapasztaltam sem haverok.heide racsing gumit tapadáshatáron túl lehet vele fékezni
viszont én is segitséget kérnék.előző tulajok szépen kicseréltek mindent a variátoroknál,kuplungnál.most végre összelőttem mit hogyan kéne,de összerakásnál kellemetlen meglepetés ért:4mm-el rövidebb a hézag a főtengelyen,mint ahogy szétszedtem.szal olyan mintha fölös távtartót szereltem volna be.lesem a robbantott ábrákat,és ami igen rosszul érintett, hogy pl az indinditó gumiperemes tárcsája mögött is van-volt nálam távtartó,miközben a robbantotton nem ir ide semmit.stb...
szal nagy a baj (ha kiszedem a távtartókat,akkor lehet kinyirom a szijat)
,és nemtom mitévő legyek.szervizbe elvinném,ha ismernék BPn közelben olyat,aki fejből vágja az éroxot,és nem csak logikázik,mint én.
szerinted?eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz golyani #4990 üzenetére
légkulcs?hova,minek?tom,néhányan assziszik azzal kell szerelni,jól szét is barmolják a 6lapfejűt vele,de én eddig mindent meg tudtam ezen szerelni alapszerszámokkal.franciakulcs, kuplungfogó,villás sorozat.és azt gondolom,mivel nem a csavarok adják át az erőt,hanem a ricni,ezért borzalmasan nem is kell ezeket meghúzni.
4mm?a belső fix tárcsának a túlsó felén kapaszkodik bele a távtartó,és a tárcsa vastagsága önmagában tobb mint egy centi.úgy érted 4mm a 2 tárcsa közötti távolság?az oké,bár nekem nagyobb,nem is tolja ki teljesen a szijat a tárcsa széléig(kb 4mm marad)
tod mit,lefotózgatom a szanaszét szedett robit,oké?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest