- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Notebook hibák
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
Hirdetés
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
hát nézd. köszönöm, hogy elmondtad a te történeted én sem vettem új motort szalonból.
meg a múltkor megmondtam a szomszédunknak, a Feribának, hogy k*rvára nem úgy kéne flexelnie azt a radiátort, bele is vágott a lábába, úgy örültem is hogy végül igazam lett.
viccet félretéve. Szerintem egy kicsit bulvárheadlineokban látják az emberek ezeket a dolgokat. fasza ez a vaskalaposság, vagy hogy úgy fogalmazzak vitázni nem tudás: mittom én van egy ember, aki ezzel keresi a kenyerét. elmondja a véleményét, ti meg leugatjátok, hogy nem, az nem úgy van
hát ezen szakadtam a röhögéstől.
legalábbis szerintem nagyon vicces volt, nem akarok személyeskedni.meg jelentkezzen az, aki így nem vett fel hitelt, fejére csapott, és ezt mondta:
hmm, nem veszek fel CHF hitelt, mert az egy menekülő valuta, ha baj van a világgazdasággal, akkor elszabadulnak a hitelek rendesen, és én jól tudom, hogy a 70es évektől kezdve fújódik amerikában is az az ingatlan hitel buborék, ami 2008ra fok kidurranni, ez egyértelmű! Hát nem vagyok én hülye, hogy felvegyek hitelt...
szóval maradjunk annál, hogy itt mindenki a véleményét irogatja meg, nem azt, ami van.
Én is, mert ehhez sem értek.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #9911 üzenetére
A mérnökök nem gondolták, h olyan helyre kerül a motor ahol nem cserélnek időben gyertyát. Nehogy már ők lgyenek a hülyék
De nem jellemző a pipa beázás.
Karbis gép esetén jót tesz az olajnak az el nem égetett benzin lehúzása a hengerfalrólNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Van egy csavar, amivel a fojtószelepet jobban kinyitod, de az ugrálás ugyanúgy megmarad.
Vissza kell rakni a gyári dobot. Bizonytalan alapjárat sztm lehet rossz keveréktől. Legalábbis tapasztaltam ilyet. Ha azzal is csinálja akkor valamilyen tömítetlenségtől elkezdve bármi lehet. Szívócsődiagnosztika kéne ilyenkor. Szelep is tud csinálni ilyet. Szokott lenni egy megkerülő levegőcsavar, azt is lehetne tekergetni az ügy érdekében. Nemtom műszerfalról lehet e co t állítani, nekem yamahán lehetett.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Egy dob is meg tudja zavarni a lambda szonda nélküli rendszereket. Ilyenkor nem segít szoftverfrissítés, mert tudtommal az ilyen rendszereknek semmijük nem írható, ezért kell a pc nekik, hogy a szenzoroktól módosított jeleket kapjanak, és más keveréket állítsanak elő. A lambdaszondás rendszerek meg néha megoldják maguktól, de mivel ezek a rendszerek csak a katalizátornak megfelelő keverékarányra törekednek, nem pedig a teljesítménymaximumra, vagy finom gázreakciókra, ezért ezek sem reagálnak jól. Tehát azt is agyon tudja vágni.
Meg felmerül a kérdés. Egy 30 e forintos dobhoz ki vesz egy injektorvezérlőt amit fékpadon belőnek?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #9950 üzenetére
Hát ja, a fóliakivágás jóval olcsóbb, rondább, meg nem olyan tartós. A szita is olcsó lenne egy bizonyos példányszám felett, de senki nem akar beleinvesztálni pénzt jó minőségű matricába. Ráadásul a gyártók direkt olyan színekkel dolgoznak, amiket fóliában nem fogsz megkapni
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
4t ből sosem
40 ló 2t 125 ből?
200 e ért detonálószámlálóval, meg mittomén 50e ért gázhőmérsékletmérővel, folytonos odafigyeléssel, és állandóan az éppen aktuális környezeti viszonyokhoz állítgatással... Igen.
De az nagy pénz. Mégegyszer az új motor ára kb.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem, nem arrol. Hanem h hetkoznapi ember nem engedhet meg maganak egy 42 loeros 125 os gepet. Egyik tanarunk behozott egy ilyen hengert. Azt mondta fosott vegig a metron, mert az a henger egy milla volt. Szoval ez nem olyan dolog h rarakunk egy jobb kiput, meg nagyobb fuvokat. De utananezhetnel mielott belebonyolodunk ilyen vitaba.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #10093 üzenetére
Az nsr es tarsai az olyan 18 loero. Dt szintjen volt, vashengeres gyenge. Sosem volt 30. Tzr, rg kozelitett a 30 hoz. Az rs volt regen 33 loero, 90 es evekben, de minel fiatalabbak ezek a motorok, annal gyengebbek. Egyetlen utcai motor kozelitette meg a 40 loerot. A gilera. 39 lo volt, de akkoriban nem volt ilyen szigoru karosanyag kibocsatas. Hangos is volt.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
40 loerot kicsalogatni 125 bol hatalmas melo. Ott van a fordulatszam kerdese. Egy bizonyos fordulatnal mar csak pang a forgattyuhaz, azt lemeretezni, hogy milyen legyen, akkor az atomlocsatornak helyeit, meretet, alakjukat, segedfelomlok szamat, kipufogasvezerlest, az egester alakjat kifejleszteni... Te otthon kisipari modszerekkel??? Ez nem ilyen jatek. Aztan minel jobban elszegenyiteni a kevereket, minel kevesebb olajjal megtalalni mindezt.
Ezeket normalis ember high tech cuccokkal csinalja es akkor valoban megvan a 40 loero feletti teljesitmeny es nem a kocsmaban a haveroknak meselve. Amugy meg a macera nelkul egy hidegebb napon rarugsz a versenymotorra es a harmadik kanyarban megragasztod mint a szar.
Minden amit valtoztatsz valahogy ellenorizned kell, hogy merre mentel. Ha nemtudod bizonyitani mi tortent akkor csak csinaltal valamit, asse tudod mi lett.
Egy kesz versenymotornal is be kell loni azt a kevereket, ami meg nem detonal tul sokat, stb.
Nem mondanam h siman tudja. Ilyen teljesitmeny ekkora kobcentibol nem sima ugy.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz KubanitoS #10358 üzenetére
6000 alatt egy malossi betétet tönkretettem. Nem elhasznaltam, hanem a kitámasztó nyomaték miatt ferdén kezdett kopni és cserélni kellett. Egy aprilia area 51 es első betétje volt, és nagyokat fékeztem vele. A hátsónak nem volt baja ennyi km alatt.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #10396 üzenetére
Hat, csúszósabb, mint egy gokart palya, persze. Kecsónak nagyon jó aszfaltja van, de sztm pont úgy nem fogsz fejlődni. Ott nagyon lassú kanyarok vannak, a célegyenes után lehet 90-100 al venni egy kanyart, a többi meg tetulassu. Ott aztán max azt talalod meg, h hol a labtarto vege 30km/h nal. Szoval kicsit kiforditott gondolkodas. Lassabb palya=kevesebb hatar feszegetes. No pain no gain
De annyira tenyleg nem gaz az ering. Sehol nem tudtam volna kiprobalni a pilot power 2ct t hogy milyen amikor kanyarbol kifele szepen elporog es meg pofara sem estem. De teny, hogy nem biztonsagos nehany kanyar bukotere. Jo palya.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #10484 üzenetére
Az a gaz, h a hjc nek volt uvegszalas sisakja 30 e ert. Kiveheto arcparna minden lofasz. Ezek a csucsdraga sisakok mind uvegszalasak, nehany karbon, de az horror.
Nem hinnem hogy a poliuretan habot maskepp rakjak bele a 4* dragabba, es azt sem, h sokkal tobbet vedene a fejeden.
Es az is fura, h a suomy spec1 r replikakat 120 ert adtak 2 eve, most meg 69 ert megveheted a zsiruj bukot, mert a kutyanak se kellett.
Sajnos a vilag eleg arnyalt ahhoz, hogy semmi konkretat ne lehessen kijelenteni semmirolMeg ugy is lehet nezni, h nem a sisak a draga, hanem te keresel keveset.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz KubanitoS #10509 üzenetére
Ezt tulkepp barmelyik motorra ra lehet huzni.
Inkabb azt mondanam, hogy a legtobb amik itthon vannak, azok olaszbol behozott eleve elhasznalt motorok, nem eppen penzes emberek vettek, aminek logikus kovetkezmenye, hgy az az allapot tovabb romlott. rendszamosok altalaban sokkal jobb allapotban vannak, kaptak valamennyi torodest is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #10518 üzenetére
En ezt a szemleletet megertem. Nem mindig tetszik, de megertem. Kenyelmes, mert feketen-feheren latod a dolgokat, leegyszerusiti valamilyen szinten az eletet.
De mint mondtam a vilag sosem fekete es feher, nem muszaj mindig vegletekben gondolkodni.
Be lehet harapni a marketinget, ebreszthet az emberben csodalatot egy motormarka, vagy ruhamarka, vagy erezheti az ember azt egy motorrol, hogy most eppen az a legjobb az osszes kozul, es az kell neki, vagyhat ra... De ez egy bullshit. Ilyen soha nincs. Csak a reklamban. Ahol vihogva huzod a gyonyoru aszfalton a legjobb motornak, mert megerdemled.
Ha kicsit melozik az ember az ugyon, utananez a dolgoknak, egybol lejon, h nem kell a legdragabbat venni.
Sokszor nagyon jo dolgokat kapsz kurvasok penzert egyertelmu, de ne egyszerusitsuk mar le a vilagot arra, h marka nem marka, jo cucc, meg szar cucc.
Mint mondtam 30 e ert lehetett olyan sisakot venni, ami ugyanazzal a technologiaval keszult, mint a 120 ezres. Nezegettem a csucs suomyhoz a gyar DVD jet, amit a sisakhoz kaptam. A gyapotszedo nigger ott kasirozta kezzel a szitazott matricat a regi aron69ezres egyszinure, kb 5 perccel dolgozott rajta tobbet a gyar, ua a lakkreteg ment ra, csak ra van rakva h biaggi, egybol 120 ezer lett. Ez a profitrol szol, es egyensulyoznak a meg eppen kello dolgok es a koltseg kozott.
A marketing, versenysikerek, meg a vb-n meno gepek utan venni motort, vagy ruhat... Vagy ezalapjan megitelni markakat. Feluletes dolog, es nagyon kenyelmes is. Nem sok koze van a valosaghoz. Dobbenet mennyire lehet manipulalni az embereket.
Ahhoz h valami objektiv velemenye legyen az embernek, ki kell probalni mindent, es majdhogynem szarni az osszes olyan emberre, aki megelt tapasztalat nelkul mondja a velemenyet barmirol is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz ujskodas #10550 üzenetére
Nem vagyok szakerto, nekem ennek az elodje volt, abban bevertem a fejem rendesen, egy ideig nem tudtam merre van a palya, meg a motorom, de nem kaptam agyrazkodast vegul.
Szep nagy horzsolas lett rajta, a hej egyben maradt. Pedig kapott rendesen.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #10555 üzenetére
Most eszembe jutott az ehavi esesem.
Ugye van az a puma 1000 v2 csizmam. Azert vettem ekkora baszottnagyot mert a legutolso csizma felszakadt a labfejemen.
Most csusztam seggen, meg a csizman egy kicsit, mivel a csatt oldalt van es azon csusztam kikapcsolodott az a rohadek! 90 papiros csizma. Egy rakas fos. Ennyit az ar ertekrol.
Az elso kerekem meg fejenvagott ugy hogy lejott a plexim. Ilyet se estem megNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #25954560 #10596 üzenetére
Haat inkabb lecserelem lassan, anyagminosege nem birja annyira, a belsocsizma sarokresze berepedt, nem csinal semmi rosszat, de az mz nel olyan resze is leer, amit nem lehet cserelni, nem koptatos. Na majd az rs. Annak mar motorformaja van
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #10608 üzenetére
Nemtom, korbenezek, az biztos, h bokamerevitos kell. A belsocsizmas dolog mint pl alpinestars nem tudom hogy mennyire jo, ezek utan biztos megnezem mennyire bonyolult a csizma, mert egy csomo dologra semmi szukseg, csak jol nez ki max.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #10614 üzenetére
Nem a koromlakk fogja megvedeni meg nem is a fenyezes. Feluletkezelt femlemez. A lakkon atdifundal minden. Joforman tokmindegy hogy hagyja fenyezes elott.
Eppen ezert eszebe ne jusson csiszolni! Ahol megserul a lemez felulete, rohadni fog.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #10617 üzenetére
Hat sokat nem fogok benne setalni utcan sem. Kar hogy a vertigo ilyen ciganybarokkos. Majd alaposan felprobalgatom ezeket.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #10635 üzenetére
10 km???
azért na
bokamerevítős cuccban el nem tudom képzelni. ok hogy valamenyire engedi előre-hátra mozogni de van ellenállása rendesen.Erre a célra bőven jó a nem magasszárú forma, vagy sidi cipő. Legalábbis amire endrú akarja, arra mindenképp. én is olyat akarok utcai cuccak.
tudom tudom, nem védi a bokát, de azért ezt nem veszi be az agyam, h bokamerevítőssel nem érzel semmit stb.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
mindent kínában gyártanak. ami nem ott készül, az hamisítvány.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #10650 üzenetére
nah ezaz! A formának is van ilyenje, és az jó áron is van. totál vállalható.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
tavaly vett egyik haverom diablot 18 e ért.
bőven jó.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz KubanitoS #10722 üzenetére
a kétütemnél szeretném ezt a pörgés vagy nemtommi dolgot tisztázni.
annyira nem pörgős. a 250 es ninja szerintem tud ugyanannyit pörögni, lusta vagyok utánnézni, d eha van különbség az nem olyan hatalmas nagy.
nem azért erősebb, a 2t mert pörgőssebb. azért mert minden egyes főtengelyfordulatra jut egy durranás a 4 t vel szemben, ahol minden másodikra.4 üteműek megbíhatóbbak... visszafelé fejtegetjük a dolgot sztm.
az alu 2t 125 ösök sportmotorok. több gondozást igényelnek, ez költségben jelenik meg leginkább, nem a megbízhatóságban, de a vashengeres 125 ösök 12-18 lóerővel 50 000 km ert is elmennek nagyobb felújítás nélkül, tehát igazából a kiviteltől függ a dolog, nem az ütemtől.mod az RS 13 ig van kottázva, a kawa meg 12 től pirosodik
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen