- Bluetooth hangszórók
- ASUS notebook topic
- Videós, mozgóképes topik
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- E-book olvasók
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
shiNIN
tag
Budapest az egy külön világ... Alvaro nemcsak Fehérvárott, de annak a szélén dolgozik, neki nem télen kb. egyforma ideig tartana az út (a motor veszt a beöltözéssel, de mivel még nincs autónk, nem tudunk minden tényezőt. Teresánál pl. bejátszik, hogy mikor sima és mikor kell váltani), télen autóval pedig sokkal gyorsabb. A belváros felé már van egy csomó lámpa, de Fehérvár aranyos kis sétagaloppot biztosít Budapesthez képest, nem szeretnék az utóbbi helyen közlekedni túl gyakran. Főleg, amikor A-ból B-be akarunk jutni, de itt lezárás, ott egyirányú utcák tömkelege, ezt ismeretlen terepen nem bejövős játszani. Persze most bejárásról van szó, tudom.
A holnapi Mikulás-motorozás még mindig függőben van, most épp olvad, holnap bármi lehet. Állítólag elmegy az anticiklon felőlünk, de azt legfeljebb akkor hiszem el, ha órákon át nézem a kék eget.
-
shiNIN
tag
Nagyobbacska sebességnél gurulni kell. Az én kabátom nem szakadt szét jobban, amikor 80 körül estem, bár ott lövésem sincs, milyen sebességek alakultak ki, miután felugrott a motor a levegőbe és ő jobbra, én balra el... De jópár méterrel arrébb tértem magamhoz, a kabátom pedig egy-két új lyukat szerzett be, annyi. Csúszva nem lett volna jó, azt hiszem.
Az aszfalt simasága is rengeteget számít, egyszer gyalog sikerült egy csomó bőrt s némi egyebet elhagynom egy lejtős, kavicsos, rücskös aszfaltos eséssel. Nem gondoltam volna, hogy ilyesmi lehetséges.Tegnap este megjelent egy vékony hólepel itt a hegyen, ennek kapcsán Alvaro számára ideiglenesen nincs motoros szezon. Ez van, meredek földutakon ilyen kis semmi is elég.
-
shiNIN
tag
Alvaro mindig nagyon kiborul, ha tömegközlekedéssel kell munkába mennie (én is kiborulnék, ha 3:40-kor kéne kelnem és nem tudnék hazajönni napokig), ma megnézte az utat, picit havas, fagyott, deres, jóaz Majd vigyáz.
Tegnap szép nap volt, napsütéses, hazafelé a buszon, látva az utakat, ahol motorral szoktunk járni, hiányzott a motorozás, de most nem irigylem Alvarót kicsit sem.[ Szerkesztve ]
-
shiNIN
tag
válasz runner 125 #3139 üzenetére
Nincs még autóra jogsija. 3-4 télies hónap? Alvarónak erről más a véleménye Ha lesz autója, akkor is motorozni fog 0 fokban, ha száraz lesz az út, mert a motorozás többnyire élvezetes, de ilyenkor is minimum "megcsináltam vazz" jóérzés, de autózni már így előre nem szeret. Az kényszer, néha jól jön egy autó mint jármű, de Teresa az ő hűséges kicsi társa télen-nyáron.
-
shiNIN
tag
válasz zsoltee10 #3137 üzenetére
A matrac ne világítson, inkább legyen fűthető, mert itt speciel nincs meleg. A fűthető párna mondjuk sokat segít
A rózsaszín nem az esetem, de kellően fiatal és formás mellek jöhetnek bármikor
{Alvaro épp keresztülhúzza a kellemes karácsonyi időtöltésemet, bár gangsta Mikulást is poén rajzolni, napszemüveggel és blinggel. De én Playboy nyuszit akartam, Reisen személyében, aki holdnyúl egy játékból, Alvaro egyik kedvence, egyszer be is öltözött Reisennek. Most kénytelen leszek mindkettőt Hosszú az este és az éjszaka, jobb dolgom úgysincs.}Boldog karácsonyt s ha maradt benne elírás, akkor a billentyűzet eleme tehet róla, kimaradnak a betűk. Néha eljátssza, de nem tartósan.
-
shiNIN
tag
válasz runner 125 #3139 üzenetére
Azt lehagytam, hogy hideg, fagyban álló autóba ülne be minden alkalommal. Persze szél nem lenne s csapadék sem hullana rá.
-
shiNIN
tag
Na ez speciel nem hülyeség. Viszont ez nem különbözteti meg nagyon a motortól, mert ott is lehetne fűthető ruha, csak éppen minek, fel lehet öltözni Kesztyű persze kell. Mármint autóba.
Majd kialakul.
Viszont ma azt mondták nekünk a ténylegesen itt lakók, hogy egyenesen fel lehet jönni autóval, csak lent kell ellapátolni, ha hófúvás van. Az alternatív, aszfaltban végződő út jegesedik el, ahol Alvaro esett Teresával, az egyenes jobb, bár az is tud csúszni persze. -
shiNIN
tag
Itt gyönyörű, röviden motorozós (25km pont jó) idő volt ma Már Alvarónak, én se fáztam utasként, de saját motorozáshoz több kell. Olyan furcsa volt. Bár utasként más. De mi lesz it tavasszal...
De a napsütés feldobott. Tankoltunk (valami 3.3l-es fogyasztás, tél van), Alvaro 100km-t ment ma, ebből 25-öt világosban, micsoda ritka luxus, én utasként 50-et . -
shiNIN
tag
Egy picit De úgyse kapok vasegészséget öregkoromra, csak mert nem motorozok, akkor nehogy már ne Csak legyen egy rendes téli kesztyűm, új kabátom és új nagyplexim a motorra Túlzásba azért nem fogom vinni.
Táplálékkiegészítőket nem szedek, a táplálkozásomra igyekszem ügyelni.
Az ülésfűtésnél pedig nyilván úgy kell eljárni, ahogy Djuree írta... Autóban még könnyebb is lekapcsolni, mint a motoros kesztyűfűtést, aminek elromlott a kapcsolója. Avarónak égett már meg a bőre benne, amikor többszáz km-t kellett mennünk hidegben.
Alvaro ma egy picit motorozott csak, merőben praktikus okokból, kiürült a gázpalack
-
shiNIN
tag
válasz zsoltee10 #3257 üzenetére
Az ránk fér... Cilibe alig került idén, egyfelől az esés (és a plexi hiánya) miatt, de túrázás helyett is házat néztünk, úgyhogy Teresa is csak 19 ezret kapott, ez mondjuk nem nagy csökkenés, de élményben igen.
Mindenkinek mindenféle jókat az új évre!
Nekünk legyen pénzünk a ház után Szicíliára szép hosszan, az autót majd meglátjuk
Bár az idei év után boldog leszek Bleddel és egyéb környező helyekkel is. Az obligát enchiládával Vépen, akár esik, akár nem, az egy igen kiemelkedő pont szokott lenni hazafelé, remélem, megvan még a hely.
Motort tuti nem veszünk, ruhát tuti igen.
Én meg akarom szokni a lassú szűk kanyarokat, sokkal rosszabb vagyok, mint a jogsiszerzéskor, mert alig gyakorlom, csak megyek előre. S persze az országúti kanyarodásban is fejlődnöm kell, elsősorban hozzáállásban, túl óvatos vagyok. Inkább hosszabb utakra fogok menni, hogy belejöjjek.
Hmm... 2012... A benzinnel még nem lesz gond valszeg, csak drágul valamelyest. -
shiNIN
tag
válasz Daywalker #3261 üzenetére
Nem. Pályázni nem. Még terepre is alig megyek, pedig az poén A kis cruiser pedig egyikre se való. Nem akarok én határokat feszegetni, csak nem megijedni a kanyaroktól.
Persze, az euró is ott van, a benzint nem a külföldi utakkal kapcsolatban írtam. Akárhogyan is, megyünk majd túrázni Túl drága egy motor, ha nem használja az ember, már km-re vetítve -
shiNIN
tag
A többi Hyót nem ismerem, fórumon vannak, akik odavannak a sajátjukért és ha csak lehet, 200-zal repesztenek hátul az asszonnyal a GT650-en. Én a sajátomhoz is csak annyit értek, amennyit egy full laikus kezdő érthet, sose vezettem még más motort. Néha mondják, hogy nem finom a váltó, én meg nem tudom értelmezni. Váltó, vált, innentől nem érdekel. Biztos másutt vannak a prioritások
Kinézet: nyilván embere válogatja, mennyire fontos, nekem valamelyest az. Igazából az élmény számít, s akkor úgysem látom, hogy néz ki, így valahogy el tudom viselni, hogy rengeteg rajta a króm. Én a fekete dominanciát kedvelem a csillogó elemekkel szemben, a fekete Triumph blokkok speciel nagyon bejönnek. A következő motorom majd szebb lesz az én szememben (merthogy a Kissast tipikusan meg szokták nézni és tetszik az embereknek. nekem meg olyan elmegy szintű, nem ronda, hangulatosan cruiseres, dupla kipufogós, az jóóóó, de csillog, mint Salamon töke ). Anno nem volt sok választási lehetőségem, könnyű, alacsony, megbízható motor kellett, ami autópályán is elmegy, ha nagyon kell, s előfordul kis hazánkban kellő mennyiségben. Alvarónak hasonló szempontjai voltak, kivéve az alacsonyságot, nála csak a magas motorok estek ki, nem az összes nem cruiser S egy hirtelen találkozás egy F650CS-sel eldöntötte a dolgot. Egyeseket zavar a kinézete, Alvaro beleszeretett -
shiNIN
tag
Az aikido azért volt szimpatikus, mert ott az ellenfél erejét lehet használni Saját erőm ugye nincs olyan sok, ha rámennék, akkor is lennének nálam sokkal, de sokkal erősebbek, nyilván... Bár nem elsősorban önvédelemből érdekelt, összetett dolgok ezek, sport, filozófia, tuti jót tenne több szinten is nekem az ilyesmi. De most itt lakom a pusztában és csak kórusba járok Az is valami, szocializálódni fontos, főleg falun.
A csuklómmal pedig nem tudom, mi van, félévig elvolt, most meg érzékenykedik. Nagyon asszimmetrikusan jobbkezes vagyok, alig zavart, amikor eltört, de most rátámaszkodásnál vagy fahasogatásnál fáj, ebből ki kell gyógyulnia hamar. Gyakorlatoztatom, de finoman és értelmesen. -
shiNIN
tag
válasz NINJA_V #4138 üzenetére
Amikor aikidózni akartam, még nem tört el a csuklóm, de persze azóta is szimpatikus, a csuklómnak semmi köze hozzá. Nem hiszem, hogy túlerőltetném magam, bár az erős biztonsági ösztöneim mellett van egy "ugyan már, nekem nem lesz semmi bajom és azt csinálok, amit akarok" vonal is a személyiségemben De valszeg úgyse fogok soha sportolni, ahogy eddig sem. Csak mászkálok ideoda, sajna az a karral nem csinál semmit.
-
shiNIN
tag
válasz Integra #4139 üzenetére
Szerintem én elolvastam minden hozzászólást, senki nem írta az aikidót csuklóerősítéshez...
Én írtam, hogy az szimpatikus sport, ennyi. Köze nincs az én fizikai létezésemhez, még ha nem lennének végtagjaim, akkor is szimpatikus lenne. Valszeg úgyse fogom megtudni, milyen az (már az aikido), de a kicsiny infóim alapján attól még tetszhet.
Én nem is akarok csuklót erősíteni, csak a fájdalmat elmulasztani meg jó lenne, ha úgy hajlana, mint a másik Lehet, hogy gyengébb, mint volt, valószxínű, de én nem veszem észre. Ez ilyen speciális, törés miatti probléma. -
shiNIN
tag
válasz Topiccsendőr #4439 üzenetére
Nem a legnagyobb, de van, akit zavar az eszetlen zaklatás.
Egyszer jót vitatkoztam egy bankossal egy hitelkártya kapcsán Nem győzött meg, de azt hiszem, a világképemet sem sikerült megértenie. Amúgy a hitelkártya értelmes dolog lehet, mert ott nem arról van szó, hogy a semmire veszel valamit dupla áron... Utóbbit, a hitelre vásárlást csak akkor tartom értelmes dolognak, ha 1. munkaeszköz, taxis autója vagy ilyesmi, kell 2. sok pénze van az embernek, nem érdekli, ha duplán fizet, csak most legyen és megtakarítással nem foglalkozik. Érdekes életforma, de ismertem ilyen embert.Amúgy 200 ezres fizetésből nem vennék új motort, max. olcsót, mint a kiscbr. Nyilván nem hitelre.
Azt el tudom képzelni, hogy valaki megkapja élete első, mesés állását, ami ráadásul elég biztosnak tűnik, s akkor vesz hitelre egy motort, mert kit érdekel, hogy bukik rajta egy csomót, ha ő most akarja és megengedheti magának. Én ugyan inkább várnék pár hónapot és nem kockáztatnám, hogy mégis kirúgnak, motorozni egy olcsó használttal is lehet, de kicsit megértem, ha valaki a felvázolt módon jár el.
De amikor szegény és olyat vesz, ami túl nagy neki, vagy iszonyúan nagyot kockáztat... Azt igen nagy felelőtlenségnek tartom. -
shiNIN
tag
válasz Topiccsendőr #4445 üzenetére
Ne haljanak meg, illetve túlnépesedés van, bár nem ebben az országban, de ebbe ne menjünk bele
De maguknak keresték a bajt. Támogatták őket ebben, hogyne, de ez a világ ilyen. Ha nincs meg a magadhoz való eszed, könnyen megjárod. Sajna ha megvan, akkor is, de ez megint messzire vezetne...
Teljesen tökmindegy a bebukott vagy majdnem bebukott hiteleseknek, hogy én mit gondolok róluk. Eléggé rövid úton megszívatták saját magukat. Persze a kép árnyalt. Volt, aki eszetlenül és felelőtlenül vett dolgokat. Volt, aki vállalt egy kis kockázatot és nem jött össze neki. Volt, aki nem is gondolt olyan kockázati tényezőkre, amik egyszercsak keményen megjelentek. Az emberek nem olyan okosak. Nyilván csinálják azt, amire biztatják őket, vagy eszik, amit eléjük raknak, akármilyen is az. Régebben azt mondtam, mizantróp vagyok, de igencsak megalapozottan.
Szerintem nagy értékű luxuscikket vagy nagyon nagy értékű nem luxus, de az adott személy képességeihez mérten túlzást jelentő dolgot (értem ez alatt a túl nagy vagy túl drága helyen fekvő házat) ne vegyen az ember hitelre. Vagy ha teszi, ne sírjon, hogy ő ártatlan szerencsétlen, ha nagyrészt a saját hibájából bebukja. Sokan szidják a bankot, mert akarja a pénzét... Mit vártak? A bank nem szociális intézmény.A telefonos dolgokhoz: Én egyszer csevegtem egy kellemeset, épp jó volt kimenni legalább a körfolyosóra az utált irodából, a csajnak igen kellemes hangja volt, a bankom elég jól szokta megválasztani őket eme szempontból. Hitelkártyáról beszélt, ami ugye nem feltétlenül kerül plusz pénzbe, vagy ha mégis, akkor kellett az a pénz nagyon és gyorsan. Mindazonáltal nem mentem bele a végén, de tájékozódtam és mesélte, hogy mikor volt olyan helyzetben, amikor neki jól jött. Máskor elhajtom őket első szóra és kész, nincs ezzel semmi gond.
Egyszer még Jehova Tanúival is csevegtem, de nem volt értelme, kis korlátolt agyukba nem fért bele a reinkarnáció teljesen logikus tana Mármint nem azért korlátoltak, mert elutasítják a reinkarnációt. Hanem egyszerűen nem vitáztak, nem érveltek, nem reagáltak a mondandómra, csak hajtogatták a maguk kis dolgait. Eh. Megadtam nekik az esélyt és elásták magukat. Néha túl optimistán cselekszem[ Szerkesztve ]
-
shiNIN
tag
válasz boogie84 #4505 üzenetére
Nekünk is a lejutás a gond, illetve Alvarónak még a motorja is szervízben van... Kis terepezés, víz/jég/hó/sár, mikor mi van errefelé, délutánonként mind egyszerre. Rendes úton nem is lehet lejutni, csak egy üres telken át.
Nem tudom, milyen ott, ahol fél méter hó olvadt el, itt csak tizenpár centi, mégis a fent említett dolgokból áll a hegy.
Pedig az előrejelzést elnézve nagyon mennék motorozni, akár még utasként is -
shiNIN
tag
válasz boogie84 #4527 üzenetére
Szerintem se rossz Nagyon mutatós gumiminták vannak, Cilinek is igen pöpec az egyik.
Nekem nincs gyűrűm, egyszer volt egy igen helyes, bordó tűzzománc spirálmintával. Odavagyok a spirálmintákért Nem volt teljesen zárt, szét lehetett hajtogatni, tágítani, levenni... Néha vettem csak fel, mert ugye zavaró egy ilyesmi az ember ujján állandóan, nem tudom, mások hogyan tudnak gyűrűt hordani, sok hónapja nem láttam
Valami ütős gyűrűt szívesen vennék én is, de olyan ötlettelenek vannak. Ami pedig kicsit is érdekes, az fiú méretre van. Annyira sose kellett, hogy csináltassak
10 fok van, remélem, felszáradnak az utak és nem kell varacskos disznót csinálni szegény Ciliegiából a hétvégi motorozáshoz, ő nem szokta meg azt.
-
shiNIN
tag
Érdekes. Amit én normálisan fel tudtam húzni, az mind lejött szappannal.
Anyámnak volt karikagyűrűje, amit sose vett le és a munkában megvastagodott az ujja és nem tudta lehúzni.
A jeggyűrű a többi ilyen házassági sallanggal együtt nem érdekel, úgyhogy nekem olyanom nem lesz. -
shiNIN
tag
Itt egész nap valami hihetetlenül ragyog a nap, már egész felszáradt a sár, csak a nyomvályúk maradtak... De fagypont körül nem is gondolhatok motorozásra, igazából 15 fok alatt (meg ugye egy bizonyos sebesség felett) nem jó plexi nélkül, de 10 alatt teljesen szadizmus. Szembeszélben meg aztán különösen, a 81-esen muszáj 90-nel menni, de már ott mindenféle érdekes pózokat vettem fel egy szolid kis szembeszélben...
Csütörtökön hozza haza Alvaro Teresát, elgurulunk venni Cilire tükröt meg tovább Hosszabb első út kell, hogy belejöjjek kicsit. Kár, hogy Vépre most nincs időnk, ott finom az enchiladaTeljesen megszédít a nap, de még csak be se süt a házba délután... Idén vágatunk rá megfelelő ablakokat
-
shiNIN
tag
válasz Daywalker #4677 üzenetére
Ez így van. Nem jó neki és a fogyasztást is rontja
Itt a falu 4-6 km-re van, a legközelebbi zöldséges úgy 8-ra, teljesen jó lesz bringázni. Télen a hegyről csak Alvaro ment le úgy, ő a gyakorlott. Én jobbára gyalog megyek. Jártam dolgozni 6-7 km-ről is gyalog, ennyi mozgás és levegőzés kell. Itt ráadásul elég szép a környék, erre van a kék és a piros túra, erdő, tó, hegyecskék Mindig mindenütt (munkahely, kórus) közcsodálat tárgya voltam emiatt a pár km-es séta miatt, nem tudom, miért. Voltam anno teljesítménytúrázni is, picin, 25km után még mentem volna. A hosszabbon résztvevők viszont átrohantak a meseszép mohás ligeten, mert várta őket a következő ellenőrző pont.
Ha Fehérvárra megyünk (huszonpár km), akkor játszik a motor.
Ha 5 km-re mennék, akkor inkább kibővíteném az utat, hogy több legyenTegnap esett egy csomó hó, de már az éjjel elolvadt. Szépen szárad fel az út, hamarosan motorozás és vetés lesz, azt hiszem
-
shiNIN
tag
Látom elvagytok...
Teresa hazajött, szép és jó, de nem írok Alvaro helyett. Most már jó idő van, még kicsit szárad az út, aztán én is elmászkálok A kedvenc utam most épp tele van nyomvályúval, amit a kis cruiser nem kedvel, de a hegyről le lehet menni többféleképpen. S van egy helyes kis művelés alatt nem álló rész, ott lehet enyhén terepezni is -
shiNIN
tag
Vettünk tükröt Cilire és rendeltem normális plexit a sisakomra, a sötétített most nappal sem poén, örülök, hogy süt a nap... A tatabányai motorosboltot meg elfeledem jó messziről, már múltkor elásták magukat azzal, hogy előadták, csak ők tudnak plexit a sisakomra, de nincs és ne is rendeljek. Ezt nem értettem. Kártyával se lehet ott fizetni, hát hagyjanak békén. Van elég bolt Fehérvárott.
Én még nem motoroztam, csak hátul, ma csak egy kis kör volt, sár is van még, jól sem voltam annyira fizikailag... Majd az első utam valami szép hosszú lesz, hogy ne úgy jöjjek haza, hogy elfelejtettem mindent és bénább vagyok, mint valaha, bele kell jönni
Hmm kinyílik a világ, nem a pusztában fogok leledzeni egész nap Ujjé. Aztán be kéne pótolni a tavaly kimaradt túrákat. Idén a ház felső szintjét építik újjá meg garázs készül a pincéből, de azért majd lesz időnk motorozni is -
shiNIN
tag
válasz D.Orion #4888 üzenetére
Meg tudod venni. Én előbb vettem motort, hogy azzal csinálhassam a jogsit (másfél év múlva lett jogsim, közbejött másfél tél meg egy pöttöm, de kezet érintő baleset, plusz iskolaváltás is). Mivel sosem ültem még motoron, nem én néztem meg és vittem el, hanem a párom, akinek akkor elég friss volt a jogsija. Használtuk, biztosítást is kötöttünk rá, nem emlékszem, mi volt a biztosítónál, de probléma biztos nem.
-
shiNIN
tag
Én csináltam egy csomó tesztet, biztos, ami biztos... Annyira nem is kellett volna pedáloznom, hogy meglegyen, de nem baj
Ma viszont szép idő volt. Mentünk egy köröcskét a közelben, volt benne Fenyőfő és Bakonybél, szép helyek. De hogy mennyi szar út van Veszprém megyében... Mindig is volt pár emlékezetes, de most valahogy jobban feltűnt, hogy mennyi. A szél is szórakozott néha kicsit, nekem is az idei 2. gurulásom (az első a szezonnyitó találkozó volt Sukorón), de jó volt Bátorság szempontjából jobb vagyok, mint a gyenge tavalyi évemben bármikor (2010 novemberében voltam topon), talán idén sikerülni fog egy picit fejlődni... Most inkább visszafogtam magam, nagyon rászabadulni a motorozásra tavaszi napsütéses ereszdelahajam állapotban inkább nem kéne. No meg Alvaro is előttem volt. Majd megyek egyedül is persze. Néha ütközik az élvezetes motorozásról alkotott elképzelésem Alvaro "úgy megyek, hogy nehogy véletlenül fékezni kelljen, ha valaki szembejön az út közepén" hozzáállásával. Amúgy pici erdei útról van szó, ami kivételesen egészen jó volt, csak keskeny. Kedvelem a hangulatos kis utakat és menni akarok rajtuk. Nem 50-nel.
Megnéztük a Fenyőfő és Bakonyszűcs közötti földutat. Hupás, ahogy elvárható és néhol kicsit homokos... Azt annyira nem szoktuk szeretni.
Még nem tudnék többszáz km-eket menni, kissé görcsösen fogom a kormányt, főleg homokon és szélben...
Zircen meg kellett itatni Cilit, aki az utolsó cca. 1 km-t motor nélkül tette meg, annál az egyszerű oknál fogva, hogy kifogyott a benzin, volt tartalék, de nem tudtuk átállítani, nehezen mozgott a benzincsap. Még jó, hogy nem tolni kellett, hanem legurult a lejtőn Picit 3 liter fölötti az átlag, de hát ez ilyen első tavaszi tank, széllel és mifenével, a legközelebbi valszeg jobb lesz. Nem mintha az olyan sokat számítana, én inkább élvezetre optimalizálok. Annyira jó, hogy itt lakom a Bakony keleti csücskén és a legközelebbi kis szerpentinhez csak le kell gurulnom az aszfaltigRengeteg motorost láttunk, most mindenki rászabadult az utakra
-
shiNIN
tag
Hogy mivan? Lehet, hogy eltörölték? Engem eleve az zavar, hogy szét van választva, mikor jobb helyeken nem, s a motort is ugyanúgy kell kezelni, ha kicsi, ha nagy, a sima A-s vizsgákhoz használt motorok után bezzeg fel szabad ülni egy vadállatra, ami viszont már sokkal másabb...
Sajna nekem kvázi muszáj volt korlátost csinálnom, de ezt már előadtam párszor. -
shiNIN
tag
válasz runner 125 #5342 üzenetére
Ja, elég nagy baromság lenne az eltörlése, s hallottam is volna róla, gondolom Elég bajunk van anélkül is.
-
shiNIN
tag
Itt azt írják, hogy a 2 év Ak után, 21 éves kor alatt nem mehetsz különbözetire, utána már igen. Erről nem tudok semmit, de nem is annyira súlyos, mintha egyáltalán nem lenne különbözeti.
Hoppá, a Honda CB400-ról leér az alacsonyabbak lába is? Bezzeg ahova én jártam, ott csak magasabb, szétvert motorok voltak, úgyhogy inkább vettem sajátot. De nem baj
-
shiNIN
tag
A púpokhoz nem értek, de én speciel nem vennék fel hátizsákot soha, ha egy mód van rá. Még utasként kényszerből is szar volt, vezetőként számomra megölné a lényegét a motorozásnak. Van doboz, ha nem elég, még mindig lehet a hátsó ülésre pókozni, bár azt nem szoktam. Ha nagyon kelleni fog a túrákhoz hely, lesznek oldaldobozok is. Cili légellenállásának már úgyis mindegy
A tegnapi 134 km nem volt sok, de így szezon kezdetén elég, ma viszont hiányérzetem van. Hétvégén messzebbre megyünk De az még odébb van, lehet, hogy elugrok valamelyik nap valahova. Kinéztem azt a köröcskét, ami Acsáról volt vagy 36 km (s nem is kör, hanem odavissza). Most 170 és elég laza, de legalább kevés rajta az egyenes szakasz.
-
shiNIN
tag
válasz Integra #5411 üzenetére
Mi az, hogy dobozolós motorom van? Eredetileg nem volt rajta doboztartó, de a szerelőm rak rá bármit. Nekem fontos a doboz és a sebességnek semmi köze ahhoz, hogy nem szeretek a hátamon vinni semmit, ha motorozom. Nekem a kényelmem sokkal fontosabb, mint a motorom kinézete, bár semmi bajom Cili kinézetével Nálam mindenképpen szebb, hajajj, kéne egy új kabát lassan.
És nem a hátizsák a motorozás lényege, mi van? Ennél okosabban szoktál beszélni. A motorozás lényege, hogy jól elvagyok, s ebben akadályoz a hátizsák. Mindenféle hátizsák, mindenféle tartalommal, üresen is.
Persze, hogy nem mindenki dobozol. ÉN igen. -
shiNIN
tag
Cipelni persze, hogy jobb a hátizsák. Nekem ez szerencsére nem szempont, mert sosem azért vittem cuccokat, hogy gyalog vigyem őket ideoda később (max egy keveset a kedvenc kicsi hátizsákomban . Sokszor pedig azért viszünk dobozt, hogy belerakjuk az összes motoros ruhánkat egy kis erdeti séta erejéig vagy televegyük krumplival vagy ilyesmi Erre a célra nem alkalmas a hátizsák. Az elsőre talán még igen, de cipeli a fene, ha nincs rá szükség.
-
shiNIN
tag
Nekem az ülés alatt egy rongyocska és egy apró, ennek megfelelően elég hiányos szerszámkészlet lapul, más már nem fér be. Téli kesztyű esélytelen lenne. Az izzókészlet és az eü csomag már csak a villatáskába fér, amin leszedhetetlen rojtok vannak, de ez legyen a legnagyobb bajom
A következő lépés a tanktáska lesz, tavaly beígértem a kislánynak, de még nem jött össze.Esőcucc? Az gigantikus, a két szett el szokta foglalni a fél dobozt, nem visszük gyakran. Még jó, hogy két dobozunk van s egyik sem apró. Teresán pedig pakolóhely is van, nincs szükség tanktáskára.
-
shiNIN
tag
Ez ismerős. Sok helyen _enyhe_ gyorshajtás nélkül belédjönnek, de az is lehet, hogy elkezdenek veszélyesen előzni és baleset történik... Ilyenek miatt sosem izgattam magam, főleg, hogy forgalom se kell ahhoz, hogy enyhén gyorshajtsak. Van pár logikátlan dolog, biztos akad apró figyelmetlenség is, de többnyire a sebességhatárok miatt nem tartom be a KRESZt. Ahogy kb. mindenki. Néhányan állítják, hogy ők sosem gyorshajtanak picit sem, de nehéz elképzelnem olyasmit. Rossz lehet nekik. Vagy nem, különbözőek vagyunk.
-
shiNIN
tag
Mintha lenne kék-sárgám, zöldem is, elférnek az irattárcámban, úgyhogy az OK.
Láncvédőm speciel nincs, de ez csak a műszakiztatókat zavarta, el is vitáztunk a lábcsonkolódás esélyeiről (ami egyébként nulla), de az álláspontok nem közeledtek.Tegnap egyébként rájöttem, hogy teljesen jó leszek én powerball nélkül is (amit Fehérváron nem is kaptunk), Cilinek elég határozott a kuplungja, azt pedig igen sokszor használom, persze nem váltáshoz, azt ritkán kell, Bodajktól Zircig pl. tipikusan egyszer sem.
-
shiNIN
tag
Az jó... Én utálok ruhát venni, ami azt jelenti, hogy nem is nagyon teszem, ha kell, akkor is igyekszem kerülni. Motorosnál külön probléma, hogy nem mindenütt van rám való, nadrágnál mondjuk nem érdekelt, hogy hosszú, a csizma/bakancs megtartja, de kabátból rövidebb karú kellene.
A kesztyűt már meg se szoktam próbálni, mind kényelmetlen, maradok az ujjatlannál, leszarom az összhangot és a jégesőt is néha Tavaly belefutottam egybe (nálam volt a bélelt kesztyűm is, de az kényelmetlen), nem a legnagyobb élmény, de inkább, mint 80-as szél a Bakonyban Majd valami nem motoros, de meleg kesztyűt veszek ősszel, amin ugyan nem lesz protektor, de olyan a motorosaimon se volt soha. Az ujjaimat annyira nem is féltem, a csuklóm a legkiszolgáltatottabb, s ott nemes egyszerűséggel semmi nincs.
Szóval nekem csak kabát kellene. Nagyon érezhetők a hatalmas lyukak, a tépőzár is elenged csuklóban, a belseje szét van szakadva, de igazából ez apróság menet közben, most már nem fagyok meg benne, mint ősszel
A többi cuccom pöpec, főleg a szép új sisakplexinek tudok örülni. A sötét megvan, de valszeg sose fogom használni. Csak hátránya van, rosszabbul lát vele az ember, ami pedig elvakít, az ugyanúgy megteszi, mert a relatív fényesség megmarad... Fene tudja, másnak mi a jó benne. Mindegy. Az origi plexim pedig pinlockos volt, de az nekem teljesen felesleges. -
shiNIN
tag
Hoppá... Mindenképpen nagyon könnyű vagy a magasságodhoz.
No igen, ki ilyen típus, ki olyan. Fene tudja, hogyan csinálja a test, de a kalóriák néha mágikusan viselkednek. Alvaro érzékeny a kalóriabevitelre, de neki igen keveset kell ennie, hogy ne hízzon. Én stagnáló típus vagyok, amikor még otthon laktam, ettem vagy ötször annyit, mint anyám, aki hasonló testalkatú és hasonló súlyú volt. Nem zabáltam sokat, ő evett keveset. Ha kirívóan keveset eszem (amit hedonista lévén nem szoktam) s nonstop hidegben vagyok sokáig (egyszer 11 napot töltöttem 8 fokban s alatta), akkor viszont sikerül fogynom. Állítólag van, akin az éhségsztrájk sem fog, érdekel, hogyan, a spontán fényevés nem tartozik a reális dolgok közé az én világnézetem szerint.
Ha ilyen extrém lennék, aki normál evéstől gyorsan hízik vagy fogy, valszeg kísérleteznék a különböző ételcsoportok arányával, valaminek hatnia kell. -
shiNIN
tag
Hm, nekünk nincs drága cuccunk, Alvaro folyton panaszkodik, hogy meleg a nadrág, én pedig fél Fehérvárt is átszelem benne nyáron, ha kell. De olyan csak egyszer volt, gyalogláshoz át szoktunk öltözni, motoron pedig nincs gond. Nem szoktunk dugókban állni vagy ilyesmi, a boltokban pedig inkább légkondi van... Nyáron amúgyis a nadrág lenne a legkisebb gondom, ruhamennyiségtől függetlenül haldoklom, ha túl meleg van. Motorra nem is nagyon ülök olyankor, még a menetszél is forró, kegyetlen.
Ki kell használni a kellemes tavaszt
-
shiNIN
tag
Ez így van... Akarom mondani, nem vagyok mazochista, néha önszadista, de inkább hedonista. Az a 8 fok a kisebbik rossz volt két dolog közül, nem én akartam. De érdekes dolog különböző dolgokat megtapasztalni. Egyszer 4.5 napig nem ettem. Na olyat nem tudnék bármikor, én egyszerű vagyok, mint a faék, ha éhes vagyok, eszem.
-
shiNIN
tag
Nem akkor, amikor Alvaro után mész autópályán... Amikor nem bírtam cérnával, megelőztem, aztán végtelen időnek tűnt, amíg 70-nel kellett mennem, hogy beérjen. De nem akartam elszakadni tőle. Majd gyúrok erre (mármint a szakaszosan külön motorozásra, bár tájékozódásban nem vagyok jó és nem is akarok ilyenekkel foglalkozni, csak menni, amerre tetszik), de... az én motorommal nem is tudok olyan gyorsan menni, hogy 40 fokban ne legyen forró a menetszél. No meg nem is akarok. Fene fogja szétpörgetni a kicsike agyát (és akkor sosem hoznám be Alvaróékat fogyasztásban, pedig az teljesen reális, nem a motor miatt, hanem mert én nem megyek vele télen és ketten).
Pedig poénos lenne kipróbálni egy magasabb sebességet, egyszer, (természetesen német) autópályán Amikor autópályáztunk, Alvaro korai szakasza miatt, szédítő 110-es tempóban (előzéskor 120. ezt én a Balaton északi partján egy kanyar utáni falu kezdetekor is hoztam), akkor tűnődtem el, hogy ha alattam lenne egy f650, akkor én tuti nem ennyivel mennék...
Azóta 80-nal megy autópályán, ha sietünk, akkor 90-nel, vagy továbbra is 80-nal.
Én nagyon, nagyon jól elvagyok a 70-80-as tempójával, csak legyen hozzá kellően kanyargós út. -
shiNIN
tag
Amikor Alvaróval megyek, előznek minket robogók, kamionok és teherautók. Traktor szerencsére még nem, azokat Alvaro előzi, gondolom, leállított motorral (legalábbis olykor).
Lehet, hogy nem megyünk az idei 48 órásra sem, mert más programunk lesz. Szimpatizálok ezzel a lehetőséggel, Alvaro is. Szerinte megölném a végére. Pedig én is hipermilerkedem, de nem ugyanolyan mértékben.
-
shiNIN
tag
S mi van akkor azzal, hogy senkihez nem alkalmazkodsz? Na majd kipróbáljuk. Illetve nem, mert ha nem szerpentin, akkor lehet, hogy elhúzok, aztán majd találkozunk a végén.
Ja igen. Mások után menni még sokkal, sokkal rosszabb tud lenni. Legközelebb igyekszem erre gondolni
-
shiNIN
tag
Alvaro sosem megy egyenletes sebességgel, az rosszat tesz a fogyasztásnak és unalmas is.
Kanyarból kigyorsítani s egyáltalán határozottan gyorsítani jó, de erről már csevegtem máskor Alvaro nem szokta csinálni, én odavagyok érte. Leváltok harmadikba és majdnem nyelezés (a nyelezés nem hatékony, alatta ideális a terhelés), így a Kissasnál ötödikben jelentkező lyukat is kihagyom (kicsivel óra szerint 80 alatt egyszercsak megtorpan pár másodpercre és nem gyorsul. nem gond, levált az ember). A kanyarok elejénél sokszor még bátortalan vagyok, de amikor már megvan az ív, gyorsítok. Alvaro nem tudom, mit csinál kanyar közben, rendes, számára élvezetes kanyar után lassít, amennyiben elég laza volt a kanyar ahhoz, hogy százzal vegye be. De ezt inkább ő tudja, szerpentinen el tudunk szakadni egymástól, mert sokkal jobban tud kanyarodni, mint én.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Bluetooth hangszórók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Sweet.tv - internetes TV
- ASUS notebook topic
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Videós, mozgóképes topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen