Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GTVili

    tag

    válasz Somatom #123039 üzenetére

    Ez is példa....és még ráadásul motor is. :K Mikor hozzám került a Morini, bizonyos fordulaton eszetlenül rángatott. A vizsgálódást követően kiderült, hogy a TPS (fojtószelep érzékelő) a ludas. A gyári alkatrész nagyjából 40e.... :Y Rövid guglizást követően rájöttem,hogy több Ducati-t is szerelték ezzel az érzékelővel... lejjebb is ment az ár ~32e-re.... :W ....
    Nem adtam fel és tovább kutakodtam. Tipusra, gyártóra...kereszt referenciákra.... mígnem ráleltem... Fiat Seicento... az 1.2-es motorhoz való érzékelő.... 6500Ft-ért.... :K

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Somatom #123039 üzenetére

    Nem jo pelda, mert motoroknal nagyon sok olyan alkatresz van, amit nem tudsz igy megvasarolni, es a japan alkatreszeknek horror aruk van.
    Muanyag lancvezeto 30e forintert. Fotengelyjelado 90e, fent emlitett karburator membran darabja 25e. Senki nem gyartja le neked, vagy nem ugyanolyan minosegben.
    Vagy meg regebben etnies emlitette hogy ugyanaz a lambda szonda a dl-nel mint valamelyik autonal olcsobban, holott nem ugyanaz, csak mukodik vele.
    Nem azt mondtam, hogy mindenben oem et kell venni, hanem lassuk a kulonbseget, hogy a szalon oem-mel dolgozik, te meg viszed a ki tudja milyen alkatreszt. Vagy jo lesz, vagy nem.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

  • csongi

    veterán

    válasz Somatom #123039 üzenetére

    Peugeott markaszerviz.
    Motor olaj literje. 4600Ft. Kisker ara 2300Ft.
    Mast nem ont bele csak amit o ad, vagy garancia hello.
    A fekbe es kuplungba folyadekot 4 eve nem csereltek. A kuplung fogaspontja vandorolt es borzalmas volt. Azt mondtak, hogy jo az nem kell cserelni. Koszonom markaszerviz.
    Nem tudom motoros fronton mi a helyzet.

    Egy kicsit tovabb melyedtem a Kardan hajtasba.
    Haat nah. Ez sem olcso mulatsag., ha korosabb a jarmu. Pont idobe szedtem szet. A zsiradekokbol kicsapodott az olaj. Jovore mar a kiszaradas kovetkezik, es utana a kopas a 20. evre.
    Sok munka. Ha szervizbe csinaltatja tulajdonos akkor sok munka ora. Saccolok, kb 6-8 ora melo lehet, es csak kenoanyagok csereje fer bele.
    Az NT-n a lengovilla vasbol van. Ekkora megjelennek a rozsda potyok. Azt illik kezelni, ami megint plusz ora. Mennyi lehet egy ilyen muvelet szervizben?

    Szemezgettem nehany szopoagra kerult soha el nem romlo Honda lehajtas kepei kozul. Egy alkalommal kifizeti az osszes lanc masfelszereset az biztos.:). A csoport tarsamnak a keresztbol a a bordas resz kopott ki.99es a motor, kb kitudja mennyi km-el. Hat a motor aranak 1/3-at odadhatta volna az uj alkatreszre. Hasznalt meg nagy szerencse kerdese ,mert szinte mindegyik kikopik, pont az elhagyott karbantartas miatt.

    Most egy pasztaval szenvedek. Eddig csak kint talaltam. kb 80Font ertekbe. :).

Új hozzászólás Aktív témák