- Milyen SSD-t vegyek?
- Gigabyte alaplap topik
- Asztrofotózás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
Miért, holnapra is van terv?
Roli: derékra, hát, ... az elég indusztriál-metál szado-mazos lesz, nem csak kinézetre Először is, 1,5m-es legalább 6 kg lesz; másodszor, a derekadon ez lógni fog, ütni a tankot, idomot, ülést, stb. Egyszer próbáltam egyik vállon, felsőtesten keresztbe, de egyrészt súlya miatt kényelmetlen volt, másrészt, a testemen és a bukón már szűken ért át, és súlya is van, így fel- és levétele is macera volt.
Nálam valószínűleg elférne a csomagtartóban, de mivel úgyis mindig van nálam tanktáska, abban hordom.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
alvaro
senior tag
Itt shiNIN Alvaro gépéről... Még mindig kissé kaotikus a szobám, bár itt meg alacsony az asztal és nem szeretem az összehajtogatott lábtartást... Nehéz a tetőtérbe, kanyarodós keskeny lépcsőn felvinni a nehezebb nagyobb asztalokat
170 centi? Az dögnehéz lehet. A mieink 1 méter körüliek, egyik kisebb, másik hosszabb, utóbbival összeköthető a két motor vagy egy motor két sisakkal A súlyuk így is épp elég
Mi eddig még nem kötöttük őket máshoz, szinte mindig garázsban vagy kertben, agresszív kutya mellett éjszakáztak... A garázsban még lánc se volt rajtuk, kár, hogy néha nyitva maradt az ajtó, sose szoktuk meg, hogy a ház egyben van a garázzsal és van az egészen 3 ajtó. Bezzeg most még kerítés sincs, csak ülnek a füvön a motorok.[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
A dugóban oké hogy elmegyek az autók között amikor ÁLLNAK! (mondjuk ott sem 60-al),
de amikor a full kocsioszlop is mozog 50-60-al és én hogy közöttük még toljam 90-el nah az sok. Ott bárki sávotvált neked annyi. Vagy csak egy kicsit kijjeb jön a sávjából.
Már azzal is sokkal gyorsabbak vagyunk hogy az álló dugót előzzük, kár a mozgó oszlop között nyelezni szerintem...
Igen számomra ez kívülről neccesnek tűnik[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Daywalker
addikt
Hát, vagy ilyen villa alátámasztóst veszel az elejére, és akkor elég magasra emeli, vagy olyat, ami a kormánynyaknál emel. Utóbbi biztonságosabb, de nem tudom, emel-e annyit, hogy a teló nem nyomja szét annyira magát, hogy a kerék is leér továbbra is. Nekem is kell egy szett.
Hátulra miért nem akarsz szemest? Én azon agyalok, szerintem az a legbiztonságosabb. De cáfoljatok meg. Sportmotoron árulnak elérhető áron.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
Az első villa aljában van bemélyedés, nálam amikor a kereket szerelték, úgy emelték.
Nem tudom, hogy mennyire vészes a felnid, az enyém is ilyen nyomott, de majd csak télen fogom elvinni. A Bécsi úton van egy gumis, sportmotor apróban is hirdet új és használt motor gumit, vele vettük észre, hogy van egy horpadás a felnimen, s mondta, hogyha elviszem, meg tudja csináltatni (úgy emlékszem 10k-t mondott a görgőztetésre?). Ha érdekel, priviben el tudom küldeni a számát.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
runner 125
nagyúr
..figy, a guminak tuti nem lett semmi baja?
Nem tudom milyen tűréshatárral rendelkeznek a gumiban lévő sodronyok, de azért brutálisat kaphatott, ha így megnyekkent a felni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
Hát ezzel vitatkoznék.
Nem mindegy hogy ott áll indexszel rendszámmal a garázsban ami hozza a környezetvédelmi normát stb, vagy mindezt kiiktatod egy halom pénzért, és még illegális is lesz a bringa. Azért ha ebbe belegondolsz, rájössz micsoda különbség is van a bömös és a többi között.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem a normákról van szó. Azokat azért mondtam, mert a gyengébb utcai motort ha tuningolod ezekkel a pc meg ilyenekkel semmi mást nem csinálsz, mint kiiktatod a környezetvédelmet a motorból. Ez nem is igazán tuning, és nem is hozhat rengeteg lóerőt. Ezer köbcentinél tizennéhány lóról beszélünk.
Ha lóerő kell, akkor már a vezérléshez is kell nyúlni, szívócsatornákat gyöngyszórják vagy miafrász, vagy csak csiszolják, szelepvezetőket eltakarítják a gázoszlop útjából, generátort lecserélni kittesre, gyújtás, nagyobb hűtő hogy hidegebben üzemeljen a motor (nem azért mert nagyobb lesz a hőterhelés, hanem hogy alacsonyabb hőfokon üzemeltesd!!), minden lóf@sz horror pénzekért, ami ugye megy rendesen a megbízhatóság rovására is. Szóval egy PC vel biztonságosan tuningolhatsz... 170 ből csinálsz 180at, úgy, hogy ordít a motor, és rákkeltő anyagok tömkelegét rakod ki a kipufogóból. De 200 lovat soha nem kapsz.A yamaha az elékelt főtengely miatt szenved a lóerőkkel. Nehéz kihozni belőle mégtöbbet.
A bömösnél pedig bizony vannak nagyonjó mérnöki megoldások, pl a hajtókar csapját eltörik, és összecsavarozzák. Ilyet hol látsz jappánnál?. Tele van ilyenekkel a motor. Ha megüti valamelyik japán, akkor lehet mondani ilyeneket, hogy le fog csengeni, de ez még mindig nem történt meg.
Nagyon felületesen mondam el ezeket, én sem tudok mindent, de nem beszéltünk a költségekről a gyártás során, stb. Meg hogy most az Eu egy nulla sportmotor kereset szempontjából a japánoknak, szóval ez sem fogja húzni őket.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
jó hely nem?
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Topiccsendőr
addikt
én ezt az állandó növekedést, meg hereszorítást nem értem csupán. Nem lehet a végtelenségig növekedni, meg statisztikát csökkenteni. Az Eu mindig előírja, hogy mennyivel kell csökkennie évente a baleseteknek.
Néhány dolog nem egyszerű. Az ABS NEM arra való, hogy hamarabb megálljon a motor, hanem hogy irányítható maradjon fékezés közben. Ezt sokan félreértik. Egy tapasztaltabb motoros előbb is meg tud állni ABS nélkül.
A kevés tapasztalattal rendelkezőknek ez jó dolog. A motorgyártók is minél nagyobb rétegeknek akarnak motort árulni, kapóra jön a hülyebiztosság. Az emberek felületes hozzáállása a dolgokhoz meg világossá teszi, hogy a többség miatt ezek még jól is el tudnak sülni.
A sportlégszűrős dologhoz hozzá kell tenni: a mai lambdaszondás-katalizátoros motorok pont teleszarják, milyen légszűrő van bent, a katalizátor miatt mindig lambda1 környékén kell lennie a légfeleslegnek. A motormenedzsment utána is fog állítani.
Az érem másik oldala, hogy Németországban az utakon futó motorok többsége még mindig karburátoros! Emlékeim szerint jóval több, mint 60 százalék, és az injektorosoknál is különbséget kell tenni nyílt hurkos befecsendező rendszer között ( lambdaszonda nélküli) és a lambdaszondás szabályzó rendszerek között. A nyílthurkos injektoros+karbisnál el tudja rontani a károsanyagot talán. Ha otthon berhelik, vagy padoztatják akkor meg pláne. Daganatos megbetegedések bőven vannak a belsőégésű otto motortól és elég rusnya egy dolog az. Lassan nincs olyan ember, akinek a családjában ne történne ilyen, esetleg ő maga ne lenne veszélyeztetve.Tehát a dolog sosem olyan egyszerű
Mindenesetre ha ez bejönne, én építenék egy pályamotort és a közutat pont leszarnám, aztán úgy ellennék.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
a felpattintott slip-on és a versenyre átalakítás sincs köszönőviszonyban a környezetvédelemmel
A PC+kipuff egyébként igényes tuning, ha le van padoztatva. A netről letöltögetett mapok meg ha még PC t se vesz hozzá, az az igazi kókány. Akkor még gyengébb is lesz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Figy. Valaki a tűz közelébe került, akinek kukásmellény varrodája van. Ennyi. Vagy kínából hozott pár száz konténernyit, és most fél, hogy rárohad. Megvette 20 forintért, adja 10.000ért. Mi ez ha nem biznic?
Amúgy egyszerű a dolog. A minap egy ufo ment el mellettem. Legalábbis azt hittem. Aztán kiderült, hogy egy Goldwing volt. Legalábbis ilyesmi, csak még jobban telerakva világító biszbaszokkal.
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Djuree
félisten
én is úgy gondolom, hogy a belső a lényeg. ezért is jó az alu nekem, semmivel sem kevesebb mint a titán vagy a carbon. max jobban hangzik, ha eladásra kerül a gép, és sorolod hogy mik vannak rajta
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Topiccsendőr
addikt
-
Daywalker
addikt
Azt mondod, hogy akkor ne cseréljem le a nem felhajtható első lábtartómat vissza gyárira
djuree: azért nem teljesen mindegy az anyaga élettartam szempontjából sem.
Főleg az olcsó sufni szar utángyártottaknál pláne nem. Plusz a tömege is más...de mondjuk nem vagyunk versenyzők, hogy ezt megérezzük"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
Valaminek engedni kell. Nekem merev labtarto a multkor egyszeruen kitepte a vazbol magat (vaznyulvanyostul). Elotte mindig a labtarto engedett, most nem (oldal iranyu utes ahogy foldhoz vagtam a motort). Ha merev labtartot veszel akkor midenesetre olyan magasra kell rakni, hogy mar csak akkor erjen le ha elestel.... Masik hogy ha merev labtartod van es elesel akkor igaz sokat fog majd, de eselyes hogy szejjel is megy. Szoval tartalekot is kell venni.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Hat nezd nekem gomba miatt meg merev labtarto iatt is kellett vazat hegeszteni. En lefosom, de nem art tudni hogy ez elofordul. Persze minden eses mas. Lattam mar egy egyszeru esesnel elrepedni vazat. Az ment a kukaba. Ahhoz kepest az en motorom elpusztithatalannak tunik amiken eddig keresztul ment
-
Topiccsendőr
addikt
Dióhéjban: A hosszal befolyásolod, hogy mikor érjen vissza a hengerhez a pozitív nyomáshullám, ami a szelepösszenyitásnál (szívó is nyitva meg a kipufogó is) - ami a sportmotoroknál elég nagy - visszatolja a lendületben lévő üzemanyag-levegő keveréket, (majdhogynem úgy, mint a kétüteműnél, de nincs akkora hatással a teljesítményre) és túltöltsd a hengert. A hengertöltöttséged lesz mégjobb. az egész lóerőhajhászás ezen múlik. minél jobban feltölteni a hengert. Belátható, hogy ez csak bizonyos fordulaton fog működni, ugyanis nem tudod állandóan változtatni a hosszát a rendszernek, (rontani tudsz dolgokon az exuppal, pl alacsony fordulaton a teljesítményrombolóan nagy összenyitásnál a gázoszlop lendületét, hogy ne legyen akkora töltési veszteséged) ezért amit nyersz azon a fordulaton, azt el is veszted az összes többin, ráadásul nem akkora arányú a túltöltés, hogy nagyot dobjon az effektív középnyomáson.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Kipufogó szempontjából igen. De ez egy kis szelete a lóerőhajhászásnak, ugye a ram airtól kezdve mindent be kell vetni. Ez nem csak a kipufogóról szól. Ez a nyomáshullám csak egy bizonyos fordulaton működik jól egy bizonyos szelepösszenyitás mértéknél. (ha nem sportmotorod van, akkor szart sem ér egy kipuff tuning, mert alig van szelepösszenyitás, innentől meg vezérlés) Nem lehet nagyobb tartományban használni. Más, a töltöttségre káros tényezőket tudod enyhíteni ezekkel a kipufogóban lévő szelepekkel, amit az előbb írtam, de ezt nem tudod kitolni. Tehát alsó fordulaton egy sportmotor elsődlegesen azért gyenge, mert nincs akkora lendülete a gázoszlopnak, hogy normálisan feltöltse a hengert, vagy legalábbis annyira, mint magas fordulaton. Ezt érzed is a jóval kisebb nyomatékon. A fojtószeleppel (gázkarral) ugyanezt csinálod, csupán irányítod a hengertöltöttséget. Ezért lesz erősebb, vagy gyengébb a motor. A pozitív nyomáshullám rossz időpontban visszaérése is gyengít a dolgon, meg ilyenkor a szelepösszenyitásnál ha nincs ott, hogy visszatolja a hengerbe az esetlegesen lendületben lévő benzin levegő keveréket, akkor az még pazarlás is. Szóval ha valakinek sportmotorja van, az forgassa, különben szar az egész, és ott használja, ahol minden szarul működik. De kipufogóval annyira sokat nem nyersz, arányaiban elenyésző, hogy mennyire töltöd túl a hengert ezzel. Sajnos arról nem sikerült cikket találnom, hogy hogy oldják meg ilyen esetben azt, hogy ne vágja szét a katalizátort, de valszeg a szekunderlevegő való erre, vagy valahogy megoldják.
Az alulcsöves dolgok meg csalások, sokszor a hossz majdnem ugyanakkora, mint ha oldalt menne, mert alul a dobozban úgy oldják meg hogy olyan hosszon áramoljon a gáz, amelyik meg nem, az alul veszít a hengertöltöttségből és nyomatékból, az imént említett okok miatt. viszont fent meg nyer vele.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs