- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
demars
addikt
válasz boogie84 #82410 üzenetére
Igen, én is a nyugis papa tempót szeretem. Főleg közúton, de itt húztak és toltak is. Szó szerint rosszul éreztem magam. De nem volt baj, tudtam korrigálni, tartottam az iramot. A többi motoros is ilyen tempot ment, talán akkor még sem vagyok veszett fejsze nyele
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
Aprósólyom
addikt
válasz boogie84 #106659 üzenetére
Arany/narancssárga árnyalatok, vagy pl iridiumos is szar este? Ha jól tudom a narancssárgás színezetű optika pont, hogy jót tesz este, csak hogyan? Bár gyakorlati tapasztalatom nincs, ezért én inkább kérdezem. Mostanában tervezem, hogy előveszem a vasat. Ugyan van egy egyszerű, alig használt bukóm, de ha belejövök, szívesen cserélném.
Jevons paradox
-
runner 125
nagyúr
válasz boogie84 #106673 üzenetére
A dekli kuka. A D es A betű gyakorlatilag elfogyott... Ki tudja mennyi falvastagsag maradt így belőle. Ezen a polir nem segít.
Idomokat egy jo fenyezo megoldja. Epoxival kipotolja a lekopott iveket, majd alapozza, összecsiszolja es fújja. Más kérdés h egy 20 eves gépnél megéri-e kifizetni a fényezésre, matricára min. 150k-t."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
etnies
senior tag
válasz boogie84 #106673 üzenetére
(#106673) boogie84 és (#106674) geresics
----> (#106681) runner 125
Ott bővebben ki van fejtve, anyagilag nem éri meg. (Itt Londonban aztán főleg nem) Meg lehet csinálni, a kérdés kell-e? Ha a motor eladásra kerül, nem lesz kifizetve a javításra fordított pénz. Ha viszont a tulajt zavarja a külseje, akkor rááldozhatja ezt a motor értékéhez képest nagy összeget.
Viszont a deklit a jó Isten fel nem polírozza, hogy az ne nézzen ki szarul, az csere.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
veze
őstag
válasz boogie84 #106997 üzenetére
motorozzon, ne autot vezessen
más:
Oldalsztenderre támasztott motort lehetséges hogy a szél átforditsa és a motort ellökje a másik oldalára?
mert ezt történt ma az egyik motorukkal ( vagy valaki elborította direkt) Bukócső megvédte , tükör, index görbült de nem tört..
bocsánat nem motor volt csak egy cbf500 az meg ugye csak egy f@shalmaz ,motornak csak én hívom[ Szerkesztve ]
-
-
boogie84
veterán
válasz boogie84 #148308 üzenetére
Ma voltam felpróbálni az 52-es GP Force-t, baromi kényelmes volt, az itthoni 380 helyett megrendeltem Louis-ról 825,45 €-ért szállítással együtt. 329 sokkal szebb mint a 380... Ja és olyan színű amilyet akartam...
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
pepucs
tag
válasz boogie84 #148482 üzenetére
Tavaly 90%-ban a LIDL láncolajozót használtam. Nem volt gondom vele és az ára is nevetségesen olcsó. Szigorúan a ráírtak alapján és rendszeresen kell használni. Kicsit festékszóró de nekem bevált.
Tartaléknak van itthon Prevent lánckenő is, az jobban hasonlít egy olajra."azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
csongi
veterán
válasz boogie84 #148517 üzenetére
Rendben.
Akkor megint ott tartunk, a legdragabb a jo.Nem is ertem minek vannak a tobbiek?
Zarjanak be , es csak a MOTUL. .Aldiba volt motorolaj. Nem vettek, mert szar aldis.
Castrol olaj volt.Ha Sharp teszt akkor a legjobb. Ha Ece akkor nem olyan jo. Ha az Api minositi az olajat, akkor biztos szar amelyik olcso.
Kidobom a motorom, megveszebb a legdragabbat, Japan vagy BMW. A tobbi hulladek. hetente cserelek benne olajat a legdragabbat, gumit benne a levegot.
Csak a level 65 os protektoros cucc, sharp 43 csillagos buko
Kihagytam valamit?Jah hasznalt motort ne szabad venni, foleg ha ket hetnel regebbi a gumiba a levego. Igenytelen a tulaja, garantalt.
Nem szemelyes, ne vedd magadra.Sokszor leirtuk, a lelki megnyugvas fontos.
At kell esni ezeken. -
Topiccsendőr
addikt
válasz boogie84 #148517 üzenetére
[112590] a castrol hungaria elhintette, hogy hamisitjak a castrolt, mert a tul nagy szurkeimport miatt esett az ertekesitesuk, es kitalaltak ezt a sztorit, hogy csak toluk vegyenek olajat, a szurkeimportot igy kockazatosnak beallitva pedig piacot nyerjenek vissza.
Ez visszafele sult el, mert mindenki fejeben csak annyi maradt meg, hogy hamisitjak az olajakat, raadasul a castrolt a legjobban. Ezutan meg a nem hamis olajokra is azt hittek hogy hamis, ha barmilyen zajt hallottak a blokkbol.Gyengebb minosegu olaj eseten a teljesitmenyszintrol tudod megallapitani, hogy milyen minoseget kepvisel.
A benne levo anyagrol nem tudsz, de a szabvanyrol tudsz, aminek megfelelt.
A nagyobb gyartok pedig kimennek a lemans-ra, a motogp re, nagy transparensekkel, es epitenek egy státuszt maguknak sok penzert. te pedig nem fogod megnezni, milyen teljesitmenyszintu olajat vasarolsz toluk, mennyi penzert, es hogy az a teljesitmenyszint milyen tribologiai vizsgalatot jelent. Mert kinek van erre ideje, energiaja?
Ettol fuggetlenul a hited az nagyon eros, hogy ezek a markak csakis jo dolgokat csinalhatnak. Egyeduli akadalya annak, hogy nem vernek teged at, az az api minosites, ami a flakonra ra van irva, es az ezzel jaro szuroproba szeru minosegellenorzes. Kulonben ha senki nem jar utana, csak elhiszi, hogy a draga, az egyben jo is, ezek ugy atbsznak, ahogy csak tudnak. Meg igy is valszeg a hatarertekeken jatszanak a szabvanyoknal, ahogy azt egy mol-ol szakember meselte a premium olajokkal kapcsolatban.emelle emberek tomegei hallucinalnak a termekekkel kapcsolatban ugy altalaban.
Pl Tüzinek az a 400as szarpumpaja, mar akkor nem produkalt olajnyomast a muszerfala szerint, amikor elmentunk volna kakucsra motorozni, de az elso feheraszfaltos korforgalomban megborult vele. Es oldalt volt leallt motorral 20 masodpercig. Ezutan kb 15 percig probalt nyomast lehelni oninditozassal, alapjaraton jaratassal, mi pedig probaltuk magyarazni neki, hogy szarja le az olajnyomas lampat, mert ha viz lenne benne, akkor is el kellett volna aludnia mar reges-reg annak, es valszeg a nyomaskapcsolo szar, es lassan indulni kellene motorozni, mert elmegy az egesz nap.Erre kb 10 evre ra meg mindig gyartja a hamisolajas sztorikat, holott a valosag megintcsak arnyaltabb valoszinuleg.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz boogie84 #148526 üzenetére
En tudom, hogy csak hallottal rola, mert mindenki csak hallott rola, meg gyanitja, de tudni senki nem tudja. De ez olyan, mint a nyomorusag. örökre fenn van a neten.
Hamis olaj eseten tudtommal a faradt olajbol centrifigalassal a reszecskeket kiszurik, igy megint tiszta lesz az olaj. Az adalekolas ugy-ahogy lesz benne- mar amennyi megmaradt az olajban.
Ami nem koherens a sztoriban az az, hogy ha en gengszter lennek, nem lenne igenyem osszefesulni motoros- es nem motoros faradtolajra a keszletet (illetve de, en ha gengszter lennek erre lenne igenyem, de en gyagyás vagyok eleve nehany dologban)
Szoval faradt olaj eseten autos olaj menne a motorokba is. Eloszor a valtonak kellene megkotlania, mert auto olajban nincs ep adalek a fogaskerekekhez.
De hamis olajnal ilyeneket az emberek nem vettek meg eszre, csak ha kikonyokolt a hajtokar, ami eleve nagy csapagyhezagot feltetelez, mivel ha viz lenne olaj helyett, az is kepes lenne elszeparalni a ket alkatreszt ha a nyomas megvan, es a nyomassal egyutt az aramlas. Kb mindegy mi van a motorban ezeknel az alkatreszeknel, a lenyeg, hogy aramoljon a ket alkatresz kozott.
Szoval a hamis olajra van fogva minden, ami motorkár. Mindegy, milyen motorrol van szo, es annak jellemzője-e a meghibasodas.Nekem sem volt problemam sosem. Mindig a hasznalathoz megfelelo olajat alkalmazok.
Az R1 esemben 300v van, azt a 300v-t megkapja 3000km es 1-2 ev utan a ducatim, amelle egy 2-3 eves 5-700km es lehetoleg api sn-t vmi ugyfelmotorbol, es annak a hasznalt szurojet. 93 000 km van a motorban.
De ha ez a lehetosegem nem lenne vennek bele vmi api sg 15-50 et.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz boogie84 #148528 üzenetére
Van ra lehetoseg, a neten vannak osszehasonlitasok. Energiat kell belerakni, hogy talalj, de van.
Szabvany szerinti meresekkel, a baj az, hogy nem up-to-date. Es altalaban eszak amerikai piac, nem europai.
Van olyan is, amit egy masik gyarto rendel, hogy megmutassa, a premium "nagy tapasztalattal" rendelkezo gyartok hol sporolnak a termeken. Tobb penzert.Ha ez nem lenne igaz, ugy be lenne perelve az amsoil pl, hogy fustolne. De erdekes modon nincs.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz boogie84 #148528 üzenetére
Kivancsi lennek en is ra .
Nezegettem a sharp teszteket pl.
Arai-van 1 csillagos sisakja. De a GRexnek 3-4 es a vizsgaltak.
Az LS2 strobe a zart sisakok szintjen vegzett, pedig felnyithato.
Meg sem neztem mikor megvettem.Ugysejtem pislognanak ha meglatnank a tenyleges vizsgalati eredmenyeket az olajoknal.
Mannol olajat hasznalok, a felhasznalasi tudasomhoz es a terheleshez mindenhez is elegendo.
Semmi ertelme 3* aron vennem dragabb olajat. Egy csere periodust nem megyek, az ido lejarta miatt cserelek. Kibirnam fizetni a drabbat is, de inkabb elfagyizom.
Szoval ha nem versenypalyazas a hasznalat, akkor ki kell probalni par gyarto termeket. Biztos vagyok benne nem lenne csalodas.
-
soldi3r
veterán
válasz boogie84 #148517 üzenetére
Ez ettol szerintem bonyolultabb. Lehet nehany szaz fele olajgyarto, ellenben az alapolajba valo adalekot ha jol emlekszem 4 ceg csinal. A minoseg pedig csak a 2 nagyobb gyartonal (Mobil1, Shell) mondhato egyenletesnek, mas a keveresi metodus.
#148518dellfanboy, Magnatec-bol sok volt forgalomban egy idoben.
E30 (oo=[][]=oo)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Gaming notebook topik
- Asztalos klub
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- OLED TV topic
- Synology NAS
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Új HMD modell bukant fel
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs