- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Dell notebook topic
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Mini-ITX
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Asztrofotózás
- iPad topik
Hirdetés
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Topiccsendőr #1151 üzenetére
Akkor nem volt megfelelő az olajnyomás. Így is meg lehet fogalmazni a problémát. Az biztos, hogy az olajos kanna elkezdett világítani. Köznyelvben ez "elment az olajnyomás" címszó alatt forog. Az is biztos, hogy az olaj habzott. Majd miután visszahűlt, jó lett megint.
Olajevés nem hiba, ezzel tisztában vagyok. Legfőképp az óta, amikor láttam egy új audi szervizkönyvét, amiben az 1l/1000km az normálisnak mondott.
nekem 8Lehet, hogy pancsolt olaj volt, ezt sajnos nem tudom se megcáfolni, se igazolni.
Attól a tény, tény marad.
Valvoline-al menet közben az elégséges szint alá csökkent az olajnyomás a viszkozitás elvesztése miatt.
pont.Lehet örülni, vége a VFR érámnak (is).
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen