- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Az LG elengedi a feltekerhető tévéket
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- TCL LCD és LED TV-k
- Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Notebook hibák
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
AllTheBest
senior tag
válasz tboy93 #51507 üzenetére
125ccm 4t kevés lesz a 2 személyhez Bár igaz, hogy nem eszik sokat, de cserébe egy komolyabb 50-es motor odaveri a 125-ös honda-t . Ajánlom inkább, hogy ha mindenképp 125-ös gépet akarsz, akkor inkább 2t-ket nézegess, sokkal erősebbek, bááááár sokat is esznek, de cserébe kapsz pár lóerőt pluszba...
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
AllTheBest
senior tag
válasz tboy93 #51510 üzenetére
Hát csak az a gáz, hogy mire eléred vele azt a 80-at az sok idő... . Hangja biztos szebb a cbr-nek mint egy visító 2t-nek és talán kezdésnek sem rossz, de nagyon hamar ki fogod nőni főleg ha két személlyel fogsz egy dombot akkor pakolhatsz visszafelé rendesen Én épp most váltottam ,,50-es,, gépről egy 125-ös rs-re és hát amellett egy cbr elbújhat Ha 7ezres fordulat alatt használod, akkor nagyon kezes kis gép, de utána nyit a szelep a hengernél és elkezd húzni...(mondjuk ilyenkor a fogyasztás is megnő...)
Szervizelés attól függ, hogy mennyire ,,gyepálod,, a gépet. Ha szépen, finoman járkálsz vele, akkor nem kell vele sokat törődni,csak a kötelező olajcsere, meg kb 20ezer km-nél érdemes egy dugó+gyűrűcsere, de ez is használatfüggő
[ Szerkesztve ]
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
AllTheBest
senior tag
válasz tboy93 #51541 üzenetére
b125 az olcsó, kb 30-35 ezerből megvan, cserébe viszont 125ccm és 11kw a korlát... A2 meg csak 35 kw és kb 80ezerből megvan. Ha sose vezettél nagyobb gépe, akkor először rutinon aládraknak egy robogót, utána meg valami gyengébb 125-ös vagy kicsit nagyobb gépet és fokozatosan engednek pl fel egy gs500-ra. Szóval ha nulla tapasztalatod van, akkor is megtanítanak vezetni rendesen. Meg ha van ismerősöd aki megengedné, hogy gyakorolj az ő gépén, akkor hamar beletanulnál a dologba
Hát azért a 10 liter az akkor reális az rs-nél, ha a motor végig 10ezer felett pörög... HA nyugodtan járkálsz vele, akkor lazán kijön 5-5,5 literből.
A b125 viszont csak egy gyorstalpaló, kevés időd van gyakorolni...Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
Xaels
félisten
válasz tboy93 #51541 üzenetére
Ha megcsinálsz egy A2 azzal vezethetsz elég sok mindent. Később nem kell újra jogsit csinálni ha kinövöd a 125-öst amit egyébként elég könnyű. A2-be beleférnek olyan motorok mint az enyém is például. 150papíron a vége de elindul mint egy vaddisznó hegynek felfelé is ha az kell.
Mivel neked ahogy látom inkább sportosabb vonal ott az R3, Z300, Duke 390 későbbiekre.
A2-t csinálhatsz egyből.
(#51542) AllTheBest az a megtanítanak rendesen vezetni erős túlzás. Mondjuk úgy fokozatosan hozzászoktatnak a mérethez, de igazából én nem tapasztaltam olyat, hogy rendesen megtanították volna a fortélyokat
(#51543) V.Stryker sajnos keddre kaptam időpontot, de ettől függetlenül mehetünk pénteken.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
AllTheBest
senior tag
válasz tboy93 #51544 üzenetére
A2-höz nem kell semmi más, mint, hogy meglegyen a 18 év Én személy szerint inkább azt ajánlanám, mert több időd van gyakorolni, és egy nagy vasat is kapsz ráadásul gyakorlásra, amit ha nem vagy életképtelen és tudsz bánni a gázzal, akkor gond nélkül el tudsz vezetni
Xaels:Ez oktatófüggő... Én egy kisebb iskolánál csináltam kismotorra a jogsit, és ott korrekten megtanították kezelni a nagyobb gépeket a teljesen kezdőknek is
[ Szerkesztve ]
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #51544 üzenetére
Igen, mehetsz.
szerk.: Én is úgy voltam még 2012-ben, hogy B125-öt csinálok, de mire meglett a B (október vége), már vége lett a motoros oktatásnak. Aztán 2013. januárban jött az A2, és pont abban az évben lettem 18, úgyhogy inkább azt léptem meg. Jól döntöttem.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz tboy93 #51548 üzenetére
Igen, feltétlenül. Én egy 52 éves vén fószer vagyok, 2 éve csináltam meg az A1/B125-öt. Azóta beleszerettem a motorozásba végleg, most kezdtem a rendes A-t, hogy nagyobb gépre válthassak végre.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz tboy93 #51548 üzenetére
Én kb. 50ccm-ről ugrottam 750ccm sport-túrára... ha észnél tudsz lenni és van érzéked hozzá, akkor elvileg nincs gond. Én legalábbis nem érzem,hogy jobb lett volna kisebb. Azt érzem, hogy tökéletesen passzolunk, de még ő az úr!
Nulla tapasztalattal is inkább valami 250-es szerintem. Nem feltétlenül a kevesebb lóerő a biztonságosabb....
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz tboy93 #51556 üzenetére
Semmilyenek. 250-esből a V2-es Hyosungokat mérik legolcsóbban (GT250, 29LE), de azok is 350-től felfelé kezdődnek. Honda CBF 250 (a mi nem egy vérmes erőgép 20LE-vel) is 400-nál szokott kezdődni, amelyik már normális állapotú. Ami olcsóbb, arra meg azonnal ráköltöd a különbséget. Az előbbi eljár 3,5 literből, az utóbbival a 3 literes fogyi sem lehetetlen.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz tboy93 #51560 üzenetére
A GS 400 japán belpiacos, így a fenntartása hosszú távon sokba is kerülhet, a GS 500 már jobb vétel lehet, de nagyon sok a lefingott példány belőle. Most pont ilyesmit vennék, de ami korrekt állapotúnak tűnik belőlük, az inkább 450-500k körül van. Annyi pénzem meg jelenleg nincs még. (Viszont ha volna, akkor sokkal inkább Honda CB500-akat nézegetnék, de az meg A2-vel nem vezethető)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Xaels
félisten
válasz tboy93 #51560 üzenetére
Az ár egy dolog. Az állapot meg egy másik. Tegnap néztünk meg kollégának egy öreg kéthengeres kawasakit. Motorikusan rendben volt, de a körítésre 200-300k-t rá kellett volna költeni legalább. 400k-ról indult.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #51541 üzenetére
Annyit soha nem eszik.
Csak ha megreszeli valaki a hengert szemre, mindenfele tudomanyos megfontolas nelkul.
Csak akkor tud ennyire sokat enni. De ez a kokany kategoria.A ketutemu rotax 122 es 123 as blokkokal szerelt rs-t azert nem javaslom, mert egy idegen kipufogo es utana nem allitassal garantaltan ki lehet nyirni. A fiatalok nagy resze legeloszor a kipufogot csereli le.
Nagyon lelakott allapotban vannak. Nem azert nem ajanlom, mert megbizhatatlan lenne.Sajnos a cbr is tud rossz lenni, mindenkepp hozzaertovel at kell vizsgaltatni.
Mivel kicsi a vegsebessege, allandoan nyelen hasznaljak, ilyenkor kopik a hengerfej, es mivel orokeletunek hiszik, a szelephezagot meg se nezik sosem. Hiszen csak kopot kell benne cserelni. Aztan valakinel kijon a meglepetes.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz tboy93 #51598 üzenetére
Ez a baj ezzel a mindig más nevére iratjuk a dolgokat hogy te nem fogsz előrébblépni soha, előbb-utóbb pedig úgyis el kell kezdeni, hát jobb előbb mint utóbb...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Xaels
félisten
válasz tboy93 #51601 üzenetére
Vannak iskolák ahol adnak alapvető védőfelszerelést/bérelhetsz. Pár éve egyébként már a vizsgákon is kötelező a motoros protektoros kabát, nadrág ha ezek nincsenek akkor külön protektorok, a magasszárú cipő/csizma és a motoros kesztyű.
Lehet használtan is kifogni jó cuccokat, ez tőled függ mennyire akarsz más által levedlett/betört ruhát hordani.
Márkákból Dunát lehet rekeszteni. Itt is attól függ mennyi a keret és az elvárások. Téma összefoglalóban találsz pár dolgot. Kezdésnek lehet egyébként szerintem egy "Shox"-os szettel sem járnál rosszul.(Shox helyére be lehet illeszteni pár más boltot)
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz tboy93 #51682 üzenetére
Ja bocs, kimaradt: 20-40k-ért nagyon korrekt bukót lehet már venni ha kifogod akciósan (kizárólag újat, és méretpróba után!), kesztyűből 10k-ért már van egész tűrhető (itt majd le fognak hurrogni), én hibátlan, teljesen vízálló, de nem márkás csizmát vateráztam karácsony előtt 10k-ért, 2 éve meg 22k volt postával együtt egy használt kétrészes cordura ruházat.
Az átírás mindenestől kb. 30k lesz, a többiből sok minden kitelik egy CBF250-esre (gumi, láncszett, fékbetétek, ha szükséges)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz tboy93 #51685 üzenetére
Dehogy p*csázza el: legalábis az A1 jogsival legálisan vezethetők közül egyik sem ér a közelébe sem, a kis Varadero és a CBF 125 nagyjából tud 105-110-el menni végsebességre, a CBF250-nek meg ez a tartós utazója, akár 2 személlyel is. A többi 125-ös meg inkább csak 90-95-100-at tud. Három litert fogyaszt, van rajta rendes fék is.Olvass teszteket, népítéletet: [link] [link] [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #51685 üzenetére
Abszolút vállalható kezdésnek egy 250-es, de kellő önkontrollal akár egy 400-as, 500-as sor 2-es motor is.
125-öst nagyon hamar ki lehet nőni, a CBF-ből én az 500-ast is számításba venném és árban sem zúzós a 250-eshez képest, viszont később növöd ki, több a tartalék."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #51698 üzenetére
Megkockázatom h max fél liter különbség van fogyiban a 250-es és 500-as között, de nézz utána.
Nyilván, te döntésed, nem rábeszerelni akarlak, csak mint alternatíva említettem meg.
Hajrá!
Köszi."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vlevi
nagyúr
válasz tboy93 #51698 üzenetére
6-7-8L zabáló dögök.
Nos, a DL-650 nem egy aprójószág, ha kell, akkor 170 fölé is fel lehet hajkurászni (de nem érdemes). 100 körüli túratempóban viszont elvan 4L körül. Igza, ez több, mint egy 125-ös, vagy 250-es fogyasztása, de nagyon messze van a 8L-től. Mondjuk a régebbi, karburátoros Varadero, az (állítólag) szomjas egy jószágSokszor felmerül a 125-250-500 téma, a fokozatosság. Van, aki azt mondja, hogy lehet kezdeni, 600-as szupersport géppel is, mert ha van önfegyelem, akkor nincs gond, ha meg nincs, akkor egy 50-es robesszal is lehet akkorát esni, ami után zsákban visznek el Az viszont igaz, hogy egy 90-100 ló körüli sportgéppel hamarabb elkapja az embert a hév, és húz neki 1-1 kövéret, ami után nincs megállás. Egy 500-as naked, mint pl. a G500, ER-5, CBF500 viszont még egyáltalán nem ez a kategória. Alig 50 lóerő az teljesen kezelhető, viszont már van benne annyi erőtartalék, amire néha szükség lehet. És ne nyélgázon, 80-al kelljen végigcsinálni a többnapos túrát.
[ Szerkesztve ]
-
Peczek
aktív tag
-
StoneBridge
senior tag
válasz tboy93 #52258 üzenetére
Köszi, a srácok nevében is!
(#52261) nauro
Igen, és sajnos a két alkalommal történt áremelés sem segítette a használt piacot (magyarán aki megvette és megválik majd tőle, az belekalkulálja ezt az árba). Amúgy már szép számban vannak használtak hirdetve, lassan majd kúszik lefele az áruk is. Az egyik amúgy eladó a képről (nem az enyém ), nagyobb tesóra váltás miatt (09-es), nem minden áron. Képeket teszek még a későbbiekben.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #115741 üzenetére
..én elengedném azt a típust. Rendben van h ők kivételesen jelen vannak az Eu-ban már jó néhány éve, és még azt sem állítom, h totális műszaki csőd, viszont h pár év alatt vagy 400.000ft-ot fog bukni rajta, azt most aláírom. Nincs piaci értéke egy ilyen motornak, rettenet nehéz lesz belőle kiszállni, még akkor is, ha műszakilag nem lesz vele gond.
125-ösökből az YBR-ek, CB, CBF-ek teljesen jó vételek használtan is. Postásmotorok nem ritkán elfutnak ezekből 150.000km-t bontatlan blokkal, és később legalább eladható.
[link] - pl."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
JoinR
senior tag
válasz tboy93 #115741 üzenetére
Én tavaly városban egy RKS 125-öt használtam, 600-ért vettem mindennel együtt, januárban 500-ért adtam el (ami igazából az új listaára). Számomra nem volt opció a sok széthajtott 10-20 éves japán ugyanennyiért, egyszerűen a gari és az új motor élménye miatt nekem abszolút megérte. Külsőre is szerintem sokkal igényesebb, mint egy árban hasonló japán használt.
Alapvető Keeway tulajdonság, hogy hidegen keveset kap (motorfékből kuplungra rendre lefullad), azon kívül nem volt vele gond, szinte termeli a benzint, kényelmes, jók az anyagok az árához képest (műszerfal, kapcsolók a nagyobb Benelliken is ezek, jobb érzés, mint az utód KTM 390 Adventure-ön lévők, pedig az meg ugyanaz mint az összes nagy KTM ).
Gyári gumi esőben életveszély, a fék egyébként brutál jól fog - ABS nincs, de a hátsó kombinált fék kellemes volt a napi használatban. Ha nem injektorról és elektronikáról van szó, bagó az alkatrész hozzá, ha eldől, sem egy vagyon. Szerviz is olcsó és rendben van. A 3 gyertyás RKF-et azt hiszem kihagynám, még ha csak pár évben gondolkozunk, akkor is. Nekem az RKS 125 túl feszes volt (jó, NX650-hez vagyok szokva ), és az első futómű egy átlag 50-es robogó szintjét ütötte meg (egy 50-es Scarabeóm volt régebben, annál azért jobb), így utólag a TX 125 (vagy RKV 125 fordított telója) megérte volna a felárat.[ Szerkesztve ]
-
A Zéé
addikt
válasz tboy93 #115746 üzenetére
én is többször elgondolkozok rajtuk, miközben a hahu-t túrom, de aztán mégis arra jutok, hogy nem merem bevállalni őket. Elég sokat árulnak pár hónaposan, ilyen 1000-1200 km futásteljesítményekkel, ami mindig elgondolkoztat, mert amiről ilyen kevés km alatt, akár 100-200k Ft bukóval lemondanak, az valószínű tényleg egy sz.r lehet...
Azért az csak nem véletlen, hogy fele annyiba kerülnek újonnan, mint a versenytársaik.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
Czimby
addikt
-
A Zéé
addikt
válasz tboy93 #115751 üzenetére
Lehetőleg olcsó, de nem mindenáron a legolcsóbb, szerintem már elfogadható védelmet nyújtó a középkategória alsóbb felébe tartozó ruházatot szedegetek össze jelenleg én is, szintén egyenlőre A1 jogsihoz.
Nekem eddig így néz ki:
sisak: HJC C70
kabát: Mugen Race 1836
kesztyű: Mugen Race 1666, ezek már megvannak (és sztem egész jól néznek ki együtt )
Nadrág: Wintex Shakal, vagy Modeka Alexius, motoros Cordurák közül nem passzolt rám egyik sem, meg kényelmetlennek is éreztem az ilyen többrétegűeket bárhol próbáltam.
Cipő: na én ezzel vagyok igazán bajban. Több is van, ami tetszik, de mindegyikben van valami olyan, ami miatt nem vagyok biztos benne. Modeka LeMans, Modeka Mondello 2, TCX Rush, Forma Viper, és kis kakukktojásként az Oxford Warrior is versenyben van még.
Ha most kezdene el cuccokat vadászni készüljetek fel rá, hogy egyre több helyen fogynak a méretek, és senki nem tudja jelenleg, hogy mikor lesz utánpótlás.Just a simple Lineman...
-
csongi
veterán
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #115934 üzenetére
Jazz-nél 15 perc alatt kicserélem mind a 8 gyertyát, tök jól hozzá lehet férni. Sokak szerint a hátsókat szenvedés kiszedni, de csak megfelelő hosszúságú toldószár kell, se túl rövid, se túl hosszú.
A WagonR 4 darabja picit több, ott le kell szedni előbb a légszűrőházat, meg a parazitagyújtás miatt célszerű jelölgetni, hogy mi hova megy, de úgy 20 perc alatt az is megvan.De hogy ON is legyek: motoroknál nekem csak egyhengeres, 2T-s tapasztalatom van (Puch Maxi S, Babetta 207 és 210, Simson S50B és MZ ETZ 125), azoknál szintén csak pár perc az egész.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #115934 üzenetére
A koreain kb 10 perc a gyertya csere, elől hátul gond nélkül hozzáférsz elég csak a tankot felbillenteni. A CB-n még nem néztem de megkockáztatom szintén csak egy tank felhajtás.
Ha burkolattal van telibe fedve a gép akkor a legtöbbször szerintem a burkolatok óvatos törés mentes levétele annyi időt eltudnak rabolni mint néha maga a művelet.
Olajcserére szeretnek egyébként irgalmatlan összeget rámérni....@z123456789 mielőtt relézünk megnézzük hol van a gyári a motoron, fórumtársnak is menet közben derült ki, hogy a japán mérnök a kelleténél több szakét ivott mikor kitalálta, hogy az indexrelét azt a fejidomba konkrétan a fényszórók mögé kéne tenni. Nehogy véletlenül hozzáférj. Innentől kezdve persze, hogy a tutoriálokban inkább a bal első idom mögötti csatlakozóból húzzák ki az adott szálakat.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #115938 üzenetére
Nem ezt mondtam. De vitathatatlan, hogy ha nincs mit lebontani az könnyebb.
Ellenben ott a nép motor a GS500, ahol a leömlő útban van az olajszűrőnek le és feltevéskor.
Haverom két hete nagyon anyázott, egyre jobban miközben elkezdtem röhögni.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz tboy93 #115938 üzenetére
Igen az idomtól nagyon sok függ, de leginkább attól, hányszor szetted már szét.
Ha soha akkor csak az idommal hogy ne törd szét elcseszhetsz simán 1 órát.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
vlevi
nagyúr
válasz tboy93 #115938 üzenetére
Nem lehet így beskatulyázni.
Attól függ, mennyire van bezsúfolva, milyen szűk helyekre, és mit kell lebontani, hogy hozzáférj valamihez.
pl. nekem régebben a V-Stromnál, mivel fenn volt a bukócső, a levegőszűrő, vagy gyertya cseréhez le kellett venni a bukócsövet, hogy a tank mellett lévő műanyag idomot ki lehessen hajlítani annyira, hogy a tankot le tudd venni...
Ha nincs rajta bukócső, akkor természetesen ez a művelet kimarad.
De másik motoron pl. az akksi is olyan mélyre van dugva, hogy csak úgy rátölteni sem egyszerű dolog.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Politika
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Az LG elengedi a feltekerhető tévéket
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Óvodások homokozója
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Ford topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs