Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #83539 üzenetére
Patikamerlegen kiszamolni ugy tudsz, ha a hatalmas alkalmazkodokepesseged melle tudod is, mi tortenik.
Egy rossz minosegu, hosszu, allandoan valtozo palyara nem lehet beloni semmit, csak szarra. Az, hogy lobog a motor kozepszar beallitasnal, nem ugyanaz a hatar, mint a patikamerlegnel.
Ha kivesszuk a batorsagot a kepletbol, ezek kozepszeru pilotak lennenek palyan.
Egy elmeno meg szerintem jobb idot menne, ha droid agya lenne, es nem feltene az eletet. (Ha epp kozben nem esik el, es nem hal meg a picsaba)
Es valoban, zgospel motortudasa melle nem csak batorsag kene, ezt elfelejtettem megjegyezni.
De baromira tetszik nekem is, amit csinalnak.
Sajnos gp pilotat nem tudunk osszehasonlitani TT pilotaval, mert ok nem hulyek, hogy ott menjenek, szoval fogalmam sincs, mi az igazsag. Ez szimplan a velemenyem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #83555 üzenetére
A leirasbol itelve hideg volt a motor, az eszetlenkedes hideg motorral nem tudom mit jelent. Ha nagy gaz rancibalast, akkor en tippelem, hogy a gyertyak nem voltak a helyzet magaslatan, mert hideg volt minden, es kaptak egy jokora benzinadagot. Mivel par perccel az indulas utan allt le uresben.
Ez lenne nalam a logikus magyarazat, ami egyaltalan nem biztos.
Ezeket a szar adalekokat meg felejtsetek el, vagy osszatok szet a kibAszni valo penzeteket... Nekem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #83621 üzenetére
Csak megjegyzem, hogy az ilyen kirekeszto temakkal foglalkozo filmek kapnak oscart hollywoodban...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #81556480 #83683 üzenetére
Elso korben, ha a fuvokak jok, vagy nem nyultal hozza a mukodo setuphoz, szimplan allitsd be az alapjarati kevereket.
Alapjarati csavar be (fekete muanyag, vagy reces fem) amig a motor felporog kb 2000 kornyekere.
A levegocsavart kitekered folyamatosan. A fordulatszam emelkedni fog, ilyenkor az alapjaratit mindig letekered, hogy ne forogjon nagyon el.
Egeszen addig tekered ki a levegot, amig nem kezd a fordszam csokkenni. Ahol csokken a fordszam, ott mar tul szegeny, ahol a legjobban porog, a legjobb a keverek.
Ennyi az egesz.
Az egy ido utan leallas nagyon sok mindentol lehet. Abba nem mennek bele.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #83725 üzenetére
Egesz pontosan azt mondtam, hogy a nyitottabb dobok felso fordulatszam tartomanyban javitanak a gazcseren, nem fojtjak a motort. De ez alacsonyabb fordulatszamokon - ahol az emberek 98 szazaleka hasznalja a motorokat - gyengebbe teszi a motort, nagy lesz az oblitesi veszteseg nagy szeleposszenyitas eseten.
Tovabba a gazreakciot teljesen elrontja. Keslekedni fog motorfek utan, es adagolhatatlan lesz. Ez a hetkoznapi embernek nem tunik fel, azt hiszi, igy kell viselkednie egy motornak, holott nem.Nem tudom, egesz pontosan hogy iratta at a befecs terkepet.
Egy befecs terkep nem lesz jo minden motorra, meg akkor sem,. Ha ugyanarrol a tipusrol van szo. Akkora elteresek vannak ket legyartott ugyanolyan tipusu motor kozott, hogy a legjobb az egyedi terkep fekpadozva, gazelemzovel.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Az elsodlegeshez nyulsz hozza a szinkronnal.
A masodlagoshoz, ha hozza is tudsz nyulni, nem nagyon tudod ellenorizni, mit csinaltal.
Azt egy szervomotor mozgatja.
Azaz nincs ertelme hozzanyulni. Azt eltavolitani szoktak versenymotoroknal.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #83743 üzenetére
Meg mindig nem talaltal uj baratokat?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mike- #83769 üzenetére
Ez egy fillerbaszo rendezveny, nem gyereknap
A magyarorszagon alig kitapinthato ktm tesztnapjan egyedul az rc8 ra nem ulhettunk ra, mindent lehetett vinni kakucson. De egyebkent ha meglengetek nekik 5000 eurot, es kurvara nincs veteli szandekom, akkor meg tesztpilota lehetek?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #83812 üzenetére
szerintem megeri. bar van 2004 es, eggyel ujabb generacios, olcsobban, ugyanigy papirok nelkul, az meginkabb.
pro
- ezt a vazat, feket, futomuvet 400 kobcentis eroforrasig terveztek, manapsag sem kapsz ilyen minoseget ekkora kobcentinel
- a rotax 122 123 blokkok eleg strapabiroak, es a mostani motorokhoz a literteljesitmenye a holdon vankontra
- mindaz amit a pro nal felsoroltam, egy akar 20 eves kiskobcentis motorra vonantkozik, de uj koraban.
nem eppen rengeteg tinedzser, penztelen, hozzanemerto tulajjal a hata mogott.
- egy motorblokk felujitast sokfelekepp lehet csinalni. megperselyezett hengert is meg lehet szakszeruen csinalni. sokszor a vashengerhez nem korultekintoen valasztanak dugattyut es gyurut, ami csokkenti a motor ellettartamat.
nikaszilos hengereket 25-60 000 forintert lehet kapni, erre jon egy minosegi wertex, wössner dugattyu 25-30 000 forintert. gyarilag nagy a kompresszioviszonya a blokknak 12.5:1, egy hozzanemerto egy kipufogocserevel konnyeden a henger falara kenheti a dugattyut.
tovabbi hibalehetoseg a hajtorud tugorgo. a fotengelyt szakszeruen fel kell ujitattni, nem eleg csak a dugattyut es hengert cserelni. egy hajtorudszett a wössnertol, ami velemenyem szerint a rotaxnal jobb, 27 000 tol indul.
szakszeruen gondozva megolhetetlen a blokk. (ez pro)ezeket osszeveve, nem tudom elkepzelni, hogy egy 200 000 forintos motor jo allapotban van.
alapnak tokeletes.ha ezeket a koltsegeket nem szeretnenk vallalni, (megis ki szeretne barmilyen koltseget vallalni) javaslom a 125 negyutemu kategoriat, ahol az ugyanilyen kitarto uvegeles hatasara , ugyancsak sokat ero sztereotipiak ellenere tonkre megy a blokk, csak nagyon sokaig nem tunik fel. miutan peldaul a 4T gyenge pontjanal, a hengerfejnel akkora bajok vannak, hogy felszinre kerul a hiba, kezdhetunk kolteni arra is, ha megeri egyaltalan. tehat ennel a kategorianal a koltsegeket atdobjuk egy kicsit messzebbi idopontra, de nem ikatattuk ki a kepletbol!
raadasul ezido alatt vegig elaludtunk a motoron, mert egy fos gyenge szar.tehat kezdonek nem javaslom. sot senkinek.
ne vegyetek ilyen szart, es terjesszetek hogy problemas, szeretnek olcson hozzajutni alkatreszekhez.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #83834 üzenetére
hoppa, ez rendszamos.
akkor meg plane megeri!Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz baboss #83874 üzenetére
a szintetikus olajoknak 3 fo csoportja van.
PAO alapolaj
PIO alapolaj
es eszterolajebbol ketto tipus a legelterjedtebb, PAO es eszter. (pl motulnal a dupla eszter reklamnev alatti az ugynaevezett dieszter)
A PAO nem rendelkezik feluletaktiv tulajdonsaggal, azaz apolaros, es mersekelten adalekolhato.
nem tartalmaz paraffines osszetevoket, kent, foszfort. viszkozitasindexe nagy, dermedespontja alacsony.
eszterrel szemben hidrolitikus stabilitasa kivalo.
jol elegyedik koolaj eredetu alapolajokkal, asvanyi olajbol eloallitott adalekokat korlatozottan oldja.
oxidacioval szembeni kis ellenallas, (adalekolhato)az eszterolajnal viszont az eszterkepzesi reakciok reverzibilisek, bizonyos esetekben ez savkepzodeshez vezethet. (hidrolitikus stabilitas)
polaros, azaz jo feluletaktiv tulajdonsaga van, jo a feluletnedvesitese, nem kell annyira adalekolni,
kis parolgasi hajlama van, a kopasgatlo EP adalek abszorpcioja korlatozott,
(ez a motul, eszter alapu tesztben meg is mutatkozott, az atlagon aluli valtovedelem es a rossz korrozivedelem egyertelmuen kiolvashato volt a szamokbol)
hostabilitasa kisebb, mint a PAO olajoknak.
mersekelten elegyedik koolaj alapolajokkal, korlatozott tomitessel valo osszeferhetoseg (adalekolhato)
korlatozott festekekkel valo osszeferes.a viszkozitasosztalyok kozul azt valaszd, amelyik a legkisebb hidegoldali viszkozitassal rendelkezik.a melegoldali viszkozitas legyen a gyar altal megadott.
lehetoleg csak szintetikus olajat valassz, az asvanyihoz kepest sokkal jobb kenesi tulajdonsagai miatt.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
a rezfaszu baglyok elfaradtak a dekli alatt, es neha raharapnak a fotengelyre, mert mar nagyon meleguk van.
olyankor all meg a motor, mert tul nagy lesz a lendtomeg hirtelen. de nem biztos, szet kell szedni, es meg kell nezni. de ugy, hogy a reszfaszu baglyok ki ne repuljenek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz baboss #83915 üzenetére
Ha jol akarod osszerakni, akkor javaslom kovesd a lego utmutatot. Azaz szedd szet a telot. Es rakd alulra a rugot, ahogy az abran latod.
Nem ertem, miert talalunk ki alternativ osszerakasi modot, es miert szavaztatjuk meg tobb emberrel, azutan, hogy az abran nem az van.
Barkacsmuvesz vagy, belenezel, megnezed milyen kulcsnyilassal kell ellentartani, T szarra rahegeszted, miutan celszerszamot csinaltal, minden konnyebb lesz. Ezutan normalisan osszerakhatod.
Bontoban probalkoznek a fedocsavarral, esetleg leesztergaltatnam, mert az uj ara horror szokott lenni. De ird be az oempartsba, es kidobja mennyi. Biztos vagyok benne, hogy rendelheto.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Akkor ugy mondom, ha ossze van kurva egy teloszar, ami igen gyakori, azzal semmit nem tud a bontos csinalni.
Vettem mar kulon biszbaszokat, nekem ez a tapasztalatom.
Itt inkabb az a szuk keresztmetszet, hogy egy belpiacos motorrol van szo, ami regi is. Yamahanal pl tudsz rendelni regi 90 elotti belpiacoshoz is alkatreszt, ezert mindenkepp utanajarnek ennek is.Masik lehetoseg, hogy ezt a villat masba is raktak. Nyomozni kell utana, hogy mibe, es az alapjan mar tobb alkatresz lesz a piacon. En eddig a legritkabb szarhoz is igy talaltam alkatreszt. Maga a nyomozas tobb ido volt, de ez ilyen.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #83962 üzenetére
Figyelj. Forum. Itt mindent kezelj fenntartasokkal. Erted, most veszekszel te, akinek ket motorja volt eddig, egy olyan emberrel, akinek egy motorja volt. Egy harmadik felorult meg beleokoskodik, aki egyebkent az alsogatyajat is forditva veszi fel, es megmagyarazza, hogy te vagy a fasz. Nekem baromira tetszik egyebkent, ne hagyjatok abba
Hogy enis beleugassak.
R6 oson ~400 km a rekordom egy nap. Konyokoltem tankon, es tamaszkodtam kormanyon. Nyilegyenesen minek tartsam magam combbol, meg minek szakadjak meg? Amikor kanyarodok, oke, de autopalyan? Lofaszt. Vagyok a motoron, ahogy vagyok. Nem kell ezt tultolni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen