- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Mini-ITX
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen SSD-t vegyek?
- Gigabyte alaplap topik
- Asztrofotózás
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
NINJA_V
tag
válasz Integra #12228 üzenetére
Latod, ennyi versenyzeni kell....
Stifi:
Jah volt par komolyabb bukas, de szerencsere mindenki labon ment haza, mentosok mindenkinek felrajak a nyak stabilizalot, ha komolyabban lentmarad valaki. Lovas Janiba esett nagyot, le a kalappal elotte 68 evesen, mas ott szilankokra tort volna[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
-
Prof01
veterán
válasz Integra #12286 üzenetére
Nincs azzal az index visszajelzővel semmi gond, elég jól elkülönülnek, és így is (majdnem) a középpontban helyezkednek el. Sok műszerfalnál nincs is külön jelezve a jobbra/balra index.
Daywalker: Ez igaz, akkor igen, én a teljesen alap, spirálosra gondoltam.
Pl. a ZZR1400 és a Hayabusa már biztos digitálisból átalakított analóg mutatósat használ.[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
NINJA_V
tag
válasz Integra #12313 üzenetére
Szeritem is, en zx10 vagy s1000rr kozott valasztanek...amugy disco ele meg tokmindegy ha versenymotort akar faragni beloluk az ember akkor mindegyikre ugyan ugy dobni kell casht...de a cbr meg a gsxr traction control nelkul egyenlore felejtos
Two Strokes and Four Jokes
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #12322 üzenetére
Lol, fene a jó dolgotokat. Másnak egy szaros babettára sem jut, ti meg azon vitáztok, hogy melyik 4-5 millás motorra méltóztatnátok feltenni a seggeteket nagy kegyesen - ha megengedhetnétek magatoknak
Leszarnám mi van ráírva...egyiket sem tudnám kimotorozni. Diszkóba meg nem járok Az a baj, hogy akkora sztereotípiák vannak bizonyos fejekben, hogy én már csak azért sem vennék ilyen fossá hájpolt márkákat, mint a H meg B, mert véletlenül még velük azonosítanának. Egyik 19, és a másik is...[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #12325 üzenetére
Megértem az érveidet, ha nem tetszik, nem tetszik...de a Suzukit és Yamakkát miért hagytad ki? Amúgy szépségről nem érdemes vitázni, az mindenkinek tök egyedi...nekem az új zx6 bejön nagyon, és nem azért, mert kawám van alapból. A gsxr 600 is rohadtul tetszik. Jobban, mint bármelyik H meg a Yamakka. Bömbi élőben szép, de valahogy ezt a felemás formát nem tudom megemészteni, még akkor sem, ha technikailag rendben van az egész motor.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
-
boogie84
veterán
válasz Integra #12325 üzenetére
Sajnos valoban kicsi egy uj honda design. Az osszes motort a gp-ből veszik, azt mar csak a meret miatt is kicsinek talalom. Pedrosara meretezik a gp motort. Igazabol a kulsovel nincs baj, csak a motor meretevel, tul kicsi, alacsony. Volt szerencsem egy 2006-os 1000RR-t kiprobalni, teljesitmenye utcara tok felsleges, de nem is ez a lenyeg, hanem az h az a motor meg ugymond meretes darab. Viszont a lepke lampas 2009es, es utana...........
Arra en is kivancsi lennek h a honda mikor ujit be.
Orulj neki, h elfersz rajta! Egyik nagy kedvencem a 2011-es 1000rr, uh nem vagy egyedul. Ha lenne annyi felesleges lovem, akk tuti olyat vennek.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
.mf
veterán
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #12722 üzenetére
Én nem keresek semmilyen megoldást, ez egy megállapítás volt (feltételes módban). Egyszerűen megnéztem a videót és úgy tűnik, mintha a hátsó lánckerék nem a gyári lenne. De biztos te erről a fos minőségről még azt is megmondod, hogy hány fog van rajta. Az ilyen, alacsonyabb fordulaton végrehajtott manővereknél simán lehet egy kis módosítás az áttételben, attól függően milyen dinamikára van szükség. Nem hiszem, hogy olyan hihetetlen dolog ez. Ahogy a stunt mutatványokra, úgy ide is lehet custom dolgokat bevetni, ha szükség van rá, főleg ha valaki ilyen magas szinten űzi ezt a dolgot.
Másrészt a kormány is moddolt, nem kizárt, hogy erre a célra átalakított motornál esetleg más beavatkozást is megejtettek (pl van valami bukócső szerű dolog is az idomon). Meg az is lehet, hogy nem véletlenül nyúlkált a hűtő környékén, miután megállt...
Nem értem miért nem lehet beszélgetni valamiről. Mindig jön valaki, és leugatja a másikat. Elég undorító dolog, le kéne szokni róla. Ha nem tetszik, ne szólj hozzá, de az h lebaszod a másikat, meg kioktatod, az nem járja.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Integra #12728 üzenetére
Azért az egy kicsit durva egyszerűsítés hogy csak az tud motorzni aki versenypályán isten.
Lehet hogy aki versenypályán isten lóf@sz tapasztalata nincsen városi motorozásban.
És a városi motorozás öl nem pedig a versenypályán lapon fordulás.
Tréningen pedig már kétszer is voltam, ja hogy mi nem azt próbálgattuk hogy lapon fordulás után csutka gáznál kicsúszik e a hátsó kerék, hanem vészfékezés kikerüléssel és barátai.
Városban nemtudom melyik a hasznosabb... és akkor gondolj bele hol vagy többet, pályán vagy városban?[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
doc
nagyúr
válasz Integra #12722 üzenetére
errol jut eszembe, a most hetvegi (szombat/vasarnap) Safety-re megyek (elso szint), kicsi az esely, de esetleg innen valaki nem lesz ott?
muhelyi bevizsgalas tema:
en mindig azt szoktam ajanlani a hozza nem ertoknek (mint amilyen en is vagyok ) hogy vigye el egy szerelohoz a kiszemelt autot/motort es nezesse at. ha nem vesz eszre a rutintalansaga miatt valami durva hibat, aztan utana derul ki, akkor meg ti fikaznatok a legjobban hogy hogy lehetett ilyen hulye...
en az autot is ugy vettem hogy megmondtam az eladonak, hogy menjunk el egy megbizhato (altalam kivalasztott szerelohoz) aki alaposan atnezi, es ha nincs komoly hibaja, akkor rogton utana alairunk es viszem. szerintem ez igy teljesen korrekt
nyilvan ez nem azt jelenti hogy puszta szorakozasbol elcseszi valaki az elado fel napjat, de a mar leirt 'talalkozunk a szerelonel, fel ora alatt atnezi' boven vallalhato kell hogy legyen
meg mar annak a megemlitese, hogy el akarod vinni szervizbe atnezetni az adasvetel elott, lehet jelzeserteku, ha pl az elado szemmel lathatoan nem szivesen akar belemenni, az mar eleve gyanusa motor mas tema, ismert eloeletu, klubos motor volt amit vettem, a mai napi imadom
-
tutis
őstag
válasz Integra #12772 üzenetére
nem az 50-60 ezer a sok hanem a fizetésünk kevés..
Én 20 alatt szoktam kesztyűt venni, most 18-ért vettem, előzőt is 18-ért, előző kesztyűn egy alpinestars gp pro volt (nem a kínai amit most árulgatnak, én olaszból hozattam), most meg egy Beriket használok, az is olaszból van.http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #12774 üzenetére
Vadaszni kell a jo veteleket A legjobb kesztyum ami eddig volt egy Frank Thomas kenguru verseny kesztyu. Brutalisan jo vedelem kivul/belul (osszevarrt kisujj+gyurus ujj se maradt ki) jol is szellozott, kanikulaban is tudtam hasznalni. 3 esest tulelt, ami kifejezetten jo. Sajna mostanra mar szejjel ment. 22k-ert vettem, akcios volt. Akkor kellett volna 3at venni belole en barom
Az persze nem normalis hogy egy Astars GP Tech 65e ft de valakinek ki kell fizetni az extra profitot Szerintem ugy 30-35k korul el lehet kapni tenyleg jo kesztyuket, es ennyit meg is eri aldozni ra.
-
Djuree
félisten
válasz Integra #12786 üzenetére
elfér benne kényelmesen
Ramius: amúgy louisnál van, kb. 3000ft, én kint osztrákiában annyiért vettem. teljesen jó, eső szél álló. ülés alatt elfér picire össze lehet hajtani mint egy zsebkendő.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
senior tag
válasz Integra #12795 üzenetére
Hát lehet, az biztos, hogy valami 'ösztönszerű' dolog kiélése, mert annyira mélyről jövő késztetés ez. (legalábbis egyeseknél..)
Egyébként semmi különös, csak az utóbbi időben autópályán közlekedtem és figyeltem magam. Az a baj, hogy ha Hayabusa lenne alattam, akkor annak kóstolgatnám a határait, az meg nem biztos, hogy okos dolog lenne.. ugyanakkor meg rohadtul kipróbálnám.
Szó volt róla korábban: Valóban prímán hozzá lehet szokni egy nagyobb vashoz is.. (hát hogyne..)
Mindenhol meg lehet találni a 'játékot'..
Városban az autók között manőverezni, pályán minél jobban kanyarodni / előzni, autópályán a plexi mögé hasalni..[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
válasz Integra #12807 üzenetére
nalam forditva volt. amikor meglett az mr2 a starlet utan, lenyugodtam. tudtam h ugyis ott a tartalek, ugyis barmelyik kanyarban gyorsabb vagyok mint egy tipikus utcai negyajtos, szoval felesleges erolkodni. sokkal elozekenyebben vezettem vele. viszont tobbszor jott elo a kisordog ha egyedul voltam az uton vagy egy hasonlo jatekauto beszallt a szorakozasba
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #12834 üzenetére
Minden nap át kell élnem amint a balfaszok az M1-M7 közös ki- és bevezetőjén a belsőben cammognak 100-as táblánál 70-nel, de még a középsőbe se tudok kimenni, mert ott meg azok mennek, akik félnek valamelyik szélen menni, ezért kibérelik a középsőt. A jobb szélső meg tök üres...jobbra tartás van b*szod! De leszarják ezek.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #12839 üzenetére
Idén nyáron egyszer sem mentem az M7-esen fizetős szakaszra, se motorral, se autóval, mert úgy van ahogy írod. Meg minek fizessek, amikor mindig összetörik magukat és csak a dugó van? Vicc..
&rew: megkérdem sógoromat, hogy debütált a shoxos kesztyű. Tegnap este elütött egy őzet 100 km/h-val és el is perecelt. Annyit tudok, hogy az őz döglött, neki a csuklója fáj meg az ujja, motor nem indul és azért látszik rajta a perec (cruiser, nem sport). Még nincs itthon, így nem tudom mi a helyzet...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #12843 üzenetére
Sajnos...Siófokra lejutni is külön élmény. A 7-es út meg úgy szar ahogy van. Nem tudom mi a jó megoldás Talán nem arra menni, de hát nem mindenki teheti meg (pl. TayRol).
ui: előző hozzászólásomat módosítottam
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Automata kávégépek
- Ingatlanos topic!
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Ukrajnai háború
- Mini-ITX
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen