- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Computex 2024: az új CAMM2 modulokkal szemez az MSI egyik alaplapja
- Milyen asztali médialejátszót?
- iPad topik
- Milyen alaplapot vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #686 üzenetére
az, hogy a katalizátort minél közelebb épitik a blokk után azt értem. ez a környezetvédelmi norma miatt kell. minél közelebb van, annál hamarabb melegszik fel, annál hamarabb csökken a károsanyag kibocsájtás. ezek után a kipuff hosszúságának alapvetően hol van szerepe a karakterisztikában, mit változtat a hossz?
x m3 levegő áramlik be, átmegy a motoron és ugyanigy ez az x m3 levegő áramlik ki. viszont, hogy befolyásolja a motor viselkedését, hogy mondjuk másfél métert tesz meg a blokk után a levegő vagy három métert?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest