Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gus

    aktív tag

    válasz laika1200 #58658 üzenetére

    Érthető. Köszi.
    Nem a technológiát akartam koppintani, nincs nekem arra pénzem. :F ;]
    Időm sincs rá, meg az elején sok lapot el lehet szúrni, a tanulási folyamat során.
    Interneten van fönt elég "tananyag". Csak nem mindegy, hogy milyen cuccal mókol a szerviz..
    Inkább az érdekel, hogy a nálam leadott notiknál tudok-e értelmes javítási megoldást javasolni az ügyfélnek.
    Esetleg némi árrést beépítve tovább értékesíteni a szolgáltatásotokat. Őszintén megmondom az ár rendben lenne, de a három hónap garanciát kevésnek tartom, azt én is el tudom érni egy kézi levegős pákával. ;)
    Tudom, mi lesz a válasz, nem kell leírni, hogy a melegítés nem oldja meg a problémát, csak ideiglenes megoldás, ezt mindig el is mondom az ügyfélnek, de sokszor már az is öröm, ha egy hónapig megy a gép, amíg az adatokat átmigrálja az új gépre. Mondjuk jelen állás szerint a reballing is csak ideiglenes, mert előbb utóbb sajnos elmelegszik, mégis vannak sokan, akik igényt tartanának az alaplapi szintű javításra.
    Mondhatjuk, hogy a technológiában kódolva van a tervezett elavulás. A reballingot ólmos anyaggal végzitek?

Új hozzászólás Aktív témák