- Asztrofotózás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- GoPro Topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz Integra #38305 üzenetére
Na igen, az sem olcsó mulatság...de csökkentheted a költséget: Dexar007 majd megveszi a jelenlegit (és a közepéhez koptatja az oldalát).
Gombát én kaptam a Viharral, eddig még szerencsére nem volt rá szükség (és remélem nem is lesz).
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Integra #38295 üzenetére
Mindenkivel megesik.
CBF-et is mindkét oldalára elfektettem álló helyben. Ez egy ilyen szakma nálam.
VFR-t nem terezem jobbra is lerakni.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Something_
őstag
válasz Integra #38331 üzenetére
Gyáá :-) akkor az RR nem az én motorom :-)
Passz, mutatott pár képet a telefonján. Fekete/ezüst, kb ennyit láttam meg, hogy RR az elejeAmúgy ez a motorráülés, hogy történik? Kinézek kamuból egy közeli kereskedést és eljátszom, mintha meg akarnám venni és ráülök? Vagy fizetek Stifi-nek, hogy egyszer kanyarodjon felém?
[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
válasz Integra #38331 üzenetére
nekem f4i van és ültem már RR-en is, teljesen más pozíció, sokkal sportosabb az RR. nem is tetszik nekem hogy látom az orrát, meg magasabban van a lábam, de pályázni bevállalnám azért, ha ilyen árak vannak és később megtehetem hogy csináljak 1 pályamotort, akkor az valószínű RR lesz
utcára viszont nekem jobban fekszik az F4i, de nem sírnék ha csak RR állna a garázsban, megszoknám
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
DigitXT
félisten
válasz Integra #38375 üzenetére
Dettó. Pánikhelyzetben baromi jól jöhet, hogy tudsz max. fékerőt kifejteni.
Pályán meg nem pánikhelyzet van, hanem mész a legjobb köridőért.Na meg aztán a közúton a tapadás is nagyon "esetleges" tud lenni. Akár
egy tök ártatlan helyzetből is lehet perec, ha épp sok a fékerő... Az azért
ritkább, hogy már megindul az első kerék, és a veztő ezt időben észlelve
elveszi a féket, s nem fikáz egy hatalmasat. Előfordul, de necc. Ráadásul
ha teljesen elengeded a féket ijedtedben, ugyan nem esel el, csak nem is
lassulsz tovább, márpedig oka volt annak a "nagy féknek"... Egy benézett
szituban határon fékezni közúton: nem egyszerű na. Az ilyenekből jönnek
az olyan sztorik, hogy elnyalt. De amúgy az akadály előtt még az idomon
csúszó (kevés lassulással bíró) motor is simán megállt. Kellemetlen, na...(Persze, mindennek az alapja a figyelem. Általában a figyelemvesztés az,
ami megelőzi a pánikhelyzetet. Esetleg egyéb hiba, pl. követési távolság.) -
Ferdzsoo
addikt
válasz Integra #38425 üzenetére
Értem ez jónak tűnik, de honnan szerzek ilyen manual, google nemnagyon dobálja a használható találatokat.
Van valami spéci oldal?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Integra #38470 üzenetére
Az nem kalocsa hanem kocsola.
Mi siófokról így jöttünk haza szombaton, azt a szakaszt pont elkerültük, mert kicsit sok az egyenes, de ez így egy embertelen jó 150km, szinte végíg átlagos vagy annál jobb útminőséggel, viszonylag kevés faluval, és olyan kanyarokkal, tempósabb részekkel hogy csak na. Dombóvártól pécsig pedig kanyar kanyar hátán.
Ha valaki egyszer erre jár próbálja ki.szerk.: Type-R: az a szakály és Tamási közötti egyenes: mi voltunk hátul, néha belekarcolt a VFR a 2-essel kezdődő 3 jegyű számrendszerbe, és még úgyis alig értük utol ezeket, mert megfogott minket egy autó a falu után...
Csávó jön ott szembe, valami endúrósabb gép, ű nem integetve köszönt hanem kirakta 1 kerékre a gépet és úgy jött velünk szembe, de vagy 300m-en keresztül, csak néztünk![ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Type-R
őstag
válasz Integra #38486 üzenetére
Két hete elém is kiugrott egy bambi Dunaújvárosnál az erdős egyenes szakaszon a 6-os úton, balról jobbra, így még volt időm fékezni. A szívem majd kiugrott a helyéről, pedig időben észleltem.
Ami viszont nagyon zavart, az az, hogy a Safety-s tréningek után, ahol megtanuljuk a hirtelen kikerüléses technikát, nekem ez valahogy nem jött, csak a fék. Nem is jutott eszembe, hogy kikerüljem, pedig tudom, hogy hogy kell, de nem jött a reflex.
[ Szerkesztve ]
-
Type-R
őstag
válasz Integra #38490 üzenetére
ezeket a gyakorlásokat én is szoktam csinálni, és ahogy mondod, arra tolom előre a kormányt, amerre ki akarom kerülni az akadályt
tisztában vagyok, hogy idő kell, a tudásom még a béka segge alatt van, csak a szituáció miatt, hogy lehetett volna belőle baj is, és én meg leblokkoltam, na mind egy, remélem nem lesz legközelebb, de ha lesz, akkor már benne van ez a tapasztalat, és remélem másképp reagálok
-
stifi
senior tag
válasz Integra #38550 üzenetére
hehe, elmaradt mert nagy volt a víz a pályán
de kimotoroztam meg vissza, odafelé esett, most már száraz minden...amúgy körözgetés lett volna a program, semmi extra csak nem nyílt nap, hanem felvezetéssel körözgetés, mutatják hogy kell menni, tempó, ívek, helyezkedés, testtartás..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Type-R
őstag
válasz Integra #38593 üzenetére
Az R25-ben nincs laptop rekesz. Van egy kis rekesz, de oda a Forcefield protektorokat lehet betenni.
Az R25-tel elutazni 2 napra is necces. Én eddig úgy csináltam, hogy cipő, póló, pulcsi, tisztálkodási szerek, és így tele volt a hátizsák, igaz én csak egy éjszakára ugrattam el.Talán ilyen célra az R30-as vagy R35-ös jobb.
Ha ki akarod próbálni, hétköznap kölcsön tudom adni, ha kell. -
.mf
veterán
válasz Integra #38619 üzenetére
A fizikum irreleváns, egyszerűen csak zavaró az, hogy a légellenállás és turbulencia miatt rángatja a táska a vállat / felsőtestet. Elvesz az útra figyelésből, fáraszt, veszélyhelyzetet is okozhat (ha pl. szűk előzés közben a turbulencia rossz irányba ránt). Hátizsákot csak akkor szoktam felvenni, ha laptopot is viszek, vagy ha csak rövid, kisebb-tempós útra megyek, ahol a tanktáska már épp kevés, és lusta vagyok nyeregtáskát pókozni-hevederezni.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen